Daarnaast een opmerking die wat mij betreft mag worden opgenomen in de FOK!-wiki:quote:Ik word zo langzamerhand gek van mijn ouders zeg.....
Vandaag was het weer die heerlijke dag, de laatste zaterdag van de maand, de dag dat mijn portomonnee gespekt zal worden...maar het ging iets anders..
Gewoonlijk geeft mijn vader s'morgens mijn zakgeld, maar vandaag kwam ik laat uit bed, dus ik vroeg hem vanavond om mijn zakgeld.....,,Je gaat maar werken voor je centen, je geeft je geld veels te makkelijk uit, op jouw leeftijd werkte ik al blablabla" kreeg ik naar mijn hoofd gesmeten....echt, om ziek van te worden. Nu zit ik dus zonder geld, en met dat ,,ga werken" op mijn kamer, pissig
Misschien heeft één van jullie hier ook ervaring mee? Of misschien een argument om mijn vader mee te verpletteren?
Inmiddels heeft Met-Yvana een klein baantje gevonden. Nouja, niet gevonden, maar aangedragen gekregen. Door haar vader. We wachten af hoe ze dit zal doorstaan.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:58 schreef Met-Yvana het volgende:
Studeren doe ik natuurlijk voor de status, om een leuke tijd te hebben, en het is altijd handig...
Ja, in de garage ! Als koffie/dingen aangeef hulpje !quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:47 schreef appelsap het volgende:
En het blijft maar doorgaan.
Ga je nou zaterdag voor het eersr werken?
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:47 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ja, in de garage ! Als koffie/dingen aangeef hulpje !
Ik rijd met pappa mee, dus van 9 tot 15.30-16.00quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:48 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
En hoelang? een hele dag? een paar uurtjes?
En hoeveel verdien je eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:49 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik rijd met pappa mee, dus van 9 tot 15.30-16.00
3,75 per uur of iets in die richting zei mijn vader.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En hoeveel verdien je eigenlijk?
Netjes, ver boven het jeugdminimumloonquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:51 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
3,75 per uur of iets in die richting zei mijn vader.
Voorlopig elke zaterdag, maar na mijn eerste loon, krijg ik mijn zakgeld terug !quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:52 schreef appelsap het volgende:
En gewoon elke zaterdag werken?
Krijg je nou wel weer gewoon je zakgeld?
Of moet je echt gaan werken voor je geld?
Ik hoop het ! En die monteurs zijn volgens mij best hunky.......al zijn ze dan dom, ik mag toch wel kijken?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:55 schreef appelsap het volgende:
Oké.
Maar dan is het wel de bedoeling dat je gewoon blijft werken?
Werken is minder erg dan het lijkt
Wel raar dat je dan nog steeds geld krijgt! Je krijgt al kledinggeld, alles wordt voor je geregeld, je gaat ook werken (20 euro ongeveer per week)..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Voorlopig elke zaterdag, maar na mijn eerste loon, krijg ik mijn zakgeld terug !
Waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik hoop het ! En die monteurs zijn volgens mij best hunky.......al zijn ze dan dom, ik mag toch wel kijken?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik hoop het ! En die monteurs zijn volgens mij best hunky.......al zijn ze dan dom, ik mag toch wel kijken?
Laten we het op een opvoedkundige vergissing houden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel raar dat je dan nog steeds geld krijgt! Je krijgt al kledinggeld, alles wordt voor je geregeld, je gaat ook werken (20 euro ongeveer per week)..
Waarom dan nog die 50 euro...
Dit is maar een BIJbaantje, niet de carriere voor mijn leven ! Ik zit in 6 VWO !quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Koffiehulp is zegt ook genoeg, of niet?
Nee, eigenlijk niet. Leg eens uit.quote:
Ik zie een goede werkcarriere voor je in de toekomstquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dit is maar een BIJbaantje, niet de carriere voor mijn leven ! Ik zit in 6 VWO !
Ja, en? Nog nergens in deze topicreeks heb jij blijk gegeven van enige intelligentie?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dit is maar een BIJbaantje, niet de carriere voor mijn leven ! Ik zit in 6 VWO !
Monteurs zijn idioten, ze deden het niet goed op school, en nu moeten ze als straf hun heeeeeeeele leven aan auto's sleutelen die stuk zijn, en nog eens vies worden door de olie !quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Leg eens uit.
Ik vind het op zich best dat je meespeelt en een status probeert te verwerven op FOK!. Maar zeg nu gewoon eens wat je er écht van vindt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:01 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Monteurs zijn idioten, ze deden het niet goed op school, en nu moeten ze als straf hun heeeeeeeele leven aan auto's sleutelen die stuk zijn, en nog eens vies worden door de olie !
Discussies voeren is niet mijn sterkste punt, maar ik weet een boel van kunststromingen af.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:00 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ja, en? Nog nergens in deze topicreeks heb jij blijk gegeven van enige intelligentie?
Tuurlijk schat...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:01 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Monteurs zijn idioten, ze deden het niet goed op school, en nu moeten ze als straf hun heeeeeeeele leven aan auto's sleutelen die stuk zijn, en nog eens vies worden door de olie !
Ik vind monteurs domme vmbo-ers, die waarschijnlijk heel ordinair en lomp zijn. Punt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:02 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik vind het op zich best dat je meespeelt en een status probeert te verwerven op FOK!. Maar zeg nu gewoon eens wat je er écht van vindt?
Bij dezen ben jij een bewijs dat omhoogvallen dus wel degelijk bestaat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vind monteurs domme vmbo-ers, die waarschijnlijk heel ordinair en lomp zijn. Punt.
En wat heb je daar aan in het dagelijks leven?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Discussies voeren is niet mijn sterkste punt, maar ik weet een boel van kunststromingen af.![]()
Dat blijft niet beperkt tot werken alleen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tuurlijk schat...
Wat heb jij een verkeerd beeld van werken zeg..
Och, het geeft status.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En wat heb je daar aan in het dagelijks leven?![]()
Heel veel. Kunstenaars hebben status. Ze verblijven in ivoren torens, ver verwijderd van het plebs.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En wat heb je daar aan in het dagelijks leven?![]()
Welke baan is de ultieme baan volgens jou?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vind monteurs domme vmbo-ers, die waarschijnlijk heel ordinair en lomp zijn. Punt.
Onzin. Ze moeten nog aardig wat weten om die auto's fatsoenlijk te repareren. En ze zijn tenminste niet te beroerd om te werken voor hun geld. Wat ze zijn minstens nog wel zo slim om te bedenken dat niet alles aan komt waaienquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:01 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jammer toch dat het feit dat je een kortzichtig, blasé mormel bent, je status genadeloos onderuitschoffelt.quote:
Och , Kunstenares, Directrice van een goed lopend bedrijf,Hersen chirurg, dat soort baantjesquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke baan is de ultieme baan volgens jou?
quote:
Tja, met status alleen red je je niet hoor. En er blijft weinig van een eventuele status over als je voor de rest gewoon een kortzichtige bekrompen domme koe bent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |