Daarnaast een opmerking die wat mij betreft mag worden opgenomen in de FOK!-wiki:quote:Ik word zo langzamerhand gek van mijn ouders zeg.....
Vandaag was het weer die heerlijke dag, de laatste zaterdag van de maand, de dag dat mijn portomonnee gespekt zal worden...maar het ging iets anders..
Gewoonlijk geeft mijn vader s'morgens mijn zakgeld, maar vandaag kwam ik laat uit bed, dus ik vroeg hem vanavond om mijn zakgeld.....,,Je gaat maar werken voor je centen, je geeft je geld veels te makkelijk uit, op jouw leeftijd werkte ik al blablabla" kreeg ik naar mijn hoofd gesmeten....echt, om ziek van te worden. Nu zit ik dus zonder geld, en met dat ,,ga werken" op mijn kamer, pissig
Misschien heeft één van jullie hier ook ervaring mee? Of misschien een argument om mijn vader mee te verpletteren?
Inmiddels heeft Met-Yvana een klein baantje gevonden. Nouja, niet gevonden, maar aangedragen gekregen. Door haar vader. We wachten af hoe ze dit zal doorstaan.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:58 schreef Met-Yvana het volgende:
Studeren doe ik natuurlijk voor de status, om een leuke tijd te hebben, en het is altijd handig...
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Tuurlijk geef ik niets ! Zie ik eruit als een filantropische instelling?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:51 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook redelijk multifunctioneel.......
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik schilder, teken, boetseer, ik lees, ik ben vermakelijk, en zie er nog leuk uit ook !![]()
En op de vraag waarom ze al zoveel posts heeft gedaan in deze topicreeks:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[Welke baan is de ultieme baan volgens jou?]
Och , Kunstenares, Directrice van een goed lopend bedrijf,Hersen chirurg, dat soort baantjes
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Om het plebs te laten zien dat ik uit beter hout gesneden ben.
Ik ben geen neger.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:27 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik denk niet dat pappa het goed zou vinden als ik met een neger uitga...
Ik geloof niet dat Yvana appeltietjes heeft.quote:
Hoer....quote:
zomgquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:27 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik denk niet dat pappa het goed zou vinden als ik met een neger uitga...
Welquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Yvana appeltietjes heeft.
Pass me die lijst dan.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hmm, dan moet je wel vragenlijst B invullen...
Oh, dan wil ik je betalen om ook te mogen voelen!quote:
Jamaar, dan ben ik een loverboyquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, dan wil ik je betalen om ook te mogen voelen!
Ben je van Adel?quote:
Chris2k betalen om te mogen voelen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, dan wil ik je betalen om ook te mogen voelen!
Wat de..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ben je van Adel?
Welk beroep heeft je pappa?
Welk beroep heeft je mamma?
Betaal je op de dates?
Kan ik je tonen aan mijn vriendinnen?
Geen idee, hij heeft wel altijd een sterke mening over allochtonen...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:29 schreef appelsap het volgende:
Is je vader een racist?
En jij dus ook?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Geen idee, hij heeft wel altijd een sterke mening over allochtonen...
Helaas niet, maar het kan nog gebeuren !quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:31 schreef appelsap het volgende:
Ben jij van adel Yvana?
Noem het een "pimp".quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jamaar, dan ben ik een loverboy.
Cool.
Dan zal je zelf nooit adelijk bloed hebben hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Helaas niet, maar het kan nog gebeuren !
Ja wat anders? Háár betalen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Chris2k betalen om te mogen voelen?![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ben je van Adel? Mijn penis wel.
Welk beroep heeft je pappa? Hustler
Welk beroep heeft je mamma? Advocate
Betaal je op de dates? Immer.
Kan ik je tonen aan mijn vriendinnen? Altijd.
Maar je kan toch met iemand van adel trouwen? Dan krijg je toch zelf ook een titel?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:32 schreef appelsap het volgende:
[..]
Dan zal je zelf nooit adelijk bloed hebben hoor.
Ja, maar dan ben je het zelf nog niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Maar je kan toch met iemand van adel trouwen? Dan krijg je toch zelf ook een titel?
Gadverredamme, jij bent niet door de selectieronde heen, je bent veels te banaal en vulgair.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:33 schreef Chriz2k het volgende:
Dus als je me mijn zaad in je bloedbaan laat spuiten ben je ook van adel.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Gadverredamme, jij bent niet door de selectieronde heen, je bent veels te banaal en vulgair.
Duuuuh ! Ik plan me ook in te gaan schrijven voor het debutanten bal , maar ik vraag me af of ik wel in aanmerking kom.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:33 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je het zelf nog niet.
Laat me raden. Die titel is voor de status?
Jammer genoeg voor jou wil ik altijd mijn zin, dus zal het maar kwaadschiks moetenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Gadverredamme, jij bent niet door de selectieronde heen, je bent veels te banaal en vulgair.
Als je zo preuts en zeikerig bent zal je nooit aan een man komen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En dat voor een (hoe oud ben je inmiddels, Chris?)-jarige. Ik zie veel potentie in hem.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
16quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
En dat voor een (hoe oud ben je inmiddels, Chris?)-jarige. Ik zie veel potentie in hem.
Ben je al 16.quote:
In je dromen misschien.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:35 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Duuuuh ! Ik plan me ook in te gaan schrijven voor het debutanten bal , maar ik vraag me af of ik wel in aanmerking kom.....
Tof. Neuken?quote:
Om Regina George uit mean girls te quoten... ,, Please stop talkingquote:
Dat is wat de meeste mannen willen, hoor. Ze willen je tepels en clitje likken en je ook nog eens volblaffen. Dus dit maakt de zoektocht naar een man voor jou nóg ingewikkelder.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een BESCHAAFDE man.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:39 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dat is wat de meeste mannen willen, hoor. Ze willen je tepels en clitje likken en je ook nog eens volblaffen. Dus dit maakt de zoektocht naar een man voor jou nóg ingewikkelder.
echt een film voor jou!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:39 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Om Regina George uit mean girls te quoten... ,, Please stop talking"
Mijn ego.quote:
Die doen dat ook!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:40 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een BESCHAAFDE man.....
Hoor ik daar vrijwilligers?quote:
Om Tyler Durden uit Fight Club te quoten:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:39 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Om Regina George uit mean girls te quoten... ,, Please stop talking"
Ik ben tamelijk beschaafd, maar ik zou geen moment bij jou in de buurt willen zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:40 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jij weet niets van beschaafdheid af, dat had ik na je eerste post al doorquote:
Nou, dan wens ik je veel succes.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:40 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hoor ik daar een sarcastische ondertoon?quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Euhm wat zijn zemelen en waar koop je ze? *voelt zich dom*
Ga eens weg uit mijn topic !quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoor ik daar een sarcastische ondertoon?
Och meiske toch. Helaas is op Fok! geen [enkel] topic [iemand's] domein.quote:
tzelfde als bij Yannicke...quote:
Die dingen kun je door de yoghurt heendoen, en ga je van aan de race als je teveel ervan vreet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:43 schreef Met-Yvana het volgende:
Ja duuuuuh , wie weet er nou wat ,,zemelen" zijn.....het klonk als iets wat je NIET wilt aanraken.
Nope.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoor ik daar een sarcastische ondertoon?
Oh, dan is het tof.quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:45 schreef heiden6 het volgende:
In de OP ontbreekt de opmerking 'ik ben zo volwassen want ik kan helemaal alleen winkelen'.
Een medestander !quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:45 schreef Logitik het volgende:
Ik krijg al jaren geen zakgeld meerVanaf dat moment werd alles minder. Ik moest moeite doen voor geld.. waardeloos!
Die heb ik gemist dan, heb je toevallig een linkje?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:45 schreef heiden6 het volgende:
In de OP ontbreekt de opmerking 'ik ben zo volwassen want ik kan helemaal alleen winkelen'.
Ik heb respect voor jou!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:45 schreef heiden6 het volgende:
Ze wil gewoon neuken...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers , begrijpelijk.
Neuh, ik vind het sneu dat iemand na zo veel in de grond geboord te zijn, nog steeds arrogant is.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers , begrijpelijk.
Luister eens, als ik wil neuken, dan dóé ik dat.quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Luister eens, als ik wil neuken, dan dóé ik dat.
Ze heeft geen enkel realiteitsbesef. Daarnaast ontbeert ze een eigen mening.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neuh, ik vind het sneu dat iemand na zo veel in de grond geboord te zijn, nog steeds arrogant is.
Wat een schattig kind ben jij toch.quote:
Ik wil ook neuken, maar niet met kleine meisjes.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Luister eens, als ik wil neuken, dan dóé ik dat.
Al met al is het een leuk, spontaan damesmeisje met bergen levenservaring.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:51 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ze heeft geen enkel realiteitsbesef. Daarnaast ontbeert ze een eigen mening.
Ik kom uit een goede familie !quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Al met al is het een leuk, spontaan damesmeisje met bergen levenservaring.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik wil ook neuken, maar niet met kleine meisjes.
Ammenooitnietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Al met al is het een leuk, spontaan damesmeisje met bergen levenservaring.
Dus? Ik kom uit een slechte familie maar met mijn persoonlijkheid is niets mis.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik kom uit een goede familie !!
Nee dat merk ikquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dus? Ik kom uit een slechte familie maar met mijn persoonlijkheid is niets mis.
En dit is een valide argument?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Precies. Dus alsjeblieft, leer eens wat respect bij voor andere mensen dan jezelf en doe niet zo uit de hoogte. Alleen al het feit dat je denkt dat je beter bent dan anderen, maakt je minder.quote:
Wat de neuk maakt het uit wat je vader doet, welke dna je moeder heeft?quote:
Dit is wat mij betreft een te bekronen uitspraak.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Precies. Dus alsjeblieft, leer eens wat respect bij voor andere mensen dan jezelf en doe niet zo uit de hoogte. Alleen al het feit dat je denkt dat je beter bent dan anderen, maakt je minder.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:55 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dit is wat mij betreft een te bekronen uitspraak.
Inderdaad.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:55 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dit is wat mij betreft een te bekronen uitspraak.
Bij je familie leer je normen en waarden, en leer je hoe het leven in elkaar zit. Bij een familie van lage klasse gaat dit anders dan bij een familie van hoge.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat de neuk maakt het uit wat je vader doet, welke dna je moeder heeft?
Oftewel, waarom maakt het zoveel uit van wat voor familie je komt?
jammer,dat nou net JIJ de rotte appel moet zijnquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Kindje, als je echt zo elitair bent als je zegt, dan praat je daar niet over. En zeker niet met plebs zoals jij dat zo mooi noemt.quote:
Vrienden hebben een veel grotere invloed, maar dat neemt niet weg dat je gedeeltelijk gelijk hebt. Daarom geraken sommigen aan de drugs in hun jeugd. Heel normale ouders kunnen niet tegenhouden dat hun zoon/dochter met de verkeerden in aanraking komt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Bij je familie leer je normen en waarden, en leer je hoe het leven in elkaar zit. Bij een familie van lage klasse gaat dit anders dan bij een familie van hoge.
en ze zijn duidelijk vergeten jou de normen en waarden uit te leggen,en uit te leggen hoe het leven in elkaar zit.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Bij je familie leer je normen en waarden, en leer je hoe het leven in elkaar zit. Bij een familie van lage klasse gaat dit anders dan bij een familie van hoge.
Dat is mijn broertje al, mijn pappa was ZEER teleurgesteld toen hij VMBO ging doenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:57 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
jammer,dat nou net JIJ de rotte appel moet zijn.
Dat is te merken aan jou. Blijkbaar hebben je ouders jou mte te weinig normen en waarden opgevoed.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Als jij van je familie hebt geleerd hoe de wereld in elkaar zit, zit je erg laag qua klassequote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat was mijn vader ook toen ik van havo2 naar vmbo3 ging. Nu zit ik op het mbo, en is hij gewoon trots op me.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat is mijn broertje al, mijn pappa was ZEER teleurgesteld toen hij VMBO ging doen
Respecteer dat ze selectief reageert.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:59 schreef Chowi het volgende:
Yvanaaaaa, reageer eens op mijn post, snoesje.
Ik respecteer heel veel mensen ! En sinds wanneer denk ik dat ik beter ben dan anderen? Ik denk het alleen als ik daar grondige redenen voor heb.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Precies. Dus alsjeblieft, leer eens wat respect bij voor andere mensen dan jezelf en doe niet zo uit de hoogte. Alleen al het feit dat je denkt dat je beter bent dan anderen, maakt je minder.
hij was zo slim om zich te verbergen toen hij je aan het fotograferen was toen je met jezelf speelde,en jij was te dom om hem op te merken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat is mijn broertje al, mijn pappa was ZEER teleurgesteld toen hij VMBO ging doen
Ja, zo kan ik het ook wel. Ik heb op alles wat zíj zegt tenminste een acceptabele reactie.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:00 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Respecteer dat ze selectief reageert.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik respecteer heel veel mensen ! En sinds wanneer denk ik dat ik beter ben dan anderen? Ik denk het alleen als ik daar grondige redenen voor heb.![]()
Oh, nou ben je ineens niet beter?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik respecteer heel veel mensen ! En sinds wanneer denk ik dat ik beter ben dan anderen? Ik denk het alleen als ik daar grondige redenen voor heb.![]()
opleiding niveau is inderdaad een gegronde reden voor respectquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mja, dus waarom ben je beter dan ik?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:02 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Tenzij ik redenen vind waarom ik dat wel ben.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik zag in je fotoboek een hele ordinaire foto met een drankfles.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mja, dus waarom ben je beter dan ik?
Ik ken Chowi een klein beetje. En ordinair is ze niet. Dat ze bier lekker vindt, houdt niet direct in dat ze alcoholiste is.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik zag in je fotoboek een hele ordinaire foto met een drankfles.
o nee,Chowi je drinkt. ik ben veul beter dan jijquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Aaaah, meisje, je ként me niet eens! En sinds wanneer is bier ordinair? Jij drinkt altijd de duurste rosé ofzo?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:04 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik ken Chowi een klein beetje. En ordinair is ze niet. Dat ze bier lekker vindt, houdt niet direct in dat ze alcoholiste is.
Een meisje hoort geen bier te drinken. Ik vind het ordinair en plat staan ZEKER als ze het uit de fles drinkt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:04 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik ken Chowi een klein beetje. En ordinair is ze niet. Dat ze bier lekker vindt, houdt niet direct in dat ze alcoholiste is.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Een meisje hoort geen bier te drinken. Ik vind het ordinair en plat staan ZEKER als ze het uit de fles drinkt.
Wat als ik bier lekker vind en niets geef om hoe jij het vindt staan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Een meisje hoort geen bier te drinken. Ik vind het ordinair en plat staan ZEKER als ze het uit de fles drinkt.
Dan vind ik dat je ook niet mag zeuren over wat ik ervan denk.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat als ik bier lekker vind en niets geef om hoe jij het vindt staan?
ik vind het eerder ordinair als een meisje geen manieren heeft,net als jij hebt laten zien in de afgelopen 7 topics. daarnaast vrouwen die bier drinken zijn ultiemquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Heeft je vader dat verteld?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Uhm, die ''grondige redenen'' zijn nu al 6 delen lang onderuit gehaaldquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat mag ik wel, want ik doe het niet omdat je me ermee kwetst. Ik doe het omdat jij heel sterk bij de mening blijft dat je gelijk hebt, terwijl dat gewoon niet zo is.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dan vind ik dat je ook niet mag zeuren over wat ik ervan denk.
en toch stug doorgaan. je zou er bijna respect voor gaan krijgenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Uhm, die ''grondige redenen'' zijn nu al 6 delen lang onderuit gehaald.
Wacht dan maar tot het moment dat je in Leiden studeert. Daar zul je van die studentikoze dames eens bier zien hijsen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:08 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ook, maar ook mijn vriendinnen vinden het een big no-no
slaat jij je eens heel snel aan bij wat andere mensen vindenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:08 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
In dit tempo over een halfuur al in zeven delen!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Uhm, die ''grondige redenen'' zijn nu al 6 delen lang onderuit gehaald.
Heb jij trouwens ook maar over het kleinste zaakje een EIGEN mening?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:08 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar weet je hoeveel moeite het heeft gekost om bij mijn groep te komen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:10 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Heb jij trouwens ook maar over het kleinste zaakje een EIGEN mening?
miss ook een leuk idee om bij deel 8 de TT aan te passen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:09 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
In dit tempo over een halfuur al in zeven delen!
volgens haar vader welquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:10 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Het lijkt me wel bewezen dat ze niet eens weet hoe een eigen mening voelt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:10 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
wat voor moeite?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar weet je hoeveel moeite het heeft gekost om bij mijn groep te komen?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:09 schreef Chowi het volgende:
Pfoe, Yvana voelt zich beter dan het gros van de bevolking die bier drinkt iedereen.
naar?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:10 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
miss ook een leuk idee om bij deel 8 de TT aan te passen.
ach gut,je moest ze even vragen of ze je vriendjes wilden zijn. owja dat is ook zo,jij vind werk zo zwaar.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar weet je hoeveel moeite het heeft gekost om bij mijn groep te komen?
Waarom zou je bij een groep willen horen waarbij je je mening zou moeten aanpassen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
en roken is wel oke?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je kan niet ,,zomaar" met ze omgaan, je moet eerst een lange tijd slijmen voor ze JOU eindelijk bellen, i.p.v. jij HUN.quote:
Als je zoveel moeite moet doen om bij een bepaalde groep te horen, dan zijn ze het toch helemaal niet waard?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat lijken me nou echte vrienden ja.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je kan niet ,,zomaar" met ze omgaan, je moet eerst een lange tijd slijmen voor ze JOU eindelijk bellen, i.p.v. jij HUN.
Ah, daar ligt je probleem.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je kan niet ,,zomaar" met ze omgaan, je moet eerst een lange tijd slijmen voor ze JOU eindelijk bellen, i.p.v. jij HUN.
Bij de loverboys die jij tegen gaat komen, werkt dat gelukkig andersomquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Klinkt als een keitoffe groepquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Haar leven is keitof.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:13 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Klinkt als een keitoffe groep![]()
Voor gelegenheden als verjaardagen ofzo koop ik altijd een pakje Vogue of Dunhill....quote:
Want daarbuiten vind je het niet te pruimen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:14 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Voor gelegenheden als verjaardagen ofzo koop ik altijd een pakje Vogue of Dunhill....
Vogue, die sigaretten heb ik ook op mijn kamer liggen, ben ik nu tof?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:14 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Voor gelegenheden als verjaardagen ofzo koop ik altijd een pakje Vogue of Dunhill....
dat kan,met dure sigaren.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:15 schreef ArendBarend het volgende:![]()
Nog doen of er zoiets bestaat als roken-met-klasse ook
Nee, want die liggen te weken in het bier.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vogue, die sigaretten heb ik ook op mijn kamer liggen, ben ik nu tof?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:16 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Nee, want die liggen te weken in het bier.
Jazeker, trouwens even snel een vraagje, ik zoek altijden naar zon lang pijpje voor sigaretten, weet iemand waar je dat kan kopen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:15 schreef ArendBarend het volgende:![]()
Nog doen of er zoiets bestaat als roken-met-klasse ook
Keitof!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vogue, die sigaretten heb ik ook op mijn kamer liggen, ben ik nu tof?
Stoer! Dus ze gaat me nu bellen enzo?quote:
eerst aan haar vrienden vragen..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Stoer! Dus ze gaat me nu bellen enzo?
Open er een topic over.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:16 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jazeker, trouwens even snel een vraagje, ik zoek altijden naar zon lang pijpje voor sigaretten, weet iemand waar je dat kan kopen?
Nee, ze komt je nuecken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Stoer! Dus ze gaat me nu bellen enzo?
miss wil zo'n "domme automonteur" een soort van pijpje uit een auto trekken voor jequote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:16 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jazeker, trouwens even snel een vraagje, ik zoek altijden naar zon lang pijpje voor sigaretten, weet iemand waar je dat kan kopen?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:16 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Doei, Lilquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:18 schreef Chowi het volgende:
Mja, bedankt van deze avond vol vermaack. Dag hè.
Oh ja, geef me je msn nog eens?quote:
groepsgesprekquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:25 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
voeg anders Met-Yvana ook even toe.
Gemenerd, ik natuurlijk snel op haar profiel klikken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:25 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
voeg anders Met-Yvana ook even toe.
Yvana, wat is je mailadres?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gemenerd, ik natuurlijk snel op haar profiel klikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gemenerd, ik natuurlijk snel op haar profiel klikken.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yvana, wat is je mailadres?heeft geen nut,Yvana voelt zich te goed voor ons.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft wel MSN, maar alleen een lijst met minderwaardige mensen die geblokkerd zijn, om naar te staren terwijl ze zichzelf bevredigt met haar narcistische fantasie en haar vrije vingers. Ze hoeft immers niet te typen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:27 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
heeft geen nut,Yvana voelt zich te goed voor ons.
Waarom? We praten toch over haar relatie met haar vader en over haar zakgeldquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:28 schreef frenzy2003 het volgende:
deze reeks gaat al vanaf deel 1 enkel offtopic,het is een wonder dattie nog open is.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ze heeft wel MSN, maar alleen een lijst met minderwaardige mensen die geblokkerd zijn, om naar te staren terwijl ze zichzelf bevredigt met haar narcistische fantasie en haar vrije vingers. Ze hoeft immers niet te typen.
Het is dan ook een zeer boeiende en vooral intelligente topicreeksquote:
En weer laat je blijken dat je niet zo intelligent bent als dat je denkt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zit je nou nog niet stoned achter je X-boxje?![]()
Hoe zie je dat voor je? Met een spuit net als de junkies?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:33 schreef Chriz2k het volgende:
Dus als je me mijn zaad in je bloedbaan laat spuiten ben je ook van adel.
Ja, kan ze alvast oefenen voor laterquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:31 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Met een spuit net als de junkies?![]()
Zo neem ik inderdaad de telefoon op ! daarop is hij gebaseerd , ondat ik dat heel cool doe !quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:27 schreef heiden6 het volgende:
Trouwens de meest irritante username die ik hier ooit heb gezien, Met-Yvana. Alsof je de telefoon opneemt.
De subtiliteit is me ietwat ontgaan.
Dan kom jij duidelijk uit een mindere familie gezien jouw kijk op het levenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
LoL...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:37 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zo neem ik inderdaad de telefoon op ! daarop is hij gebaseerd , ondat ik dat heel cool doe !
Zegt onze junk? Ik kom uit een uitstekende familie.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dan kom jij duidelijk uit een mindere familie gezien jouw kijk op het leven![]()
,, met yvanaaaaaaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
LoL...
Ben ik de enige die mijn eigen telefoon opneemt met "Hoi" ? alleen bij bekenden dus
En super dat je dat zo cool kan doen!
Junkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zegt onze junk? Ik kom uit een uitstekende familie.
Kwou net zeggen. Je vader ouders zijn eerder trots op wie je bent, dan op de opleiding die je doetquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat was mijn vader ook toen ik van havo2 naar vmbo3 ging. Nu zit ik op het mbo, en is hij gewoon trots op me.
Kom op zeg.. Opleiding is ook niet alles!
En dat bepaal jij even. Serieus, wie ben jij om dat ff voor de vrouwen te bepalenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
*kuch* iedereen heeft al door, volgens mij.. *kuch*quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:42 schreef P0rt0 het volgende:
Men heeft nog steeds niet door dat ze gigantisch aan het baggeren hier is
En allemaal de discussie met haar voeren
Duh, dat doet ze zodat wij denken dat ze al sinds het begin niet serieus is.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:42 schreef P0rt0 het volgende:
Men heeft nog steeds niet door dat ze gigantisch aan het baggeren hier is
En allemaal de discussie met haar voeren
Onze junk?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zegt onze junk? Ik kom uit een uitstekende familie.
Zit wat in. Zij zou echt zo een cokesloerie kunnen wordenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, kan ze alvast oefenen voor later.
Ik mag jou wel Chriz2kquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Duh, dat doet ze zodat wij denken dat ze al sinds het begin niet serieus is.
Terwijl natuurlijk allang duidelijk was dat ze een ietwat aparte kijk op bepaalde dingen heeft.
Idd mocht dat niet zo zijn, dan is de kans levensgroot aanwezig dat je nog minder "intelligent" bent dan Met-Yvanaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
*kuch* iedereen heeft al door, volgens mij.. *kuch*
Doe maar eufemistischquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Duh, dat doet ze zodat wij denken dat ze al sinds het begin niet serieus is.
Terwijl natuurlijk allang duidelijk was dat ze een ietwat aparte kijk op bepaalde dingen heeft.
Na 7 topiques mag toch duidelijk zijn hoe zij over een paar punten denkt.. Ik heb nog niemand achter haar zien staan. Zitten er dan helemaal geen VWO'ers met een vader die VVD stemt en een buurman heeft als stratenmaker (ofzoiets)?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:50 schreef Nawien het volgende:
[..]
Idd mocht dat niet zo zijn, dan is de kans levensgroot aanwezig dat je nog minder "intelligent" bent dan Met-Yvana
nou.. gezien de eerdere uitspraken van haar vader vraag ik me dat toch wel afquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Junk![]()
![]()
Tuurlijk schat, jouw familie is uitstekend, alleen jij niet![]()
Yannicke is het met mij eens....maarja, wij zijn ook familiequote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Na 7 topiques mag toch duidelijk zijn hoe zij over een paar punten denkt.. Ik heb nog niemand achter haar zien staan. Zitten er dan helemaal geen VWO'ers met een vader die VVD stemt en een buurman heeft als stratenmaker (ofzoiets)?
Ik ben het eens met Yannicke, maar dat betekend niet dat ik het eens ben met jou. Yannicke heeft (voor zover ik uit 2 posts kan zien) niet hetzelfde arrogante kijk op alles zoals jij.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Yannicke is het met mij eens....maarja, wij zijn ook familie
Als ze zegt dat ze het niet met je eens is ga je haar arrogant aankijken, dat wil ze niet riskerenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, maar yannicke vind dieren verzorgen leuk.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben het eens met Yannicke, maar dat betekend niet dat ik het eens ben met jou. Yannicke heeft (voor zover ik uit 2 posts kan zien) niet hetzelfde arrogante kijk op alles zoals jij.
Klopt, ik heb echt nog nooit zo een koppig iemand gezien die ook nog eens zo een vreemde kijk op de samenleving heeft. Zieliger nog is het feit, dat in welgeteld 7 topiques er niemand, maar dan ook niemand is geweest die het met haar eens was oid, maar wel doorbaggeren en denken dat je een prinses bent ofzo. Zelfs Maxima is niet zo verwaand, en das wel een echte prinsesquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Na 7 topiques mag toch duidelijk zijn hoe zij over een paar punten denkt.. Ik heb nog niemand achter haar zien staan. Zitten er dan helemaal geen VWO'ers met een vader die VVD stemt en een buurman heeft als stratenmaker (ofzoiets)?
Nou? Ik begrijp je reactie niet?!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, maar yannicke vind dieren verzorgen leuk.....
makes sensequote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Eerst vergelijking met Van Dale en nu met Maxima..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:07 schreef Nawien het volgende:
[..]
Klopt, ik heb echt nog nooit zo een koppig iemand gezien die ook nog eens zo een vreemde kijk op de samenleving heeft. Zieliger nog is het feit, dat in welgeteld 7 topiques er niemand, maar dan ook niemand is geweest die het met haar eens was oid, maar wel doorbaggeren en denken dat je een prinses bent ofzo. Zelfs Maxima is niet zo verwaand, en das wel een echte prinses![]()
Oh, dat heb ik haar niet zien zeggen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ze is mijn nichtje, ik weet heus wel wat ze leuk vind.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:08 schreef Nawien het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik haar niet zien zeggen?
Je moet nu niet zoveel werk uit andermans handen nemen na zoveel te hebben gelanterfanterd, dalijk raak je nog overspannen![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ze is mijn nichtje, ik weet heus wel wat ze leuk vind.....
Daar ging het helemaal niet overquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ze is mijn nichtje, ik weet heus wel wat ze leuk vind.....
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
thx, maar anderen, incluis jij, kunnen er ook wat van hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eerst vergelijking met Van Dale en nu met Maxima..
Allebei toppie! Blijf zo doorgaan
![]()
Waarop reageer jij steeds?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:31 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik ben niet op z'n minst impressed.....![]()
Nou? Ik begrijp je reactie niet?!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och kìììììnd! The horror!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:31 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik ben niet op z'n minst impressed.....![]()
Geen elitaire hobbies? Schat, ze zit op paardrijden en hockey. En vind je haar ,,lekkerder" ? Ze is 15.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarop reageer jij steeds?
[..]
Nou? Ik begrijp je reactie niet?!
Verder doet zij vrijwillegerswerk en heeft ze een paar hobbies die niet zo elitair zijn. Ze is lekkerder en doet niet zo uit de fucking hoogte...
Geef hier is antwoord op?1
Paardrijden en hockey zijn geen elitaire hobbies... (tenminste, dat is wat ik vind)..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:37 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Geen elitaire hobbies? Schat, ze zit op paardrijden en hockey. En vind je haar ,,lekkerder" ? Ze is 15.....![]()
Dat laatste is wel erg subjectiefquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Paardrijden en hockey zijn geen elitaire hobbies... (tenminste, dat is wat ik vind)..
En ja, ze is lekkerder.. (waarom zet je erbij dat ze 15 is?)
En ja, ze is lekkerder.. (waarom zet je erbij dat ze 15 is?)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:42 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat laatste is wel erg subjectief
Omdat ze nog jong is, kom op, een meisje van 15....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
En ja, ze is lekkerder.. (waarom zet je erbij dat ze 15 is?)
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:41 schreef Met-Yvana het volgende:
Oh en ze speelt ook op één of andere misvormde fluit
Klinkt veel beter dan die van jou..quote:Mijn naam is Yannicke en ik ben hier nog niet zo lang.
Ik weet eigenlijk niet zoveel over mezelf te vertellen. Mijn hobbies zijn skeeleren, paardrijden, hockeyen, lezen, dieren verzorgen en leuke dingen doen met vrienden.
Oja ik speel ook klarinet, dat vind ik ook heel tof om te doen.
Meisjes van vijftien neuken als de beste, vraag maar aan Jody Bernal.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Omdat ze nog jong is, kom op, een meisje van 15....
Edit: ja dat
Ze heeft al een vriendje...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Omdat ze nog jong is, kom op, een meisje van 15....
Edit: ja dat
waarom nou weer vulgair?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:49 schreef Met-Yvana het volgende:
Je vulgariteit blijft me verbazen.....
Kom op zeg, ik draag geen hoofddoekjequote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vulgair?
Jij blijft zeker maagd totdat je trouwt?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik draag geen hoofddoekjeIk vind alleen dat het niveau op FOK! erg laag is.
Dat verschilt per persoon.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
so not done..
Dus 15 is te jong? Wanneer is het oke dan?
Waarom post je hier dan nog, als het niveau te laag voor je is?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik draag geen hoofddoekjeIk vind alleen dat het niveau op FOK! erg laag is.
Om het plebs te laten zien dat ik uit beter hout gesneden ben.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom post je hier dan nog, als het niveau te laag voor je is?.
Nee, bekijk haar posts eens, ze is de vermoorde onschuld zelvequote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij kent je nichtje.. Nog nog niet genoeg (gerijpt?)?
Okay, die taak is in zesenhalve topic toch wel volbracht, lijkt me?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
[..]
Nee, bekijk haar posts eens, ze is de vermoorde onschuld zelve
spreek je jezelf nu niet tegen?quote:
Mwah. Je bent geen twijgje want je wijkt niet van je standpunt af.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Voor haar is het te jong !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:00 schreef torpie het volgende:
[..]
spreek je jezelf nu niet tegen?
Je vindt 15 te jong maar je geeft ook aan dat de leeftijd bij iedereen kan verschillen... wat is het nou?
Gaat dit niet een beetje te ver?quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
![]()
En jij bent zeker een doorgewinterde Belezen meid die alles al weet..
Of je laat het haar zelf bepalenquote:
Je kent haar niet ! Ze is echt nog zo onschuldig en kinderlijk!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gaat dit niet een beetje te ver?
Je denkt al alles over haar te weten, maar jij kunt dus echt niet weten of ze geestelijk wel ready is of niet..
be·le·zen1 (bn.)quote:
Helaas heb je voorlopig alleen het tegenovergestelde bereiktquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
[..]
Inderdaadquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:08 schreef Nawien het volgende:
[..]
Helaas heb je voorlopig alleen het tegenovergestelde bereikt![]()
Door alleen lezen bereik je vrij weinig. Je leert het meeste in de praktijkquote:
Nee hij is niet volquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:18 schreef Met-Yvana het volgende:
Is hij nu al weer vol ? Ik ben me dr eentje!![]()
Waar wacht je dan op? Gaat voort en spam ! Ik verwacht trouwens een heeeeeele mooie OPquote:
Ik zal tot morgen 12 uur niet kunnen helpenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:25 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Waar wacht je dan op? Gaat voort en spam ! Ik verwacht trouwens een heeeeeele mooie OP
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zal tot morgen 12 uur niet kunnen helpen![]()
Ik ga nu mijn bed in, jammergenoeg moet ik werken!
Masturbeertze, Yvana!
Ik ben geen spammertquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:25 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Waar wacht je dan op? Gaat voort en spam ! Ik verwacht trouwens een heeeeeele mooie OP
Hehe, gelukkig kan je dan wel weer veel lezen daarnaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zal tot morgen 12 uur niet kunnen helpen![]()
Ik ga nu mijn bed in, jammergenoeg moet ik werken!
Masturbeertze, Yvana!
Doet ze toch niet, daar zal ze zich wel te goed voor voelen. OP maker is een baan voor minderwaardige mensen zoals onsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:41 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik ben geen spammertMaar als je een mooie OP wil, kan je hem zelf maken en je eigen ontwikkelen enz. Wie weet, kan je er later je werk nog van maken !
![]()
Precies !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Doet ze toch niet, daar zal ze zich wel te goed voor voelen. OP maker is een baan voor minderwaardige mensen zoals ons
Maar aangezien de OP ons ook aan de reet kan roesten heb je pechquote:
Spreek voor jezelf, ,,x-box meester"quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Maar aangezien de OP ons ook aan de reet kan roesten heb je pech![]()
Zoals je ziet heb ik ook voor de rest gesprokenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:49 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ,,x-box meester"
Of je reageert eens op wat er staat?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:41 schreef Met-Yvana het volgende:
Deze gaat mee in de OP.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oh, zo ontwikkeld ook, hequote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:41 schreef Met-Yvana het volgende:
Boeit niet, ze is lekker, dus dan is ze er aan toequote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je kent haar niet ! Ze is echt nog zo onschuldig en kinderlijk!
Kopieer dit maar even, daarna haal ik 'm weg vanwege layoutverneuking.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:11 schreef zarGon het volgende:
Goeiemorgen allemaal!!!![]()
Even een wiki pagina aanmaken?
Want de OP kopieren gaat niet echt..
Aangemaakt: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Met-Yvana (als je iets veranderd, wel even zeggen)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:14 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Kopieer dit maar even, daarna haal ik 'm weg vanwege layoutverneuking.
Aan het eindequote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:27 schreef zarGon het volgende:
UncleFunk, nog even iets: Er moet natuurlijk wel even gelinkt worden naar het WikiOPpagina met de OP..
Waar moet dit gebeuren: begin of op het einde?
Gedaan...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:38 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Aan het eindeMeestal wordt dit in kleine lettertjes onderaan gezet.
eerste keer zeker dat je meeleest?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:10 schreef B_BOY het volgende:
hoezo zakgeld irritaties ik heb die nooit hoor
ik krijg het op me rekening em het zal wel.
Lees even de OP door... Zal een hoop uitleggen...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:19 schreef B_BOY het volgende:
jeps... en ik ben lui... dus leg me uit.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:27 schreef B_BOY het volgende:
jeps ik heb een baan. gister kreeg ik nog 240 euro mee van me baas![]()
Nee, ze is niet luiquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:32 schreef B_BOY het volgende:
laat me raden de ts is erg lui en te lam om te werken.
whehehequote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, ze is niet lui
Ze vindt alleen dat ze te goed is om te werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |