nee koud waterquote:Op maandag 31 juli 2006 19:26 schreef Isdatzo het volgende:
en wat doe je eigenlijk in huis om dat zakgeld te verdienen? Help je af en toe met schoonmaken ofzo? of met afwassen oid?
minstens 4 euro?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:25 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Van het lachen mag ik hopen![]()
Even alles op een rijtje zetten, je bent 17.
Je zal dan minstens 4 euro verdienen, voor minder zou ik het zelfs niet doen denk ik.
Je zakgeld is 50 euro per maand.
Je moet dan 12.5 uur per maand werken om die 50 euro te verdienen
Dat wilt zeggen, 3 uur en een kwartier per week. Dus, ik stel voor, je kijkt 3x per week een uurtje minder tv 's ochtends, gooit je planning wat om en gaat werken bij de c1000
Het minimumloon voor 17 jarigen is bruto: 2.93 en netto 2.88. En dat krijg je bij heel veel bedrijven gewoon uit betaald hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 19:25 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Je zal dan minstens 4 euro verdienen, voor minder zou ik het zelfs niet doen denk ik.
Dat wilt zeggen, 3 uur en een kwartier per week. Dus, ik stel voor, je kijkt 3x per week een uurtje minder tv 's ochtends, gooit je planning wat om en gaat werken bij de c1000
Ik maak lunch voor mijn broertje, ik help s'avonds in de keuken, ik laat de hond uit, en ik houd mijn slaap en hobbykamer brandschoonquote:Op maandag 31 juli 2006 19:26 schreef Isdatzo het volgende:
en wat doe je eigenlijk in huis om dat zakgeld te verdienen? Help je af en toe met schoonmaken ofzo? of met afwassen oid?
Een krantenwijk komt al gauw richting de 6 euro per uur jaquote:Op maandag 31 juli 2006 19:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
minstens 4 euro?
3,50 ergens. Gewoon zoals het hoort voor een bijbaantje in de supermarkt.
Meer als je vroeg opstaat voor een krantenwijk etc.
btw, TS is 18..quote:Op maandag 31 juli 2006 19:25 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Dat wil zeggen, 3 uur en een kwartier per week. Dus, ik stel voor, je kijkt 3x per week een uurtje minder tv 's ochtends, gooit je planning wat om en gaat werken bij de c1000
Kortom je voert niks uit en je krijgt zomaar 50 euro. Agh wel een goed topic dit: "Hoe voed ik mijn kinderen niet op". Je vader had je al veel eerder moeten laten werken.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:27 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik maak lunch voor mijn broertje, ik help s'avonds in de keuken, ik laat de hond uit, en ik houd mijn slaap en hobbykamer brandschoon
ik zal maar niet zeggen dat ik rond de 15 euro/uur zitquote:Op maandag 31 juli 2006 19:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Een krantenwijk komt al gauw richting de 6 euro per uur ja![]()
dus in feite doe je bijna niks?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:27 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik maak lunch voor mijn broertje, ik help s'avonds in de keuken, ik laat de hond uit, en ik houd mijn slaap en hobbykamer brandschoon
Voor een 17 jarige is dat normaal, 3.80/4.20 bij de AH bv, en hier krijg je nog 8% verplichte vakantietoeslag over, waardoor je wel op de 4 euro uit komt.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
minstens 4 euro?
3,50 ergens. Gewoon zoals het hoort voor een bijbaantje in de supermarkt.
Meer als je vroeg opstaat voor een krantenwijk etc.
Toen ik 17 was en bij de c1000 werkte kreeg ik 3,35.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:30 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Voor een 17 jarige is dat normaal, 3.80/4.20 bij de AH bv, en hier krijg je nog 8% verplichte vakantietoeslag over, waardoor je wel op de 4 euro uit komt.
Whehehe...quote:Op maandag 31 juli 2006 19:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik zal maar niet zeggen dat ik rond de 15 euro/uur zit![]()
wel wat meer dan 3.5 uur in de maandquote:Op maandag 31 juli 2006 19:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whehehe...
3,5 uur per maand werken en 50 euro verdienen.. whehhehehe..
Te grappig dit..
ze gaat morgen naar de uitzendbureau, want haar vader was niet thuis. Ze had ook geen zin om te fietsen, en OV gebruiken kunt ze niet..quote:Op maandag 31 juli 2006 19:33 schreef bassieVL het volgende:
werkt ze nu ondertussen al??
nouhouquote:Op maandag 31 juli 2006 19:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik zal maar niet zeggen dat ik rond de 15 euro/uur zit![]()
Maar werken op je 17 is toch teeeee zwaar voor je.. Ik bedoel, je moet je nog ontwikkelenquote:Op maandag 31 juli 2006 19:34 schreef plopje het volgende:
dan zal ik maar helemaal niet zeggen wat ik verdiende toen 17 was met vakantiewerk,en met mijn krantenwijkje toen.
dan krijgt de ts al helemaal nachtmerrie`s.
ja werken is heel slecht voor je ontwikkeling,nooit aan beginnen.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar werken op je 17 is toch teeeee zwaar voor je.. Ik bedoel, je moet je nog ontwikkelen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat soort mensen (die teren op andermans vermogen) kan ik echt niet uitstaanquote:Op maandag 31 juli 2006 19:38 schreef plopje het volgende:
[..]
ja werken is heel slecht voor je ontwikkeling,nooit aan beginnen.
je kan beter hopen op een rijke echtgenoot en dan van van je echtgenoot gaan teren,dan dat je zelf je kost verdient.
dat bedoel ik nou,quote:Op maandag 31 juli 2006 19:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
dat soort mensen (die teren op andermans vermogen) kan ik echt niet uitstaan![]()
![]()
parasieten
Ik ontwikkel me thuis juist zeer goed, ik ben creatief bezig, en ik lees veel....quote:Op maandag 31 juli 2006 19:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
@TS: Met werken ontwikkel je jezelf veel beter dan de hele dag thuis zitten hoor
(Historisch PUB topic dit)
goed zoquote:Op maandag 31 juli 2006 19:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ontwikkel me thuis juist zeer goed, ik ben creatief bezig, en ik lees veel....
Je weet alleen niet wat werken is. Je weet niet hoe een bus werkt. Je weet niet wat geld inhoudt. Je denkt dat je door te werken nooit meer wat kan doen.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ontwikkel me thuis juist zeer goed, ik ben creatief bezig, en ik lees veel....
ja, maar ondertussen weet je niet hoe je de dienstregeling van de bus moet aflezen, denk je dat werken kinderarbeid is, denk je dat werken negatief is voor je ontwikkeling (quote:Op maandag 31 juli 2006 19:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Allemaal dingen die je prima naast een vakantiebaantje kunt doenquote:Op maandag 31 juli 2006 19:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dan heb ik de trouwerij al achter de rug, mijn man gaat s'morgens fijn naar zijn werk toe, ik verzorg ontbijt voor hem en de kinderen, ik ruim op als ze uit huis zijn, doe wat aan ontspanning, en zorg er voor dat als ze thuiskomen hun maaltijd klaar is, en hun bedje gespreid is......quote:Op maandag 31 juli 2006 19:46 schreef Zw0rld het volgende:
Hoe zou je leven eruit als je 30 bent?
Met deze instelling.
Jij kan een pizza kopen.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:52 schreef Isdatzo het volgende:
oh mên.. dat wij hier nog serieus op ingaan zeg.. de TS wil duidelijk gewoon niet werken, wil niet weten hoe de wereld wél in elkaar steekt en wil al helemaal niet haar lui-lekker-land leventje verlaten.. maja, blijf lekker in je eigen wereld dromen, maar schrik niet als je ooit wakker moet worden.
En nu heb ik zin in pizza..![]()
van een dag hard werken krijg je honger!
me too!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:52 schreef Isdatzo het volgende:
oh mên.. dat wij hier nog serieus op ingaan zeg.. de TS wil duidelijk gewoon niet werken, wil niet weten hoe de wereld wél in elkaar steekt en wil al helemaal niet haar lui-lekker-land leventje verlaten.. maja, blijf lekker in je eigen wereld dromen, maar schrik niet als je ooit wakker moet worden.
En nu heb ik zin in pizza..![]()
van een dag hard werken krijg je honger!
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dan heb ik de trouwerij al achter de rug, mijn man gaat s'morgens fijn naar zijn werk toe, ik verzorg ontbijt voor hem en de kinderen, ik ruim op als ze uit huis zijn, doe wat aan ontspanning, en zorg er voor dat als ze thuiskomen hun maaltijd klaar is, en hun bedje gespreid is......
Yepquote:Op maandag 31 juli 2006 19:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dan heb ik de trouwerij al achter de rug, mijn man gaat s'morgens fijn naar zijn werk toe, ik verzorg ontbijt voor hem en de kinderen, ik ruim op als ze uit huis zijn, doe wat aan ontspanning, en zorg er voor dat als ze thuiskomen hun maaltijd klaar is, en hun bedje gespreid is......
Dus je gaat niet werken?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Studeren doe ik natuurlijk voor de status, om een leuke tijd te hebben, en het is altijd handig...quote:Op maandag 31 juli 2006 19:56 schreef appelsap het volgende:
[..]
Dus je gaat niet werken?
Waar ga je dan voor studeren?
En moet een jongen altijd alles betalen voor je dan? (zal hij leuk vinden)
Aangezien jij natuurlijk niet werkt, want dat is kinderarbeid.
Ik geef het op.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:58 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Studeren doe ik natuurlijk voor de status, om een leuke tijd te hebben, en het is altijd handig...
Voor als je vent van je wil scheiden omdat hij je houding zat is.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:58 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Studeren doe ik natuurlijk voor de status, om een leuke tijd te hebben, en het is altijd handig...
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:58 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nouja, het geeft gewoon een goed beeld van je, + ik krijg de kans , niet veel mensen krijgen die, dus dan kun je hem toch net zo goed pakken?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:59 schreef appelsap het volgende:
[..]
Voor als je vent van je wil scheiden omdat hij je houding zat is.
Waar heb je status voor nodig als je een simpele huisvrouw wordt?
Het geeft inderdaad een goed beeld van je. Totdat ze 1 minuut met je praten dan blijkt dat je 0,0 weet van de wereld.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:01 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nouja, het geeft gewoon een goed beeld van je, + ik krijg de kans , niet veel mensen krijgen die, dus dan kun je hem toch net zo goed pakken?
Ik heb maatschappijleer gehad, en met een ruime voldoende afgesloten hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 20:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het geeft inderdaad een goed beeld van je. Totdat ze 1 minuut met je praten dan blijkt dat je 0,0 weet van de wereld.
Ervaring, heb je dat ook?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb maatschappijleer gehad, en met een ruime voldoende afgesloten hoor![]()
Oke we zijn er allemaal ingetuind. Dat kan niet anders... Niemand is zo dom.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
mag ik even kotsenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Op sommige gebieden wel, andere niet.....
hmmm interessant.............quote:Op maandag 31 juli 2006 20:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Op sommige gebieden wel, andere niet.....
ohja, en je weet niet dat jongerenwerk gewoon heel normaal is?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
ehmm, iedereen heeft tegenwoordig de kans om de studeren hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 20:01 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nouja, het geeft gewoon een goed beeld van je, + ik krijg de kans , niet veel mensen krijgen die, dus dan kun je hem toch net zo goed pakken?
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:09 schreef zarGon het volgende:
OMG... TS, iik heb jou ook gequote in mn sig.. ik wil dit topic nooit meer kwijtraken..
te mooi dit..
Ok, iedereen eerlijk toegeven, wie heeft er na deze post haar postgeschiedenis nagekeken, om te kijken of het een kloontje is of nietquote:Op maandag 31 juli 2006 19:58 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb het even doorgekekenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:10 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Ok, iedereen eerlijk toegeven, wie heeft er na deze post haar postgeschiedenis nagekeken, om te kijken of het een kloontje is of niet![]()
Ik ben alleen jammer genoeg tot de conclusie gekomen dat ze het jammer genoeg echt meent waarschijnlijk![]()
Owjah, als zij morgen echt naar het uitzendbureau gaat, zal ik op de eerstvolgende fokmeeting zijn![]()
Je kan toch moeilijk anders concluderen hequote:Op maandag 31 juli 2006 20:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ohja, en je weet niet dat jongerenwerk gewoon heel normaal is?
Ik mag toch hopen dat alles wat in dit topic staat een grap is TS![]()
Ik vind jongerenwerk dus NIET normaal. Het nare is gewoon dat het helemaal ,,ingebakken" is in de maatschappij ,, zo, werk jij niet? Luie donder". Maar hebben we allemaal niet gewoon BETERE dingen te doen dan werken? Je kunt je in de tijd dat je werkt veel beter ontwikkelen op de vlakken die je zelf uitkiest, zou dat niet veel beter zijn?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ohja, en je weet niet dat jongerenwerk gewoon heel normaal is?
Ik mag toch hopen dat alles wat in dit topic staat een grap is TS![]()
Is best een mogelijkheid, het is alleen jammer dat jij je niet ontwikkeld. Je bent alleen ouder geworden sinds je geboren bent, meer heb je niet ontwikkeld.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vind jongerenwerk dus NIET normaal. Het nare is gewoon dat het helemaal ,,ingebakken" is in de maatschappij ,, zo, werk jij niet? Luie donder". Maar hebben we allemaal niet gewoon BETERE dingen te doen dan werken? Je kunt je in de tijd dat je werkt veel beter ontwikkelen op de vlakken die je zelf uitkiest, zou dat niet veel beter zijn?
precies werken moet je later nog lang zatquote:Op maandag 31 juli 2006 20:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vind jongerenwerk dus NIET normaal. Het nare is gewoon dat het helemaal ,,ingebakken" is in de maatschappij ,, zo, werk jij niet? Luie donder". Maar hebben we allemaal niet gewoon BETERE dingen te doen dan werken? Je kunt je in de tijd dat je werkt veel beter ontwikkelen op de vlakken die je zelf uitkiest, zou dat niet veel beter zijn?
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Is best een mogelijkheid, het is alleen jammer dat jij je niet ontwikkeld. Je bent alleen ouder geworden sinds je geboren bent, meer heb je niet ontwikkeld.
Dat is iets wat ik prima doe naast mijn werk. En om mezelf te 'ontwikkelen' heb ik toch echt geld nodig. En geld komt niet zomaar ergens vandaan waaien.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ga niet weer vanaf begin af aan teruglezen... maar zit je op de vrije school ofzo???quote:Op maandag 31 juli 2006 20:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat jij 18 bent...quote:Op maandag 31 juli 2006 20:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat mocht nooit van mijn vader, maar ik heb wel een heel erg leuk profiel weten uit te zoeken op school.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ga niet weer vanaf begin af aan teruglezen... maar zit je op de vrije school ofzo???
Oei, van één salaris leven? mét kinderen?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Lieve schat, je kan je toch ook ontwikkelen op je werk? Je moet eens weten hoeveel verschillende mensen je tegenkomtquote:Op maandag 31 juli 2006 20:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Even een sireuze vraag van mij: jij bent op dit moment gewoon sirieus aan het reageren toch?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat mocht nooit van mijn vader, maar ik heb wel een heel erg leuk profiel weten uit te zoeken op school.
Dat is een soort van ontwikkeling wat TS niet kentquote:Op maandag 31 juli 2006 20:16 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Lieve schat, je kan je toch ook ontwikkelen op je werk? Je moet eens weten hoeveel verschillende mensen je tegenkomtAllemaal anders, alleenmaar ontwikkeling
![]()
C&M en tekenen voor de ontwikkeling als bijvak?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat mocht nooit van mijn vader, maar ik heb wel een heel erg leuk profiel weten uit te zoeken op school.
euhm..ja , waarom niet? Ik zie wel dat veel FOK!-ers het niet met mij eens zijn, maarja....thats mequote:Op maandag 31 juli 2006 20:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Even een sireuze vraag van mij: jij bent op dit moment gewoon sirieus aan het reageren toch?
En andere mensen maar voor je laten betalen?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |