De plaatsen van de tweede ronde:quote:1: Hoorn (Noord Holland)
2: Oosterdijk (Noord Holland)
3: Neck (Noord Holland)
4: Lelystad (Flevoland)
5: Sassenheim (Zuid Holland)
6: Beinsdorp (Noord Holland)
7: Haarlem (Noord Holland)
8: Nootdorp (Zuid Holland)
9: 's-Gravenzande (Zuid Holland)
10: Vlaardingen (Zuid Holland)
11: Stellendam (Zuid Holland)
12: Biert (Zuid Holland)
13: Made (Noord-Brabant)
14: Riel (Noord-Brabant)
15: Beek en Donk (Noord-Brabant)
16: Reuver (Limburg)
17: Echt (Limburg)
18: Vaals (Limburg)
19: Landgraaf (Limburg)
20: Windraak (Limburg)
De plaatsen van de nieuwe ronde (3):quote:1: Oldenzaal (Overijssel)
2: Enschede (Overijssel)
3: Vriezenveen (Overijssel)
4: Hardenberg (Overijssel)
5: Westerdiepsterdallen (Groningen)
6: Nooitgedacht (Drenthe)
7: Gasselternijveenschemond (Drenthe)
8: Akkrum (Friesland)
9: Amsterdam (Noord Holland)
10: Zaandijk (Noord Holland)
11: Utrecht (Jaarbeurs) (Utrecht)
12: Teckop (Utrecht)
13: Hoogmade (Zuid Holland)
14: Wassenaar (Zuid Holland)
15: Barneveld (Gelderland)
16: Hoevelaken (Gelderland)
17: Soestdijk (Utrecht)
18: Enschede (Overijssel)
19: Delden (Overijssel)
20: Zwolle (Overijssel)
21: Diever (Drenthe)
22: Jubbega (Friesland)
23: Kolderveen (Drenthe)
24: Dordrecht (Zuid Holland)
25: Nuenen (Noord-Brabant)
26: Veldhoven (Noord-Brabant)
27: Luyksgestel (Noord-Brabant)
28: Helmond (Noord-Brabant)
29: Ysselsteyn (Limburg)
30: Eindhoven (Noord-Brabant)
31: Roermond (Limburg)
32: Tegelen (Limburg)
33: Arnhem (Gelderland)
34: Oosterbeek (Gelderland)
35: Renkum (Gelderland)
36: Wageningen (Gelderland)
37: Delft (Zuid Holland)
38: Stompwijk (Zuid Holland)
39: Capelle aan den IJssel (Zuid Holland)
40: Gouda (Zuid Holland)
41: Zeist (Utrecht)
42: Hoogland (Utrecht)
43: Bikbergen (Noord Holland)
44: Renesse (Zeeland)
45: Terneuzen (Zeeland)
Wie hebben de FOK!stok in de derde ronde op weg gebracht?quote:1: Kerkrade (Limburg)
2: Sittard (Limburg)
3: Herten (Limburg) tussen Linne en Roermond
4: Ulvenhout (Noord-Brabant)
5: 's Hertogenbosch (Noord-Brabant)
6: Aalten (Gelderland)
7: Groenlo (Gelderland)
8: Enschede (Overijssel)
9: Denemarken (Groningen)
10: Scheemda (Groningen)
11: Nieuweschans (Groningen)
12: Hoogezand (Groningen)
13: Lellens (Groningen)
14: Middelbert (Groningen)
15: Kolham (Groningen)
16: Peizermade (Drenthe)
17: Roderwolde (Drenthe)
18: Roden (Drenthe)
19: Leek (Groningen)
20: Zevenhuizen (Groningen)
21. Drachten (Friesland)
22. Oosterwolde (Friesland)
23. Bergum (Friesland)
24. Leeuwarden (Friesland)
25. Nieuw-Vennep (Noord Holland)
26. Zoetermeer (Zuid Holland)
27. Alphen aan den Rijn (Zuid Holland)
28. Rotterdam (Zuid Holland)
29: Berkel en Rodenrijs (Zuid Holland)
30: Reeuwijk-Brug (Zuid Holland)
31: Utrecht (Utrecht)
32: Bussum (Noord Holland)
33: Ermelo (Gelderland)
34: Hilversum (Noord Holland)
35: Boomhoek (Utrecht)
36: Almere-Stad (Flevoland)
37: Naarden (Noord Holland)
38: Bikbergen (Noord Holland)
39: Eemnes (Utrecht)
40: Utrecht (Utrecht)
41: Vianen (Utrecht)
42: Beusichem (Gelderland)
43: Amsterdam (Noord Holland)
44: Gouda (Zuid Holland)
45: In het Oostvoornsemeer (Zuid Holland)
46: Kruiningergors (Zuid Holland)
47: Spijkenisse (Zuid Holland)
48: Rozenburg (Zuid Holland)
49: Burgh-Haamstede (Zeeland)
50: Beldert (Zeeland)
51: Roosendaal (Noord-Brabant)
52: Boxtel (Noord-Brabant)
53: Best (Noord-Brabant)
54: Eindhoven (Noord-Brabant)
55: Valkenswaard (Noord-Brabant)
56: Vessem (Noord-Brabant)
57: Groningen (Groningen)
58: Leegkerk (Groningen)
59: Noordwolde (Groningen)
60: Appingedam (Groningen)
61: Glimmen (Groningen)
62: Groningen (Groningen)
63: Lekkum (Friesland)
64: Wergea (Warga) (Friesland)
65: Wirdum (Friesland)
66: Sijbrandahuis (Friesland)
67: Zurich (Friesland)
68: Kornwerderzand (Friesland)
69: Dokkum (Friesland)
70: Rinsumageest (Friesland)
71: Zwaagwesteinde en Zwagerbosch (Friesland)
72: Jubbega en Oudehorne (Friesland)
73: Appelscha (Friesland)
74: Nieuw Roden (Drenthe)
75: Elst (Gelderland)
76: Berg en Dal (Gelderland)
77: Leuth (Gelderland)
78: Raalte (Overijssel)
79: Nijkerk (Gelderland)
80: Zeewolde (Flevoland)
81: Hoevelaken (Gelderland)
82: Waarder (Zuid Holland)
83: Stompwijk (Zuid Holland)
84: Zoetermeer (Zuid Holland)
85: Rotte (Zuid Holland)
86: Schiphol (Noord Holland)
87: Bakkum (Noord Holland)
88: 't Zand (Noord Holland)
89: Lutjebroek (Noord Holland)
90: Almere-Stad (Flevoland)
91: Kortenhoef (Noord Holland)
quote:1: ID-Tweak en Dafar (Starters Deel3)
2: Bloody_Hell (maker Huidige fok!Stok)
3: zwartedoos en scrub_nurse
4: Dafar
5: Allan24
6: _Xbox_Master_
7: bolletje_25
8: erikkll
9: Rocksteen
10: mien-moeke
11: KiwiTjuHh
12: gelly
13: Rocksteen
14: MrBean
15: Alieda1984
16: Duckman
17: Renesite
18: nikky
19: P8
20: RedFever007
21: Duckman
22: D-MIXXX
23: erkel
24: XLerate
25: Faceoff
26: Repeat
27: MissHobje
28: mp3neo en tijnnl
29: MeneerMuis
30: MissHobje
31: Trebweb
32: qu63
33: ikwilookwatzeggen
34: SuperRembo
35: qu63
36: webspider
37: qu63
38: snellejelle
39: webspider
40: SuperRembo
41: F4T4L_3RR0R
42: hollander172
43: worldpimber
44: hicham
45: stinkie
46: stinkie
47: Five_Horizons
48: Worldbeater
49: druide10
50: JapyDooge
51: webspider
52: _Xbox_Master_
53: VASND en kalibr
54: sanke_pizza en Predatorrr
55: victorinox
56: fendt
57: Helmjosti en blackbully
58: WithMe
59: Klea
60: frync
61: TARAraboemdijee en freecell
62: nietzman en Nientje
63: Mereltje
64: Peterselieman
65: roediej
66: Freeflyer
67: Duckman
68: TARAraboemdijee
69: Freeflyer
70: SpeedyGJ
71: Faceoff
72: stil
73: nexcro
74: Renesite
75: boebiedoe
76: hooibaal
77: SpyEye
78: _Xbox_Master_
79: rudedeltadude
80: Flurrie en X-Naut
81: SuperRembo
82: hoevelaken_kaper
83: Repeat
84: Geckoo
85: no1uknow
86: Geckoo
87: Webcrowler
88: SCaRaB en Xigath
89: HenkieSpankie
90: webspider
91: qu63
quote:
Haal em opquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:07 schreef THA-PIETERT het volgende:
kan hij niet richting hoogvliet?
je bent er weerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
TVP
Nu hopen dat ie snel opgehaald wordt
ik had ergens gelezen dat je weg was geloof ikquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Tuurlijk. Waarom zou ik er niet zijn?
jij kan de OP helegaar niet aanpassenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:59 schreef welkominspace het volgende:
ik bedenk me net dat ik het topic goed in de gaten te houden om de OP aan te passen als de stok word verscheept
kut verkeerde topic zie ikquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
jij kan de OP helegaar niet aanpassen
Langs de N201quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik kreeg net een telefoontje van Maok uit Kortenhoef. Ze kan de stok niet vinden. Misschien dat de plaatser een tipje van de sluier kan oplichten aan welke weg ze moet zoeken?
Het bord dat ze dacht dat het was had de stok niet liggen
als ze klein is zou het kunnen zijn dat ze er niet bij kanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ze heeft de stok gevonden, maar kan nu de sleutel niet vinden
en heb je van de N201 genoten?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:37 schreef maok het volgende:
Hij is weer onderweg! Ik zat eerst aan de andere kant van de N201, ik had niet door dat het dorp uit 2 delen bestond. Ik was met de bus eigenlijk precies bij de goede halte uitgestapt maar omdat ik hem niet kon vinden ben ik maar naar de andere kant van het dorp gelift. Toen kwam ik er door een inboorling achter dat het waarschijnlijk aan de overkant van de N201 was, gelukkig was die man zo aardig om me er een lift heen te geven. Helaas toen wel de bus terug net gemist zodat ik 3 kwartier heb kunnen genieten van de N201.
Hij is nu even op visite bij mijn ouders waar hij net een lekkere stampot heeft gegeten.
Hier zit ie lekker in de trein uit het raampje te kijken.
[afbeelding]
Vanavond gaat ie weer mee naar het noorden waar ik hem morgen ergens zal neer leggen
helaas geen fotoboekquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:24 schreef maok het volgende:
dat was echt genieten.... (ik had m'n moeder gebelt dat ik even langs ging komen en toen mocht niet meer liften van haar, anders was ik wel weer gaan liften, ik beide keren vandaag binnen 2 minuten een lift en ik had niet eens een kort rokje aan)
dat is mij nét iets te verquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:52 schreef maok het volgende:
En hij is weer terug in Stad
Van voren:
[afbeelding]
Van achteren:
[afbeelding]
Van een afstand:
[afbeelding]
Wist je trouwens dat het bord heel beroemd is, het heeft zelfs al een keer in de krant gestaan, al is dat al wel jaren geleden (toen er nog niet zo veel begroeiing was):
[afbeelding]
huh?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:01 schreef maok het volgende:
ik heb er iets van 16 km voor moeten fietsen...
Kan de volgende trouwens het papier even dubbelzijdig uitprinten, er zitten nu 2 enkelzijdig geprinte velletjes in. Dat is een beetje krap waardoor je het plasticzakje stuk trekt als je hem er uit haalt.
nee hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
huh?
ik geloof dat ik op een dubbelzijdig papiertje had geschreven
het krantenartiekel is al een hint opzichquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Aan welke kant van Groningen ligt hij dan?
(volgens mij is vissen naar hints niet verboden.)![]()
Hoornsedijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hmm, zelfs ik herken het bord niet meteen. Hij ligt in ieder geval niet ten oosten van de A28 (2 toegangswegen, Verlengde Hereweg en langs Esserveld, en dat is het beiden niet, daarna alleen industriegebieden en die hebben niet zo'n bosrijke omgeving).
Ik denk dat het ergens rond Hoornse Meer is, misschien de Hoornsedijk wel, anders bij de Hoornse Plas in de buurt.
Steen geeft idd gemeentegrens aan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Bruilweering nog misschien, maar volgens mij geeft de steen of de provincie- of de gemeente-grens aan en de rand van de stad loopt alleen aan de zuidkant van de stad en bij Beijum langs de gemeentegrens
Ik heb het 2x enkelzijdig uitgeprint en geniet ...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
huh?
ik geloof dat ik op een dubbelzijdig papiertje had geschreven
ahquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:36 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik heb het 2x enkelzijdig uitgeprint en geniet ...
het nietje was er niet, wel een bruin roestplekjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:36 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik heb het 2x enkelzijdig uitgeprint en geniet ...
2006 - 1988 = 18 !quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:29 schreef maok het volgende:
jullie kunnen wel blijven raden, maar je kunt ook gaan kijken. Voor mij was het ook een beetje een speurtocht om het bord terug te vinden waar ik in 1988 al een keer was geweest.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:12 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
2006 - 1988 = 18 !
Je bent nu 24 ?
als die ook weet waar de stok ligtquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het is dacht ik algemeen bekend dat de stok in het noorden vrij snel wordt verplaatst
misschien dat ik morgen of overmorgen hem ergens anders neerleg (nog ff bedenken waar).
Na dinsdag iig niet meer, aangezien mijn WaterWars HM dan precies weet waar ik naar toe ga
Als Noordelingen een stok uit het westen kunnen halen kan dat toch ook andersom?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:57 schreef thaduck het volgende:
Jah in Groningen gaat het snel.. Maar dat is omdat er 3 mensen zitten (waaronder jij) die de stok 2x per week verplaatsen. Echter voordat de stok weer een beetje zakt duurt tijden
weet je hoe eng het noorden is voor ons westerlingenquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:17 schreef maok het volgende:
[..]
Als Noordelingen een stok uit het westen kunnen halen kan dat toch ook andersom?
Goed idee, ik kon de briefjes er inderdaad nogal moeilijk uit krijgen. Ik ga zo bezig met een nieuw, tweezijdig briefje.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:01 schreef maok het volgende:
Kan de volgende trouwens het papier even dubbelzijdig uitprinten, er zitten nu 2 enkelzijdig geprinte velletjes in. Dat is een beetje krap waardoor je het plasticzakje stuk trekt als je hem er uit haalt.
Bedanktquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
http://home.wanadoo.nl/superrembo/misc/FOKStok.doc
deze dus
1 t/m 82 staat erop, 83 t/m 92 moet nog ingevuld worden
en de TT wordt ook iets minder snel geupdeetquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ja hoor, het loopt nog steeds
Sinds de invoering van die centrale topics beduidend langzamer (stok ligt soms een week ergens), maar hij wordt nog altijd verplaatst
Het wordt weer tijd voor een groentje; een globalmod!quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
en de TT wordt ook iets minder snel geupdeet
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:47 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Het wordt weer tijd voor een groentje; een globalmod!
zeg blauwe, verander de TT ff naar 'onderweg'quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:03 schreef Mordreth het volgende:
Per toeval kom ik dit topic weer tegen. Wist niet eens dat men dat nog deed
.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:06 schreef qu63 het volgende:
zeg blauwe, verander de TT ff naar 'onderweg'
Nee!quote:
Ohhh zo..quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee!![]()
"FOK!stok door Nederland-spel deel 58! Onderweg"
Hij ligt nml allang niet meer in Kortenhoef
Morgenochtend wordt hij verplaatst, foto's volgen ergens in de middag.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:08 schreef SyClooS het volgende:
Maar nu, waar blijven die foto's?
Als in kortste plaatsnaam? Nee hoor, hij heeft bijv. ook al gelegen in Bestquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:06 schreef qu63 het volgende:
zal dat het kleinste plaatsnaambord zijn tot nu toe?
ik bedoelde de grootte van het bordquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Als in kortste plaatsnaam? Nee hoor, hij heeft bijv. ook al gelegen in Best
Kom hem maar halen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:26 schreef PICHT het volgende:
Wie sleept dat ding mee naar Meppel?
Als je dat doet ben je een held.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:49 schreef SyClooS het volgende:
Eigenlijk heb ik wel zin om in de auto te stappen en dat ding te gaan halen, maar aan de andere kant... Het kost zoveel brandstof. 55 kilometer...
Nougoed als ie ergens in Assen of Hoogeveen komt te liggen zal ik hem wel halen. Wel als mijn OV kaart weer geldig is.quote:
Ik heb een linkje naar de lijst in de wiki gezetquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:53 schreef Leopold_Stotch het volgende:
Hier staat trouwens het nieuwste document voor in de stok: http://www.freefilehosting.org/public/14901/FOK%21Stok.doc
Er is nog ruimte voor 85 extra verplaatsingen, daarna zal er nog een papiertje bij moeten.
Optimistisch als ik ben heb ik "FOK!Stok 2006" maar veranderd in "FOK!Stok door Nederland"... ik ga er van uit dat de stok nog langer meegaat dan dit jaar.![]()
Ja, dat is mij er een(tje)quote:
Bestaan er eigenlijk wel kortere?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kortste plaatsnaam tot nu toe!
In ieder geval nog Ee in Dongeradeel, Frieslandquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Bestaan er eigenlijk wel kortere?
als jullie het doen zou ik het zeer op prijs stellen als hij meer de gemeent tynaarlo komtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:29 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Misschien dat ik en mijn broer hem morgen ophalen, maar weet het niet zeker.
of naar Drie!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wie legt hem nu in Tweede Tol, Tweede Exloermond oid? (Nulde is ook leuk)
Drie (of Driebergen), dan daarnaquote:
Volgens mij valt dat nog wel mee. Hij ligt nog op de boomstronk zelf en niet in de modder.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:31 schreef Leopold_Stotch het volgende:
Ligt de sleutel daar veilig onder die steen, Duckman? Ik hoop dat ie niet is weggespoeld door de vele regen van de laatste tijd.![]()
je had em beter in Laren kunnen leggen, daar was t droogquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:05 schreef PekkeMan het volgende:
hij is verplaatst!![]()
Hij ligt nu in Midlaren. Foto's komen er hopelijk vanavond nog op, maar eerst moet mn telefoon drogen en dan hopen dat ie het dan weer doet (staan op mn telefoon)![]()
je punt en je shift doen het iig niet meerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:52 schreef welkominspace het volgende:
beters dat is een paar kilometer bij mij vandaan mss dat ik hem morgen wel ga halen als ik de camera van me pa mag lenen en me computer nog leeft
nope :pquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
je punt en je shift doen het iig niet meer
was toch net iets te ver fietsen vanuit Groningenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
je had em beter in Laren kunnen leggen, daar was t droog
de foto's gaan nog niet echt lukken, echt een pech dag lijkt t welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:52 schreef welkominspace het volgende:
beters dat is een paar kilometer bij mij vandaan mss dat ik hem morgen wel ga halen als ik de camera van me pa mag lenen en me computer nog leeft
ik mag de camera van me pa niet lenenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:01 schreef PekkeMan het volgende:
[..]
de foto's gaan nog niet echt lukken, echt een pech dag lijkt t wel![]()
de computer wil mn memory stick vanuit de foon maar niet herkennen![]()
maar Midlaren is ook niet zo groot, dus het kan niet moeilijk te vinden zijn![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:02 schreef Renesite het volgende:
Oh?
ik haal hem vandaag misschien wel als me pa met me mee wil ik herken de plek alquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:25 schreef PekkeMan het volgende:
hier eindelijk de foto's!
Na een fietstocht van intotaal 87,5 km, kapotte telefoonen de aanschaf van een nieuwe cardreader om toch mn foto's te kunnen lezen en op fok! te dumpen, kan er niet gezegd worden dat ik er geen moeite voor heb gedaan
![]()
Voorkant bord Midlaren.
[afbeelding]
Achterkant bord Midlaren.
[afbeelding]
wel
Foto van de omgeving.
[afbeelding]
Sleutel ligt onder de steen.
[afbeelding]
Succes!![]()
87,5? lui ben nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:25 schreef PekkeMan het volgende:
Na een fietstocht van intotaal 87,5 km, kapotte telefoonen de aanschaf van een nieuwe cardreader om toch mn foto's te kunnen lezen en op fok! te dumpen, kan er niet gezegd worden dat ik er geen moeite voor heb gedaan
![]()
Voorkant bord Midlaren.
[afbeelding]
Achterkant bord Midlaren.
[afbeelding]
Foto van de omgeving.
[afbeelding]
Sleutel ligt onder de steen.
[afbeelding]
Succes!![]()
woon jij ook in de buurt dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Haha, je weet toch niet precies waar hij ligt?
Nou, ik wel!
Motor lenen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ben een stadjer. In mijn middelbare schooltijd reed ik altijd door Midlaren, op weg naar mijn midd. school in Haren.
Ik weet alleen nog niet waar ik hem neer moet leggen, enneh, ik moet het op de fiets doen
tis maar 14 km vanaf groningenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ben een stadjer. In mijn middelbare schooltijd reed ik altijd door Midlaren, op weg naar mijn midd. school in Haren.
Ik weet alleen nog niet waar ik hem neer moet leggen, enneh, ik moet het op de fiets doen
Haha, daar kom ik dus oorspronkelijk vandaanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:39 schreef welkominspace het volgende:
rond een uur of 3 of 4 haal ik hem op en vanavond om een uur of 7 breng ik hem weg richting annen ofzo
annen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Haha, daar kom ik dus oorspronkelijk vandaan
laat maar ik zie het alquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:50 schreef welkominspace het volgende:
[..]
annen?
ik zit hier in zuidlaren dus is het lekker dichtbij
waar woon je nu dan?
Had ik dacht ik zojuist al beantwoord. Groningen Stad.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:50 schreef welkominspace het volgende:
[..]
annen?
ik zit hier in zuidlaren dus is het lekker dichtbij
waar woon je nu dan?
de auto niet nee maar wel de cameraquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Had ik dacht ik zojuist al beantwoord. Groningen Stad.
Ik heb 3 jaar lang op het Zernike gezeten in Zuidlaren.
Maar als je in Zuidlaren woont heb je de auto van je pa toch niet nodig? Dat fiets je zo ff.
ja die zit er nog ;'(quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zit Adriaansz daar nog?
Ik zie haar nog met haar ring bestraffend tegen het raam tikken
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:32 schreef welkominspace het volgende:
@ pekkeman heb jij je naam al op het papiertje gezet?
dankjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:06 schreef verzameldirk het volgende:
[quote]Op donderdag 17 augustus 2006 10:25 schreef PekkeMan het volgende:
![]()
]
HULDE PEKKEMAN DAT JE ER ZOVEEL VOOR OVER HEBT OM STOKKIE
IN BEWEGING TE HOUDEN, NOGMAALS HULDE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
6 keer al?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:49 schreef welkominspace het volgende:
ik heb ff geteld en webspider en qu63 hebben hem dit jaar allebei 6 keer verplaatst
Topic Titelquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:12 schreef haaahaha het volgende:
wat is tt?
die moet veranderd worden naar annenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:15 schreef haaahaha het volgende:
En wat is daarmee?
die is toch door deze vervangen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:18 schreef haaahaha het volgende:
ow okay.
maar wat doen we met de stok die nu in dronten ligt?
Eh vaagquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:08 schreef haaahaha het volgende:
euhh wat doen we met de oude fokstok die ik in Dronten heb neergelegd?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:22 schreef haaahaha het volgende:
heel vaag, ik haal hem wel weer weg en leg hem in m'n huis.
Continue!!
hij had er al een topic over geopend maar toen lag hij nog in midlarenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Eh vaag
Dat is de huidige FOK!stok, degene die nu in Annen ligt (tenzij haaahaha hem daar heeft opgehaald en in Dronten heeft gelegd). Met ketting enzo, dat is niet de oude.
Maar volgens mijn gegevens is die stok helemaal niet in Dronten geweest
nu je het zegt!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het is een oudere foto, de stok ziet er een stuk gehavender uit. Maar er kloppen hier gewoon wat dingen niet. (Ketting zit verkeerd om)
Photoshop?
Hij lijkt wel op de huidige stok, het is zeker niet 1 van de oude stokken
I knowquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Inmiddels opgelost, het was inderdaad een fotosoep
Zie: [Fokstok] Wie haalt hem op?!
Jij wel ja, maar anderen in dit topic weten misschien niet van dat andere topic afquote:
I knowquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jij wel ja, maar anderen in dit topic weten misschien niet van dat andere topic af
nog feli met je verlovingquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jij wel ja, maar anderen in dit topic weten misschien niet van dat andere topic af
Dat was meer dan een jaar geledenquote:
al getrouwd?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat was meer dan een jaar geleden
Maar toch bedankt
Nee, maart 2007quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:35 schreef welkominspace het volgende:
[..]
mag ik ook komen of word het prive?
mooi je herkent de plek wel en als ie er lang blijft liggen zorg ik wel ff dat ie richting hoogezand gaat ofzoquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Half prive, we werken wel met genodigden, en ik vrees dat jij daar niet onder valt. Sorry
Anyway, back on topic. Hij ligt vlakbij mijn vader's huis. Misschien dat ik hem volgende week even ga opzoeken en ook die stok ga ophalen
Uiteraard herken ik de plek. Ik heb 16 jaar lang in dat dorp gewoond!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:11 schreef welkominspace het volgende:
[..]
mooi je herkent de plek wel en als ie er lang blijft liggen zorg ik wel ff dat ie richting hoogezand gaat ofzo
yup zou je het zonder die uil ook herkennen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Uiteraard herken ik de plek. Ik heb 16 jaar lang in dat dorp gewoond!
Absoluut!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:29 schreef welkominspace het volgende:
[..]
yup zou je het zonder die uil ook herkennen?
ok maar die uit staat er volgens mij altijd hoor want das toch het bord van een of ander hotelletje of ander bedrijfje?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Absoluut!
Tijdens festiviteiten staan bij iedere toegangsweg van Annen van die uilen. het is meer de combi van weg, fietspad, bordje en omgeving. Plus het feit dat even verder langs die weg mijn beste vriend woonde en dat ik daar dus vaak langs ben gefietst.
Ik tel voor beiden maar 4 keer hoor... of zie ik iets over het hoofd?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:49 schreef welkominspace het volgende:
ik heb ff geteld en webspider en qu63 hebben hem dit jaar allebei 6 keer verplaatst
dan heb ik mss verkeerd geteldquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:25 schreef Duckman het volgende:
[..]
Ik tel voor beiden maar 4 keer hoor... of zie ik iets over het hoofd?
idd, dat was ook het eerste dat mij opvielquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:44 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nu je het zegt!
de stok is trouwens zwaarder dan ik had gedacht
Fok!Stok does it again!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:13 schreef PekkeMan het volgende:
en btw, op een onverklaarbare wijze is mn telefoon uit de dood herrezen![]()
![]()
![]()
ik vond hem zelf zo zwaar dat ik hem maar met de auto naar annen heb gebrachtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:13 schreef PekkeMan het volgende:
[..]
idd, dat was ook het eerste dat mij opviel![]()
en die heb ik dus zo'n 50 km meegezeuld in mn rugtas op de fiets![]()
en btw, op een onverklaarbare wijze is mn telefoon uit de dood herrezen![]()
![]()
![]()
Hij ging heel even wat dieper Drenthe in, maarja, alles hier draait om 1 stad, dus relatief snelle verplaatsingen met een korte afstand.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:21 schreef Mordreth het volgende:
Fuckzooi.. ligt ie nog steeds in de buurt van Groningen.
je flikkerd em in de trein?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Heb je hem opgehaald dan roediej?
Hope not, ik ben hem van plan morgen op te halen en daarna te verplaatsen, heb een hele mooie in gedachten (in combi met een andere FOK!-activiteit)
Ik heb de stok vandaag opgehaaldquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Heb je hem opgehaald dan roediej?
Hope not, ik ben hem van plan morgen op te halen en daarna te verplaatsen, heb een hele mooie in gedachten (in combi met een andere FOK!-activiteit)
Hmm, serieus?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb de stok vandaag opgehaald![]()
Je hebt wel helpen verplaatsen, dus ik heb je naam er wel bij vermeld. Er zijn meer van dat soort gevallen geweestquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:28 schreef roediej het volgende:
ja je hoeft niet persé mijn naam toe te voegen, want petercelie man heeft hem opgehaald vanuit GroningenHet is wel even leuk dat hij wat langer dan de vorige keer blijft liggen
.
En als ie daar nog een tijdje ligt (3 a 4 weken) gaat hij dus wel echt naar Ameland he ! dus wees gewaarschuwd
Ben ik het wel mee eens. De stok is nog nooit echt goed Drenthe ingeweest. De keren dat hij in Drenthe was lag hij vlak langs de grens met Groningen. Volgens mij heeft dat ding Assen nog nooit aangedaanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:32 schreef Mordreth het volgende:
TT weer even veranderd. De volgende die m pakt: gooi m Drenthe in
. Daar wil ik nog wel met m'n auto ergens ophalen
.
Groningen ligt in Zuid-Holland?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Statistiekjes![]()
Een totaal inmiddels van 163 verplaatsingen
Per provincie:
Mensen, trek je eigen conclusies![]()
Nee, iets ten zuiden van Leeuwarden, vlakbij dat Wergea/Warga van de vorige keerquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar ligt dat, bij Harlingen of zo??
Hmmmm... Verkeerde kant van de stad voor mij, volgende keer beterquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee, iets ten zuiden van Leeuwarden, vlakbij dat Wergea/Warga van de vorige keer
Nou en? Als je hem er weg wilt hebben moet je hem maar komen halen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Argh dat ding zit weer vast in noord nederland![]()
't probleem is alleen dat zodra mensen in een minder bevolkt gebied wonen, het erg leuk vinden dat ding 100 meter verderop bij het volgende dorp-bord neer te leggen, zodat een fokker 3 dorpen (600 meter) verder em weer een bord verplaatst, zodat dat ding in 2 maanden tijd hemelsbreed 5 kilometer aflegtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:08 schreef Leopold_Stotch het volgende:
[..]
Nou en? Als je hem er weg wilt hebben moet je hem maar komen halen.![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:01 schreef Sabinee het volgende:
Issie verdorie gewoon in Midlaren EN Annen geweest zonder dat ik het doorhad
Je komt uit Annen zie ik? Ken ik jou? Ik heb daar tot 1999 gewoond en er mijn hele kinder en tienertijd doorgebrachtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:01 schreef Sabinee het volgende:
welke AH werk je?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:01 schreef Sabinee het volgende:
dan heb je me vast wel eens gezien ik zal je wel een keer begroeten als ik je zie in de appie(ondanks dat ik daar niet meer naar binnen mag)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:58 schreef Sabinee het volgende:
TARAraboemdijee, ik kom idd uit Annen. Ik woon er vanaf 1998 dus kan best dat we elkaar gemist hebbenHeb wel op de basisschool in Annen gezeten
En welkominspace, ik werk idd bij de AH in Zuidlaren, was net aan het werk van 12 tot 4
Dan zal ik je vast niet kennen. 8 jaar leeftijdsverschil enzo. De meesten uit Annen ken ik uit de tijd dat ik daar op de basisschool zat. Maar aangezien je er pas bent komen wonen toen ik zo'n beetje uit het dorp vertrok en ik destijds mijn eindexamen allang achter de rug had, denk ik niet dat ik je ken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:58 schreef Sabinee het volgende:
TARAraboemdijee, ik kom idd uit Annen. Ik woon er vanaf 1998 dus kan best dat we elkaar gemist hebbenHeb wel op de basisschool in Annen gezeten
En welkominspace, ik werk idd bij de AH in Zuidlaren, was net aan het werk van 12 tot 4
Niemand wil hem halenquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Is het niet zo dat als de stok ergens te lang ligt dat deze er weg moet? Want hij ligt nu wel erg lang in dit gehucht![]()
De plaatser moet hem nu toch verkassen?quote:
JA MAAR DAT WAS IN DE PROVINCIE GRONINGENquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
Toen de stok een tijdje terug in het noorden was, werd deze erg snel verplaatst. Dat het nu niet echt snel gebeurt, betreur ik zeer. Ik zal roediej wel even vragen of hij de stok even een slinger richting Leeuwarden geeft. Van daar uit kan ie denk ik wat sneller verplaatst worden. Ikzelf zit momenteel in Groningen vanwege mn studie en ben daardoor niet altijd in de gelegenheid om te stok te verplaatsen.
Tofquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:18 schreef roediej het volgende:
ik ga zo op de fiets naar Eagum, want dit schiet niet op ! ik ga hem dichterbij de A32 neerleggen.daar gaan vast wel een aantal fokkers langs, meer info volgt
offff mn zus stelde voor want ze gaat morgen naar Ameland..maar ben bang dat ze die daar zelf weer weg moet halen na een tijdje
Als ie bij de veerhaven ligt vast wel, of de belangrijkste toegangsweg naar Nesquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:59 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik ga toevallig aankomende maandag voor een werkweek naar Ameland.![]()
Maar ik vrees dat ik geen tijd heb om dat ding daar op te halen.![]()
ja inderdaad, ik ga morgen mee naar Holwerd, en de stok gaat dus ook mee is nu de bedoeling. Jullie horen morgen wel van mijquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Als ie bij de veerhaven ligt vast wel, of de belangrijkste toegangsweg naar Nes
quote:Op zondag 10 september 2006 22:09 schreef roediej het volgende:
Hij ligt in Ballum op Ameland !! yay! waarscheinlijk gaat hij morgen vanuit daar weer terug naar een plekje... gewoon om het idee dat de stok op Ameland is geweest !
[afbeelding]
Bedankt voor het aanbodquote:Op maandag 11 september 2006 21:37 schreef verzameldirk het volgende:
ik wou net tararaboemdijee aanbieden even naar Friesland te rijden![]()
inderdaad, maar ik heb geen amfibievoertuigquote:Op maandag 11 september 2006 21:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod
maareh, hij ligt nog steeds in Friesland hoor
Hoezo dan?quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:58 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
ligt het aan mij of is er geen sleutel?
omdat ik op de foto dus geen sleutel zie, de post van roediej impliceert dat deze er wel op zou moeten staanquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoezo dan?
De sleutel zou als het goed is in de achterkant van het bord moeten zitten, tegen de rand aan.
nee dank je, woon niet ver van Holwerd maar ga er niet speciaal voor naar Ameland toequote:Op dinsdag 12 september 2006 17:48 schreef Peterselieman het volgende:
Je kunt de stok wel gaan halen
Je weet nu waar de sleutel is
Heb je de wiki dan al bekeken? Daarop staan allerlei foto's van waar de FOK!stok is geweest.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:03 schreef Laevid het volgende:
Kzie dit topic voor het eerst. (Ja voor alles een eerste keer, ook na 58 delen) Echt gaaf idee.
Ik heb echt al 100(-en?) plaatsnaambordjes op foto staan, voor mij vast "bezoekonderdeel" van een plaats of dorp. Maar ik zal nu ook eens letten of de stok in de buurt is van waar ik met OV (of fiets of auto) naartoe cross.
Ja die heb ik al half bekeken. En, naar goed gebruikt van een Geonerd, lekker nagebladerd in de ANWB-atlasquote:Op woensdag 13 september 2006 22:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Heb je de wiki dan al bekeken? Daarop staan allerlei foto's van waar de FOK!stok is geweest.
http://wiki.fok.nl/index.php/FOK%21stok
Dat ligt nu net in een hoek van Nederland waar ik nog niet ben geweest. En ook niet echt elke dag zal komen. (Ik kom zelf uit Roosendaal, dus ongeveer aan de andere kant vant landquote:Op woensdag 13 september 2006 22:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De kleinste plaats van Nederland, Westerdiepsterdallen, heeft trouwens ook een plaatsnaambord, die staat er ook tussen, ben je daar al eens geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |