was toch net iets te ver fietsen vanuit Groningenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
je had em beter in Laren kunnen leggen, daar was t droog
de foto's gaan nog niet echt lukken, echt een pech dag lijkt t welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:52 schreef welkominspace het volgende:
beters dat is een paar kilometer bij mij vandaan mss dat ik hem morgen wel ga halen als ik de camera van me pa mag lenen en me computer nog leeft
ik mag de camera van me pa niet lenenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:01 schreef PekkeMan het volgende:
[..]
de foto's gaan nog niet echt lukken, echt een pech dag lijkt t wel![]()
de computer wil mn memory stick vanuit de foon maar niet herkennen![]()
maar Midlaren is ook niet zo groot, dus het kan niet moeilijk te vinden zijn![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:02 schreef Renesite het volgende:
Oh?
ik haal hem vandaag misschien wel als me pa met me mee wil ik herken de plek alquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:25 schreef PekkeMan het volgende:
hier eindelijk de foto's!
Na een fietstocht van intotaal 87,5 km, kapotte telefoonen de aanschaf van een nieuwe cardreader om toch mn foto's te kunnen lezen en op fok! te dumpen, kan er niet gezegd worden dat ik er geen moeite voor heb gedaan
![]()
Voorkant bord Midlaren.
[afbeelding]
Achterkant bord Midlaren.
[afbeelding]
wel
Foto van de omgeving.
[afbeelding]
Sleutel ligt onder de steen.
[afbeelding]
Succes!![]()
87,5? lui ben nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:25 schreef PekkeMan het volgende:
hier eindelijk de foto's!
Na een fietstocht van intotaal 87,5 km, kapotte telefoonen de aanschaf van een nieuwe cardreader om toch mn foto's te kunnen lezen en op fok! te dumpen, kan er niet gezegd worden dat ik er geen moeite voor heb gedaan
![]()
Voorkant bord Midlaren.
[afbeelding]
Achterkant bord Midlaren.
[afbeelding]
Foto van de omgeving.
[afbeelding]
Sleutel ligt onder de steen.
[afbeelding]
Succes!![]()
woon jij ook in de buurt dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Haha, je weet toch niet precies waar hij ligt?
Nou, ik wel!
Motor lenen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ben een stadjer. In mijn middelbare schooltijd reed ik altijd door Midlaren, op weg naar mijn midd. school in Haren.
Ik weet alleen nog niet waar ik hem neer moet leggen, enneh, ik moet het op de fiets doen
tis maar 14 km vanaf groningenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ben een stadjer. In mijn middelbare schooltijd reed ik altijd door Midlaren, op weg naar mijn midd. school in Haren.
Ik weet alleen nog niet waar ik hem neer moet leggen, enneh, ik moet het op de fiets doen
Haha, daar kom ik dus oorspronkelijk vandaanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:39 schreef welkominspace het volgende:
rond een uur of 3 of 4 haal ik hem op en vanavond om een uur of 7 breng ik hem weg richting annen ofzo
annen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Haha, daar kom ik dus oorspronkelijk vandaan
laat maar ik zie het alquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:50 schreef welkominspace het volgende:
[..]
annen?
ik zit hier in zuidlaren dus is het lekker dichtbij
waar woon je nu dan?
Had ik dacht ik zojuist al beantwoord. Groningen Stad.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:50 schreef welkominspace het volgende:
[..]
annen?
ik zit hier in zuidlaren dus is het lekker dichtbij
waar woon je nu dan?
de auto niet nee maar wel de cameraquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Had ik dacht ik zojuist al beantwoord. Groningen Stad.
Ik heb 3 jaar lang op het Zernike gezeten in Zuidlaren.
Maar als je in Zuidlaren woont heb je de auto van je pa toch niet nodig? Dat fiets je zo ff.
ja die zit er nog ;'(quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zit Adriaansz daar nog?
Ik zie haar nog met haar ring bestraffend tegen het raam tikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |