Junkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zegt onze junk? Ik kom uit een uitstekende familie.
Kwou net zeggen. Je vader ouders zijn eerder trots op wie je bent, dan op de opleiding die je doetquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat was mijn vader ook toen ik van havo2 naar vmbo3 ging. Nu zit ik op het mbo, en is hij gewoon trots op me.
Kom op zeg.. Opleiding is ook niet alles!
En dat bepaal jij even. Serieus, wie ben jij om dat ff voor de vrouwen te bepalenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Een meisje hoort geen bier te drinken. Ik vind het ordinair en plat staan ZEKER als ze het uit de fles drinkt.
*kuch* iedereen heeft al door, volgens mij.. *kuch*quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:42 schreef P0rt0 het volgende:
Men heeft nog steeds niet door dat ze gigantisch aan het baggeren hier is
En allemaal de discussie met haar voeren
Duh, dat doet ze zodat wij denken dat ze al sinds het begin niet serieus is.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:42 schreef P0rt0 het volgende:
Men heeft nog steeds niet door dat ze gigantisch aan het baggeren hier is
En allemaal de discussie met haar voeren
Onze junk?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zegt onze junk? Ik kom uit een uitstekende familie.
Zit wat in. Zij zou echt zo een cokesloerie kunnen wordenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, kan ze alvast oefenen voor later.
Ik mag jou wel Chriz2kquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Duh, dat doet ze zodat wij denken dat ze al sinds het begin niet serieus is.
Terwijl natuurlijk allang duidelijk was dat ze een ietwat aparte kijk op bepaalde dingen heeft.
Idd mocht dat niet zo zijn, dan is de kans levensgroot aanwezig dat je nog minder "intelligent" bent dan Met-Yvanaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
*kuch* iedereen heeft al door, volgens mij.. *kuch*
Doe maar eufemistischquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Duh, dat doet ze zodat wij denken dat ze al sinds het begin niet serieus is.
Terwijl natuurlijk allang duidelijk was dat ze een ietwat aparte kijk op bepaalde dingen heeft.
Na 7 topiques mag toch duidelijk zijn hoe zij over een paar punten denkt.. Ik heb nog niemand achter haar zien staan. Zitten er dan helemaal geen VWO'ers met een vader die VVD stemt en een buurman heeft als stratenmaker (ofzoiets)?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:50 schreef Nawien het volgende:
[..]
Idd mocht dat niet zo zijn, dan is de kans levensgroot aanwezig dat je nog minder "intelligent" bent dan Met-Yvana
nou.. gezien de eerdere uitspraken van haar vader vraag ik me dat toch wel afquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Junk![]()
![]()
Tuurlijk schat, jouw familie is uitstekend, alleen jij niet![]()
Yannicke is het met mij eens....maarja, wij zijn ook familiequote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Na 7 topiques mag toch duidelijk zijn hoe zij over een paar punten denkt.. Ik heb nog niemand achter haar zien staan. Zitten er dan helemaal geen VWO'ers met een vader die VVD stemt en een buurman heeft als stratenmaker (ofzoiets)?
Ik ben het eens met Yannicke, maar dat betekend niet dat ik het eens ben met jou. Yannicke heeft (voor zover ik uit 2 posts kan zien) niet hetzelfde arrogante kijk op alles zoals jij.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Yannicke is het met mij eens....maarja, wij zijn ook familie
Als ze zegt dat ze het niet met je eens is ga je haar arrogant aankijken, dat wil ze niet riskerenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, maar yannicke vind dieren verzorgen leuk.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben het eens met Yannicke, maar dat betekend niet dat ik het eens ben met jou. Yannicke heeft (voor zover ik uit 2 posts kan zien) niet hetzelfde arrogante kijk op alles zoals jij.
Klopt, ik heb echt nog nooit zo een koppig iemand gezien die ook nog eens zo een vreemde kijk op de samenleving heeft. Zieliger nog is het feit, dat in welgeteld 7 topiques er niemand, maar dan ook niemand is geweest die het met haar eens was oid, maar wel doorbaggeren en denken dat je een prinses bent ofzo. Zelfs Maxima is niet zo verwaand, en das wel een echte prinsesquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Na 7 topiques mag toch duidelijk zijn hoe zij over een paar punten denkt.. Ik heb nog niemand achter haar zien staan. Zitten er dan helemaal geen VWO'ers met een vader die VVD stemt en een buurman heeft als stratenmaker (ofzoiets)?
Nou? Ik begrijp je reactie niet?!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, maar yannicke vind dieren verzorgen leuk.....
makes sensequote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Eerst vergelijking met Van Dale en nu met Maxima..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:07 schreef Nawien het volgende:
[..]
Klopt, ik heb echt nog nooit zo een koppig iemand gezien die ook nog eens zo een vreemde kijk op de samenleving heeft. Zieliger nog is het feit, dat in welgeteld 7 topiques er niemand, maar dan ook niemand is geweest die het met haar eens was oid, maar wel doorbaggeren en denken dat je een prinses bent ofzo. Zelfs Maxima is niet zo verwaand, en das wel een echte prinses![]()
Oh, dat heb ik haar niet zien zeggen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ze is mijn nichtje, ik weet heus wel wat ze leuk vind.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:08 schreef Nawien het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik haar niet zien zeggen?
Je moet nu niet zoveel werk uit andermans handen nemen na zoveel te hebben gelanterfanterd, dalijk raak je nog overspannen![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ze is mijn nichtje, ik weet heus wel wat ze leuk vind.....
Daar ging het helemaal niet overquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ze is mijn nichtje, ik weet heus wel wat ze leuk vind.....
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
thx, maar anderen, incluis jij, kunnen er ook wat van hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eerst vergelijking met Van Dale en nu met Maxima..
Allebei toppie! Blijf zo doorgaan
![]()
Waarop reageer jij steeds?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:31 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik ben niet op z'n minst impressed.....![]()
Nou? Ik begrijp je reactie niet?!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och kìììììnd! The horror!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:31 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik ben niet op z'n minst impressed.....![]()
Geen elitaire hobbies? Schat, ze zit op paardrijden en hockey. En vind je haar ,,lekkerder" ? Ze is 15.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarop reageer jij steeds?
[..]
Nou? Ik begrijp je reactie niet?!
Verder doet zij vrijwillegerswerk en heeft ze een paar hobbies die niet zo elitair zijn. Ze is lekkerder en doet niet zo uit de fucking hoogte...
Geef hier is antwoord op?1
Paardrijden en hockey zijn geen elitaire hobbies... (tenminste, dat is wat ik vind)..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:37 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Geen elitaire hobbies? Schat, ze zit op paardrijden en hockey. En vind je haar ,,lekkerder" ? Ze is 15.....![]()
Dat laatste is wel erg subjectiefquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Paardrijden en hockey zijn geen elitaire hobbies... (tenminste, dat is wat ik vind)..
En ja, ze is lekkerder.. (waarom zet je erbij dat ze 15 is?)
En ja, ze is lekkerder.. (waarom zet je erbij dat ze 15 is?)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:42 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat laatste is wel erg subjectief
Omdat ze nog jong is, kom op, een meisje van 15....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
En ja, ze is lekkerder.. (waarom zet je erbij dat ze 15 is?)
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:41 schreef Met-Yvana het volgende:
Oh en ze speelt ook op één of andere misvormde fluit
Klinkt veel beter dan die van jou..quote:Mijn naam is Yannicke en ik ben hier nog niet zo lang.
Ik weet eigenlijk niet zoveel over mezelf te vertellen. Mijn hobbies zijn skeeleren, paardrijden, hockeyen, lezen, dieren verzorgen en leuke dingen doen met vrienden.
Oja ik speel ook klarinet, dat vind ik ook heel tof om te doen.
Meisjes van vijftien neuken als de beste, vraag maar aan Jody Bernal.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Omdat ze nog jong is, kom op, een meisje van 15....
Edit: ja dat
Ze heeft al een vriendje...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Omdat ze nog jong is, kom op, een meisje van 15....
Edit: ja dat
waarom nou weer vulgair?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:49 schreef Met-Yvana het volgende:
Je vulgariteit blijft me verbazen.....
Kom op zeg, ik draag geen hoofddoekjequote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vulgair?
Jij blijft zeker maagd totdat je trouwt?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik draag geen hoofddoekjeIk vind alleen dat het niveau op FOK! erg laag is.
Dat verschilt per persoon.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
so not done..
Dus 15 is te jong? Wanneer is het oke dan?
Waarom post je hier dan nog, als het niveau te laag voor je is?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik draag geen hoofddoekjeIk vind alleen dat het niveau op FOK! erg laag is.
Om het plebs te laten zien dat ik uit beter hout gesneden ben.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom post je hier dan nog, als het niveau te laag voor je is?.
Nee, bekijk haar posts eens, ze is de vermoorde onschuld zelvequote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij kent je nichtje.. Nog nog niet genoeg (gerijpt?)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |