Fok!Stok does it again!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:13 schreef PekkeMan het volgende:
en btw, op een onverklaarbare wijze is mn telefoon uit de dood herrezen![]()
![]()
![]()
ik vond hem zelf zo zwaar dat ik hem maar met de auto naar annen heb gebrachtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:13 schreef PekkeMan het volgende:
[..]
idd, dat was ook het eerste dat mij opviel![]()
en die heb ik dus zo'n 50 km meegezeuld in mn rugtas op de fiets![]()
en btw, op een onverklaarbare wijze is mn telefoon uit de dood herrezen![]()
![]()
![]()
Hij ging heel even wat dieper Drenthe in, maarja, alles hier draait om 1 stad, dus relatief snelle verplaatsingen met een korte afstand.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:21 schreef Mordreth het volgende:
Fuckzooi.. ligt ie nog steeds in de buurt van Groningen.
je flikkerd em in de trein?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Heb je hem opgehaald dan roediej?
Hope not, ik ben hem van plan morgen op te halen en daarna te verplaatsen, heb een hele mooie in gedachten (in combi met een andere FOK!-activiteit)
Ik heb de stok vandaag opgehaaldquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Heb je hem opgehaald dan roediej?
Hope not, ik ben hem van plan morgen op te halen en daarna te verplaatsen, heb een hele mooie in gedachten (in combi met een andere FOK!-activiteit)
Hmm, serieus?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb de stok vandaag opgehaald![]()
Je hebt wel helpen verplaatsen, dus ik heb je naam er wel bij vermeld. Er zijn meer van dat soort gevallen geweestquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:28 schreef roediej het volgende:
ja je hoeft niet persé mijn naam toe te voegen, want petercelie man heeft hem opgehaald vanuit GroningenHet is wel even leuk dat hij wat langer dan de vorige keer blijft liggen
.
En als ie daar nog een tijdje ligt (3 a 4 weken) gaat hij dus wel echt naar Ameland he ! dus wees gewaarschuwd
Ben ik het wel mee eens. De stok is nog nooit echt goed Drenthe ingeweest. De keren dat hij in Drenthe was lag hij vlak langs de grens met Groningen. Volgens mij heeft dat ding Assen nog nooit aangedaanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:32 schreef Mordreth het volgende:
TT weer even veranderd. De volgende die m pakt: gooi m Drenthe in
. Daar wil ik nog wel met m'n auto ergens ophalen
.
Groningen ligt in Zuid-Holland?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Statistiekjes![]()
Een totaal inmiddels van 163 verplaatsingen
Per provincie:
Mensen, trek je eigen conclusies![]()
Nee, iets ten zuiden van Leeuwarden, vlakbij dat Wergea/Warga van de vorige keerquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar ligt dat, bij Harlingen of zo??
Hmmmm... Verkeerde kant van de stad voor mij, volgende keer beterquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee, iets ten zuiden van Leeuwarden, vlakbij dat Wergea/Warga van de vorige keer
Nou en? Als je hem er weg wilt hebben moet je hem maar komen halen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Argh dat ding zit weer vast in noord nederland![]()
't probleem is alleen dat zodra mensen in een minder bevolkt gebied wonen, het erg leuk vinden dat ding 100 meter verderop bij het volgende dorp-bord neer te leggen, zodat een fokker 3 dorpen (600 meter) verder em weer een bord verplaatst, zodat dat ding in 2 maanden tijd hemelsbreed 5 kilometer aflegtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:08 schreef Leopold_Stotch het volgende:
[..]
Nou en? Als je hem er weg wilt hebben moet je hem maar komen halen.![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:01 schreef Sabinee het volgende:
Issie verdorie gewoon in Midlaren EN Annen geweest zonder dat ik het doorhad
Je komt uit Annen zie ik? Ken ik jou? Ik heb daar tot 1999 gewoond en er mijn hele kinder en tienertijd doorgebrachtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:01 schreef Sabinee het volgende:
welke AH werk je?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:01 schreef Sabinee het volgende:
dan heb je me vast wel eens gezien ik zal je wel een keer begroeten als ik je zie in de appie(ondanks dat ik daar niet meer naar binnen mag)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:58 schreef Sabinee het volgende:
TARAraboemdijee, ik kom idd uit Annen. Ik woon er vanaf 1998 dus kan best dat we elkaar gemist hebbenHeb wel op de basisschool in Annen gezeten
En welkominspace, ik werk idd bij de AH in Zuidlaren, was net aan het werk van 12 tot 4
Dan zal ik je vast niet kennen. 8 jaar leeftijdsverschil enzo. De meesten uit Annen ken ik uit de tijd dat ik daar op de basisschool zat. Maar aangezien je er pas bent komen wonen toen ik zo'n beetje uit het dorp vertrok en ik destijds mijn eindexamen allang achter de rug had, denk ik niet dat ik je ken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:58 schreef Sabinee het volgende:
TARAraboemdijee, ik kom idd uit Annen. Ik woon er vanaf 1998 dus kan best dat we elkaar gemist hebbenHeb wel op de basisschool in Annen gezeten
En welkominspace, ik werk idd bij de AH in Zuidlaren, was net aan het werk van 12 tot 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |