Dat mag ik wel, want ik doe het niet omdat je me ermee kwetst. Ik doe het omdat jij heel sterk bij de mening blijft dat je gelijk hebt, terwijl dat gewoon niet zo is.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dan vind ik dat je ook niet mag zeuren over wat ik ervan denk.
en toch stug doorgaan. je zou er bijna respect voor gaan krijgenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Uhm, die ''grondige redenen'' zijn nu al 6 delen lang onderuit gehaald.
Wacht dan maar tot het moment dat je in Leiden studeert. Daar zul je van die studentikoze dames eens bier zien hijsen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:08 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ook, maar ook mijn vriendinnen vinden het een big no-no
slaat jij je eens heel snel aan bij wat andere mensen vindenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:08 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
In dit tempo over een halfuur al in zeven delen!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Uhm, die ''grondige redenen'' zijn nu al 6 delen lang onderuit gehaald.
Heb jij trouwens ook maar over het kleinste zaakje een EIGEN mening?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:08 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar weet je hoeveel moeite het heeft gekost om bij mijn groep te komen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:10 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Heb jij trouwens ook maar over het kleinste zaakje een EIGEN mening?
miss ook een leuk idee om bij deel 8 de TT aan te passen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:09 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
In dit tempo over een halfuur al in zeven delen!
volgens haar vader welquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:10 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Het lijkt me wel bewezen dat ze niet eens weet hoe een eigen mening voelt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:10 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
wat voor moeite?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar weet je hoeveel moeite het heeft gekost om bij mijn groep te komen?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:09 schreef Chowi het volgende:
Pfoe, Yvana voelt zich beter dan het gros van de bevolking die bier drinkt iedereen.
naar?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:10 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
miss ook een leuk idee om bij deel 8 de TT aan te passen.
ach gut,je moest ze even vragen of ze je vriendjes wilden zijn. owja dat is ook zo,jij vind werk zo zwaar.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar weet je hoeveel moeite het heeft gekost om bij mijn groep te komen?
Waarom zou je bij een groep willen horen waarbij je je mening zou moeten aanpassen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
en roken is wel oke?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Een meisje hoort geen bier te drinken. Ik vind het ordinair en plat staan ZEKER als ze het uit de fles drinkt.
Je kan niet ,,zomaar" met ze omgaan, je moet eerst een lange tijd slijmen voor ze JOU eindelijk bellen, i.p.v. jij HUN.quote:
Als je zoveel moeite moet doen om bij een bepaalde groep te horen, dan zijn ze het toch helemaal niet waard?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat lijken me nou echte vrienden ja.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je kan niet ,,zomaar" met ze omgaan, je moet eerst een lange tijd slijmen voor ze JOU eindelijk bellen, i.p.v. jij HUN.
Ah, daar ligt je probleem.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je kan niet ,,zomaar" met ze omgaan, je moet eerst een lange tijd slijmen voor ze JOU eindelijk bellen, i.p.v. jij HUN.
Bij de loverboys die jij tegen gaat komen, werkt dat gelukkig andersomquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |