quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:32 schreef welkominspace het volgende:
@ pekkeman heb jij je naam al op het papiertje gezet?
dankjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:06 schreef verzameldirk het volgende:
[quote]Op donderdag 17 augustus 2006 10:25 schreef PekkeMan het volgende:
hier eindelijk de foto's!
Na een fietstocht van intotaal 87,5 km, kapotte telefoonen de aanschaf van een nieuwe cardreader om toch mn foto's te kunnen lezen en op fok! te dumpen, kan er niet gezegd worden dat ik er geen moeite voor heb gedaan
![]()
]
HULDE PEKKEMAN DAT JE ER ZOVEEL VOOR OVER HEBT OM STOKKIE
IN BEWEGING TE HOUDEN, NOGMAALS HULDE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
6 keer al?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:49 schreef welkominspace het volgende:
ik heb ff geteld en webspider en qu63 hebben hem dit jaar allebei 6 keer verplaatst
Topic Titelquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:12 schreef haaahaha het volgende:
wat is tt?
die moet veranderd worden naar annenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:15 schreef haaahaha het volgende:
En wat is daarmee?
die is toch door deze vervangen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:18 schreef haaahaha het volgende:
ow okay.
maar wat doen we met de stok die nu in dronten ligt?
Eh vaagquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:08 schreef haaahaha het volgende:
euhh wat doen we met de oude fokstok die ik in Dronten heb neergelegd?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:22 schreef haaahaha het volgende:
heel vaag, ik haal hem wel weer weg en leg hem in m'n huis.
Continue!!
hij had er al een topic over geopend maar toen lag hij nog in midlarenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Eh vaag
Dat is de huidige FOK!stok, degene die nu in Annen ligt (tenzij haaahaha hem daar heeft opgehaald en in Dronten heeft gelegd). Met ketting enzo, dat is niet de oude.
Maar volgens mijn gegevens is die stok helemaal niet in Dronten geweest
nu je het zegt!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het is een oudere foto, de stok ziet er een stuk gehavender uit. Maar er kloppen hier gewoon wat dingen niet. (Ketting zit verkeerd om)
Photoshop?
Hij lijkt wel op de huidige stok, het is zeker niet 1 van de oude stokken
I knowquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Inmiddels opgelost, het was inderdaad een fotosoep
Zie: [Fokstok] Wie haalt hem op?!
Jij wel ja, maar anderen in dit topic weten misschien niet van dat andere topic afquote:
I knowquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jij wel ja, maar anderen in dit topic weten misschien niet van dat andere topic af
nog feli met je verlovingquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jij wel ja, maar anderen in dit topic weten misschien niet van dat andere topic af
Dat was meer dan een jaar geledenquote:
al getrouwd?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat was meer dan een jaar geleden
Maar toch bedankt
Nee, maart 2007quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:35 schreef welkominspace het volgende:
[..]
mag ik ook komen of word het prive?
mooi je herkent de plek wel en als ie er lang blijft liggen zorg ik wel ff dat ie richting hoogezand gaat ofzoquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Half prive, we werken wel met genodigden, en ik vrees dat jij daar niet onder valt. Sorry
Anyway, back on topic. Hij ligt vlakbij mijn vader's huis. Misschien dat ik hem volgende week even ga opzoeken en ook die stok ga ophalen
Uiteraard herken ik de plek. Ik heb 16 jaar lang in dat dorp gewoond!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:11 schreef welkominspace het volgende:
[..]
mooi je herkent de plek wel en als ie er lang blijft liggen zorg ik wel ff dat ie richting hoogezand gaat ofzo
yup zou je het zonder die uil ook herkennen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Uiteraard herken ik de plek. Ik heb 16 jaar lang in dat dorp gewoond!
Absoluut!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:29 schreef welkominspace het volgende:
[..]
yup zou je het zonder die uil ook herkennen?
ok maar die uit staat er volgens mij altijd hoor want das toch het bord van een of ander hotelletje of ander bedrijfje?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Absoluut!
Tijdens festiviteiten staan bij iedere toegangsweg van Annen van die uilen. het is meer de combi van weg, fietspad, bordje en omgeving. Plus het feit dat even verder langs die weg mijn beste vriend woonde en dat ik daar dus vaak langs ben gefietst.
Ik tel voor beiden maar 4 keer hoor... of zie ik iets over het hoofd?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:49 schreef welkominspace het volgende:
ik heb ff geteld en webspider en qu63 hebben hem dit jaar allebei 6 keer verplaatst
dan heb ik mss verkeerd geteldquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:25 schreef Duckman het volgende:
[..]
Ik tel voor beiden maar 4 keer hoor... of zie ik iets over het hoofd?
idd, dat was ook het eerste dat mij opvielquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:44 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nu je het zegt!
de stok is trouwens zwaarder dan ik had gedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |