abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40356294
Welkom in het politiek cafe van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin. Niet iedereen is welkom.

maandag 31 juli 2006 @ 16:48:54 #2
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_40356306
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik baseer mijn uitspraken op theorieen gepresenteerd door geleerden. Bronnen dus. Je hoeft niet rechten te studeren om iets van recht te weten, net zoals je niet bouwkunde hoeft te studeren om iets van de bouw te kunnen weten
Maar helpt daarentegen wel. Lekendokters hebben we al genoeg.

Ik vind de verklaring die door de bronnen van Johan wordt gegeven zeer plausibel. Ze stroken
met wat ik heb geleerd bij materiaalkunde en andere vakken tijdens mijn studie werktuigbouwkunde en technische bedrijfskunde. Je moet niet vergeten dat er 40 verdiepingen aan gewicht boven verdieping 7 liggen. Dat is voldoende om het gebouw te laten verpulveren onder zijn eigen gewicht. Dat houdt een stalen skelet, zoals gebleken is, niet tegen. Kijk maar s op 1 van die discovery channel prog wat er overblijft na een gecontroleerde explosie van een gebouw: voor namelijk stof en kleine brokstukken.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_40356329
OH SUKKEL!
Allah Al Watan Al Malik
pi_40356345
quote:
Maar helpt daarentegen wel. Lekendokters hebben we al genoeg.

Ik vind de verklaring die door de bronnen van Johan wordt gegeven zeer plausibel. Ze stroken
met wat ik heb geleerd bij materiaalkunde en andere vakken tijdens mijn studie werktuigbouwkunde en technische bedrijfskunde. Je moet niet vergeten dat er 40 verdiepingen aan gewicht boven verdieping 7 liggen. Dat is voldoende om het gebouw te laten verpulveren onder zijn eigen gewicht. Dat houdt een stalen skelet, zoals gebleken is, niet tegen.
Als je de video ziet, en het commentaar van geleerden goed beluisterd, zal je tot een geheel ander inzicht komen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40356352
Ah, daar komt de echte Mutant naar boven.
  maandag 31 juli 2006 @ 16:51:42 #6
Stranger than fiction
pi_40356394
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Brr, stad met hoogste criminaliteit ter wereld.
Nee Dat is Johannesburg. Daar eindigt de toch na 3,5 week.
pi_40356404
Anti-Americanism's Deep Roots - The Current Wave of Hostility Will Ebb. But This Is About More Than the Iraq War.

By Robert Kagan
Monday, June 19, 2006; Page A21

http://www.washingtonpost(...)AR2006061800900.html

I recently took part in a panel discussion in London about civil conflict and "failed states" around the world, centered on the interesting work of the British economist Paul Collier. The panelists included the son of a famous African liberation-leader-turned-dictator, the former leader of a South American guerrilla group, a Pakistani journalist, a U.N. official and the head of a nongovernmental humanitarian organization. Naturally, our reasoned and learned discussion quickly transmogrified into an extended round-robin denunciation of American foreign policy.

The interesting thing was that the Iraq war was far from the main topic. George W. Bush hardly came up. The panelists focused instead on a long list of grievances against the United States stretching back over six decades. There was much discussion of the "colonial legacy" and "neo-colonialism," especially in the Middle East and Africa. And even though the colonies in question had been ruled by Europeans, panelists insisted that this colonial past was the source of most of the world's resentment toward the United States. There was much criticism of American policy during the Cold War for imposing evil regimes, causing poverty and suffering throughout the world, and blocking national liberation movements as a service to oil companies and multinational corporations. When the moderator brought up nuclear weapons proliferation and Iran, the panelists talked about Hiroshima and Nagasaki.

As for "failed states" and civil conflict, several panelists agreed that they were always and everywhere the fault of the United States. The African insisted that Bosnia and Kosovo were destroyed by American military interventions, not by Slobodan Milosevic, and that Somalia was a failed state because of American policy. The Pakistani insisted the United States was to blame for Afghanistan's descent into anarchy in the 1990s. The former guerrilla leader insisted that most if not all problems in the Western Hemisphere were the product of over a century of American imperialism.

Some of these charges had more merit than others, but even the moderator became exasperated by the general refusal to place any responsibility on the peoples and leaders of countries plagued by civil conflict. Yet the panelists held their ground. When someone pointed out that the young boys fighting in African tribal and ethnic wars could hardly be fighting against American "imperialism," the African dictator's son insisted they were indeed. When the head of the NGO paused from gnashing his teeth at American policy to suggest that perhaps the United States was not to blame for the genocide in Rwanda, the African dictator's son argued that it was, because it had failed to intervene. The United States was to blame both for the suffering it caused and the suffering it did not alleviate.

The discussion was illuminating. There is no question that the Iraq war has aroused hostility toward the United States around the world. And there are many legitimate criticisms to be made about America's conduct of the war. But it is worth keeping in mind that this anger against the United States also has deep roots.

The Iraq war has rekindled myriad old resentments toward the United States, a thousand different complaints, each one specific to a time and place far removed from the present conflict. It has united a diverse spectrum of anti-American views in common solidarity -- the Marxist Africans still angry over American policy in the 1960s and '70s, the Pakistanis still furious at America's (bipartisan) support for the dictator Gen. Mohammed Zia ul-Haq in the 1970s and '80s, the French theoreticians who started railing against the American "hyperpower" in the 1990s, the Latin ex-guerrillas still waging their decades-old struggle against North American imperialism, the Arab activists still angry about 1948. At a conference in the Middle East a few months ago, I heard a moderate Arab scholar complaining bitterly about how American policy had alienated the Arab peoples in recent years. A former Clinton official sitting next to him was nodding vigorously but then suddenly stopped when the Arab scholar made clear that by "recent years" he meant ever since 1967.

The Iraq war has also made anti-Americanism respectable again, as it was during the Cold War but had not been since the demise of the Soviet Union. People who a decade ago would not have been granted a platform to spout the kind of arguments I heard on this panel are now given star treatment in the Western and global media. Such people were always there, but no one was listening to them. Today they dominate the airwaves, and this in turn is helping produce an increasingly hostile global public opinion, as evidenced in a recent Pew poll.

There are two lessons to be drawn from all this. One is that in time the current tidal wave of anti-Americanism will ebb, just as in the past. Smarter American diplomacy can help, of course, as can success in places such as Iraq. But the other lesson is not to succumb to the illusion that America was beloved until the spring of 2003 and will be beloved again when George W. Bush leaves office. Some folks seem to believe that by returning to the policies of Harry Truman, Dean Acheson and John F. Kennedy, America will become popular around the world. I like those policies, too, but let's not kid ourselves. They also sparked enormous resentment among millions of peoples in many countries, resentments that are now returning to the fore. The fact is, because America is the dominant power in the world, it will always attract criticism and be blamed both for what it does and what it does not do.

No one should lightly dismiss the current hostility toward the United States. International legitimacy matters. It is important in itself, and it affects others' willingness to work with us. But neither should we be paralyzed by the unavoidable resentments that our power creates. If we refrained from action out of fear that others around the world would be angry with us, then we would never act. And count on it: They'd blame us for that, too.

Robert Kagan, a senior associate at the Carnegie Endowment for International Peace and transatlantic fellow at the German Marshall Fund, writes a monthly column for The Post.
pi_40356460
dit kan niet sterk genoeg benadrukt worden:

..................People who a decade ago would not have been granted a platform to spout the kind of arguments I heard on this panel are now given star treatment in the Western and global media. Such people were always there, but no one was listening to them. Today they dominate the airwaves, and this in turn is helping produce an increasingly hostile global public opinion ................

maandag 31 juli 2006 @ 16:54:22 #9
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_40356466
"Jan" kan nu wel zijn spullen gaan pakken.

quote:
Historicus, tv-commentator en Telegraaf-columnist Arend-Jan Boekestijn wil in november Kamerlid worden. Voor de VVD. In HP/De Tijd antwoordt hij in een strijdbaar interview op de vraag welk kamerlid hij als eerste gaat aanpakken:

‘Jan Marijnissen kan wel wat intellectueel tegenspel gebruiken. Ik vind dat hij erg veel ruimte krijgt in de Kamer. Het lijkt wel alsof men bang van hem is.’
http://www.janmarijnissen(...)jan-loopt-zich-warm/

[ Bericht 30% gewijzigd door Finder_elf_towns op 31-07-2006 17:10:10 ]
pi_40356490
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:54 schreef Godslasteraar het volgende:

..................People who a decade ago would not have been granted a platform to spout the kind of arguments I heard on this panel are now given star treatment in the Western and global media. Such people were always there, but no one was listening to them. Today they dominate the airwaves, and this in turn is helping produce an increasingly hostile global public opinion ................

Het lijkt net alsof ze het over jou hebben.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 31 juli 2006 @ 16:55:49 #11
Stranger than fiction
pi_40356522
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:54 schreef Godslasteraar het volgende:

massamedia gevolgd door massahysterie. De dommen en de schreeuwlelijkerds domineren de publieke opinie.
pi_40356555
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Touche.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40356629
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoe voorspelbaar.

Ik dacht al dat die lap tekst voor sommigen teveel van het goede zou zijn. Daarom poste ik nog maar even een elementje eruit, waarbij ik nauwlettend in de gaten hield dat dat stukje niet meer dan 5 regels zou bevatten.
pi_40356690
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:59 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Hoe voorspelbaar.

Ik dacht al dat die lap tekst voor sommigen teveel van het goede zou zijn. Daarom poste ik nog maar even een elementje eruit, waarbij ik nauwlettend in de gaten hield dat dat stukje niet meer dan 5 regels zou bevatten.
Ja en, ik had het dan ook precies over dat stukje. Wellicht voorspelbaar, maar die kon ik dan ook niet anders dan inkoppen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40356695
honger!

ik ga maar eens naar de Chinees toe, again
pi_40356710
Eet ze.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 31 juli 2006 @ 17:09:12 #17
Stranger than fiction
pi_40356876
Ik ga maar s voorbereidingen treffen.
pi_40357232
quote:
Op maandag 31 juli 2006 17:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ga maar s voorbereidingen treffen.
Voor de witte school?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  maandag 31 juli 2006 @ 17:28:45 #19
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40357369
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[afbeelding]
[..]

jammer, ik vond 'm waardiger als (objectief) historicus
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  maandag 31 juli 2006 @ 17:31:43 #20
Stranger than fiction
pi_40357447
quote:
Op maandag 31 juli 2006 17:22 schreef Apropos het volgende:

[..]

Voor de witte school?
Ik zat al op een witte school

De afwas, doelde ik op.
  maandag 31 juli 2006 @ 17:50:19 #21
93744 Finder_elf_towns
pi_40357893
Uiteraard is er vandaag ook weer moslim-nieuws.

Bulgarian Fined for Disrupting Anti-Mosque Sign-up
quote:
A Bulgarian man has been fined for hooliganism because he disrupted a nationalist sign-up against the loudspeakers placed on the mosque in the Danube city of Ruse.

The 29-year-old Filip Chernev insulted Ataka (Attack) activists who were gathering signatures against the mosque, and jumped on the table where the sign-up sheets were. He tore Bulgaria's flag and tried to destroy the papers too, Ataka members told the court.

The man was charged with hooliganism, but the nationalists want him charged with desecrating a national symbol too.

The judge has sent all the materials to the prosecution, who have to decide whether they are going to charge the young man with a second offence.

Tension over Sofia's downtown mosque has been escalating as well, after a nationalistic Bulgarian party launched a campaign claiming that the "ezan," a Muslim invitation to prayer via loudspeakers, was too loud and disturbing for people in the capital's central area. The nationalists say they collected over 35,000 signatures in support of their move to silence the speakers.

In the midst of the campaign, Ataka's official website was attacked by hackers, who moderated the main page and replaced its content with Turkish national symbols and music.
http://www.novinite.com/view_news.php?id=67312

Басурманы руки прочь от Болгарии - Секир башка!

[ Bericht 8% gewijzigd door Finder_elf_towns op 31-07-2006 19:05:02 ]
pi_40358436
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:48 schreef -IksRee- het volgende:
Welkom in het politiek cafe van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin. Niet iedereen is welkom.

Briljant!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40358631
quote:
Op maandag 31 juli 2006 17:02 schreef Mutant01 het volgende:
Eet ze.
en nu zou ik wel zin hebben in een dutje
pi_40358648
waar is Rm_rf eigenlijk? komt ie nog wel eens langs?
  maandag 31 juli 2006 @ 18:52:31 #25
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_40359448
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:25 schreef Godslasteraar het volgende:
waar is Rm_rf eigenlijk? komt ie nog wel eens langs?
Goede vraag. Er staat me bij dat hij een aardige tijd geleden geband is.
  maandag 31 juli 2006 @ 18:55:35 #26
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_40359531
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Die had iets 'fouts' gezegd over Joden. Tja, dat kan natuurlijk niet op het zwaar-gecensureerde Fok!.
pi_40359690
Hoe lang was z'n ban dan?
  maandag 31 juli 2006 @ 19:18:09 #28
Stranger than fiction
pi_40360285
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

RM_fr? Ik kan me een weinig nettere user dan hij voorstellen. Op Freako na dan.
pi_40360331
quote:
Op maandag 31 juli 2006 19:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Anti-semiet!
Allah Al Watan Al Malik
pi_40360364
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Briljant!
Briljant? Zelfs Tenacious D is briljanter.
pi_40360381
quote:
Op maandag 31 juli 2006 19:20 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Brrr.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40360416
quote:
Op maandag 31 juli 2006 17:28 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

jammer, ik vond 'm waardiger als (objectief) historicus
Het is een politieke leek, misschien is dat de reden dat hij denkt dat hij iets te zoeken heeft in Den Haag .
  maandag 31 juli 2006 @ 19:23:01 #33
Stranger than fiction
pi_40360444
quote:
Op maandag 31 juli 2006 19:22 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Het is een politieke leek, misschien is dat de reden dat hij denkt dat hij iets te zoeken heeft in Den Haag .
Zei Alexander daar niet iets over, niet al te lang geleden?
pi_40360458
quote:
Op maandag 31 juli 2006 19:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Brrr.
Malibu...makin' a poo....stinky poo....lookin'd view...
  maandag 31 juli 2006 @ 19:25:01 #35
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40360512
quote:
Op maandag 31 juli 2006 19:22 schreef Autodidact het volgende:

[..]

maar hij kan wel goed vertellen en dat was voor de meesten al reden om op Pim te stemmen...

Clerks 2 gezien ??
  maandag 31 juli 2006 @ 19:33:31 #36
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_40360784
quote:
Op maandag 31 juli 2006 19:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Tis toch echt zo.

@Nighth4wk: Ik weet niet meer voor hoe lang het was. Als je het graag wilt weten weet je waar je kan kijken.
pi_40360936
Hoeft niet, hij zal vast geen perm hebben dus binnekort weer terug.
pi_40361023
quote:
Op maandag 31 juli 2006 19:20 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Wie is dat?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40361121
quote:
Op maandag 31 juli 2006 19:25 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

maar hij kan wel goed vertellen en dat was voor de meesten al reden om op Pim te stemmen...
Een historicus die partij kiest zoals hij doet...dat is voor mij een erg slechte historicus, want dan ga je eenzijdig onderzoeken. Ik vind hem als historicus onbetrouwbaar omdat je weet dat hij je een mening aan wil smeren. Mensen die van eenzijdige propaganda houden zullen misschien wel op hem stemmen inderdaad. Net zo min ik op Maarten van Rossem zou stemmen trouwens...maar hij is werelds genoeg om te weten dat hij niet in het parlement hoort.
quote:
Op maandag 31 juli 2006 19:25 schreef Harry_Sack het volgende:
Clerks 2 gezien ??
Yep. Hij is wel minder dan de eerste vind ik. You gotta be as blind as Anne Frank not to see that.

Porch monkey's not racist slur, nigger is!.

Die Gristen is wel grappig, met z'n pillow pants en listerfiend .
pi_40361204
quote:
Op maandag 31 juli 2006 19:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Wie is dat?
Google, youtube, altavista, wikipedia....ze weten het allemaal.
pi_40361297
quote:
Op maandag 31 juli 2006 19:46 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Google, youtube, altavista, wikipedia....ze weten het allemaal.
Zal best. Ik vraag het degene die hem ten tonele voert.
pi_40361810
quote:
Op maandag 31 juli 2006 17:50 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Uiteraard is er vandaag ook weer moslim-nieuws.

Bulgarian Fined for Disrupting Anti-Mosque Sign-up
[..]

http://www.novinite.com/view_news.php?id=67312

Басурманы руки прочь от Болгарии - Секир башка!
Ah mooi. Het vuur woekert verder aan in Europa.
  maandag 31 juli 2006 @ 20:29:02 #44
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40362727
quote:
Op maandag 31 juli 2006 19:44 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Een historicus die partij kiest zoals hij doet...dat is voor mij een erg slechte historicus, want dan ga je eenzijdig onderzoeken. Ik vind hem als historicus onbetrouwbaar omdat je weet dat hij je een mening aan wil smeren. Mensen die van eenzijdige propaganda houden zullen misschien wel op hem stemmen inderdaad. Net zo min ik op Maarten van Rossem zou stemmen trouwens...maar hij is werelds genoeg om te weten dat hij niet in het parlement hoort.
[..]
Ben ik met je eens, dat zou Johan nooit moeten proberen, maar dat weet hij zelf ook wel
Gelukkig heeft hij nooit een mening.
quote:
Yep. Hij is wel minder dan de eerste vind ik. You gotta be as blind as Anne Frank not to see that.

Porch monkey's not racist slur, nigger is!.

Die Gristen is wel grappig, met z'n pillow pants en listerfiend .
Eens, hij had sowieso in en rond de winkel moeten blijven en in ook in zwart/wit.

don't worry, I'm taking it back..
  maandag 31 juli 2006 @ 20:53:53 #45
Stranger than fiction
pi_40363691
American Next Topmodel
pi_40363816
quote:
Op maandag 31 juli 2006 20:04 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Ah mooi. Het vuur woekert verder aan in Europa.
Het is wachten op de eerste verbrandde.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 31 juli 2006 @ 20:57:53 #47
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40363842
quote:
Op maandag 31 juli 2006 19:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Wie is dat?
De schrijver van het beste muzieknummer ooit.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  maandag 31 juli 2006 @ 21:01:44 #48
93744 Finder_elf_towns
pi_40363998
quote:
Op maandag 31 juli 2006 20:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
American Next Topmodel
Vleeskeuring united.
pi_40364618
quote:
Op maandag 31 juli 2006 20:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is wachten op de eerste verbrandde.
Ach dat is al gebeurd:

pi_40364957
quote:
Op maandag 31 juli 2006 20:57 schreef Sidekick het volgende:

[..]

en filmer van grote apen, één ervan tenminste.
  maandag 31 juli 2006 @ 21:27:06 #51
93744 Finder_elf_towns
pi_40365026
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[afbeelding]
[..]

quote:
Deze Boekenstijn heb ik met verbijstering gevolgd, sinds de Irakoorlog, hij is een hijgerig type, dat helaas altijd gelijk krijgtin de media omdat niemand hem tegen durft te spreken. Hij gebruikt oneerlijke discussietactieken, ongetwijfeld geleerd op een Bilderbergcursus. Zijn neocon- en zionistenredenaties zijn dermate hecht doortimmerd met drogredenen, halve waarheden, schijnargumenten, afleidingsmanoeuvres, doortrapte insinuaties en valse suggesties, dat op een eerlijke manier er geen debat met hem valt te voeren. Doet me overigens ook denken aan CIDI-discussietechnieken.
Het is jammer dat achterlijkheid geen pijn doet.
  maandag 31 juli 2006 @ 21:40:13 #52
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40365472
ik heb blijkbaar weer een ban op het jan m forum ofzo, ik mag weer niks posten
  maandag 31 juli 2006 @ 21:46:47 #54
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40365703
quote:
Op maandag 31 juli 2006 21:45 schreef pberends het volgende:
http://tasoeur.newreal.be(...)/Doutzen%20Kroes.jpg

Over photosoep babes gesproken .
de nieuwe clip met Ali B al gezien? Zomervibes met Yolanthe
pi_40365706
quote:
Fact of the day

Back in 1980, 796 million of China's citizens (or 81% of the population) lived in rural areas, compared with 191 million who lived in urban centers. By 2030, however, only 560 million Chinese (35%) will live in rural areas — compared with more than one billion who will live in urban centers.

Chinese State Statistics Bureau
pi_40365779
quote:
Op maandag 31 juli 2006 20:57 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Vooruit, dan maar even gegoogeld. Hmpf.

* sigme luistert Afghan Wigs.
pi_40366310
quote:
'Vrouwen de dupe van sharia in Atjeh'

De invoering van de moslimwet sharia vijf jaar geleden in de Indonesische provincie Atjeh heeft geleid tot scherpe zedelijkheidscontroles door zowel een religieuze politie als burgerwachten. Vooral vrouwen en kansarmen zijn doelwit van deze controles. Dat schrijft de in Brussel gevestigde International Crisis Group ICG in een onderzoeksrapport.
De religieuze politie is erg impopulair bij de bevolking, vooral doordat ze jaagt op vrouwen die zonder hoofddoek rondlopen. De hoofddoek is van oudsher geen voorgeschreven kledingstuk in Atjeh. Ook straffen als stokslagen voor overspel of het drinken van alcohol passen volgens het ICG niet in de traditie van Atjeh.
Het bestaan van de religieuze politie kan tot veiligheidsproblemen leiden, omdat de sharia-handhavers in een stille machtsstrijd zijn verwikkeld met de burgerlijke autoriteiten, zo zeggen de onderzoekers.
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#4965502

en dat ook in een gebied dat vroeger sultana's als staatshoofd kende
pi_40366433
quote:
Op maandag 31 juli 2006 22:03 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

http://www.wereldomroep.nl/news/international/#4965502

en dat ook in een gebied dat vroeger sultana's als staatshoofd kende
Mooi he, die islam?
Indonesie gaat er echt op vooruit zeg ik je
pi_40366932
quote:
Op maandag 31 juli 2006 22:06 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Mooi he, die islam?
Indonesie gaat er echt op vooruit zeg ik je
Zeker!
Allah Al Watan Al Malik
pi_40366959
quote:
Op maandag 31 juli 2006 21:16 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Ach dat is al gebeurd:

[afbeelding]
Dat was een glorieuse dag.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40367358
quote:
Op maandag 31 juli 2006 22:27 schreef zakjapannertje het volgende:
we hebben Mutant wel door!
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 31 juli 2006 @ 22:30:23 #64
93744 Finder_elf_towns
pi_40367401
quote:
Op maandag 31 juli 2006 22:27 schreef zakjapannertje het volgende:
we hebben Mutant wel door!
Wat doet ZakJap op die nerd-site?
pi_40367500
quote:
Op maandag 31 juli 2006 22:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat was een glorieuse dag.
He, nu mocht je eindelijk een keer de z gebruiken, doe je het niet.
pi_40367549
quote:
Op maandag 31 juli 2006 22:32 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

He, nu mocht je eindelijk een keer de z gebruiken, doe je het niet.
Die moet je even nader uitleggen
Allah Al Watan Al Malik
pi_40367602
quote:
Op maandag 31 juli 2006 22:30 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Wat doet ZakJap op die nerd-site?
en dat vertel je me nu pas
  maandag 31 juli 2006 @ 22:38:21 #68
93744 Finder_elf_towns
pi_40367720
Slashdot is toch wel erg hoor. Zelfs in mijn eenzaamste dagen kwam het nog niet eens in mij op die site te bezoeken. Dat zou toendertijd mijn lot bezegelen.
pi_40367766
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_40367893
quote:
Op maandag 31 juli 2006 22:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Die moet je even nader uitleggen
De ene helft is glorieuze. Maar waarom je eindelijk de z mocht gebruiken Dizzcriminazie en rezzzpect? Daar deed het mij aan denken in ieder geval.
pi_40368145
quote:
Op maandag 31 juli 2006 22:42 schreef sigme het volgende:

[..]

De ene helft is glorieuze. Maar waarom je eindelijk de z mocht gebruiken Dizzcriminazie en rezzzpect? Daar deed het mij aan denken in ieder geval.
Aha oke Aangezien er een Z in mijn naam zit, maak ik me daar geen zorgen over. Ik gebruik de Z vaak genoeg zoals je ziet.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 31 juli 2006 @ 22:49:05 #72
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_40368176
quote:
Op maandag 31 juli 2006 22:38 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Slashdot is toch wel erg hoor. Zelfs in mijn eenzaamste dagen kwam het nog niet eens in mij op die site te bezoeken. Dat zou toendertijd mijn lot bezegelen.
http://www.thedailywtf.com is meer jouw ding?
pi_40368325
quote:
Op maandag 31 juli 2006 21:46 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

de nieuwe clip met Ali B al gezien? Zomervibes met Yolanthe
Nein, morgen eens kijken.
pi_40368459
quote:
Op maandag 31 juli 2006 22:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Aha oke Aangezien er een Z in mijn naam zit, maak ik me daar geen zorgen over. Ik gebruik de Z vaak genoeg zoals je ziet.

Hoewel ik een bepaalde naam die op internet fora veel ter sprake komt standaard altijd fout spel, terwijl het een naam uit mijn directe familie is. Dus het is geen garantie.
pi_40368492
quote:
Op maandag 31 juli 2006 22:38 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Slashdot is toch wel erg hoor. Zelfs in mijn eenzaamste dagen kwam het nog niet eens in mij op die site te bezoeken. Dat zou toendtertijd mijn lot bezegelen.
* zakjapannertje is playing Alcazar - Crying at the Discotheque
  maandag 31 juli 2006 @ 23:16:53 #76
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40369394
Komt er nog een verkiezing wie topic 1000 mag openen of gaan we met zn allen F5en voor die eer?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  maandag 31 juli 2006 @ 23:25:36 #77
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40369753
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:16 schreef Napalm het volgende:

Komt er nog een verkiezing wie topic 1000 mag openen of gaan we met zn allen F5en voor die eer?
Wie mag SC topic 1000 openen?
» Napalm
» Die aardige Napalm!
» Nou doe Napalm maar.
» Ik ben een homo
» Ik stem op Napalm

maak je eigen FOK! poll zelf!

[ Bericht 11% gewijzigd door Napalm op 01-08-2006 01:03:05 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40369794
Oops.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 31 juli 2006 @ 23:28:30 #79
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40369871
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:26 schreef Mutant01 het volgende:
Oops.
Dat mag vast niet van de Islam
  maandag 31 juli 2006 @ 23:48:02 #80
Stranger than fiction
pi_40370719
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:25 schreef Napalm het volgende:

[..]

Wie mag SC topic 1000 openen?
Het lijkt me iets wat voor echte oldbies is weggelegd. Ik denk dan aan Du_Ke of Sidekick en DoG, of Mon of natuurlijk toch maar SportsIllustrated.

Ik post pas sinds Pol SC 150....
  maandag 31 juli 2006 @ 23:53:22 #81
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40370938
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Het lijkt me iets wat voor echte oldbies is weggelegd. Ik denk dan aan Du_Ke of Sidekick en DoG, of Mon of natuurlijk toch maar SportsIllustrated.

De democratische POL-poll aan de kant schuiven. Dit gaat in tegen het EVRN
pi_40371935
quote:
Japanners bouwen meer auto's in buitenland

ma 31/07/06 - Voor het eerst hebben de Japanse autoconstructeurs meer wagens gebouwd in het buitenland dan in eigen land. Dat blijkt uit cijfers van de beroepsvereniging Jama.

Van april 2005 tot maart 2006 werden 10.929.918 Japanse wagens in het buitenland gebouwd. In Japan zelf waren dat 10.893.529 wagens.

Japanse wagens blijven het overal goed doen, vooral in Noord-Amerika. In Japan zelf is de markt verzadigd.

Vanuit Japan stijgt de export van wagens van Toyota, Nissan, Honda en Mitsubishi to 5,2 miljoen exemplaren.

De meeste Japanse autoconstructeurs noteerden vorig boekjaar recordwinsten.
http://www.vrtnieuws.net/(...)anseAuto/index.shtml
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 00:24:38 #83
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40372072
quote:
Het zou niet juist voelen als Johan het niet voor z'n rekening nam
pi_40372116
quote:
Parijs geeft verband kanker-kernproeven toe

ma 31/07/06 - De Franse gezondheidsautoriteiten geven voor het eerst toe dat de kernproeven in de Stille Oceaan hebben geleid tot een stijging van het aantal gevallen van schildklierkanker bij de plaatselijke bevolking.

Van 1966 tot 1996 hielden de Fransen in Frans-Polynesië 40 bovengrondse en 150 ondergrondse kernproeven, veilig ver weg van het Franse moederland.

De kernproeven leidden tot hevig protest van de lokale bevolking, van milieuorganisaties en van andere landen in de Stille Oceaan.

Niet dat Parijs zich daar erg aan stoorde. Zo schrok de Franse geheime dienst er in 1985 niet voor terug om de Rainbow Warrior van Greenpeace tot zinken te brengen in de haven van Auckland, in Nieuw-Zeeland. Gevolg: een dode. Het schip zou deelnemen aan een actie tegen de proeven op Mururoa.

In 1991 stelde de socialistische president François Mitterrand een moratorium op de proeven in. Onder de rechtse president Jacques Chirac werden in 1995-96 nog eens zes proeven gehouden.

De laatste ondergrondse kernproef werd gehouden op 27 januari 1996. Enkele maanden later onderschreef Frankrijk het verdrag dat de zuidelijke Stille Oceaan kernwapenvrij moet houden.
http://www.vrtnieuws.net/(...)nproeven/index.shtml

en hoe gaat Parijs dat compenseren?
pi_40372202
Kernproef in Parijs zou wel kek zijn.
pi_40372226
quote:
739 tt-EEN 739 ma 31 jul 23:27:31

nieuws

HOOGGERECHTSHOF OVER LESBISCH HUWELIJK

Een Brits lesbisch koppel verwacht deze
week het vonnis over hun huwelijk. Het
Hooggerechtshof boog zich over de zaak.

Celia Kitzinger en Sue Wilkinson zijn
allebei Brits en huwden in het
Canadese Vancouver in 2003.

Ze eisen dat hun huwelijk ook erkend
wordt in Groot-Brittannie. Maar daar
bestaat voorlopig enkel een samen-
levingscontract voor holebi's.

Dat hun huwelijk omgezet zou worden in
een (minder verregaand) samenlevings-
contract, vinden ze discriminerend.
pi_40372278
Dus ze willen geen huwelijk maar dat een samenlevingscontract niet minder verregaand is. =X
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 00:36:26 #88
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40372409
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 00:24 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Het zou niet juist voelen als Johan het niet voor z'n rekening nam
`Wie is die Johan?` sprak de newbie..

of een POLvrouw. Die zijn zeldzaam en politiek correct. Dat past mooi bij het linkse karakter hier.
pi_40372445
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 00:31 schreef NightH4wk het volgende:
Dus ze willen geen huwelijk maar dat een samenlevingscontract niet minder verregaand is. =X
nee, ze gaan ook in GB voor de real thing
quote:
Ze eisen dat hun huwelijk ook erkend
wordt in Groot-Brittannie.
pi_40372471
Airelle enzo moeten vaker langskomen hier idd.
pi_40372503
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 00:37 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

nee, ze gaan ook in GB voor de real thing
[..]
Ok, maar ze hebben geen huwelijk maar een samenlevingscontract. Wat een mafkezen die Britten.
pi_40372677
Ik peer em even, laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
pi_40376044
JdW heeft 500 geopend, en ik herinner me dat er iets was met 666. Die ik naar 'm genoemd, zie ik:
[Deel #666] Johan_de_With eretopic

Goedemorgen! De eerste dag dat ik fietsend naar mijn nieuwe gebouw ga is het niet meer snikheet. De goden zijn met me.
pi_40376135
Ah, weer een mooie nieuwe dag. Een dag om mijn haat te verspreiden. Heerlijk.
pi_40376138
quote:
Wal-Mart niet naar Nederland’
31-07-2006 09:15

AMSTERDAM – Nu Wal-Mart zich terugtrekt uit Duitsland, is het minder waarschijnlijk geworden dat de Amerikaanse supermarktketen voet aan de grond krijgt in Nederland. Dat zeggen analisten Nico van Geest en Peter van der Lely in De Telegraaf.

Wal-Mart maakte vorige week bekend 85 hypermarkten te verkopen aan Metro Groep in Duitsland. De verkoop aan Metro leidt tot een boekverlies van ongeveer 1 miljard dollar voor belasting, een bedrag dat in mindering zal worden gebracht op het resultaat over het tweede kwartaal van boekjaar 2007. Volgens Van Geest en Van der Lely is door de beëindiging van de activiteiten in Duitsland, de komst van Wal-Mart in Nederland niet waarschijnlijk. Van der Lely: ‘De hypermarktformule van Wal-Mart leent zich daar toch al niet voor. Zo’n hypermarkt is toch al gauw elf voetbalvelden groot. Die ruimte is er in Nederland niet.’
Mooi, ik vind die mega-megamarkten verschrikkelijk.
pi_40376163
Ontwaakt, verworpenen der aarde! Komt dat lied ooit toch nog van pas.

Misschien slokt Wal-Mart ooit nog eens Ahold op.
pi_40376167
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 08:10 schreef -IksRee- het volgende:
Ah, weer een mooie nieuwe dag. Een dag om mijn haat te verspreiden. Heerlijk.
Ik zal proberen tegenwicht te bieden .
pi_40376193
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 08:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik zal proberen tegenwicht te bieden .
Wel letterlijk liefde verspreiden dan.
pi_40376199
Ghe. Voer voor X-Ray.

Bron: sjun
pi_40376203
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 08:20 schreef sigme het volgende:
Ghe. Voer voor X-Ray.
[afbeelding]

Bron: sjun
Whehehe

Ja leuk.
pi_40376206
LOL, en die hersenen zijn natuurlijk op schaal.
pi_40376208
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 08:19 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Wel letterlijk liefde verspreiden dan.
Ik zal mijn best doen, maar ik hou het dan letterlijk bij letterlijk..
pi_40376227
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 08:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik zal mijn best doen, maar ik hou het dan letterlijk bij letterlijk..
Schop dan een zwerver onderweg.

Ik peer em, even paar uur rijden.
pi_40376309
Ik denk dat geen zwerver geraakt wordt door mijn letters..
pi_40377018
Vooral dat lafheid groot is, doet me goed.
pi_40377971
MOONBAT/TERRORIST SUPPORTER DICTIONARY: ISRAELI CONFLICT EDITION

Anti-semite: Someone who hates Arabs.

Appeasement: A chance to show the world that Arab assmonkeys are good guys and mean no harm.

Arab Land: Every inch of land in the middle east, including part of Africa and probably Spain.

Cease fire: An opportunity for Arabs to replenish weapons.

Civilian: 1. Any Arab in civilian clothes. 2. Any Arab who was killed when used as a human shield.

Defending their country: Shooting missiles from civilian zones at civilians.

Disproportionate response: Anything a Jew does to strike out at a terrorist.

Freedom fighter: An Arab assmonkey terrorist, brainwashed to hate by an intolerant culture of hate.

Green Line: The border that Jews must retreat to even though it wasn't good enough for the Arab assmonkeys prior to 1967, the Arabs will magically accept this and live in peace even though their elected representatives state it will not be good enough.

Good Jew or Real Jew: A Jew who thinks Israel has no right to exist.

Holocaust: 1. Any war started by Arabs in which more than 10 Arabs were killed. 2. Something Jews are supposed to forget about. 3. Something that never happened, yet Jews have manipulated the "theft" of "Arab land" by conning the world into believing it did happen.

Human Shield: The reason that Jews are not allowed to try to eliminate terrorists.

Israeli Aggression: Any attempt by Jews to prevent or stop a terrorist act by an Arab assmonkey or assmonkeys.

Just or Lasting Peace: Lots of dead Jews and no Israel.

Legitimate Resistance: Resistance of acknowledging Israel's right to exist. Used mainly to give as an excuse for Arab assmonkey terrorism, especially against civilians, and especially to rationalize suicide bombings. It is actually the Arab assmonkey's resistance in using their brain.

Martyr: usually a teenager who is brainwashed to blow up in front of innocent Jews by older assmonkey Arabs who are hiding miles away next to a bunch of Palestinian children.

Massacre: When Israel responds to a terrorist attack and kills 3 Palestinians, but the Palestinians wind up reporting over 40 deaths.

Militant: Code word for Arab assmonkey terrorist, often used by AP and Al Reuters.

Military target: Any Israeli or Jew.

My Tax Dollars: The $6.34 that comes out of the total taxes an American pays each year, that goes to Israel so that they are forced to keep the Palestinian Arabs alive. Because without US aid, Israel would be forced to be more frugal in their way of dealing with Palestinian assmonkey terrorism.

Muslim land: Any land on this planet that lies between any two Muslims on this planet in every direction.

Negotiations: Talks where Israel is supposed to make all the concessions.

Neocon: 1. Code word for Jew 2. Code word for Zionist. 3. Anyone in the Bush administration because Aipac got Bush elected.

962 Gazillion billion trillion dollars: The amount of aid the US gives Israel every year.

Occupied territories: The West Bank even though it is really disputed territory that Jordan didn't want anymore and is therefore now up for negotiations. Not to be confused with "Occupied Palestine," which just means all of Israel.

Oppression: It is Israel's faut that low IQ hate filled blood lusting assmonkeys turned into low IQ hate filled blood lusting assmonkeys.

Palestinian struggle: 1. For 58 years they have struggled to make one right decision, and still haven't. 2. Arab whining, because in over 58 years and 5 wars they have always got their asses kicked while trying to throw the Jews into the sea.

Palicaust: The phenomenon that explains how just over 1 million Palestinians in 1948 have today turned into 3 million Palestinians in the West Bank and Gaza alone, and another 3-5 million more in the rest of the world.

Right of Return: The Trojan Horse parked outside the gates of Israel that Israelis won't wheel inside. If granted, the Arabs will have a chance to show that they are not the same Arabs who left in 1948 because they didn't want to live in a Jewish majority state.

Right to Exist: Israel has a right to exist only if it is an Arab state.

Stolen Land: 1. Any land in the middle east that has a Jew on it. 2. Land in Israel that was either bought legally by a Jew or land that was never owned before a Jew took it over.

Terror: Anything a Jew does to defend himself.

Terrorist: An Arab assmonkey driven to do an inhumne act, because of Jews, of course.

Zionazi: A Jew that supports Israel's right to exist and defend herself.

Zionist: A Jew that supports Israel's right to exist and defend herself. Also true of non Jews who support the same.

http://baconeatingatheist(...)rter-dictionary.html

dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:22:22 #107
Stranger than fiction
pi_40378238
Goedemorgen, loeders en andere medemensen.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:24:59 #108
Stranger than fiction
pi_40378310
pi_40378324
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:41:56 #110
Stranger than fiction
pi_40378677
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:25 schreef sigme het volgende:
[afbeelding]
Goedemorgen Sigme!
pi_40378702
Goedemorgen Spaans kreng .
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:56:19 #112
Stranger than fiction
pi_40378973
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:43 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen Spaans kreng .
Bijna goed. Ik ben van Nederlandse afkomst. Sterker nog, in Groningen geboren.
quote:
Rock de Braziliaan (echte naam onbekend, vaak Rock Brasiliano genoemd, in het Frans ook Roche Brasiliano of Le Roc) (Groningen, circa 1635 - Port Royal?, 1671?) was een zeerover van Nederlandse afkomst. Rock de Braziliaan werd vooral bekend als een bijzonder wreed piraat in de Caribische Zee.
pi_40379030
quote:
Als ondertitel voert Rock_de_Braziliaan het volgende:

Het lijk van een Spanjaard.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:00:46 #114
Stranger than fiction
pi_40379078
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:58 schreef sigme het volgende:

[..]
quote:
Karakter

Rock de Braziliaan was wreed, impulsief en had een totaal gebrek aan zelfbeheersing. Manschappen die hem ongehoorzaam waren, werden onverbiddelijk gestraft. Ze bejegenden hem dan ook met een mengeling van vrees en bewondering. Er is nooit een muiterij geweest aan boord van een van zijn schepen.

In zijn thuishaven Port Royal, een broeinest van piraten in de buurt van Kingston, stond hij bekend als een gevaarlijk man. Nadat hij zijn buit verbrast had in de taveernes van de stad, zwalkte hij stomdronken door de straten, zwaaiend met zijn hartsvanger, waarmee hij willekeurige voorbijgangers aanviel. Maar ook kocht hij soms een vat wijn of bier, zette dit op straat en dwong met zijn pistool de mensen met hem mee te drinken.

Bovenal had hij een hekel aan alles wat Spaans was. Toen een groepje Spanjaarden hem niet wilde vertellen waar zij een aantal zwijnen hielden, liet hij hen levend roosteren aan het spit. Ook zijn er verhalen dat hij Spaanse gevangenen hun kameraden liet opeten. Aan boord van zijn schip martelde en vermoordde hij gevangen Spanjaarden zonder aanleiding. Als piratenvlag voerde hij de afbeelding van een geraamte met de tekst "Het lijk van een Spanjaard."
pi_40379133
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

[..]
In dat geval groette ik je vlag .
pi_40379997
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Deel 150 pff amateur.
pi_40380009
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 08:10 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Mooi, ik vind die mega-megamarkten verschrikkelijk.
zijn we het eens .
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:41:01 #118
Stranger than fiction
pi_40380041
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:39 schreef du_ke het volgende:

[..]

Deel 150 pff amateur.
pi_40380066
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

[..]
Een man naar mijn hart .
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:51:37 #120
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40380357
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:54:39 #121
Stranger than fiction
pi_40380448
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:41 schreef du_ke het volgende:

[..]

Een man naar mijn hart .
Het is niet moeilijk om een wereldverbeteraar te zijn. [14.gif]
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:55:45 #122
Stranger than fiction
pi_40380486
School mag leerling met tv weigeren

` Het Hoornbeeck College in Amersfoort
mag een leerling weigeren omdat hij
thuis televisie en internet heeft.Dat
heeft de rechter bepaald.

De 16-jarige jongen is niet welkom op
de reformatorische school vanwege de
levensstijl van zijn gezin.Televisie en
internet zijn een struikelblok,maar ook
de opvattingen over meisjes die broeken
dragen en over medezeggenschap.

De ouders zeggen dat ze de normen van
de school respecteren en spanden daarom
een kort geding aan.De rechter zegt nu
dat de school zelf mag bepalen welke
leerlingen op religieuze gronden worden
toegelaten en welke niet.

Meisjes die broeken dragen

http://www.hoornbeeckcollege.nl/
pi_40380536
Jezus wat lult die moussie aan die lopende band uit haar nek zeg
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:19:11 #124
Stranger than fiction
pi_40381227
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:57 schreef -IksRee- het volgende:
Zonder voorbeelden zijn we nergens.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:38:45 #125
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_40381807
quote:
Blowen bij de opera

Een Berlijns operahuis moedigt zijn publiek aan om cannabis te roken tijdens de voorstellling. Op die manier hoopt de Neuköllner Opera de psychedelische ervaring van de drugsopera De Oosterse prinses van de Franse componist Camille Saint-Saens te versterken. De acteurs zelf zullen ook smoren terwijl ze optreden, terwijl het publiek achterover leunt en geniet.

Bezitten mag, roken niet
“Het is een test om te zien hoever we kunnen gaan,” legt artisitiek directeur Bernhard Glocksin uit. De directeur maakt zich sterk dat de artistieke licensie het operahuis behoedt voor drugswetten. In Berlijn is het bezit van cannabis toegestaan tot een hoeveelheid van 10 gram omdat die hoeveelheid verondersteld wordt voor ‘persoonlijk gebruik’ te zijn. Die cannabis oproken op publieke plaatsen is dan wel weer strafbaar. Meer zelfs, het wordt gezien als een inbreuk tegen de Duitse grondwet.
Lolz lekker stoned naar "the flight of the humble bee - Nicolai Rimsky-Korsakov" gaan luisteren. Denk niet dat dit een geweldige combi wordt.
Zal ik het maar niet hebben over al die brandgaten in de dure stoelen.
pi_40383113
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:57 schreef -IksRee- het volgende:
Ik heb het er ook wel eens mee aan de stok gehad. Mén. Maar ik vind jullie geknok meestal wel vermakelijk. Dat zoeklicht..
pi_40383626
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb het er ook wel eens mee aan de stok gehad. Mén. Maar ik vind jullie geknok meestal wel vermakelijk. Dat zoeklicht..
De conclusies die dat licht trekt zijn echt onnavolgbaar. Gewoon te dom om te ademen...
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:44:29 #128
Stranger than fiction
pi_40383837
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:36 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

De conclusies die dat licht trekt zijn echt onnavolgbaar. Gewoon te dom om te ademen...
Te dom om te poepen misschien, maar omdat ze nog steeds leeft is dat ademen kennelijk geen groot probleem.
pi_40383845
Maar Raymond tijd over ofzo? Je houdt het lang vol dit keer .
pi_40383871
Wat verstaan die soldaten in Afghanistan onder wederopbouw eigenlijk? Is er uberhaupt ooit iets opgebouwd daar
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:47:37 #131
Stranger than fiction
pi_40383933

Fidel Castro (links) met zijn broer Raul, de minister van Defensie. (Foto AP)
quote:
Rotterdam, 1 aug. De Cubaanse president Fidel Castro heeft gisteren tijdelijk de macht overgedragen aan zijn broer Raúl.

Volgens een verklaring van de 79-jarige leider, gisteren geheel onverwachts voorgelezen op de Cubaanse staatstelevisie, zal hij enkele weken zijn uitgeschakeld wegens een gecompliceerde chirurgische ingreep. „Extreme stress heeft inwendige bloedingen veroorzaakt in de maagstreek.”

De bijna vijf jaar jongere Raúl is volgens de Cubaanse Grondwet de eerste officiële opvolger van Fidel. Hij is behalve minister van Defensie ook de tweede secretaris van het Centraal Comité van de communistische partij en de eerste vice-president van de staatsraad. Hij geldt als minder charismatisch dan zijn broer.

Castro’s operatie en revalidatie halen een streep door de geplande feestelijkheden rond zijn 80ste verjaardag op 13 augustus. Deze zullen nu uitgesteld worden tot 2 december. Op die dag is het precies vijftig jaar geleden dat Fidel Castro en zijn medestrijders hun ballingsoord Mexico verlieten en na een hachelijke boottocht landden op de zuidoostkust van Cuba.

In Miami, de Amerikaanse stad met de grootste Cubaanse gemeenschap buiten het eiland, werd gisteren verheugd gereageerd op het nieuws. In de wijk Little Havana gingen duizenden feestend de straat op.

In Cuba zelf bleef het volgens buitenlandse correspondenten in de hoofdstad rustig op straat. De internetsite van het partijorgaan Granma publiceerde vanochtend de volledige tekst van Castro’s verklaring, zonder extra mededelingen (www.granma.cu). Onafhankelijke, dissidente journalisten op het eiland waren er bij het ter perse gaan van deze krant nog niet in geslaagd berichten naar buitenlandse websites te sturen.

Castro liep de afgelopen twee weken een zeer druk programma af. Hij woonde de Mercosur-top bij in het Argentijnse Córdoba, hield daar op een universiteit een twee uur durende speech en bezocht een museum gewijd aan Ernesto ‘Che’ Guevara. Eenmaal terug in Cuba sprak Castro op 26 juli tijdens de feestelijkheden rond de 53ste verjaardag van de aanval op de Moncada-kazerne, zijn eerste revolutionaire daad.

Castro’s gezondheid is altijd een dankbaar onderwerp van speculaties. Wanneer hij enkele weken niet in het openbaar verschijnt, nemen de geruchten over zijn verslechterende toestand snel toe. In het verleden zijn kortstondige flauwtes of een val steeds breed uitgemeten in de internationale pers.
pi_40383944
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:45 schreef pberends het volgende:
Wat verstaan die soldaten in Afghanistan onder wederopbouw eigenlijk? Is er uberhaupt ooit iets opgebouwd daar
Ja, hun eigen basissen.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:48:21 #133
89730 Drugshond
pi_40383952
quote:
H E R O I N E, die opiumplantjes dus.
pi_40383959
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Te dom om te poepen misschien, maar omdat ze nog steeds leeft is dat ademen kennelijk geen groot probleem.
Niet kunnen poepen geeft op termijn ook bepaalde problemen in de lichamelijke ontwikkeling vrees ik.
pi_40383986
quote:
Ja hoor dan bouwen ze daar een schooltje of een huis en dan komt 's nachts de taliban en die slopen het weer
pi_40384003
Oh en ze zijn daar ook erg goed in het opbouwen van papavervelden .
pi_40384023
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:36 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Nou ja, er zijn en meer die ongeveer even onnavolgbare conclusies trekken, zij geeft dan nog aardig inkijk in hoe ze ergens toe gekomen is. Ik moet wel erg lachen als er dan eentje van het 'zoeklicht' soort tussen zit (en dat door iemand grondig gefileerd wordt ).

Maar goed, dat is dan ook mijn lol op fora: kijken wat iemand denkt en hoe die daarbij komt, en ontleden van ondeugdelijke redenaties. En ik hoef het niet perse zelf te doen om me ermee te vermaken.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:51:32 #138
89730 Drugshond
pi_40384121
Rechts = obstipatie = dikke stront ?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:59:28 #140
89730 Drugshond
pi_40384337
quote:
Opbouwen in anarchie
http://www.janmarijnissen.nl/weblog/

Veiligheid en ontwikkeling gaat de NAVO brengen in het zuiden van Afghanistan. Maar het wordt nog een zware dobber; 2006 is het bloedigste jaar sinds lang en het land is dicht bij anarchie. (Volkskrant)

Vandaag is de missie van Nederland in Uruzgan officieel begonnen. De Amerikanen hebben het stokje aan de NAVO overgedragen en concentreren zich nu meer op hun eigen oorlog. De superlatieven over de gevaren en moeilijkheden die deze missie met zich meebrengt zijn al tijden niet van de lucht. En dat terwijl het allemaal begon - als opbouwmissie.

Het verdere stuk in de Volkskrant is tekenend:

Canada, na Londen de grootste deelnemer in de door de NAVO geleide ISAF-stabilisatiemacht, weet het niet meer. Kandahar had toch een vredesmissie moeten zijn? Nu worden de Canadezen met bijlen in de rug aangevallen. En worden ze door wegbommen opgeblazen in hun voertuigen.

Ook de Britten piepen anders, na zes doden in amper een maand in Helmand. De Britten dachten deze narco-provincie, ’s werelds grootste heroïneproducent, te gaan ‘opbouwen’.

Sprak de toenmalige minister van Defensie John Reid een paar maanden terug zelfs de hoop uit dat de Britten na twee, drie jaar de klus zouden klaren zonder een schot te lossen, nu omschrijft de Britse ISAF-commandant David Richards de situatie in Afghanistan als dicht bij anarchie.
That's right
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:31:31 #141
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40385327
FYI
quote:
Beste Harry,

Als we een dergelijke serie al eens hebben uitgezonden, kunnen we niet zo maar een herhaling in plannen. Het gaat n.l. om buitenlandse, aangekochte, producties en in feite worden dan slechts de uitzendrechten aangekocht. Een omroep mag dan slechts 1 of max. 2 keer uitzenden binnen een zeer beperkte periode (2 jaar). Opnieuw uitzenden zou betekenen opnieuw aankopen.

Op het ogenblik is nog niet bekend of de VPRO deze serie (nog eens) gaat aankopen en uitzenden. De roerige ontwikkelingen rondom de omroep-politiek maken het er niet makkelijker op.

Met vriendelijke groeten,
VPRO Publieksinformatie,
Anna Denekamp.
Tel. 035 - 6712200.

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van:
Gepost om: zondag 30 juli 2006 23:11
Gepost naar: Postvak IN (Balie)
Discussie: optie?
Onderwerp: optie?

Beste VPRO-redactie en Critici,

Naar aanleiding van de uitzending van Zomergasten met als gaste Jeltje van Nieuwenhoven, neigt bij mij het besef dat een serie als 'the new statesman', actueler lijkt dan ooit. Volgens mij hebben jullie in het verleden deze serie als eens uitgezonden, met Rick Mayall als de ambitieuze politicus binnen de conservative party. Ik mis die serie. Is het mogelijk dat jullie deze serie op herhaling in willen programmeren, of een soortgelijk kwaliteitsprogramma willen overwegen?

Ik zal wat extra informatie bijvoegen over de serie:

http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=2105

‘Believe Nothing’: bizarre Britse comedy met Rik Mayall op DVD

Met series als ‘The Young Ones’, ‘Bottom’ en ‘The New Statesman’ bouwde de Britse tv aan een ware traditie op het gebied van bizarre comedy’s. Niet geheel toevallig was in al deze series een hoofdrol weggelegd voor de onnavolgbare Rik Mayall. Voor de liefhebbers van het genre is het dan ook goed nieuws dat Just Entertainment binnenkort komt met de DVD-release van ‘Believe Nothing’, een zesdelige comedyserie waarin Mayall wederom in topvorm is. ‘Believe Nothing’ ligt in februari in de winkels.

Viervoudig Professor Adonis Cnut, de hoofdpersoon in ‘Believe Nothing’, is een soort superintelligente uitvoering van de eveneens door Rik Mayall gespeelde Richard Richard uit ‘Bottom’; een onbetrouwbare, seksueel gefrustreerde blaaskaak die nergens voor terugschrikt om zijn ego steeds verder op te pompen. De Professor wordt lid van de Raad voor Internationale Vooruitgang, een geheim genootschap dat wereldwijd de lakens uitdeelt. Hij krijgt te maken met een moordzuchtige kloon, spelletjesprogramma’s op tv, Watergate, het broeikaseffect, een seriekannibaal en andere bedreigingen van de wereld waarin wij leven.

Adonis Cnut wordt terzijde gestaan door zijn trouwe bediende Albumen, meer dan vakkundig gespeeld door de ervaren Shakespeare-acteur Michael Maloney. De derde hoofdrol is weggelegd voor het komische talent Emily Bruni als Dr. Hannah Awkward. Deze hooggeleerde donkerharige schoonheid zet Cnut’s hart in vuur en vlam, maar dat gevoel is helaas niet wederzijds. Bovendien is Dr. Hannah minstens zo excentriek als de beide heren. Naast het ontregelende absurdisme is het vooral de wisselwerking tussen de drie personages die van ‘Believe Nothing’ zo’n heerlijke serie maakt.

Met vriendelijke groet,

Harry
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:33:35 #142
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40385392
(wat een geluk dat ik de verkeerde site had gequote en dat ze zo opmerkzaam zijn bij de vpro )
pi_40385460
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:44 schreef du_ke het volgende:
Maar Raymond tijd over ofzo? Je houdt het lang vol dit keer .
Ach ja, de 30 nadert. Je wordt wat volwassener en zo.
pi_40385507
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:31 schreef Harry_Sack het volgende:
FYI
[..]
'neigt het besef'? Ik ken die zegswijze niet. Wel 'rijst het besef'. Is dat 'neigen' Amsterdams?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:39:21 #145
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40385580
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:37 schreef sigme het volgende:

[..]

neigt het besef'? Ik ken die zegswijze niet. Wel 'rijst het besef'. Is dat 'neigen' Amsterdams?
Ja, whatever
pi_40385814
Je wordt wel heel bovenmeesterlijk toegesproken, Harry. In die brief, dan, niet door Sigme.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:54:47 #147
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40386045
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:47 schreef Apropos het volgende:
Je wordt wel heel bovenmeesterlijk toegesproken, Harry. In die brief, dan, niet door Sigme.
Gelukkig sloot ze af met een emo-stukje
pi_40386831
Kras.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:27:07 #149
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40386878
je kan in zo'n geval 2 kanten op he,

1. wat zullen we nou genieten?
2. okay..
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:32:20 #150
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40387027
Hmmm, Napalm ligt op kop.

N A P A L M

quote:
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:39:43 #151
Stranger than fiction
pi_40387228
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 15:32 schreef Napalm het volgende:

N A P A L M

[afbeelding]
[..]
Ben jij een kloon? Zo ja, van welke user?
pi_40387424
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 15:32 schreef Napalm het volgende:

N A P A L M

[afbeelding]
[..]
Zeg, was jij niet terug naar Capellen alwaar jij weer aan het werk moest?
pi_40388128
De SC is wel erg slow de laatste tijd. Normaal 3 topics op een dag.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40388208
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:08 schreef Mutant01 het volgende:
Fin de siècle.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:13:47 #155
Stranger than fiction
pi_40388300
quote:
Dat is toch wel al meer dan een jaar geleden.

Schuld van de moderators.
pi_40388330
quote:
Vakantielamheid gok ik. Heb overigens in anderhalve maand ook maar een stuk of 30 topics gemist.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:24:16 #157
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40388685
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 15:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ben jij een kloon? Zo ja, van welke user?
ik ben geen clown! Dit is een demonisering van mijn persoon
Ik ben de verstandige afspliting van LV.
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 15:46 schreef sigme het volgende:
Zeg, was jij niet terug naar Capellen alwaar jij weer aan het werk moest?
Hou op, schei uit. ik zit ivm familiegezeik nog de hele week hier.
Familie
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:26:01 #158
Stranger than fiction
pi_40388759
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:14 schreef du_ke het volgende:

[..]

Vakantielamheid gok ik. Heb overigens in anderhalve maand ook maar een stuk of 30 topics gemist.
Gemist, gemist. Er zijn niet veel rellen geweest.
pi_40388804
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:24 schreef Napalm het volgende:

Hou op, schei uit. ik zit ivm familiegezeik nog de hele week hier.
Familie
Vervelend voor je.. Gezellig voor mij .

Niks ernstigs hoop ik.
pi_40388843
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Gemist, gemist. Er zijn niet veel rellen geweest.
Ja missen is niet het goede woord geloof ik.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:34:03 #161
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40389045
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Vervelend voor je.. Gezellig voor mij .

Niks ernstigs hoop ik.
Je kent het wel, vrouwen gezeur. Ik moest maar eens echt homo worden dan heb ik daar later mooi geen last van.

Duke, wil je?

Stem anders nog ff hierzo: http://www.kolnedra.nl/foktools2/fokpoll/vote.php?id=2421&vote=5
pi_40389154
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:34 schreef Napalm het volgende:

[..]

Je kent het wel, vrouwen gezeur. Ik moest maar eens echt homo worden dan heb ik daar later mooi geen last van.
Nee, homo's, die zeuren nooit. Mannen in het algemeen . Kwetspeertjes zijn het. Allemaal. En die zanikende vrouwen ook. Trouwens, bejaarden, kinderen en boeren doen ook niks anders dan klagen en stadse lui lopen bij de spiegiater.

Awel, mooi geweest voor vandaag.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:41:51 #163
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40389289
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, homo's, die zeuren nooit. Mannen in het algemeen . Kwetspeertjes zijn het. Allemaal. En die zanikende vrouwen ook. Trouwens, bejaarden, kinderen en boeren doen ook niks anders dan klagen en stadse lui lopen bij de spiegiater.

Awel, mooi geweest voor vandaag.
Als er geen vrouwen bij zijn hebben mannen geen problemen. Het is dat er tieten opzitten, en ik daar een zwak voor heb, want anders...
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:43:18 #165
Stranger than fiction
pi_40389333
pi_40389415
pi_40389602
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:45 schreef du_ke het volgende:
Lada kopen?

http://i3.tinypic.com/11b6j2h.jpg
Nee, jij?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:56:11 #168
Stranger than fiction
pi_40389764
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:45 schreef du_ke het volgende:
Lada kopen?

http://i3.tinypic.com/11b6j2h.jpg
Als ik ooit echt geen geld heb, koop ik een lada. Een zeldzame auto voor praktisch geen geld.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:56:28 #169
Stranger than fiction
pi_40389775
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:51 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Nee, jij?
Waar is de rest van je auto
pi_40389798
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Als ik ooit echt geen geld heb, koop ik een lada. Een zeldzame auto voor praktisch geen geld.
Zo'n Niva, de Lada tereinwagen is wel grappig inderdaad .
Overigens vorig jaar in Oekraïne reden ze nog volop rond .
pi_40389840
Past niet op de camera...
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:01:54 #172
Stranger than fiction
pi_40389931
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:57 schreef du_ke het volgende:

[..]

13.000 euro nieuw.
Zie hier, nog meer prachtmodellen:
http://www.auto-jaco.nl/LadaDealer.htm
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:02:22 #173
Stranger than fiction
pi_40389951
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:58 schreef Autodidact het volgende:
Past niet op de camera...
kutcam.nl
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:49:27 #174
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40391275
hoe zit het eigenlijk met de gristenhonden daar, RQ? Heb je er veel last van of is het zoals hier, vrijwel onzichtbaar op straat
pi_40391537
Netwerk vanavond: Sodom en Gomorra in...
quote:
Het geheim van Goeree-Overflakkee

Goeree-Overflakkee: een eiland van rust, zon, strand en zee, waar de
boeren hard werken en de kleine christelijke partijen groot zijn. Maar
onder de oppervlakte van het eiland smeult het. Goeree heeft een alcohol-
en drugsprobleem. In Netwerk slaan hulpverleners en scholen alarm over
het gebruik, maar ook over het feit dat veel eilanders ontkennen dat er
iets aan de hand is.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:01:20 #176
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40391593
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:58 schreef pberends het volgende:
Ik kom er vaak. Er is echt geen probleem hoor, spijkers op laag water zoeken. De mensen daar zijn niets gewend en als je zondag met een kater in de kerk zit of je auto wast dan zit je op het verkeerde pad...
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:02:54 #177
Stranger than fiction
pi_40391639
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:01 schreef Napalm het volgende:

[..]

Ik kom er vaak. Er is echt geen probleem hoor, spijkers op laag water zoeken. De mensen daar zijn niets gewend en als je zondag met een kater in de kerk zit of je auto wast dan zit je op het verkeerde pad...
Wat doe je daar?
pi_40391651
quote:

[..]

Lijkt me ook niet echt een groot probleem, maar dit gaat meer om de jeugd he.

pi_40391699
Wat raar dat Goerree niet bij Zeeland zit, maar wel bij Zuid-Holland. Ze hebben meer gemeen met Zeeland zou je zeggen.
pi_40391847
quote:

[..]

Geen probleem is wat overdreven denk ik. Het gaat hier vaak om gereformeerde jongeren die zo tussen hun 15e en 25e jaar flink uit de band springen. Dit gaat vaak gepaard met veel alcoholgebruik. op de langere termijn geeft dit niet zoveel problemen maar ondertussen heeft groot alcohol gebruik natuurlijk wel schadelijke effecten.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:13:10 #181
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40391886
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Wat doe je daar?
Voor de vrouwen . Daar zijn ze nog weinig gebruikt. Ik hoor nml net een nummer "het klinkt heel bot maar je hebt een uitgewoonde....."
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:05 schreef pberends het volgende:
Wat raar dat Goerree niet bij Zeeland zit, maar wel bij Zuid-Holland. Ze hebben meer gemeen met Zeeland zou je zeggen.
De Zuid-Hollandse eilanden De biblebelt en mijn heimat
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:03 schreef pberends het volgende:

[..]

Lijkt me ook niet echt een groot probleem, maar dit gaat meer om de jeugd he.

[afbeelding]
Het zijn ook de ouderen die klagen..
pi_40391930
Christenen zijn gewoon lief hoor, die doen echt niets fouts.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:23:19 #184
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40392108
quote:
die reakties
quote:
In het bejaardentehuis optreden en uitzenden bij MAX Omroep. Meneer de Jonge stop er eens mee, we leven in 2000 en niet meer in 1960.
Emil (60 jr) - Almere - 01/08/06 - 16:45:35
pi_40392165
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:23 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

die reakties
[..]
Inderdaad . Maar ik snap dat nooit zo. Je hoeft er toch niet naar te kijken?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:36:52 #186
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40392451
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:26 schreef du_ke het volgende:

[..]

het gaat er om dat de vpro ook met z'n tijd mee moet gaan, de jongere generaties willen ook iets wat bij hun leeftijd past.
pi_40392643
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:49 schreef Harry_Sack het volgende:
hoe zit het eigenlijk met de gristenhonden daar, RQ? Heb je er veel last van of is het zoals hier, vrijwel onzichtbaar op straat
Valt best mee hoor, maar het zit anders in elkaar dan in Nederland. Zo zijn openbare scholen hier van aanzienlijk mindere kwaliteit dan de private scholen, maar de private scholen zijn 9 van de 10 (streng) Christelijk. Hoe moeten ouders hun kind naar een fatsoenlijke school sturen waar God géén rol heeft in de wiskunde (want dat doen ze in die scholen)?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:46:49 #188
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40392663
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:45 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Valt best mee hoor, maar het zit anders in elkaar dan in Nederland. Zo zijn openbare scholen hier van mindere kwaliteit dan de private scholen, maar de private scholen zijn 9 van de 10 (streng) Christelijk. Hoe moeten ouders hun kind naar een fatsoenlijke school sturen waar God géén rol heeft in de wiskunde (want dat doen ze in die scholen). Er zijn wel meer verschillen hoor.
indoctrinatie zeg ik je !
Was jij daar eigenlijk gewoon op vakantie, of heb je een doel?
pi_40392664
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:45 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Valt best mee hoor, maar het zit anders in elkaar dan in Nederland. Zo zijn openbare scholen hier van aanzienlijk mindere kwaliteit dan de private scholen, maar de private scholen zijn 9 van de 10 (streng) Christelijk. Hoe moeten ouders hun kind naar een fatsoenlijke school sturen waar God géén rol heeft in de wiskunde (want dat doen ze in die scholen).
Zit je nou op vakantie te fokken?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:48:29 #190
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40392696
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:46 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Dat doe jij toch ook de hele tijd, of doe je dat gewoon onder werktijd?
pi_40392720
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:46 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Mijn hele leven is vakantie, Raymond, daar kun je met je opgefokte kop misschien wat van leren. Ik vier de vakantie nu gewoon op een andere locatie.
pi_40392726
Kleine meisjes fokken op vakantie.

Iig, lekker paar 100km gereden vandaag. Karren is huldiaal.
pi_40392750
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:49 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Mijn hele leven is vakantie, Raymond, daar kun je met je opgefokte kop misschien wat van leren.
Ah ja, jij bent een op andermans zak teerder.

pi_40392753
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:46 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

indoctrinatie zeg ik je !
Was jij daar eigenlijk gewoon op vakantie, of heb je een doel?
Vakantie met je ogen open.
pi_40392776
Gave foto man. Andermans zak teerder?
pi_40392788
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:48 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Dat doe jij toch ook de hele tijd, of doe je dat gewoon onder werktijd?
Komkommertijd nu dus ik deel mijn EIGEN tijd zo in dat ik de hele rustige maand lekker een nieuwe catalogus aan het maken ben alsmede de nieuwe webwinkel en alle prijzen updaten. Lekker dom inklopwerk achter de PC dus dan kan ik wel wat fokken ja.

Straks als het weer drukken wordt gaat de account weer door de shredder
pi_40392829
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:26 schreef du_ke het volgende:

[..]

.

Ze kunnen beter Lebbis en Jansen met pensioen sturen, hun lontje is echt op. Freek heeft het nog zeker in zich, bovendien is dit niet de zoveelste nieuwjaarsconference, maar iets totaal anders.
pi_40392847
Even lachen allemaal: 1400 militairen die even een gebied ter grootte van 2/3 van Nederland gaan "opbouwen" .
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:55:48 #199
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40392871
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:51 schreef Autodidact het volgende:
Gave foto man. Andermans zak teerder?
komkommertijdteerder
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:57:27 #200
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40392905
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:54 schreef pberends het volgende:
Even lachen allemaal: 1400 militairen die even een gebied ter grootte van 2/3 van Nederland gaan "opbouwen" .
quote:
'Militairen Afghanistan moeten geen ontwikkelingswerk doen’

ANP

AMSTERDAM - Nederlandse ontwikkelingsorganisaties hebben militairen dinsdag opgeroepen zich in Afghanistan niet bezig te houden met ontwikkelingsactiviteiten. Ze zijn bang dat hulpverleners anders slachtoffer worden van geweld, omdat de Taliban geen onderscheid zou kunnen maken tussen soldaten en hulpwerkers.
Da's waar, al die poppetjes lijken erg op elkaar
pi_40392997
Haarts en maaints, die van Hans van Baalen misschien.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:00:13 #202
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40392999
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:54 schreef pberends het volgende:
quote:
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:12:37 #203
Stranger than fiction
pi_40393328
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:13:33 #204
Stranger than fiction
pi_40393352
De SUKKEL.
quote:
Topman OM slikt uitlatingen in

Rotterdam, 1 aug. Voorzitter Harm Brouwer van het College van procureurs-generaal heeft misdaadverslaggever Peter R. de Vries vanmiddag zijn excuses aangeboden voor opmerkingen die hij vanavond maakt in Spraakmakende Zaken, een televisieprogramma van de IKON.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:15:12 #205
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40393388
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:17:06 #206
Stranger than fiction
pi_40393441
Ik ga er vandoor.

Tot eind augustus dames en heren.

Eerst Zuid-Afrika maar s bekaiken.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:19:25 #207
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40395404
quote:
Vorige keer is het hem gelukt om Nawijn in de Kamer te pesten.

Vooral zijn peilingen vond ik toen erg sterk, drie jaar geleden.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_40395566
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 20:19 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Vorige keer is het hem gelukt om Nawijn in de Kamer te pesten.

Vooral zijn peilingen vond ik toen erg sterk, drie jaar geleden.
Geniaal inderdaad, een prachtige ADHDvoorstelling over de toegenomen aandacht voor peilingen.
pi_40396619
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 19:00 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

[..]

Nog grappiger, 2 quotes uit het item van het journaal:

"We gaan ze onder het juk van de Taliban uithelpen"

"De Afghanen zijn daar nogal Taliban-gezind"

.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 21:38:30 #210
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40397742
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vond het een matige aflevering. De gemiddelde docu over Urk is heftiger.

[ Bericht 2% gewijzigd door Napalm op 01-08-2006 21:55:58 ]
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 21:41:24 #211
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40397837
quote:
hoho, we hebben bij Pol-E-Khormi een 3 meter hoge muur om de meisjesschool geplaatst. ZO konden ze buiten lopen zonder gezien te worden...
pi_40399756
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 21:41 schreef Napalm het volgende:

[..]

hoho, we hebben bij Pol-E-Khormi een 3 meter hoge muur om de meisjesschool geplaatst. ZO konden ze buiten lopen zonder gezien te worden...
Beterrrr.
pi_40399762
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:57 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik heb ook nog eens een Lada Niva gehad. Eénmaal de tank volgegooid en toen gauw weer verkocht. Slechts f500,- verlies in twee weken (+ die volle tank van f100,-) .
pi_40399767
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 21:38 schreef Napalm het volgende:

[..]

Shit, gemist .
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:33:35 #215
89730 Drugshond
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:46:05 #216
93744 Finder_elf_towns
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:01:30 #218
89730 Drugshond
pi_40400997
quote:
Wanneer word jij eigenlijk weer verbannen?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:12:20 #220
93744 Finder_elf_towns
pi_40401461
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:01 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wanneer word jij eigenlijk weer verbannen?
Ik probeer een tijdje niet verbannen te worden, aangezien er altijd intressante ontwikkelingen zijn waarop ik commentaar wil geven op het moment dat ik verbannen ben.
pi_40402415
zat eraan te komen

Toyota Surpasses Ford as No. 2 Carmaker in U.S.

By MICHELINE MAYNARD
Published: August 1, 2006

DETROIT, Aug. 1 — The Toyota Motor Company passed the Ford Motor Company in July for the first time to rank as the second-biggest carmaker in the United States, behind General Motors, auto sales reports out today showed.

All of the major Detroit companies reported double-digit sales declines in July compared with 2005, when auto sales reached record levels because of the popularity of employee discount programs.

Toyota’s milestone was evidence that American buyers are again flocking to Japanese companies in the wake of high gasoline prices. Each of the Detroit companies’ lineups remain dominated by trucks and sport utility vehicles, while the major Japanese companies each sell a greater percentage of cars than light trucks in the United States.

Toyota’s win over Ford came only three months after Toyota passed DaimlerChrysler, including both Chrysler and Mercedes-Benz, to rank as the third-biggest company in terms of American sales.

Worldwide, Toyota is already the second-biggest carmaker behind G.M. and ahead of Ford, which it passed in sales earlier this decade. So in July, the sales picture in the United States mirrored the situation globally.

Many industry analysts forecast that Toyota could pass G.M. on a worldwide basis as soon as this year to rank as the biggest global carmaker. However, Toyota officials said this week that by their calculations, G.M. retained a slim lead over Toyota in the first half of 2006.

Toyota sold 241,826 vehicles in July, a monthly record for the company, giving it a lead of 487 over Ford, which sold 241,339 vehicles.

Toyota’s sales rose 16.2 percent. Its figures include its Lexus luxury brand and its Scion brand. Ford’s numbers include its American and European brands, but do not include Mazda of Japan, which reports its sales separately from Ford.

Ford’s sales fell 32 percent, while sales at DaimlerChrysler fell 31.5 percent, and G.M.’s sales dropped 19.4 percent compared with last year, according to Bloomberg News.

Sales at another Japanese automaker, Honda, rose 10.2 percent in July, also setting a record for the month. Honda finished only about 20,000 sales behind DaimlerChrysler during July, creating the prospect that it, too, will pass the German company this year.

But Nissan of Japan saw its auto sales fell 16.3 percent during July.

Over all, auto sales for all the major companies dropped 14.2 percent, according to Ward’s AutoInfoBank. The figures were adjusted to reflect a difference in selling days this year versus 2005.

Truck sales fell steeply at each of the major Detroit companies. G.M. said its truck sales dropped 31 percent, while truck sales at Ford fell 44 percent. Ford said sales of the F-series pickup, which has been the country’s best-selling vehicle for almost three decades, dropped 46 percent in July, while sales of its Explorer sport utility vehicle fell 51 percent last month.

Fara Warner contributed reporting from Detroit for this article.

http://www.nytimes.com/2006/08/01/business/01cnd-auto.html?hp&ex=1154491200&en=f7a1fd9a341c409d&ei=5094&partner=homepage
pi_40402628
Toyota .

Die achterlijke Amerikaanse merken ook die denken dat olie voor eeuwig is .
pi_40402692
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 21:02 schreef pberends het volgende:

[..]

Nog grappiger, 2 quotes uit het item van het journaal:

"We gaan ze onder het juk van de Taliban uithelpen"

"De Afghanen zijn daar nogal Taliban-gezind"

.
En: "Ze leven nog in het stenen tijdperk".

Dat is dus altijd al zo geweest, dus is er niets op te bouwen .
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:54:57 #224
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40402869
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:48 schreef pberends het volgende:

[..]

En: "Ze leven nog in het stenen tijdperk".

Dat is dus altijd al zo geweest, dus is er niets op te bouwen .
daarom gooien ze ook stenen gevuld met buskruit naar beneden
pi_40403377
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:46 schreef pberends het volgende:
Toyota .

idd, daar staan ze nu met hun SUV's en Pickups. En wat nog stomzinniger is is dat Toyota een zeer rendabel bedrijf is, terwijl Ford en GM al jaren nauwelijks nog wat winst maken. Ik ben benieuwd wánneer Ford en GM omvallen, niet óf ze omvallen.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 00:39:10 #226
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40404185
Top gear zei laatst dat Toyota voldoende cash in huis had om een meerderheids aandeel in GM te kopen. Cash, geen bank, geen lening, geen aandeeluitgifte nodig...
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:46 schreef pberends het volgende:
Toyota .

Toyota verkoopt in de VS ook geen starlets hoor. Gewoon Pick-ups en lexussen met dikke V8 en
pi_40408181
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 00:39 schreef Napalm het volgende:
Top gear zei laatst dat Toyota voldoende cash in huis had om een meerderheids aandeel in GM te kopen. Cash, geen bank, geen lening, geen aandeeluitgifte nodig...

.............
mogelijk, maar wie is er gek genoeg om GM of Ford over te nemen? Wat je koopt is een ruine.
pi_40408190
yep, ik was weer wakker zelfs eerder dan Sigme vermoed ik.

ik ga maar weer eens proberen nog 2 uurtjes te pakken
pi_40408855
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 04:59 schreef Godslasteraar het volgende:
yep, ik was weer wakker zelfs eerder dan Sigme vermoed ik.

Mijn liefste werkt tegenwoordig part-time, ik ben alleen op do,vr,za voor dag & dauw op.
quote:
ik ga maar weer eens proberen nog 2 uurtjes te pakken
pi_40409170
Allah Al Watan Al Malik
pi_40409266
Wat is er, Mutant?
pi_40409531
Hij heeft de koran eens echt goed doorgelezen en hij beseft nu pas wat er in staat.
pi_40409623
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 08:57 schreef -IksRee- het volgende:
Hij heeft de koran eens echt goed doorgelezen en hij beseft nu pas wat er in staat.
Zo, de koran heb ik wel een sbekeken maar daar kan ik echt geen touw aan vastknopen.

OT heb ik laatst opgeslagen, statenvertaling, maar zelfs de lastig leesbare tekst kan niet verhullen dat die onze-lieve-heer echt een moorddadige rancuneuze etterbak is. Als het mijn god was zwoor ik 'm af.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 09:17:29 #234
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40409810
Oude vertalingen zijn da bomb. Beetje jammer dat ze zo onleesbaar zijn. Maar goed, dat is de discussie in het witte spellings topicque.

Vooralsnog ben ik te vroeg wakker aangezien er een dikke vlieg tegen het slaapkamer raam zat te zoemen. k*tvliegen.
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 09:35 schreef sigme het volgende:

Heb je hier wat aan?
wat voor dingen lees jij allemaal niet in je vrije tijd?

[ Bericht 17% gewijzigd door Napalm op 02-08-2006 09:43:36 ]
  woensdag 2 augustus 2006 @ 12:51:00 #235
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40415404
oke, wie heeft dit gedaan?!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Meki
pi_40415593
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 09:17 schreef Napalm het volgende:

wat voor dingen lees jij allemaal niet in je vrije tijd?
Sinds ik echt fok.. niks meer . Slecht he ?

Ik kan aardig goed zoeken. Misschien weet Mutant zich nog wel te herinneren dat ik eens zijn huiswerk op die manier gemaakt heb. Inhoudelijk hoef ik ergens niets van te weten om antwoorden bij vragen te vinden.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 13:23:43 #237
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40416575
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 12:57 schreef sigme het volgende:

Ik kan aardig goed zoeken.
Werk je bij Google ofzo?

Stem nog ff op mij:
http://www.kolnedra.nl/foktools2/fokpoll/vote.php?id=2421&vote=5
mijn voorsprong is geslonken naar 92%
pi_40416701
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 13:23 schreef Napalm het volgende:

[..]

Werk je bij Google ofzo?
Nee, Google werkt bij mij .

Ik kan ook niet-digitaal goed zoeken hoor, beter gezegd: goed vinden.
quote:
Stem nog ff op mij:
http://www.kolnedra.nl/foktools2/fokpoll/vote.php?id=2421&vote=5
mijn voorsprong is geslonken naar 92%
Komt voor de bakker .

-edit: Je ( ) hebt al op deze poll gestemd, jammer !

Waar heb ik voor of tegen gestemd eigenlijk?
  woensdag 2 augustus 2006 @ 13:39:37 #239
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40417126
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 13:26 schreef sigme het volgende:
Nee, Google werkt bij mij .
Wat doe je dan dat je zoveel fok-tijd hebt?
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 13:26 schreef sigme het volgende:

-edit: Je ( ) hebt al op deze poll gestemd, jammer !

Waar heb ik voor of tegen gestemd eigenlijk?
Typische kiezer; wel stemmen maar geen wezenlijk idee waarop.
POL-SC 997: apropos een andere starter
pi_40417371
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 13:39 schreef Napalm het volgende:

[..]

Wat doe je dan dat je zoveel fok-tijd hebt?
Ssssst.. niet verder vertellen. Softwaretester
quote:
[..]

Typische kiezer; wel stemmen maar geen wezenlijk idee waarop.
POL-SC 997: apropos een andere starter
Ja ja ja. Ik schenk wel eens vertrouwen .
pi_40418547
Software tester? Heb je daar een bepaalde opleiding voor nodig
Allah Al Watan Al Malik
pi_40418802
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 14:23 schreef Mutant01 het volgende:
Software tester? Heb je daar een bepaalde opleiding voor nodig
Nodig? Nee, niet nodig, maar er wordt gewoonlijk wel óf ervaring óf zoiets als een relevante opleiding gevraagd. Ik had enige ervaring en een HBO certificaat Bedrijfskundige Informatica.

Het belangrijkste is toch logische tekstanalyse. Rechten bijvoorbeeld is vast een prima voorbereiding .
pi_40418889
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 00:39 schreef Napalm het volgende:
[..]

Toyota verkoopt in de VS ook geen starlets hoor. Gewoon Pick-ups en lexussen met dikke V8 en
Vast wel, maar de groei komt van zuinige auto's.
pi_40418926
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 14:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Nodig? Nee, niet nodig, maar er wordt gewoonlijk wel óf ervaring óf zoiets als een relevante opleiding gevraagd. Ik had enige ervaring en een HBO certificaat Bedrijfskundige Informatica.

Het belangrijkste is toch logische tekstanalyse. Rechten bijvoorbeeld is vast een prima voorbereiding .
Hoezo logische tekstanalyse bij het testen van software? Programmeer je ook dan?
Allah Al Watan Al Malik
pi_40419190
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 14:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoezo logische tekstanalyse bij het testen van software? Programmeer je ook dan?
Eerst testen we de documenatie, niet het gebouwde product, en daarna testen we het gebouwde product aan de hand van de documentatie. We testen dus steeds de tekst of aan de hand van de tekst.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 14:52:58 #246
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40419452
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 13:46 schreef sigme het volgende:

Ssssst.. niet verder vertellen. Softwaretester

Weg, ban, hup naar tweakerts.net jij!

pi_40419600
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 14:52 schreef Napalm het volgende:

[..]

Weg, ban, hup naar tweakerts.net jij!

Nee dat kan niet want ik weet niks van computers. Dat heb je namelijk *niet* nodig hiervoor.
pi_40420049
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 21:38 schreef Napalm het volgende:

[..]

8% van de jeugd heeft ooit drugs gebruikt, nou wat veel hoor . Misschien hoger dan het landelijk gemiddelde, maar niet schrikbarend alsof het hele eiland aan de drugs zit. Ze vervelen zich gewoon de tering en zetten zich af tegen hun (streng-)christelijke ouders. En ze zijn verwend, lijkt me ook sterk, hebben ze soms een eigen huis en dergelijke dan?
  woensdag 2 augustus 2006 @ 15:12:29 #249
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40420134
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 14:57 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee dat kan niet want ik weet niks van computers. Dat heb je namelijk *niet* nodig hiervoor.
ZZou je niet denken.

Overigens heb ik horen zeggen dat ze er ook een softwareforum hebben.
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:10 schreef pberends het volgende:

[..]

8% van de jeugd heeft ooit drugs gebruikt, nou wat veel hoor . Misschien hoger dan het landelijk gemiddelde, maar niet schrikbarend alsof het hele eiland aan de drugs zit. Ze vervelen zich gewoon de tering en zetten zich af tegen hun (streng-)christelijke ouders. En ze zijn verwend, lijkt me ook sterk, hebben ze soms een eigen huis en dergelijke dan?
True. Het is allemaal de schuld van dat de mensen er zelf hun problemen oplossen...

Volgens mij was het ook zo dat de enige NL paus (Adrianus) in Goeree predikte?

Adrianus VI (2 maart 1459 – 14 september 1523) was de eerste, en tot nu toe enige, uit de Nederlanden afkomstige paus. Aangezien de Lage Landen destijds deel uitmaakten van het Heilige Roomse Rijk wordt hij in Duitsland vaak als de zevende Duitse paus beschouwd.

Hij werd in de Brandstraat in Utrecht geboren als Adriaan Florenszoon Boeyens. Zijn vader was scheepstimmerman. Hij studeerde eerst te Zwolle, en vanaf 1478 studeerde hij in Leuven theologie, waar hij in 1489 hoogleraar werd en pastoor van het Groot Begijnhof aldaar. Vanaf 1507 was hij een van de leermeesters van Karel, de kleinzoon van Ferdinand II van Aragon. Hij werd in 1515 naar Spanje gehaald met als opdracht ervoor te zorgen dat Karel erfgenaam zou worden. Daarbij werd hij in 1516 tot bisschop van Tortosa gekozen. Sedertdien leidde hij de regering, samen met kardinaal Francisco Jimenez de Cisneros, en, na diens dood in 1517 en het vertrek van Karel uit Spanje, alleen. Karel werd in 1519 namelijk tot keizer Karel V gekroond.
Adriaan Florenszoon was in 1517 tot kardinaal gepromoveerd. Na een lang conclaaf, dat hij zelf overigens niet bijwoonde, werd hij op 9 januari 1522 tot paus verkozen. Hij twijfelde bijna een half jaar of hij die uitverkiezing wel zou aanvaarden, maar werd op 31 augustus van datzelfde jaar in Rome toch gekroond. Als zijn voornaamste taken zag hij het tegenhouden van de Reformatie, de hervorming van de Kerk en de christelijke machten tegen de aanvallen van de Turken in Hongarije en op het Griekse eiland Rhodos. Als paus beoefende hij in Rome de uiterste soberheid, waardoor hij zeer gehaat werd. In de grote politiek trachtte hij, ondanks de aandrang van zijn vriend Karel V, een neutrale houding aan te nemen, maar kon dit niet volhouden. Tenslotte schreef hij Frans I van Frankrijk op 15 april 1523 een wapenstilstand met Karel V voor, onder bedreiging van excommunicatie en interdict. Dit leidde tot een volledige breuk met Frankrijk. Adrianus sloot zich daarom op 3 augustus 1523 geheel aan bij Karel V en de anti-Franse liga. Tijdens zijn pontificaat namen de Scandinavische landen het lutheranisme aan. Daarbij probeerde hij tevergeefs zijn landgenoot Erasmus te bewegen tot een duidelijke uitspraak in de kerkelijke kwestie. Ook haalde Adrianus VI de schilder Jan van Scorel naar Rome als conservator van de pauselijke verzamelingen, en deze schilderde ook twee portretten van hem.
Hij is niet lang paus geweest; op 5 augustus 1523 werd hij ernstig ziek, en hij overleed al op 14 september van datzelfde jaar, na een pontificaat van slechts 1 jaar en 2 weken. Hij werd eerst bijgezet in de Sint-Pieterskerk, later in de Duitse nationale kerk te Rome, de Santa Maria dell'Anima.

Na de dood van Adrianus werden er tot 1978, toen de Pool Karol Wojtyła paus Johannes Paulus II werd, alleen nog maar kardinalen uit Italië tot paus benoemd.

Het geboortehuis van Adrianus werd in 1868 verbouwd tot meisjesschool. De huidige gevel van het huis stamt uit 1911. Daarbij heeft Adrianus ook het Paushuize achtergelaten. Dit huis bouwde hij in Utrecht, als kardinaal, waar hij toen nog hoopte zijn oude dag door te brengen. Daarnaast is er in Leuven ook een pedagogie-opleiding naar hem genoemd: het "Paus Adrianus VI-college". Het fraaie classicistische gebouw aan het Hogeschoolplein huisvest momenteel een studentenresidentie. Hij schonk het college in 1523 om er arme studenten in onder te kunnen brengen.

[ Bericht 33% gewijzigd door Napalm op 02-08-2006 15:21:20 ]
  woensdag 2 augustus 2006 @ 15:14:50 #250
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40420211
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:10 schreef pberends het volgende:

[..]

8% maar Dat valt inderdaad reuze mee, in Amsterdam wordt in het weekend alleen al 25 kilo cocaïne weggestouwd in heel Amsterdam
pi_40420535
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:12 schreef Napalm het volgende:

[..]

ZZou je niet denken.

Overigens heb ik horen zeggen dat ze er ook een softwareforum hebben.
Software boeit me niet. Logica wel.
Net zoals ik hier niet kom voor politiek, maar voor redeneringen.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 15:31:34 #252
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40420748
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:25 schreef sigme het volgende:
Ah, zoals: knappe man+ lekkere kont = sex?
  woensdag 2 augustus 2006 @ 15:36:12 #253
89730 Drugshond
pi_40420930
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Software boeit me niet. Logica wel.
Vrouwen en Logica.......
Ga er maar eens mee winkelen.
pi_40420934
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:31 schreef Napalm het volgende:

[..]

Ah, zoals: knappe man+ lekkere kont = sex?
Dat is een redenering, maar niet eentje die me nieuw inzicht biedt.
pi_40421098
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:36 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Vrouwen en Logica.......
Ga er maar eens mee winkelen.
Ergens mis ik het verband..
pi_40422523
Complottheorieën over aanslagen niet langer omstreden
quote:
Complottheorie over aanslagen niet langer omstreden

De organisatie die denkt dat de regering-Bush zelf het WTC in New York liet verwoesten, gaat bovengronds. De hoogleraar civiele techniek en geo-wetenschappen Professor J. Vambersky, die werd gevraagd studenten van TU Delft te begeleiden om deze zomer mee werken aan een onderzoek over de waarheid achter de aanslagen op de Twin Towers weigert mee te werken. "Totaal niet serieus", oordeelde hij. Het project, onderdeel van studium generale, ging zonder hem verder.

Vanaf de eerste dag na de aanslagen op 11 september doen er alternatieve verklaringen de ronde over wat er nu werkelijk plaatsvond. Op voornamelijk linkse internetpagina's ontstond het idee dat machtige grootindustriëlen meer te maken hadden met de tragedie. Toen bekend werd dat overheidsdiensten aanwijzingen hadden gekregen voor de aanslagen, maar niet adequaat hadden gereageerd, groeiden de verdenkingen.
De complottheorieën over 11 september zijn inmiddels al lang niet meer alleen het vage vermoeden van een handjevol complotdenkers op internet. Talloze websites zijn inmiddels gewijd aan de manier waarop het WTC instortte. Sommige deskundigen zeggen dat wolkenkrabbers niet kunnen instorten door brand. Er wordt voorts op gewezen dat WTC-gebouw 7 instortte, terwijl het niet eens door een vliegtuig was geraakt.

Willem Middelkoop, freelancer en commentator op RTL Z die schrijft over alternatieve theorieën, zegt "ervan overtuigd te zijn dat de Amerikaanse overheid wist dat de aanslagen zouden worden gepleegd en toen zelf explosieven in de gebouwen heeft geplaatst om deze op te blazen nadat de vliegtuigen erin waren gevlogen". Volgens hem kwam de ramp de Amerikaanse regering goed uit, omdat het de regering de mogelijkheid gaf om geplande oorlogen uit te voeren en om economische overmacht te behouden. De Verenigde Staten vielen Irak onder andere aan omdat Saddam Hoessein zijn olie in euro's wilde gaan verhandelen in plaats van in Amerikaanse dollars. Middelkoop juicht het initiatief van de studenten dan ook toe.

Ook Kees Schaap, maker van het VARA-programma Zembla, werkt aan een uitzending over de aanslagen. Hij liet onlangs weten dat hij de samenzweringstheorieën niet zonder meer afwijst. Hij zal ook gastspreker zijn bij de TU Delft.
pi_40422673
De hoogleraar civiele techniek en geo-wetenschappen Professor J. Vambersky, die werd gevraagd studenten van TU Delft te begeleiden om deze zomer mee werken aan een onderzoek over de waarheid achter de aanslagen op de Twin Towers weigert mee te werken. "Totaal niet serieus", oordeelde hij.

En nu? Mijn bloed, mijn ziel voor het orakel Middelkoop?
pi_40422794
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:28 schreef Apropos het volgende:
De hoogleraar civiele techniek en geo-wetenschappen Professor J. Vambersky, die werd gevraagd studenten van TU Delft te begeleiden om deze zomer mee werken aan een onderzoek over de waarheid achter de aanslagen op de Twin Towers weigert mee te werken. "Totaal niet serieus", oordeelde hij.

Middelkoop durft z'n kop tenminste uit te steken. Juist een beursanalist als hij zou juist zo pro-Amerikaans als de ziekte moeten zijn. Maar dat is hij niet.
pi_40422888
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:14 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

8% maar Dat valt inderdaad reuze mee, in Amsterdam wordt in het weekend alleen al 25 kilo cocaïne weggestouwd in heel Amsterdam
Ja, 8% van de jeugd had ooit paddo's, coke of speed gebruikt ofzo, waarvan het meerendeel het dus alleen geprobeerd had of er allang vanaf was .
pi_40422935
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:31 schreef pberends het volgende:

[..]

Middelkoop durft z'n kop tenminste uit te steken.
Ach, het leftijdperk is inmiddels ook in de wetenschap aangebroken.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 17:05:00 #261
89730 Drugshond
pi_40423876
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Ergens mis ik het verband..
Ze gaan weg voor een jurkje.
Komen terug met.
  • Makeup
  • Schoenen
  • Laarsjes
  • Een trui
  • 5 dozen chocolade (kersensmaak)
  • Wat broeken.
    En toen was het geld op.

En dat jurkje hangt ergens nog steeds in de winkel.

Dat is (vr) logica
  • pi_40424043
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 17:05 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ze gaan weg voor een jurkje.
    Komen terug met.
  • Makeup
  • Schoenen
  • Laarsjes
  • Een trui
  • 5 dozen chocolade (kersensmaak)
  • Wat broeken.
    En toen was het geld op.

En dat jurkje hangt ergens nog steeds in de winkel.

Dat is (vr) logica
  • Ik mis vaak een schouderophaal-smilie.

Geen idee wat dit met logica te maken heeft, het erop uit gaan voor een jurkje. Maar dat zal aan mij liggen.

En jij weet ook wel beter, Drugshond .
      woensdag 2 augustus 2006 @ 17:26:24 #263
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_40424416
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 16:28 schreef Apropos het volgende:

Bij gebrek aan Michael Moore
    pi_40424504
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 17:26 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Bij gebrek aan Michael Moore
    Michael Middelkoop.
    pi_40426721

Godslasteraar: als je weer midden in de nacht wakker wordt: ik ben er rond 3.30 .
    pi_40427152
    Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
      woensdag 2 augustus 2006 @ 20:07:31 #268
    93744 Finder_elf_towns
    pi_40428236
    Muslim fun park day flop
    quote:
    A MUSLIMS-only day at Britain’s biggest theme park has been axed after a huge bookings flop.

Organisers Islamic Leisure had hoped to attract 28,000 people to the event at Alton Towers, Staffs, on September 17 — but less than 1,000 tickets were sold.

The fun day — exclusively revealed by The Sun — caused a race row after plans to ban mixed-sex rides, smoking, alcohol and gambling.

Non-Muslims were angered by the plans.

An Alton Towers spokesman said last night: “At least the park will be open to the general public.”
    http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2006350410,00.html
    pi_40429517
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 20:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
    Muslim fun park day flop
    [..]

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2006350410,00.html
    Kennlijk willen moslims gewoon samen naar het park, dus goeie zaak
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_40430066
    quote:
    Peretz sued in Morocco for terrorism
    Morocco TIMES 8/2/2006 | 6:04 pm

Israeli Defense Minister and labour party leader Amir Peretz was sued yesterday in Rabat by three well-known Moroccan lawyers for terror crimes in Lebanon.

Israeli Defense Minister and labour party leader Amir Peretz. Ph: Archives.

The Moroccan lawyers, Khalid Sefiani, Abderrahim Jamai and Abderrahmane Benameur, known for their activism in human rights, organised a press conference in the headquarters of the Moroccan National Press Syndicate (SNPM) in Rabat to reveal the details of their initiative.

“It is not at all a symbolic act. We want Amir Peretz to pay for the war crimes he has committed in Lebanon,” Sefiani told the Moroccan paper Maroc Soir.

The lawyers' choice of the Rabat's appeal court was not fortuitous.

Since the adoption of the anti-terror law after the May 16 attacks, only Rabat's appeal court is able to judge terrorism cases.

Morocco has unceasingly voiced its indignation over the Israeli hostilities against the Lebanese civilians. Many local NGOs, political parties and civil actors are discussing ways to join efforts and support the Lebanese people in this crisis.

Sefiani explained that “The Zionist terrorist, Amir Peretz, was born in Sept. 9, 1952 in Bejaad. He kept his Moroccan nationality. He is still registered in the civil status register in Morocco.”

The lawyer added that “the Moroccan law authorises judicial prosecution against all Moroccans who committed an offense or a crime in Morocco or outside Morocco.”

“This criminal of war, unfortunately, holds the Moroccan nationality. A number of international human rights associations consider what is going on in Lebanon as a genocide carried out by the Israeli army, which executes the orders of the Israeli government members,” added Sefiani.

The Moroccan justice is expected to start an investigation on the issue soon.

“We have to know to what extent Amir Peretz is involved in the crimes committed against the Lebanese children, women and civilians. We have also to know the identities of all his accomplices,” said the lawyer, who is also the coordinator of the National Action Group supporting Iraq and Palestine.

“If Peretz is found guilty, the Moroccan justice must launch an international arrest mandate to arrest and deport him to Morocco,” concluded the lawyer.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_40430695
    We zijn de grootste exportpartner voor zowel Rusland als Cuba, wat een stel communisten toch, die Nederlanders.
    pi_40431895
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 07:25 schreef sigme het volgende:

[..]

[afbeelding]
    Mijn liefste werkt tegenwoordig part-time, ik ben alleen op do,vr,za voor dag & dauw op.
    [..]

quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 19:15 schreef sigme het volgende:

Godslasteraar: als je weer midden in de nacht wakker wordt: ik ben er rond 3.30 .
    schatje

maar ik hoop om een uur of 3.30 toch lekker te ronken, heb ook wat in te halen.

zit me overigens net af te vragen of de herfst soms begonnen is, wat een raar klimaat hebben we toch. Ik hoop dat de schaapjes niet eerst zijn gesmolten, en vervolgens weggespoeld! Is dat allemaal een beetje te harden geweest daar in de binnenlanden?
    Trouwens, kun je niet gewoon weer je bed in kruipen als je vrindje op pad is? 3.30 is toch wel erg .......... erg.
    pi_40432954
    http://upload.wikimedia.o(...)1_Ground_Zero_04.jpg

Gebouwen die het neerstorten van de TwinTowers overleefd hebben. Veel gebroken glazen, doch zeer weinig schade aan de gebouwstructuren. Waarom zou WTC7 dan wel naar beneden zijn gekomen door een paar brokstukken?
    pi_40433202
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 22:15 schreef pberends het volgende:

Gebouwen die het neerstorten van de TwinTowers overleefd hebben. Veel gebroken glazen, doch zeer weinig schade aan de gebouwstructuren. Waarom zou WTC7 dan wel naar beneden zijn gekomen door een paar brokstukken?
    Waarom stel je die vraag, nu ben je een anti-semiet.
    Allah Al Watan Al Malik
      woensdag 2 augustus 2006 @ 22:26:40 #275
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_40433427
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 22:15 schreef pberends het volgende:

door de hitte is het gewapend beton gesmolten, toch?

Gister was er nog wel een special over het maken van beton op NGC, niet gezien?
      woensdag 2 augustus 2006 @ 22:27:16 #276
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_40433451
    O ja, Rock, veel plezier in Z-Afrika nog
    pi_40433851
    Wat is ver weg en wat is minieme schade, het hotel wat naast de torens stond is compleet weggevaagd bijvoorbeeld. Ik ben paar maanden geleden nog op ground zero geweest en de Palm Garden van het World Financial Centre staat nog verder weg dan WTC7 van waar de noord toren stond en daar lagen de stalen balken en ander puin ook tot aan de palmbomen (zoek de foto's op internet) en dat is echt een heel stuk verder weg dan dat WTC7 van de noord toren stond. Volgens de brandweermannen die er waren zat er o.a. een gat van zo'n 20!! verdiepingen in WTC7 en woedde er enorme branden en konden ze zien dat het gebouw langszaam bewoog naar een kant, teken dat de constructie aan het begeven was. Leg dat allemaal naast elkaar en het is helemaal niet zo vreemd dat WTC7 uiteindelijk instortte, zie bijvoorbeeld ook deze ooggetuigenverslagen:

[9-11] Feiten die de mainstream media grotendeels negeren

Wat ik kan bevestigen, aangezien ik daar geweest ben.
    Wat mij betreft is die hele ''9/11 truth movement'' een groot narrenschip. Maar goed, ieder het zijne.
    pi_40433976
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 22:26 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Gister was er nog wel een special over het maken van beton op NGC, niet gezien?
    Gewoon de staalconstructie. Staal verliest al bij een paar honderd graden z'n draagkracht omdat het te zacht wordt. Kan m'n vader, ingenieur, wel eens vragen vanaf welke temperatuur, maar in ieder geval verassend laag en onder de temperatuur van een gewoon vuur.
    En dat is best een probleem, Wordt vaak opgevangen door de staalbinten te ommantelen, dat rekt tijd maar uiteindelijk gaat ook dat mis. Kon je bij de Twin Towers zien.

Moet ook denken aan een tennishal waar ik vroeger tenniste. De draagbalken van die hal waren van hout. Een hele mooie en zeer kostbare constructie. Hout brand wel, maar verleist veel minder snel z'n draagkracht en is dus brandveiliger. Je ziet ook wel eens van die beelden van loodsen die als een plumpudding ingezakt zijn: staal.
    pi_40434085
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 22:26 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Beton smelt niet.
    pi_40434140
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 22:38 schreef Apropos het volgende:

Wat is ver weg en wat is minieme schade, het hotel wat naast de torens stond is compleet weggevaagd bijvoorbeeld. Ik ben paar maanden geleden nog op ground zero geweest en de Palm Garden van het World Financial Centre staat nog verder weg dan WTC7 van waar de noord toren stond en daar lagen de stalen balken en ander puin ook tot aan de palmbomen (zoek de foto's op internet) en dat is echt een heel stuk verder weg dan dat WTC7 van de noord toren stond. Volgens de brandweermannen die er waren zat er o.a. een gat van zo'n 20!! verdiepingen in WTC7 en woedde er enorme branden en konden ze zien dat het gebouw langszaam bewoog naar een kant, teken dat de constructie aan het begeven was. Leg dat allemaal naast elkaar en het is helemaal niet zo vreemd dat WTC7 uiteindelijk instortte, zie bijvoorbeeld ook deze ooggetuigenverslagen:

[9-11] Feiten die de mainstream media grotendeels negeren

Wat ik kan bevestigen, aangezien ik daar geweest ben.
    Wat mij betreft is die hele ''9/11 truth movement'' een groot narrenschip. Maar goed, ieder het zijne.
    het is een beetje van deze tijd. Mensen die zich op de een of andere manier ongemakkelijk voelen met bepaalde feiten, en vervolgens die feiten degraderen tot meningen. Dat zie je gebeuren bij de discussies over evolutie, de holocaust, en bv ook dat verhaal over die Terri Schiavo waar mensen blijven volhouden dat ze nog steeds reageerde en glimlachte. Sign of the times.
      woensdag 2 augustus 2006 @ 22:47:54 #281
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_40434153
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 22:42 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Gewoon de staalconstructie. Staal verliest al bij een paar honderd graden z'n draagkracht omdat het te zacht wordt. Kan m'n vader, ingenieur, wel eens vragen vanaf welke temperatuur, maar in ieder geval verassend laag en onder de temperatuur van een gewoon vuur.
    En dat is best een probleem, Wordt vaak opgevangen door de staalbinten te ommantelen, dat rekt tijd maar uiteindelijk gaat ook dat mis. Kon je bij de Twin Towers zien.

Moet ook denken aan een tennishal waar ik vroeger tenniste. De draagbalken van die hal waren van hout. Een hele mooie en zeer kostbare constructie. Hout brand wel, maar verleist veel minder snel z'n draagkracht en is dus brandveiliger. Je ziet ook wel eens van die beelden van loodsen die als een plumpudding ingezakt zijn: staal.
    Dat geloof ik wel, kerosine is vluchtige materie, dat kan zeker in geconcentreerde vorm best wel heel erg heet worden. Wat wel vreemd is, is dat de toren helemaal naar beneden zakte. Je zou zeggen dat de helft wel voldoende was. Vraag dat eens aan je pa :S
    pi_40434402
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 22:45 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Beton smelt niet.
    De Empire State Building is geloof ik helemaal van een mix van beton en staal gemaakt. Loodzware en vrijwel onverwoestbare constructie.

“The steel frame of the building was protected by iron oxide and linseed oil paint when it was delivered from the steel mill, and then it was covered with an asphalt coat to resist it from breaking down when it was brought into contact with cement,” Ruth describes. “And, all the steel columns are fireproofed with cinder concrete, so all the steel is encased in concrete, which, of course, makes the building not only strong, but more fireproof.”
      woensdag 2 augustus 2006 @ 22:58:03 #283
    89730 Drugshond
    pi_40434523
    Heel simpel het omvallen van die torens....
    De constructie was controversieel.... in plaats van een stalen geraamte die de gehele dwarsdoorsnede bevat (en draagconstructie is) is voor de twin towers gekozen voor een sterke kern en een stevige buitenwand. De stijfheid onderling werd gedragen door seperate dwarsliggers.
    Toen de vliegtuigen de torens doorboorden. Waren de dwarsliggers de lul.... In de eerste plaats omdat de beschermde brandwerende foam verdwenen was door de impact. En door het verlies van stijfheid vanwege de temperatuur begonnen de dwarsliggers te ver door te zaken waardoor het bovenliggende gewicht niet gedragen kon worden. Het gevolg daarvan was dat de buitenkant en bovenliggende delen onvoldoende stijfheid had en wel naar beneden moest vallen of pancaking.

Het is niet zozeer de vliegtuigen maar zeker ook de constructiekeuze wat uiteindelijk funest is geweest. Daarom zijn de twin-towers niet te vergelijken met een andere brand in een high-tower.
      woensdag 2 augustus 2006 @ 23:01:30 #284
    89730 Drugshond
    pi_40434644
    Staal verliest heel snel zijn dragende struktuur bij hogere temperatuur.
    Ik meen zelfs dat bij 300 graden het dragend vermogen al met de helft is afgenomen.
    En boven de 723 graden (eutectische lijn) gaan sommige molucaire structuren zelfs over naar een 14-punt metaalstructuur (zgn. gamma-ijzer/structuur).
    pi_40434672
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 22:47 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Dat geloof ik wel, kerosine is vluchtige materie, dat kan zeker in geconcentreerde vorm best wel heel erg heet worden. Wat wel vreemd is, is dat de toren helemaal naar beneden zakte. Je zou zeggen dat de helft wel voldoende was. Vraag dat eens aan je pa :S
    Joh, dat hoef ik m'n vader niet te vragen. Als zo'n constructie eenmaal in beweging komt is ie absoluut niet meer te houden. De neerwaartse energie wordt dan wel zo vreselijk groot dat elke onderliggende constructie het begeeft.
    E = 1/2 M*V2
    Klassieke mechanica van Newton nietwaar
    pi_40434752
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 23:01 schreef Drugshond het volgende:
    Staal verliest heel snel zijn dragende struktuur bij hogere temperatuur.
    Ik meen zelfs dat bij 300 graden het dragend vermogen al met de helft is afgenomen.
    En boven de 723 graden (eutectische lijn) gaan sommige molucaire structuren zelfs over naar een 14-punt metaalstructuur (zgn. gamma-ijzer/structuur).
    hoef pa niet te bellen
      woensdag 2 augustus 2006 @ 23:06:21 #287
    89730 Drugshond
    pi_40434825
    Daar zit ook de clue, meestal wordt wel een flinke veiligheidsmarge aangehouden bij urban structures.. (3-5 x de nominale belasting). Maar goed als er al een paar bovenliggende vloeren al zijn gepancaked... ga je vanzelf wel door die marge heen.
    En dan stopt het ook niet meer.
    Tenzij je een soort van piramide bouwwerk hebt..... want dat wordt de grotere last weer gedragen door een groter oppervlak.
      woensdag 2 augustus 2006 @ 23:08:12 #288
    89730 Drugshond
    pi_40434913
    Zeg, Glasnosteraar, is het ''grinding the faces off the poor'' of ''grinding the faces of the poor'' ?
    pi_40435311
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 23:08 schreef Apropos het volgende:
    Zeg, Glasnosteraar, is het ''grinding the faces off the poor'' of ''grinding the faces of the poor'' ?
    goeie vraag, het was een copy-paste van een site met quotes. En ik zag het ook op een andere site met "off"

http://www.answers.com/grinding%20off

en:
    http://www.answers.com/off?nafid=3
    back off; bad off; beat off; beat the pants off; beg off; be off; better off; bite off more than one can chew; bite someone's head off; blast off; blow off; blow off steam; blow the lid off; bore to death (the pants off); branch off; break off; bring off; browned off; brush off; bug off; bump off; burn off; buy off; buzz off; call off; cap it all (off); carry off; cart off; cast off; change off; charge off; check off; cheesed off; chip off the old block; choke off; clear out (off); come off; come off it; cool down (off); cool off; count off; cry off; cut off; cut off one's nose; dash off; day off; die off; doze off; drop off; dust off; ease off; easy as pie (rolling off a log); fall away (off); fat of the land, live off the; fight off; fire off; first off; fish or cut bait (shit or get off); fly off the handle; fob off; fuck off; get off; get off on; get off one's tail; get off the dime; get off the ground; give off; give the shirt off one's back; go off; go off the deep end; goof off; hands off; hats off to; haul off; have it (off); head off; high off the hog; hit it off; hold off; hot off the press; jerk off; jumping-off place; keep off; kick off; kill off; kiss off; knock it off; knock off; knock someone's block off; knock the socks off; laugh off; lay off; lead off; leave off; let off; level off; lift off; like a chicken with its head cut off; like water off a duck's back; load off one's mind; log in (off); make off; mouth off; nod off; no skin off one's nose; on (off) camera; on (off) duty; on the (off) chance; pack off; pair off; palm off; pants off; pass off; pay off; peel off; pick off; piss off; play off; polish off; pull off; push off; put off; put someone off; quick off the mark; rake off; rattle off; right away (off); rip off; round off; rub off; run away (off); run off; run off at the mouth; run off with; rush off one's feet; seal off; see someone off; sell off; send off; set off; shake off; shoot off one's mouth; show off; shrug off; sign off; slack off; slip out (off); sound off; spin off; split one's sides (laugh one's head off); sponge on (off); square off; squeeze off; stand off; stave off; stop off; straight off; swear off; switch on (off); tail off; take off; take off after; take the edge off; take up where one left off; talk someone's arm off; taper off; tear off; tee off; tell off; tell someone where to get off; throw off; trade off; wipe off the map.

daarbij ben jij toch maar de enige die het opmerkt
    pi_40435418
    pi_40435543
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 23:08 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Nie nodig...
    dat blijkt

en het maffe is nu dat je dit soort dingen aan mensen (niet Harry Sack ofzo) kunt voorleggen, desnoods hand in hand, stap voor stap, en dan nog dringt het niet door.
    Net als met die Terry Shiavo. Bij de autopsie bleek dat haar hesenen vrijwel volledig weggeteerd waren, behalve dan de hersenstam waardoor de organen nog wel functioneerden. Maar de persoon Terry was simpelweg onomkeerbaar mors en morsdood. En nog waren haar ouders en medestanders niet overtuigd. Tragisch allemaal, zeker voor die ouders, maar eens moet je de feiten onder ogen zien.
    pi_40435691
    quote:
    als Cambridge het zegt ga ik om
    pi_40435817
    Wel jammer, ''grinding the faces off the poor'' was veel beeldender.
    pi_40435846
    heee, of zou dit een complot zijn waarin getracht wordt mijn burgerrechten te ondermijnen door middel van beschadiging van mijn zelfvertrouwen
      woensdag 2 augustus 2006 @ 23:34:37 #296
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_40435912
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 23:32 schreef Godslasteraar het volgende:
    heee, of zou dit een complot zijn waarin getracht wordt mij m'n burgerrechten te ondermijnen door middel van beschadiging van mijn zelfvertrouwen
    je moet altijd op je hoede zijn inderdaad
    pi_40435980
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 23:31 schreef Apropos het volgende:
    Wel jammer, ''grinding the faces off the poor'' was veel beeldender.
    Het deed mij denken aan dat verhaal waarin Tiberius een visser, die de rotsen van Capri had beklommen om de keizer met eigen ogen te aanschouwen, schelpen in het gezicht liet wrijven en vervolgens van de rotsen liet aflazeren.

En B'stard zag dat het goed was.
    pi_40437263
    Toch mooi dat hier in een handomdraai het instorten van het WTC wordt verklaard .
      donderdag 3 augustus 2006 @ 00:25:42 #299
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_40437348
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 00:22 schreef du_ke het volgende:
    Toch mooi dat hier in een handomdraai het instorten van het WTC wordt verklaard .
    We wachten nog op jouw eindoordeel
    pi_40437446
    Hadden we 't je naar de zin moeten maken door te zwoegen?
    pi_40437615
    LL ontslagen door platenbaas.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')