Maar aangezien de OP ons ook aan de reet kan roesten heb je pechquote:
Spreek voor jezelf, ,,x-box meester"quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Maar aangezien de OP ons ook aan de reet kan roesten heb je pech![]()
Zoals je ziet heb ik ook voor de rest gesprokenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:49 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ,,x-box meester"
Of je reageert eens op wat er staat?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, maar yannicke vind dieren verzorgen leuk.....
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:41 schreef Met-Yvana het volgende:
Oh en ze speelt ook op één of andere misvormde fluit
Deze gaat mee in de OP.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Om het plebs te laten zien dat ik uit beter hout gesneden ben.
Oh, zo ontwikkeld ook, hequote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:41 schreef Met-Yvana het volgende:
Oh en ze speelt ook op één of andere misvormde fluit
Boeit niet, ze is lekker, dus dan is ze er aan toequote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je kent haar niet ! Ze is echt nog zo onschuldig en kinderlijk!
Kopieer dit maar even, daarna haal ik 'm weg vanwege layoutverneuking.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:11 schreef zarGon het volgende:
Goeiemorgen allemaal!!!![]()
Even een wiki pagina aanmaken?
Want de OP kopieren gaat niet echt..
Aangemaakt: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Met-Yvana (als je iets veranderd, wel even zeggen)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:14 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Kopieer dit maar even, daarna haal ik 'm weg vanwege layoutverneuking.
Aan het eindequote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:27 schreef zarGon het volgende:
UncleFunk, nog even iets: Er moet natuurlijk wel even gelinkt worden naar het WikiOPpagina met de OP..
Waar moet dit gebeuren: begin of op het einde?
Gedaan...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:38 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Aan het eindeMeestal wordt dit in kleine lettertjes onderaan gezet.
eerste keer zeker dat je meeleest?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:10 schreef B_BOY het volgende:
hoezo zakgeld irritaties ik heb die nooit hoor
ik krijg het op me rekening em het zal wel.
Lees even de OP door... Zal een hoop uitleggen...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:19 schreef B_BOY het volgende:
jeps... en ik ben lui... dus leg me uit.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:27 schreef B_BOY het volgende:
jeps ik heb een baan. gister kreeg ik nog 240 euro mee van me baas![]()
Nee, ze is niet luiquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:32 schreef B_BOY het volgende:
laat me raden de ts is erg lui en te lam om te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |