abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40376206
LOL, en die hersenen zijn natuurlijk op schaal.
pi_40376208
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 08:19 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Wel letterlijk liefde verspreiden dan.
Ik zal mijn best doen, maar ik hou het dan letterlijk bij letterlijk..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40376227
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 08:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik zal mijn best doen, maar ik hou het dan letterlijk bij letterlijk..
Schop dan een zwerver onderweg.

Ik peer em, even paar uur rijden.
pi_40376309
Ik denk dat geen zwerver geraakt wordt door mijn letters..
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40377018
Vooral dat lafheid groot is, doet me goed.
pi_40377971
MOONBAT/TERRORIST SUPPORTER DICTIONARY: ISRAELI CONFLICT EDITION

Anti-semite: Someone who hates Arabs.

Appeasement: A chance to show the world that Arab assmonkeys are good guys and mean no harm.

Arab Land: Every inch of land in the middle east, including part of Africa and probably Spain.

Cease fire: An opportunity for Arabs to replenish weapons.

Civilian: 1. Any Arab in civilian clothes. 2. Any Arab who was killed when used as a human shield.

Defending their country: Shooting missiles from civilian zones at civilians.

Disproportionate response: Anything a Jew does to strike out at a terrorist.

Freedom fighter: An Arab assmonkey terrorist, brainwashed to hate by an intolerant culture of hate.

Green Line: The border that Jews must retreat to even though it wasn't good enough for the Arab assmonkeys prior to 1967, the Arabs will magically accept this and live in peace even though their elected representatives state it will not be good enough.

Good Jew or Real Jew: A Jew who thinks Israel has no right to exist.

Holocaust: 1. Any war started by Arabs in which more than 10 Arabs were killed. 2. Something Jews are supposed to forget about. 3. Something that never happened, yet Jews have manipulated the "theft" of "Arab land" by conning the world into believing it did happen.

Human Shield: The reason that Jews are not allowed to try to eliminate terrorists.

Israeli Aggression: Any attempt by Jews to prevent or stop a terrorist act by an Arab assmonkey or assmonkeys.

Just or Lasting Peace: Lots of dead Jews and no Israel.

Legitimate Resistance: Resistance of acknowledging Israel's right to exist. Used mainly to give as an excuse for Arab assmonkey terrorism, especially against civilians, and especially to rationalize suicide bombings. It is actually the Arab assmonkey's resistance in using their brain.

Martyr: usually a teenager who is brainwashed to blow up in front of innocent Jews by older assmonkey Arabs who are hiding miles away next to a bunch of Palestinian children.

Massacre: When Israel responds to a terrorist attack and kills 3 Palestinians, but the Palestinians wind up reporting over 40 deaths.

Militant: Code word for Arab assmonkey terrorist, often used by AP and Al Reuters.

Military target: Any Israeli or Jew.

My Tax Dollars: The $6.34 that comes out of the total taxes an American pays each year, that goes to Israel so that they are forced to keep the Palestinian Arabs alive. Because without US aid, Israel would be forced to be more frugal in their way of dealing with Palestinian assmonkey terrorism.

Muslim land: Any land on this planet that lies between any two Muslims on this planet in every direction.

Negotiations: Talks where Israel is supposed to make all the concessions.

Neocon: 1. Code word for Jew 2. Code word for Zionist. 3. Anyone in the Bush administration because Aipac got Bush elected.

962 Gazillion billion trillion dollars: The amount of aid the US gives Israel every year.

Occupied territories: The West Bank even though it is really disputed territory that Jordan didn't want anymore and is therefore now up for negotiations. Not to be confused with "Occupied Palestine," which just means all of Israel.

Oppression: It is Israel's faut that low IQ hate filled blood lusting assmonkeys turned into low IQ hate filled blood lusting assmonkeys.

Palestinian struggle: 1. For 58 years they have struggled to make one right decision, and still haven't. 2. Arab whining, because in over 58 years and 5 wars they have always got their asses kicked while trying to throw the Jews into the sea.

Palicaust: The phenomenon that explains how just over 1 million Palestinians in 1948 have today turned into 3 million Palestinians in the West Bank and Gaza alone, and another 3-5 million more in the rest of the world.

Right of Return: The Trojan Horse parked outside the gates of Israel that Israelis won't wheel inside. If granted, the Arabs will have a chance to show that they are not the same Arabs who left in 1948 because they didn't want to live in a Jewish majority state.

Right to Exist: Israel has a right to exist only if it is an Arab state.

Stolen Land: 1. Any land in the middle east that has a Jew on it. 2. Land in Israel that was either bought legally by a Jew or land that was never owned before a Jew took it over.

Terror: Anything a Jew does to defend himself.

Terrorist: An Arab assmonkey driven to do an inhumne act, because of Jews, of course.

Zionazi: A Jew that supports Israel's right to exist and defend herself.

Zionist: A Jew that supports Israel's right to exist and defend herself. Also true of non Jews who support the same.

http://baconeatingatheist(...)rter-dictionary.html

dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:22:22 #107
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_40378238
Goedemorgen, loeders en andere medemensen.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:24:59 #108
Stranger than fiction
pi_40378310
pi_40378324
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:41:56 #110
Stranger than fiction
pi_40378677
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:25 schreef sigme het volgende:
[afbeelding]
Goedemorgen Sigme!
pi_40378702
Goedemorgen Spaans kreng .
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:56:19 #112
Stranger than fiction
pi_40378973
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:43 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen Spaans kreng .
Bijna goed. Ik ben van Nederlandse afkomst. Sterker nog, in Groningen geboren.
quote:
Rock de Braziliaan (echte naam onbekend, vaak Rock Brasiliano genoemd, in het Frans ook Roche Brasiliano of Le Roc) (Groningen, circa 1635 - Port Royal?, 1671?) was een zeerover van Nederlandse afkomst. Rock de Braziliaan werd vooral bekend als een bijzonder wreed piraat in de Caribische Zee.
pi_40379030
quote:
Als ondertitel voert Rock_de_Braziliaan het volgende:

Het lijk van een Spanjaard.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:00:46 #114
Stranger than fiction
pi_40379078
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:58 schreef sigme het volgende:

[..]
quote:
Karakter

Rock de Braziliaan was wreed, impulsief en had een totaal gebrek aan zelfbeheersing. Manschappen die hem ongehoorzaam waren, werden onverbiddelijk gestraft. Ze bejegenden hem dan ook met een mengeling van vrees en bewondering. Er is nooit een muiterij geweest aan boord van een van zijn schepen.

In zijn thuishaven Port Royal, een broeinest van piraten in de buurt van Kingston, stond hij bekend als een gevaarlijk man. Nadat hij zijn buit verbrast had in de taveernes van de stad, zwalkte hij stomdronken door de straten, zwaaiend met zijn hartsvanger, waarmee hij willekeurige voorbijgangers aanviel. Maar ook kocht hij soms een vat wijn of bier, zette dit op straat en dwong met zijn pistool de mensen met hem mee te drinken.

Bovenal had hij een hekel aan alles wat Spaans was. Toen een groepje Spanjaarden hem niet wilde vertellen waar zij een aantal zwijnen hielden, liet hij hen levend roosteren aan het spit. Ook zijn er verhalen dat hij Spaanse gevangenen hun kameraden liet opeten. Aan boord van zijn schip martelde en vermoordde hij gevangen Spanjaarden zonder aanleiding. Als piratenvlag voerde hij de afbeelding van een geraamte met de tekst "Het lijk van een Spanjaard."
pi_40379133
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

[..]
In dat geval groette ik je vlag .
pi_40379997
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Het lijkt me iets wat voor echte oldbies is weggelegd. Ik denk dan aan Du_Ke of Sidekick en DoG, of Mon of natuurlijk toch maar SportsIllustrated.

Ik post pas sinds Pol SC 150....
Deel 150 pff amateur.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_40380009
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 08:10 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Mooi, ik vind die mega-megamarkten verschrikkelijk.
zijn we het eens .
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:41:01 #118
Stranger than fiction
pi_40380041
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:39 schreef du_ke het volgende:

[..]

Deel 150 pff amateur.
pi_40380066
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

[..]
Een man naar mijn hart .
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:51:37 #120
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40380357
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:54:39 #121
Stranger than fiction
pi_40380448
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:41 schreef du_ke het volgende:

[..]

Een man naar mijn hart .
Het is niet moeilijk om een wereldverbeteraar te zijn. [14.gif]
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:55:45 #122
Stranger than fiction
pi_40380486
School mag leerling met tv weigeren

` Het Hoornbeeck College in Amersfoort
mag een leerling weigeren omdat hij
thuis televisie en internet heeft.Dat
heeft de rechter bepaald.

De 16-jarige jongen is niet welkom op
de reformatorische school vanwege de
levensstijl van zijn gezin.Televisie en
internet zijn een struikelblok,maar ook
de opvattingen over meisjes die broeken
dragen en over medezeggenschap.

De ouders zeggen dat ze de normen van
de school respecteren en spanden daarom
een kort geding aan.De rechter zegt nu
dat de school zelf mag bepalen welke
leerlingen op religieuze gronden worden
toegelaten en welke niet.

Meisjes die broeken dragen

http://www.hoornbeeckcollege.nl/
pi_40380536
Jezus wat lult die moussie aan die lopende band uit haar nek zeg
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:19:11 #124
Stranger than fiction
pi_40381227
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:57 schreef -IksRee- het volgende:
Zonder voorbeelden zijn we nergens.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:38:45 #125
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_40381807
quote:
Blowen bij de opera

Een Berlijns operahuis moedigt zijn publiek aan om cannabis te roken tijdens de voorstellling. Op die manier hoopt de Neuköllner Opera de psychedelische ervaring van de drugsopera De Oosterse prinses van de Franse componist Camille Saint-Saens te versterken. De acteurs zelf zullen ook smoren terwijl ze optreden, terwijl het publiek achterover leunt en geniet.

Bezitten mag, roken niet
“Het is een test om te zien hoever we kunnen gaan,” legt artisitiek directeur Bernhard Glocksin uit. De directeur maakt zich sterk dat de artistieke licensie het operahuis behoedt voor drugswetten. In Berlijn is het bezit van cannabis toegestaan tot een hoeveelheid van 10 gram omdat die hoeveelheid verondersteld wordt voor ‘persoonlijk gebruik’ te zijn. Die cannabis oproken op publieke plaatsen is dan wel weer strafbaar. Meer zelfs, het wordt gezien als een inbreuk tegen de Duitse grondwet.
Lolz lekker stoned naar "the flight of the humble bee - Nicolai Rimsky-Korsakov" gaan luisteren. Denk niet dat dit een geweldige combi wordt.
Zal ik het maar niet hebben over al die brandgaten in de dure stoelen.
pi_40383113
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:57 schreef -IksRee- het volgende:
Ik heb het er ook wel eens mee aan de stok gehad. Mén. Maar ik vind jullie geknok meestal wel vermakelijk. Dat zoeklicht..
pi_40383626
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb het er ook wel eens mee aan de stok gehad. Mén. Maar ik vind jullie geknok meestal wel vermakelijk. Dat zoeklicht..
De conclusies die dat licht trekt zijn echt onnavolgbaar. Gewoon te dom om te ademen...
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:44:29 #128
Stranger than fiction
pi_40383837
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:36 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

De conclusies die dat licht trekt zijn echt onnavolgbaar. Gewoon te dom om te ademen...
Te dom om te poepen misschien, maar omdat ze nog steeds leeft is dat ademen kennelijk geen groot probleem.
pi_40383845
Maar Raymond tijd over ofzo? Je houdt het lang vol dit keer .
pi_40383871
Wat verstaan die soldaten in Afghanistan onder wederopbouw eigenlijk? Is er uberhaupt ooit iets opgebouwd daar
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:47:37 #131
Stranger than fiction
pi_40383933

Fidel Castro (links) met zijn broer Raul, de minister van Defensie. (Foto AP)
quote:
Rotterdam, 1 aug. De Cubaanse president Fidel Castro heeft gisteren tijdelijk de macht overgedragen aan zijn broer Raúl.

Volgens een verklaring van de 79-jarige leider, gisteren geheel onverwachts voorgelezen op de Cubaanse staatstelevisie, zal hij enkele weken zijn uitgeschakeld wegens een gecompliceerde chirurgische ingreep. „Extreme stress heeft inwendige bloedingen veroorzaakt in de maagstreek.”

De bijna vijf jaar jongere Raúl is volgens de Cubaanse Grondwet de eerste officiële opvolger van Fidel. Hij is behalve minister van Defensie ook de tweede secretaris van het Centraal Comité van de communistische partij en de eerste vice-president van de staatsraad. Hij geldt als minder charismatisch dan zijn broer.

Castro’s operatie en revalidatie halen een streep door de geplande feestelijkheden rond zijn 80ste verjaardag op 13 augustus. Deze zullen nu uitgesteld worden tot 2 december. Op die dag is het precies vijftig jaar geleden dat Fidel Castro en zijn medestrijders hun ballingsoord Mexico verlieten en na een hachelijke boottocht landden op de zuidoostkust van Cuba.

In Miami, de Amerikaanse stad met de grootste Cubaanse gemeenschap buiten het eiland, werd gisteren verheugd gereageerd op het nieuws. In de wijk Little Havana gingen duizenden feestend de straat op.

In Cuba zelf bleef het volgens buitenlandse correspondenten in de hoofdstad rustig op straat. De internetsite van het partijorgaan Granma publiceerde vanochtend de volledige tekst van Castro’s verklaring, zonder extra mededelingen (www.granma.cu). Onafhankelijke, dissidente journalisten op het eiland waren er bij het ter perse gaan van deze krant nog niet in geslaagd berichten naar buitenlandse websites te sturen.

Castro liep de afgelopen twee weken een zeer druk programma af. Hij woonde de Mercosur-top bij in het Argentijnse Córdoba, hield daar op een universiteit een twee uur durende speech en bezocht een museum gewijd aan Ernesto ‘Che’ Guevara. Eenmaal terug in Cuba sprak Castro op 26 juli tijdens de feestelijkheden rond de 53ste verjaardag van de aanval op de Moncada-kazerne, zijn eerste revolutionaire daad.

Castro’s gezondheid is altijd een dankbaar onderwerp van speculaties. Wanneer hij enkele weken niet in het openbaar verschijnt, nemen de geruchten over zijn verslechterende toestand snel toe. In het verleden zijn kortstondige flauwtes of een val steeds breed uitgemeten in de internationale pers.
pi_40383944
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:45 schreef pberends het volgende:
Wat verstaan die soldaten in Afghanistan onder wederopbouw eigenlijk? Is er uberhaupt ooit iets opgebouwd daar
Ja, hun eigen basissen.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:48:21 #133
89730 Drugshond
pi_40383952
quote:
H E R O I N E, die opiumplantjes dus.
pi_40383959
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Te dom om te poepen misschien, maar omdat ze nog steeds leeft is dat ademen kennelijk geen groot probleem.
Niet kunnen poepen geeft op termijn ook bepaalde problemen in de lichamelijke ontwikkeling vrees ik.
pi_40383986
quote:
Ja hoor dan bouwen ze daar een schooltje of een huis en dan komt 's nachts de taliban en die slopen het weer
pi_40384003
Oh en ze zijn daar ook erg goed in het opbouwen van papavervelden .
pi_40384023
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:36 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Nou ja, er zijn en meer die ongeveer even onnavolgbare conclusies trekken, zij geeft dan nog aardig inkijk in hoe ze ergens toe gekomen is. Ik moet wel erg lachen als er dan eentje van het 'zoeklicht' soort tussen zit (en dat door iemand grondig gefileerd wordt ).

Maar goed, dat is dan ook mijn lol op fora: kijken wat iemand denkt en hoe die daarbij komt, en ontleden van ondeugdelijke redenaties. En ik hoef het niet perse zelf te doen om me ermee te vermaken.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:51:32 #138
89730 Drugshond
pi_40384121
Rechts = obstipatie = dikke stront ?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:59:28 #140
89730 Drugshond
pi_40384337
quote:
Opbouwen in anarchie
http://www.janmarijnissen.nl/weblog/

Veiligheid en ontwikkeling gaat de NAVO brengen in het zuiden van Afghanistan. Maar het wordt nog een zware dobber; 2006 is het bloedigste jaar sinds lang en het land is dicht bij anarchie. (Volkskrant)

Vandaag is de missie van Nederland in Uruzgan officieel begonnen. De Amerikanen hebben het stokje aan de NAVO overgedragen en concentreren zich nu meer op hun eigen oorlog. De superlatieven over de gevaren en moeilijkheden die deze missie met zich meebrengt zijn al tijden niet van de lucht. En dat terwijl het allemaal begon - als opbouwmissie.

Het verdere stuk in de Volkskrant is tekenend:

Canada, na Londen de grootste deelnemer in de door de NAVO geleide ISAF-stabilisatiemacht, weet het niet meer. Kandahar had toch een vredesmissie moeten zijn? Nu worden de Canadezen met bijlen in de rug aangevallen. En worden ze door wegbommen opgeblazen in hun voertuigen.

Ook de Britten piepen anders, na zes doden in amper een maand in Helmand. De Britten dachten deze narco-provincie, ’s werelds grootste heroïneproducent, te gaan ‘opbouwen’.

Sprak de toenmalige minister van Defensie John Reid een paar maanden terug zelfs de hoop uit dat de Britten na twee, drie jaar de klus zouden klaren zonder een schot te lossen, nu omschrijft de Britse ISAF-commandant David Richards de situatie in Afghanistan als dicht bij anarchie.
That's right
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:31:31 #141
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40385327
FYI
quote:
Beste Harry,

Als we een dergelijke serie al eens hebben uitgezonden, kunnen we niet zo maar een herhaling in plannen. Het gaat n.l. om buitenlandse, aangekochte, producties en in feite worden dan slechts de uitzendrechten aangekocht. Een omroep mag dan slechts 1 of max. 2 keer uitzenden binnen een zeer beperkte periode (2 jaar). Opnieuw uitzenden zou betekenen opnieuw aankopen.

Op het ogenblik is nog niet bekend of de VPRO deze serie (nog eens) gaat aankopen en uitzenden. De roerige ontwikkelingen rondom de omroep-politiek maken het er niet makkelijker op.

Met vriendelijke groeten,
VPRO Publieksinformatie,
Anna Denekamp.
Tel. 035 - 6712200.

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van:
Gepost om: zondag 30 juli 2006 23:11
Gepost naar: Postvak IN (Balie)
Discussie: optie?
Onderwerp: optie?

Beste VPRO-redactie en Critici,

Naar aanleiding van de uitzending van Zomergasten met als gaste Jeltje van Nieuwenhoven, neigt bij mij het besef dat een serie als 'the new statesman', actueler lijkt dan ooit. Volgens mij hebben jullie in het verleden deze serie als eens uitgezonden, met Rick Mayall als de ambitieuze politicus binnen de conservative party. Ik mis die serie. Is het mogelijk dat jullie deze serie op herhaling in willen programmeren, of een soortgelijk kwaliteitsprogramma willen overwegen?

Ik zal wat extra informatie bijvoegen over de serie:

http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=2105

‘Believe Nothing’: bizarre Britse comedy met Rik Mayall op DVD

Met series als ‘The Young Ones’, ‘Bottom’ en ‘The New Statesman’ bouwde de Britse tv aan een ware traditie op het gebied van bizarre comedy’s. Niet geheel toevallig was in al deze series een hoofdrol weggelegd voor de onnavolgbare Rik Mayall. Voor de liefhebbers van het genre is het dan ook goed nieuws dat Just Entertainment binnenkort komt met de DVD-release van ‘Believe Nothing’, een zesdelige comedyserie waarin Mayall wederom in topvorm is. ‘Believe Nothing’ ligt in februari in de winkels.

Viervoudig Professor Adonis Cnut, de hoofdpersoon in ‘Believe Nothing’, is een soort superintelligente uitvoering van de eveneens door Rik Mayall gespeelde Richard Richard uit ‘Bottom’; een onbetrouwbare, seksueel gefrustreerde blaaskaak die nergens voor terugschrikt om zijn ego steeds verder op te pompen. De Professor wordt lid van de Raad voor Internationale Vooruitgang, een geheim genootschap dat wereldwijd de lakens uitdeelt. Hij krijgt te maken met een moordzuchtige kloon, spelletjesprogramma’s op tv, Watergate, het broeikaseffect, een seriekannibaal en andere bedreigingen van de wereld waarin wij leven.

Adonis Cnut wordt terzijde gestaan door zijn trouwe bediende Albumen, meer dan vakkundig gespeeld door de ervaren Shakespeare-acteur Michael Maloney. De derde hoofdrol is weggelegd voor het komische talent Emily Bruni als Dr. Hannah Awkward. Deze hooggeleerde donkerharige schoonheid zet Cnut’s hart in vuur en vlam, maar dat gevoel is helaas niet wederzijds. Bovendien is Dr. Hannah minstens zo excentriek als de beide heren. Naast het ontregelende absurdisme is het vooral de wisselwerking tussen de drie personages die van ‘Believe Nothing’ zo’n heerlijke serie maakt.

Met vriendelijke groet,

Harry
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:33:35 #142
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40385392
(wat een geluk dat ik de verkeerde site had gequote en dat ze zo opmerkzaam zijn bij de vpro )
pi_40385460
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:44 schreef du_ke het volgende:
Maar Raymond tijd over ofzo? Je houdt het lang vol dit keer .
Ach ja, de 30 nadert. Je wordt wat volwassener en zo.
pi_40385507
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:31 schreef Harry_Sack het volgende:
FYI
[..]
'neigt het besef'? Ik ken die zegswijze niet. Wel 'rijst het besef'. Is dat 'neigen' Amsterdams?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:39:21 #145
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40385580
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:37 schreef sigme het volgende:

[..]

neigt het besef'? Ik ken die zegswijze niet. Wel 'rijst het besef'. Is dat 'neigen' Amsterdams?
Ja, whatever
pi_40385814
Je wordt wel heel bovenmeesterlijk toegesproken, Harry. In die brief, dan, niet door Sigme.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:54:47 #147
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40386045
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:47 schreef Apropos het volgende:
Je wordt wel heel bovenmeesterlijk toegesproken, Harry. In die brief, dan, niet door Sigme.
Gelukkig sloot ze af met een emo-stukje
pi_40386831
Kras.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:27:07 #149
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40386878
je kan in zo'n geval 2 kanten op he,

1. wat zullen we nou genieten?
2. okay..
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:32:20 #150
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40387027
Hmmm, Napalm ligt op kop.

N A P A L M

quote:
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')