Wat een goed idee!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:59 schreef LoveBoatCaptain het volgende:
Ik haal 'm op, steek 'm in mijn kont en daarna gaat de brand erin! muhaha
DIJENKLETSERRRRRRRquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:00 schreef Mauro het volgende:
IK!
Flikker ik hem meteen in de kliko.
heb je mijn reactie niet gelezen of zoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:02 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
DIJENKLETSERRRRRRR
EINZ!!ZWEI;D;D:D;D;D:D:D;d !11!!!11!!!!!1!1
Nu iets leuks?![]()
zie je me lachen ofzo?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:04 schreef LoveBoatCaptain het volgende:
[..]
heb je mijn reactie niet gelezen of zo
Nee, want ik denk dat je moeder dan naar je zolderkamertje moet komen om de pus van al je geknapte puisten op te ruimen en dat wil je haar toch niet aan doen.quote:
Je moet je persoonlijke drama's niet op andere mensen projecteren. Maar sterkte. Ben iig blij dat je openhartig over jezelf bent geweest.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:07 schreef LoveBoatCaptain het volgende:
[..]
Nee, want ik denk dat je moeder dan naar je zolderkamertje moet komen om de pus van al je geknapte puisten op te ruimen en dat wil je haar toch niet aan doen.
Jij moet helemaal je..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:09 schreef Nolius het volgende:
Potentieel gezellig-topic
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:05 schreef Nolius het volgende:
Dronten
Kunnen ze dat hele dorp niet weer laten afzinken?
+8000000 voorspelbaar. Kun je nou niet gewoon lekker terugschelden?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:08 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Je moet je persoonlijke drama's niet op andere mensen projecteren. Maar sterkte. Ben iig blij dat je openhartig over jezelf bent geweest.
Sit tibi terra levis.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:15 schreef LoveBoatCaptain het volgende:
[..]
+8000000 voorspelbaar. Kun je nou niet gewoon lekker terugschelden?
JOOD! BrauN heeft nog wel een paar grappen over jouquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:16 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Sit tibi terra levis.
Ik ben de leeftijd van puisten, schelden, en dergelijke puberaliteiten ietwat ontgroeid. Dus, uhmz, mzzltv![]()
Woon jij in Dronte?quote:
Je bent er nodig,, en of je in Dronten woontquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:26 schreef haaahaha het volgende:
Wat is er in FB?
Waar jarno en Havoc zitten natuurlijkquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:36 schreef haaahaha het volgende:
Ja, Dronten is mijn hometown. In welk topic? Ik zie het zo snel niet?
Lijkt me niet dat ie dan nog fikt, tenzij je petroleum in je reet hebt laten lopen met een trechterquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:59 schreef LoveBoatCaptain het volgende:
Ik haal 'm op, steek 'm in mijn kont en daarna gaat de brand erin! muhaha
Zeg, ben je goed bekend in Dronten?quote:
Ik heb serieus met je te doenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:36 schreef haaahaha het volgende:
Ja, Dronten is mijn hometown.
Je voelt je nu wel erg stoer he...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:15 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik heb serieus met je te doen
En dat wishfull thinking dat er iemand serieus naar dat kutdorp komt rijden om een of andere stok op te halen, is aandoenlijk
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:27 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Je voelt je nu wel erg stoer he...![]()
Dat niet, maar kom er wel eens.quote:
Tof! Je woont in Dronten?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:21 schreef Stokstrijder het volgende:
Ik ga 'm zo halen.
Nee en dat wilde ik graag zo houdenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:33 schreef haaahaha het volgende:
En? Zijn er nog fokkers die er in de buurt komen?
Hoezo is de hype over? Het is toch leuk om dat ding op te halen en ergens anders neer te leggen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:17 schreef juiced het volgende:
De hype is over. De fik erin en maak er een mooi filmpje van.
Die kan dronten nog niet eens vinden al reed ze erin rond!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:24 schreef Zebbie het volgende:
Yvonne kwam em toch op vissen of niet?
Laat jij nou eerst maar eens weten hoe het met dat kledingrek is afgelopen, dan praten we wel weer verder over die Fok!Stok.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:11 schreef haaahaha het volgende:
Kom op jongens, of speelt dit helemaal niet meer?
Serieus? Foto!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:41 schreef welkominspace het volgende:
ik heb hem gisteren net verplaatst
Moet dat nou zo dichtbij?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:01 schreef yvonne het volgende:
Mooi, kom ik even langs, ben in zwolle voor een week of wat, fijn hè?
yupquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:55 schreef haaahaha het volgende:
gnegne, dat spel bestaat nog steeds?
hoe issie uiteindelijk vrijgekomen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:30 schreef Stokstrijder het volgende:
[..]
Kutnewbies.
Wij hebben de stok!
lol, dat kan ik niet vertellen op straffe van inleveren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:59 schreef welkominspace het volgende:
[..]
hoe issie uiteindelijk vrijgekomen?
nee man die andere is allang vervangen door deze stok waar we nu mee spelen(quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:01 schreef haaahaha het volgende:
[..]
lol, dat kan ik niet vertellen op straffe van inleveren.
Maar, nu hebben we 2 fokstokken? Begrijp ik dat goed?
Maar leuk gefotosoept hoor. Hij is net echtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |