Niemand wil hem halenquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Is het niet zo dat als de stok ergens te lang ligt dat deze er weg moet? Want hij ligt nu wel erg lang in dit gehucht![]()
De plaatser moet hem nu toch verkassen?quote:
JA MAAR DAT WAS IN DE PROVINCIE GRONINGENquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
Toen de stok een tijdje terug in het noorden was, werd deze erg snel verplaatst. Dat het nu niet echt snel gebeurt, betreur ik zeer. Ik zal roediej wel even vragen of hij de stok even een slinger richting Leeuwarden geeft. Van daar uit kan ie denk ik wat sneller verplaatst worden. Ikzelf zit momenteel in Groningen vanwege mn studie en ben daardoor niet altijd in de gelegenheid om te stok te verplaatsen.
Tofquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:18 schreef roediej het volgende:
ik ga zo op de fiets naar Eagum, want dit schiet niet op ! ik ga hem dichterbij de A32 neerleggen.daar gaan vast wel een aantal fokkers langs, meer info volgt
offff mn zus stelde voor want ze gaat morgen naar Ameland..maar ben bang dat ze die daar zelf weer weg moet halen na een tijdje
Als ie bij de veerhaven ligt vast wel, of de belangrijkste toegangsweg naar Nesquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:59 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik ga toevallig aankomende maandag voor een werkweek naar Ameland.![]()
Maar ik vrees dat ik geen tijd heb om dat ding daar op te halen.![]()
ja inderdaad, ik ga morgen mee naar Holwerd, en de stok gaat dus ook mee is nu de bedoeling. Jullie horen morgen wel van mijquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Als ie bij de veerhaven ligt vast wel, of de belangrijkste toegangsweg naar Nes
quote:Op zondag 10 september 2006 22:09 schreef roediej het volgende:
Hij ligt in Ballum op Ameland !! yay! waarscheinlijk gaat hij morgen vanuit daar weer terug naar een plekje... gewoon om het idee dat de stok op Ameland is geweest !
[afbeelding]
Bedankt voor het aanbodquote:Op maandag 11 september 2006 21:37 schreef verzameldirk het volgende:
ik wou net tararaboemdijee aanbieden even naar Friesland te rijden![]()
inderdaad, maar ik heb geen amfibievoertuigquote:Op maandag 11 september 2006 21:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod
maareh, hij ligt nog steeds in Friesland hoor
Hoezo dan?quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:58 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
ligt het aan mij of is er geen sleutel?
omdat ik op de foto dus geen sleutel zie, de post van roediej impliceert dat deze er wel op zou moeten staanquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoezo dan?
De sleutel zou als het goed is in de achterkant van het bord moeten zitten, tegen de rand aan.
nee dank je, woon niet ver van Holwerd maar ga er niet speciaal voor naar Ameland toequote:Op dinsdag 12 september 2006 17:48 schreef Peterselieman het volgende:
Je kunt de stok wel gaan halen
Je weet nu waar de sleutel is
Heb je de wiki dan al bekeken? Daarop staan allerlei foto's van waar de FOK!stok is geweest.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:03 schreef Laevid het volgende:
Kzie dit topic voor het eerst. (Ja voor alles een eerste keer, ook na 58 delen) Echt gaaf idee.
Ik heb echt al 100(-en?) plaatsnaambordjes op foto staan, voor mij vast "bezoekonderdeel" van een plaats of dorp. Maar ik zal nu ook eens letten of de stok in de buurt is van waar ik met OV (of fiets of auto) naartoe cross.
Ja die heb ik al half bekeken. En, naar goed gebruikt van een Geonerd, lekker nagebladerd in de ANWB-atlasquote:Op woensdag 13 september 2006 22:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Heb je de wiki dan al bekeken? Daarop staan allerlei foto's van waar de FOK!stok is geweest.
http://wiki.fok.nl/index.php/FOK%21stok
Dat ligt nu net in een hoek van Nederland waar ik nog niet ben geweest. En ook niet echt elke dag zal komen. (Ik kom zelf uit Roosendaal, dus ongeveer aan de andere kant vant landquote:Op woensdag 13 september 2006 22:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De kleinste plaats van Nederland, Westerdiepsterdallen, heeft trouwens ook een plaatsnaambord, die staat er ook tussen, ben je daar al eens geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |