Om Tyler Durden uit Fight Club te quoten:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:39 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Om Regina George uit mean girls te quoten... ,, Please stop talking"
Ik ben tamelijk beschaafd, maar ik zou geen moment bij jou in de buurt willen zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:40 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een BESCHAAFDE man.....
Jij weet niets van beschaafdheid af, dat had ik na je eerste post al doorquote:
Nou, dan wens ik je veel succes.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:40 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een BESCHAAFDE man.....
Hoor ik daar een sarcastische ondertoon?quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Euhm wat zijn zemelen en waar koop je ze? *voelt zich dom*
Ga eens weg uit mijn topic !quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoor ik daar een sarcastische ondertoon?
Och meiske toch. Helaas is op Fok! geen [enkel] topic [iemand's] domein.quote:
tzelfde als bij Yannicke...quote:
Die dingen kun je door de yoghurt heendoen, en ga je van aan de race als je teveel ervan vreet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:43 schreef Met-Yvana het volgende:
Ja duuuuuh , wie weet er nou wat ,,zemelen" zijn.....het klonk als iets wat je NIET wilt aanraken.
Nope.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoor ik daar een sarcastische ondertoon?
Oh, dan is het tof.quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:45 schreef heiden6 het volgende:
In de OP ontbreekt de opmerking 'ik ben zo volwassen want ik kan helemaal alleen winkelen'.
Een medestander !quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:45 schreef Logitik het volgende:
Ik krijg al jaren geen zakgeld meerVanaf dat moment werd alles minder. Ik moest moeite doen voor geld.. waardeloos!
Die heb ik gemist dan, heb je toevallig een linkje?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:45 schreef heiden6 het volgende:
In de OP ontbreekt de opmerking 'ik ben zo volwassen want ik kan helemaal alleen winkelen'.
Ik heb respect voor jou!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:45 schreef heiden6 het volgende:
Ze wil gewoon neuken...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers , begrijpelijk.
Neuh, ik vind het sneu dat iemand na zo veel in de grond geboord te zijn, nog steeds arrogant is.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers , begrijpelijk.
Luister eens, als ik wil neuken, dan dóé ik dat.quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Luister eens, als ik wil neuken, dan dóé ik dat.
Ze heeft geen enkel realiteitsbesef. Daarnaast ontbeert ze een eigen mening.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neuh, ik vind het sneu dat iemand na zo veel in de grond geboord te zijn, nog steeds arrogant is.
Wat een schattig kind ben jij toch.quote:
Ik wil ook neuken, maar niet met kleine meisjes.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Luister eens, als ik wil neuken, dan dóé ik dat.
Al met al is het een leuk, spontaan damesmeisje met bergen levenservaring.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:51 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ze heeft geen enkel realiteitsbesef. Daarnaast ontbeert ze een eigen mening.
Ik kom uit een goede familie !quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Al met al is het een leuk, spontaan damesmeisje met bergen levenservaring.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik wil ook neuken, maar niet met kleine meisjes.
Ammenooitnietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Al met al is het een leuk, spontaan damesmeisje met bergen levenservaring.
Dus? Ik kom uit een slechte familie maar met mijn persoonlijkheid is niets mis.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik kom uit een goede familie !!
Nee dat merk ikquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dus? Ik kom uit een slechte familie maar met mijn persoonlijkheid is niets mis.
En dit is een valide argument?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Precies. Dus alsjeblieft, leer eens wat respect bij voor andere mensen dan jezelf en doe niet zo uit de hoogte. Alleen al het feit dat je denkt dat je beter bent dan anderen, maakt je minder.quote:
Wat de neuk maakt het uit wat je vader doet, welke dna je moeder heeft?quote:
Dit is wat mij betreft een te bekronen uitspraak.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Precies. Dus alsjeblieft, leer eens wat respect bij voor andere mensen dan jezelf en doe niet zo uit de hoogte. Alleen al het feit dat je denkt dat je beter bent dan anderen, maakt je minder.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:55 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dit is wat mij betreft een te bekronen uitspraak.
Inderdaad.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:55 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dit is wat mij betreft een te bekronen uitspraak.
Bij je familie leer je normen en waarden, en leer je hoe het leven in elkaar zit. Bij een familie van lage klasse gaat dit anders dan bij een familie van hoge.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat de neuk maakt het uit wat je vader doet, welke dna je moeder heeft?
Oftewel, waarom maakt het zoveel uit van wat voor familie je komt?
jammer,dat nou net JIJ de rotte appel moet zijnquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Kindje, als je echt zo elitair bent als je zegt, dan praat je daar niet over. En zeker niet met plebs zoals jij dat zo mooi noemt.quote:
Vrienden hebben een veel grotere invloed, maar dat neemt niet weg dat je gedeeltelijk gelijk hebt. Daarom geraken sommigen aan de drugs in hun jeugd. Heel normale ouders kunnen niet tegenhouden dat hun zoon/dochter met de verkeerden in aanraking komt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Bij je familie leer je normen en waarden, en leer je hoe het leven in elkaar zit. Bij een familie van lage klasse gaat dit anders dan bij een familie van hoge.
en ze zijn duidelijk vergeten jou de normen en waarden uit te leggen,en uit te leggen hoe het leven in elkaar zit.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Bij je familie leer je normen en waarden, en leer je hoe het leven in elkaar zit. Bij een familie van lage klasse gaat dit anders dan bij een familie van hoge.
Dat is mijn broertje al, mijn pappa was ZEER teleurgesteld toen hij VMBO ging doenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:57 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
jammer,dat nou net JIJ de rotte appel moet zijn.
Dat is te merken aan jou. Blijkbaar hebben je ouders jou mte te weinig normen en waarden opgevoed.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Als jij van je familie hebt geleerd hoe de wereld in elkaar zit, zit je erg laag qua klassequote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |