Wat een goed idee!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:59 schreef LoveBoatCaptain het volgende:
Ik haal 'm op, steek 'm in mijn kont en daarna gaat de brand erin! muhaha
DIJENKLETSERRRRRRRquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:00 schreef Mauro het volgende:
IK!
Flikker ik hem meteen in de kliko.
heb je mijn reactie niet gelezen of zoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:02 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
DIJENKLETSERRRRRRR
EINZ!!ZWEI;D;D:D;D;D:D:D;d !11!!!11!!!!!1!1
Nu iets leuks?![]()
zie je me lachen ofzo?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:04 schreef LoveBoatCaptain het volgende:
[..]
heb je mijn reactie niet gelezen of zo
Nee, want ik denk dat je moeder dan naar je zolderkamertje moet komen om de pus van al je geknapte puisten op te ruimen en dat wil je haar toch niet aan doen.quote:
Je moet je persoonlijke drama's niet op andere mensen projecteren. Maar sterkte. Ben iig blij dat je openhartig over jezelf bent geweest.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:07 schreef LoveBoatCaptain het volgende:
[..]
Nee, want ik denk dat je moeder dan naar je zolderkamertje moet komen om de pus van al je geknapte puisten op te ruimen en dat wil je haar toch niet aan doen.
Jij moet helemaal je..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:09 schreef Nolius het volgende:
Potentieel gezellig-topic
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:05 schreef Nolius het volgende:
Dronten
Kunnen ze dat hele dorp niet weer laten afzinken?
+8000000 voorspelbaar. Kun je nou niet gewoon lekker terugschelden?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:08 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Je moet je persoonlijke drama's niet op andere mensen projecteren. Maar sterkte. Ben iig blij dat je openhartig over jezelf bent geweest.
Sit tibi terra levis.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:15 schreef LoveBoatCaptain het volgende:
[..]
+8000000 voorspelbaar. Kun je nou niet gewoon lekker terugschelden?
JOOD! BrauN heeft nog wel een paar grappen over jouquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:16 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Sit tibi terra levis.
Ik ben de leeftijd van puisten, schelden, en dergelijke puberaliteiten ietwat ontgroeid. Dus, uhmz, mzzltv![]()
Woon jij in Dronte?quote:
Je bent er nodig,, en of je in Dronten woontquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:26 schreef haaahaha het volgende:
Wat is er in FB?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |