Daar ging het helemaal niet overquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ze is mijn nichtje, ik weet heus wel wat ze leuk vind.....
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Yannicke is het met mij eens....maarja, wij zijn ook familie
thx, maar anderen, incluis jij, kunnen er ook wat van hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eerst vergelijking met Van Dale en nu met Maxima..
Allebei toppie! Blijf zo doorgaan
![]()
Waarop reageer jij steeds?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:31 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik ben niet op z'n minst impressed.....![]()
Nou? Ik begrijp je reactie niet?!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, maar yannicke vind dieren verzorgen leuk.....
Och kìììììnd! The horror!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:31 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik ben niet op z'n minst impressed.....![]()
Geen elitaire hobbies? Schat, ze zit op paardrijden en hockey. En vind je haar ,,lekkerder" ? Ze is 15.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarop reageer jij steeds?
[..]
Nou? Ik begrijp je reactie niet?!
Verder doet zij vrijwillegerswerk en heeft ze een paar hobbies die niet zo elitair zijn. Ze is lekkerder en doet niet zo uit de fucking hoogte...
Geef hier is antwoord op?1
Paardrijden en hockey zijn geen elitaire hobbies... (tenminste, dat is wat ik vind)..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:37 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Geen elitaire hobbies? Schat, ze zit op paardrijden en hockey. En vind je haar ,,lekkerder" ? Ze is 15.....![]()
Dat laatste is wel erg subjectiefquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Paardrijden en hockey zijn geen elitaire hobbies... (tenminste, dat is wat ik vind)..
En ja, ze is lekkerder.. (waarom zet je erbij dat ze 15 is?)
En ja, ze is lekkerder.. (waarom zet je erbij dat ze 15 is?)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:42 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat laatste is wel erg subjectief
Omdat ze nog jong is, kom op, een meisje van 15....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
En ja, ze is lekkerder.. (waarom zet je erbij dat ze 15 is?)
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:41 schreef Met-Yvana het volgende:
Oh en ze speelt ook op één of andere misvormde fluit
Klinkt veel beter dan die van jou..quote:Mijn naam is Yannicke en ik ben hier nog niet zo lang.
Ik weet eigenlijk niet zoveel over mezelf te vertellen. Mijn hobbies zijn skeeleren, paardrijden, hockeyen, lezen, dieren verzorgen en leuke dingen doen met vrienden.
Oja ik speel ook klarinet, dat vind ik ook heel tof om te doen.
Meisjes van vijftien neuken als de beste, vraag maar aan Jody Bernal.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Omdat ze nog jong is, kom op, een meisje van 15....
Edit: ja dat
Ze heeft al een vriendje...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Omdat ze nog jong is, kom op, een meisje van 15....
Edit: ja dat
waarom nou weer vulgair?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:49 schreef Met-Yvana het volgende:
Je vulgariteit blijft me verbazen.....
Kom op zeg, ik draag geen hoofddoekjequote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vulgair?
Jij blijft zeker maagd totdat je trouwt?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik draag geen hoofddoekjeIk vind alleen dat het niveau op FOK! erg laag is.
Dat verschilt per persoon.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
so not done..
Dus 15 is te jong? Wanneer is het oke dan?
Waarom post je hier dan nog, als het niveau te laag voor je is?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik draag geen hoofddoekjeIk vind alleen dat het niveau op FOK! erg laag is.
Om het plebs te laten zien dat ik uit beter hout gesneden ben.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom post je hier dan nog, als het niveau te laag voor je is?.
Nee, bekijk haar posts eens, ze is de vermoorde onschuld zelvequote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij kent je nichtje.. Nog nog niet genoeg (gerijpt?)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |