Maar je kan toch met iemand van adel trouwen? Dan krijg je toch zelf ook een titel?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:32 schreef appelsap het volgende:
[..]
Dan zal je zelf nooit adelijk bloed hebben hoor.
Ja, maar dan ben je het zelf nog niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Maar je kan toch met iemand van adel trouwen? Dan krijg je toch zelf ook een titel?
Gadverredamme, jij bent niet door de selectieronde heen, je bent veels te banaal en vulgair.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:33 schreef Chriz2k het volgende:
Dus als je me mijn zaad in je bloedbaan laat spuiten ben je ook van adel.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Gadverredamme, jij bent niet door de selectieronde heen, je bent veels te banaal en vulgair.
Duuuuh ! Ik plan me ook in te gaan schrijven voor het debutanten bal , maar ik vraag me af of ik wel in aanmerking kom.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:33 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je het zelf nog niet.
Laat me raden. Die titel is voor de status?
Jammer genoeg voor jou wil ik altijd mijn zin, dus zal het maar kwaadschiks moetenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Gadverredamme, jij bent niet door de selectieronde heen, je bent veels te banaal en vulgair.
Als je zo preuts en zeikerig bent zal je nooit aan een man komen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En dat voor een (hoe oud ben je inmiddels, Chris?)-jarige. Ik zie veel potentie in hem.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
16quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
En dat voor een (hoe oud ben je inmiddels, Chris?)-jarige. Ik zie veel potentie in hem.
Ben je al 16.quote:
In je dromen misschien.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:35 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Duuuuh ! Ik plan me ook in te gaan schrijven voor het debutanten bal , maar ik vraag me af of ik wel in aanmerking kom.....
Tof. Neuken?quote:
Om Regina George uit mean girls te quoten... ,, Please stop talkingquote:
Dat is wat de meeste mannen willen, hoor. Ze willen je tepels en clitje likken en je ook nog eens volblaffen. Dus dit maakt de zoektocht naar een man voor jou nóg ingewikkelder.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een BESCHAAFDE man.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:39 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dat is wat de meeste mannen willen, hoor. Ze willen je tepels en clitje likken en je ook nog eens volblaffen. Dus dit maakt de zoektocht naar een man voor jou nóg ingewikkelder.
echt een film voor jou!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:39 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Om Regina George uit mean girls te quoten... ,, Please stop talking"
Mijn ego.quote:
Die doen dat ook!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:40 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een BESCHAAFDE man.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |