quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yvana, wat is je mailadres?heeft geen nut,Yvana voelt zich te goed voor ons.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft wel MSN, maar alleen een lijst met minderwaardige mensen die geblokkerd zijn, om naar te staren terwijl ze zichzelf bevredigt met haar narcistische fantasie en haar vrije vingers. Ze hoeft immers niet te typen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:27 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
heeft geen nut,Yvana voelt zich te goed voor ons.
Waarom? We praten toch over haar relatie met haar vader en over haar zakgeldquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:28 schreef frenzy2003 het volgende:
deze reeks gaat al vanaf deel 1 enkel offtopic,het is een wonder dattie nog open is.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ze heeft wel MSN, maar alleen een lijst met minderwaardige mensen die geblokkerd zijn, om naar te staren terwijl ze zichzelf bevredigt met haar narcistische fantasie en haar vrije vingers. Ze hoeft immers niet te typen.
Het is dan ook een zeer boeiende en vooral intelligente topicreeksquote:
En weer laat je blijken dat je niet zo intelligent bent als dat je denkt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zit je nou nog niet stoned achter je X-boxje?![]()
Hoe zie je dat voor je? Met een spuit net als de junkies?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:33 schreef Chriz2k het volgende:
Dus als je me mijn zaad in je bloedbaan laat spuiten ben je ook van adel.
Ja, kan ze alvast oefenen voor laterquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:31 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Met een spuit net als de junkies?![]()
Zo neem ik inderdaad de telefoon op ! daarop is hij gebaseerd , ondat ik dat heel cool doe !quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:27 schreef heiden6 het volgende:
Trouwens de meest irritante username die ik hier ooit heb gezien, Met-Yvana. Alsof je de telefoon opneemt.
De subtiliteit is me ietwat ontgaan.
Dan kom jij duidelijk uit een mindere familie gezien jouw kijk op het levenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Bij je familie leer je normen en waarden, en leer je hoe het leven in elkaar zit. Bij een familie van lage klasse gaat dit anders dan bij een familie van hoge.
LoL...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:37 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zo neem ik inderdaad de telefoon op ! daarop is hij gebaseerd , ondat ik dat heel cool doe !
Zegt onze junk? Ik kom uit een uitstekende familie.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dan kom jij duidelijk uit een mindere familie gezien jouw kijk op het leven![]()
,, met yvanaaaaaaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
LoL...
Ben ik de enige die mijn eigen telefoon opneemt met "Hoi" ? alleen bij bekenden dus
En super dat je dat zo cool kan doen!
Junkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zegt onze junk? Ik kom uit een uitstekende familie.
Kwou net zeggen. Je vader ouders zijn eerder trots op wie je bent, dan op de opleiding die je doetquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat was mijn vader ook toen ik van havo2 naar vmbo3 ging. Nu zit ik op het mbo, en is hij gewoon trots op me.
Kom op zeg.. Opleiding is ook niet alles!
En dat bepaal jij even. Serieus, wie ben jij om dat ff voor de vrouwen te bepalenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Een meisje hoort geen bier te drinken. Ik vind het ordinair en plat staan ZEKER als ze het uit de fles drinkt.
*kuch* iedereen heeft al door, volgens mij.. *kuch*quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:42 schreef P0rt0 het volgende:
Men heeft nog steeds niet door dat ze gigantisch aan het baggeren hier is
En allemaal de discussie met haar voeren
Duh, dat doet ze zodat wij denken dat ze al sinds het begin niet serieus is.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:42 schreef P0rt0 het volgende:
Men heeft nog steeds niet door dat ze gigantisch aan het baggeren hier is
En allemaal de discussie met haar voeren
Onze junk?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zegt onze junk? Ik kom uit een uitstekende familie.
Zit wat in. Zij zou echt zo een cokesloerie kunnen wordenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, kan ze alvast oefenen voor later.
Ik mag jou wel Chriz2kquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Duh, dat doet ze zodat wij denken dat ze al sinds het begin niet serieus is.
Terwijl natuurlijk allang duidelijk was dat ze een ietwat aparte kijk op bepaalde dingen heeft.
Idd mocht dat niet zo zijn, dan is de kans levensgroot aanwezig dat je nog minder "intelligent" bent dan Met-Yvanaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
*kuch* iedereen heeft al door, volgens mij.. *kuch*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |