2006 - 1988 = 18 !quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:29 schreef maok het volgende:
jullie kunnen wel blijven raden, maar je kunt ook gaan kijken. Voor mij was het ook een beetje een speurtocht om het bord terug te vinden waar ik in 1988 al een keer was geweest.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:12 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
2006 - 1988 = 18 !
Je bent nu 24 ?
als die ook weet waar de stok ligtquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het is dacht ik algemeen bekend dat de stok in het noorden vrij snel wordt verplaatst
misschien dat ik morgen of overmorgen hem ergens anders neerleg (nog ff bedenken waar).
Na dinsdag iig niet meer, aangezien mijn WaterWars HM dan precies weet waar ik naar toe ga
Als Noordelingen een stok uit het westen kunnen halen kan dat toch ook andersom?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:57 schreef thaduck het volgende:
Jah in Groningen gaat het snel.. Maar dat is omdat er 3 mensen zitten (waaronder jij) die de stok 2x per week verplaatsen. Echter voordat de stok weer een beetje zakt duurt tijden
weet je hoe eng het noorden is voor ons westerlingenquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:17 schreef maok het volgende:
[..]
Als Noordelingen een stok uit het westen kunnen halen kan dat toch ook andersom?
Goed idee, ik kon de briefjes er inderdaad nogal moeilijk uit krijgen. Ik ga zo bezig met een nieuw, tweezijdig briefje.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:01 schreef maok het volgende:
Kan de volgende trouwens het papier even dubbelzijdig uitprinten, er zitten nu 2 enkelzijdig geprinte velletjes in. Dat is een beetje krap waardoor je het plasticzakje stuk trekt als je hem er uit haalt.
Bedanktquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
http://home.wanadoo.nl/superrembo/misc/FOKStok.doc
deze dus
1 t/m 82 staat erop, 83 t/m 92 moet nog ingevuld worden
en de TT wordt ook iets minder snel geupdeetquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ja hoor, het loopt nog steeds
Sinds de invoering van die centrale topics beduidend langzamer (stok ligt soms een week ergens), maar hij wordt nog altijd verplaatst
Het wordt weer tijd voor een groentje; een globalmod!quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
en de TT wordt ook iets minder snel geupdeet
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:47 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Het wordt weer tijd voor een groentje; een globalmod!
zeg blauwe, verander de TT ff naar 'onderweg'quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:03 schreef Mordreth het volgende:
Per toeval kom ik dit topic weer tegen. Wist niet eens dat men dat nog deed
.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:06 schreef qu63 het volgende:
zeg blauwe, verander de TT ff naar 'onderweg'
Nee!quote:
Ohhh zo..quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee!![]()
"FOK!stok door Nederland-spel deel 58! Onderweg"
Hij ligt nml allang niet meer in Kortenhoef
Morgenochtend wordt hij verplaatst, foto's volgen ergens in de middag.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:08 schreef SyClooS het volgende:
Maar nu, waar blijven die foto's?
Als in kortste plaatsnaam? Nee hoor, hij heeft bijv. ook al gelegen in Bestquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:06 schreef qu63 het volgende:
zal dat het kleinste plaatsnaambord zijn tot nu toe?
ik bedoelde de grootte van het bordquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Als in kortste plaatsnaam? Nee hoor, hij heeft bijv. ook al gelegen in Best
Kom hem maar halen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:26 schreef PICHT het volgende:
Wie sleept dat ding mee naar Meppel?
Als je dat doet ben je een held.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:49 schreef SyClooS het volgende:
Eigenlijk heb ik wel zin om in de auto te stappen en dat ding te gaan halen, maar aan de andere kant... Het kost zoveel brandstof. 55 kilometer...
Nougoed als ie ergens in Assen of Hoogeveen komt te liggen zal ik hem wel halen. Wel als mijn OV kaart weer geldig is.quote:
Ik heb een linkje naar de lijst in de wiki gezetquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:53 schreef Leopold_Stotch het volgende:
Hier staat trouwens het nieuwste document voor in de stok: http://www.freefilehosting.org/public/14901/FOK%21Stok.doc
Er is nog ruimte voor 85 extra verplaatsingen, daarna zal er nog een papiertje bij moeten.
Optimistisch als ik ben heb ik "FOK!Stok 2006" maar veranderd in "FOK!Stok door Nederland"... ik ga er van uit dat de stok nog langer meegaat dan dit jaar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |