Ooooh misschien ben ik nu populairder dan die walgelijke tonks, of Braun !quote:Op maandag 31 juli 2006 22:53 schreef UncleFunk het volgende:
Het was een fantastisch verhaal, popje.
Absoluut niet, maak er zelf maar een, dan zet ik hem er wel inquote:
Daar bereik je nog niks mee.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooooh misschien ben ik nu populairder dan die walgelijke tonks, of Braun !![]()
anders vraag je de buren het even te doen?quote:
Je weet wat je vraagt?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Absoluut niet, maak er zelf maar een, dan zet ik hem er wel in
Misschien, had je tijdje terug nog gesprokenquote:Op maandag 31 juli 2006 22:38 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je iemand anders was.
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
quote:
Zegt meneer plofkop met een standaart stekeltjeskapsel? Jij mag mijn uitgespuugde kaugumpje nog nieteens aanraken !quote:
hee opgepast.. do't fok with joe berry of tonks for that matterquote:Op maandag 31 juli 2006 22:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hey, mevrouw de koningin, mondje dicht.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:55 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zegt meneer plofkop met een standaart stekeltjeskapsel? Jij mag mijn uitgespuugde kaugumpje nog nieteens aanraken !
Jawel, ik vraag haar om iets te doenquote:
Dat spreekt dan weer wel in je voordeel. Je doet alsof je 12 bent en je babyface komt ook op 12 neerquote:Op maandag 31 juli 2006 22:55 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zegt meneer plofkop met een standaart stekeltjeskapsel? Jij mag mijn uitgespuugde kaugumpje nog nieteens aanraken !
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:55 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jaloers?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat spreekt dan weer wel in je voordeel. Je doet alsof je 12 bent en je babyface komt ook op 12 neer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |