Okay, die taak is in zesenhalve topic toch wel volbracht, lijkt me?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Om het plebs te laten zien dat ik uit beter hout gesneden ben.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, bekijk haar posts eens, ze is de vermoorde onschuld zelve
spreek je jezelf nu niet tegen?quote:
Mwah. Je bent geen twijgje want je wijkt niet van je standpunt af.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Voor haar is het te jong !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:00 schreef torpie het volgende:
[..]
spreek je jezelf nu niet tegen?
Je vindt 15 te jong maar je geeft ook aan dat de leeftijd bij iedereen kan verschillen... wat is het nou?
Gaat dit niet een beetje te ver?quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
![]()
En jij bent zeker een doorgewinterde Belezen meid die alles al weet..
Of je laat het haar zelf bepalenquote:
Je kent haar niet ! Ze is echt nog zo onschuldig en kinderlijk!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gaat dit niet een beetje te ver?
Je denkt al alles over haar te weten, maar jij kunt dus echt niet weten of ze geestelijk wel ready is of niet..
be·le·zen1 (bn.)quote:
Helaas heb je voorlopig alleen het tegenovergestelde bereiktquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:08 schreef Nawien het volgende:
[..]
Helaas heb je voorlopig alleen het tegenovergestelde bereikt![]()
Door alleen lezen bereik je vrij weinig. Je leert het meeste in de praktijkquote:
Nee hij is niet volquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:18 schreef Met-Yvana het volgende:
Is hij nu al weer vol ? Ik ben me dr eentje!![]()
Waar wacht je dan op? Gaat voort en spam ! Ik verwacht trouwens een heeeeeele mooie OPquote:
Ik zal tot morgen 12 uur niet kunnen helpenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:25 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Waar wacht je dan op? Gaat voort en spam ! Ik verwacht trouwens een heeeeeele mooie OP
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zal tot morgen 12 uur niet kunnen helpen![]()
Ik ga nu mijn bed in, jammergenoeg moet ik werken!
Masturbeertze, Yvana!
Ik ben geen spammertquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:25 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Waar wacht je dan op? Gaat voort en spam ! Ik verwacht trouwens een heeeeeele mooie OP
Hehe, gelukkig kan je dan wel weer veel lezen daarnaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zal tot morgen 12 uur niet kunnen helpen![]()
Ik ga nu mijn bed in, jammergenoeg moet ik werken!
Masturbeertze, Yvana!
Doet ze toch niet, daar zal ze zich wel te goed voor voelen. OP maker is een baan voor minderwaardige mensen zoals onsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:41 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik ben geen spammertMaar als je een mooie OP wil, kan je hem zelf maken en je eigen ontwikkelen enz. Wie weet, kan je er later je werk nog van maken !
![]()
Precies !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Doet ze toch niet, daar zal ze zich wel te goed voor voelen. OP maker is een baan voor minderwaardige mensen zoals ons
Maar aangezien de OP ons ook aan de reet kan roesten heb je pechquote:
Spreek voor jezelf, ,,x-box meester"quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Maar aangezien de OP ons ook aan de reet kan roesten heb je pech![]()
Zoals je ziet heb ik ook voor de rest gesprokenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:49 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ,,x-box meester"
Of je reageert eens op wat er staat?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, maar yannicke vind dieren verzorgen leuk.....
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:41 schreef Met-Yvana het volgende:
Oh en ze speelt ook op één of andere misvormde fluit
Deze gaat mee in de OP.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oh, zo ontwikkeld ook, hequote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:41 schreef Met-Yvana het volgende:
Oh en ze speelt ook op één of andere misvormde fluit
Boeit niet, ze is lekker, dus dan is ze er aan toequote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je kent haar niet ! Ze is echt nog zo onschuldig en kinderlijk!
Kopieer dit maar even, daarna haal ik 'm weg vanwege layoutverneuking.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:11 schreef zarGon het volgende:
Goeiemorgen allemaal!!!![]()
Even een wiki pagina aanmaken?
Want de OP kopieren gaat niet echt..
Aangemaakt: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Met-Yvana (als je iets veranderd, wel even zeggen)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:14 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Kopieer dit maar even, daarna haal ik 'm weg vanwege layoutverneuking.
Aan het eindequote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:27 schreef zarGon het volgende:
UncleFunk, nog even iets: Er moet natuurlijk wel even gelinkt worden naar het WikiOPpagina met de OP..
Waar moet dit gebeuren: begin of op het einde?
Gedaan...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:38 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Aan het eindeMeestal wordt dit in kleine lettertjes onderaan gezet.
eerste keer zeker dat je meeleest?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:10 schreef B_BOY het volgende:
hoezo zakgeld irritaties ik heb die nooit hoor
ik krijg het op me rekening em het zal wel.
Lees even de OP door... Zal een hoop uitleggen...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:19 schreef B_BOY het volgende:
jeps... en ik ben lui... dus leg me uit.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:27 schreef B_BOY het volgende:
jeps ik heb een baan. gister kreeg ik nog 240 euro mee van me baas![]()
Nee, ze is niet luiquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:32 schreef B_BOY het volgende:
laat me raden de ts is erg lui en te lam om te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |