Klinkt als een keitoffe groepquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je kan niet ,,zomaar" met ze omgaan, je moet eerst een lange tijd slijmen voor ze JOU eindelijk bellen, i.p.v. jij HUN.
Haar leven is keitof.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:13 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Klinkt als een keitoffe groep![]()
Voor gelegenheden als verjaardagen ofzo koop ik altijd een pakje Vogue of Dunhill....quote:
Want daarbuiten vind je het niet te pruimen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:14 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Voor gelegenheden als verjaardagen ofzo koop ik altijd een pakje Vogue of Dunhill....
Vogue, die sigaretten heb ik ook op mijn kamer liggen, ben ik nu tof?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:14 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Voor gelegenheden als verjaardagen ofzo koop ik altijd een pakje Vogue of Dunhill....
dat kan,met dure sigaren.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:15 schreef ArendBarend het volgende:![]()
Nog doen of er zoiets bestaat als roken-met-klasse ook
Nee, want die liggen te weken in het bier.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vogue, die sigaretten heb ik ook op mijn kamer liggen, ben ik nu tof?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:16 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Nee, want die liggen te weken in het bier.
Jazeker, trouwens even snel een vraagje, ik zoek altijden naar zon lang pijpje voor sigaretten, weet iemand waar je dat kan kopen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:15 schreef ArendBarend het volgende:![]()
Nog doen of er zoiets bestaat als roken-met-klasse ook
Keitof!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vogue, die sigaretten heb ik ook op mijn kamer liggen, ben ik nu tof?
Stoer! Dus ze gaat me nu bellen enzo?quote:
eerst aan haar vrienden vragen..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Stoer! Dus ze gaat me nu bellen enzo?
Open er een topic over.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:16 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jazeker, trouwens even snel een vraagje, ik zoek altijden naar zon lang pijpje voor sigaretten, weet iemand waar je dat kan kopen?
Nee, ze komt je nuecken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Stoer! Dus ze gaat me nu bellen enzo?
miss wil zo'n "domme automonteur" een soort van pijpje uit een auto trekken voor jequote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:16 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jazeker, trouwens even snel een vraagje, ik zoek altijden naar zon lang pijpje voor sigaretten, weet iemand waar je dat kan kopen?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:16 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Doei, Lilquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:18 schreef Chowi het volgende:
Mja, bedankt van deze avond vol vermaack. Dag hè.
Oh ja, geef me je msn nog eens?quote:
groepsgesprekquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:25 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
voeg anders Met-Yvana ook even toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |