Het is leuk geweest, slotjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik verlaag me niet tot het geven van argumenten![]()
Iedereen weet toch dat jij geweldig bentquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
JIJ denkt dat ik denk dat ik alles ben !
Leugens ! Jij bent dom ! Dat is mijn oordeel, en daarmee zul je het moeten doen !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ok, you've got me
Ik ga straks nog cijferlijsten inscannen ook
Anyway, ik ben nooit blijven zitten
Ja, dat is toch zo?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ja en jij denkt dat ik denk dat jij denkt dat ik denk dat jij alles bent...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik verlaag me niet tot het geven van argumenten![]()
Oeh ben je geraakt sletje?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Leugens ! Jij bent dom ! Dat is mijn oordeel, en daarmee zul je het moeten doen !![]()
Jij wordt rechter, jij zal t wetenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Leugens ! Jij bent dom ! Dat is mijn oordeel, en daarmee zul je het moeten doen !![]()
Ok ik ben domquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Rechters die zich niet willen verlagen tot het geven van argumentenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:33 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Jij wordt rechter, jij zal t weten![]()
Precies ! argumenteren doe ik niet aan, hoger beroep? Mocht je willen !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:33 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Jij wordt rechter, jij zal t weten![]()
Ik wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ok ik ben dom
Maar ik rook niet
dooei, relschopper numero 5!quote:
Het rechtssysteem vervang je dus door jouw mening? interessant.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Precies ! argumenteren doe ik niet aan, hoger beroep? Mocht je willen !Er zal een frisse, revolutionaire wind door ons rechtsysteem waaien !
Degraderende wind uit je dikke reetquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Precies ! argumenteren doe ik niet aan, hoger beroep? Mocht je willen !Er zal een frisse, revolutionaire wind door ons rechtsysteem waaien !
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Numero vijf, domboquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
dooei, relschopper numero 4!
wheheheh...
Neequote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:35 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Was je vergeten dat zij een kloon is?
Wat mis ik?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:35 schreef zarGon het volgende:
VASND, even op aanpassen, als het kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |