Dat was mijn vader ook toen ik van havo2 naar vmbo3 ging. Nu zit ik op het mbo, en is hij gewoon trots op me.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat is mijn broertje al, mijn pappa was ZEER teleurgesteld toen hij VMBO ging doen
Respecteer dat ze selectief reageert.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:59 schreef Chowi het volgende:
Yvanaaaaa, reageer eens op mijn post, snoesje.
Ik respecteer heel veel mensen ! En sinds wanneer denk ik dat ik beter ben dan anderen? Ik denk het alleen als ik daar grondige redenen voor heb.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Precies. Dus alsjeblieft, leer eens wat respect bij voor andere mensen dan jezelf en doe niet zo uit de hoogte. Alleen al het feit dat je denkt dat je beter bent dan anderen, maakt je minder.
hij was zo slim om zich te verbergen toen hij je aan het fotograferen was toen je met jezelf speelde,en jij was te dom om hem op te merken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat is mijn broertje al, mijn pappa was ZEER teleurgesteld toen hij VMBO ging doen
Ja, zo kan ik het ook wel. Ik heb op alles wat zíj zegt tenminste een acceptabele reactie.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:00 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Respecteer dat ze selectief reageert.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik respecteer heel veel mensen ! En sinds wanneer denk ik dat ik beter ben dan anderen? Ik denk het alleen als ik daar grondige redenen voor heb.![]()
Oh, nou ben je ineens niet beter?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik respecteer heel veel mensen ! En sinds wanneer denk ik dat ik beter ben dan anderen? Ik denk het alleen als ik daar grondige redenen voor heb.![]()
opleiding niveau is inderdaad een gegronde reden voor respectquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mja, dus waarom ben je beter dan ik?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:02 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Tenzij ik redenen vind waarom ik dat wel ben.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik zag in je fotoboek een hele ordinaire foto met een drankfles.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mja, dus waarom ben je beter dan ik?
Ik ken Chowi een klein beetje. En ordinair is ze niet. Dat ze bier lekker vindt, houdt niet direct in dat ze alcoholiste is.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik zag in je fotoboek een hele ordinaire foto met een drankfles.
o nee,Chowi je drinkt. ik ben veul beter dan jijquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Aaaah, meisje, je ként me niet eens! En sinds wanneer is bier ordinair? Jij drinkt altijd de duurste rosé ofzo?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:04 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik ken Chowi een klein beetje. En ordinair is ze niet. Dat ze bier lekker vindt, houdt niet direct in dat ze alcoholiste is.
Een meisje hoort geen bier te drinken. Ik vind het ordinair en plat staan ZEKER als ze het uit de fles drinkt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:04 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik ken Chowi een klein beetje. En ordinair is ze niet. Dat ze bier lekker vindt, houdt niet direct in dat ze alcoholiste is.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Een meisje hoort geen bier te drinken. Ik vind het ordinair en plat staan ZEKER als ze het uit de fles drinkt.
Wat als ik bier lekker vind en niets geef om hoe jij het vindt staan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Een meisje hoort geen bier te drinken. Ik vind het ordinair en plat staan ZEKER als ze het uit de fles drinkt.
Dan vind ik dat je ook niet mag zeuren over wat ik ervan denk.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat als ik bier lekker vind en niets geef om hoe jij het vindt staan?
ik vind het eerder ordinair als een meisje geen manieren heeft,net als jij hebt laten zien in de afgelopen 7 topics. daarnaast vrouwen die bier drinken zijn ultiemquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Heeft je vader dat verteld?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Uhm, die ''grondige redenen'' zijn nu al 6 delen lang onderuit gehaaldquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |