Om Tyler Durden uit Fight Club te quoten:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:39 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Om Regina George uit mean girls te quoten... ,, Please stop talking"
Ik ben tamelijk beschaafd, maar ik zou geen moment bij jou in de buurt willen zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:40 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een BESCHAAFDE man.....
Jij weet niets van beschaafdheid af, dat had ik na je eerste post al doorquote:
Nou, dan wens ik je veel succes.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:40 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een BESCHAAFDE man.....
Hoor ik daar een sarcastische ondertoon?quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Euhm wat zijn zemelen en waar koop je ze? *voelt zich dom*
Ga eens weg uit mijn topic !quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoor ik daar een sarcastische ondertoon?
Och meiske toch. Helaas is op Fok! geen [enkel] topic [iemand's] domein.quote:
tzelfde als bij Yannicke...quote:
Die dingen kun je door de yoghurt heendoen, en ga je van aan de race als je teveel ervan vreet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:43 schreef Met-Yvana het volgende:
Ja duuuuuh , wie weet er nou wat ,,zemelen" zijn.....het klonk als iets wat je NIET wilt aanraken.
Nope.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoor ik daar een sarcastische ondertoon?
Oh, dan is het tof.quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:45 schreef heiden6 het volgende:
In de OP ontbreekt de opmerking 'ik ben zo volwassen want ik kan helemaal alleen winkelen'.
Een medestander !quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:45 schreef Logitik het volgende:
Ik krijg al jaren geen zakgeld meerVanaf dat moment werd alles minder. Ik moest moeite doen voor geld.. waardeloos!
Die heb ik gemist dan, heb je toevallig een linkje?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:45 schreef heiden6 het volgende:
In de OP ontbreekt de opmerking 'ik ben zo volwassen want ik kan helemaal alleen winkelen'.
Ik heb respect voor jou!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:45 schreef heiden6 het volgende:
Ze wil gewoon neuken...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers , begrijpelijk.
Neuh, ik vind het sneu dat iemand na zo veel in de grond geboord te zijn, nog steeds arrogant is.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers , begrijpelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |