Software boeit me niet. Logica wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:12 schreef Napalm het volgende:
[..]
ZZou je niet denken.
Overigens heb ik horen zeggen dat ze er ook een softwareforum hebben.
Ah, zoals: knappe man+ lekkere kont = sex?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:25 schreef sigme het volgende:
Net zoals ik hier niet kom voor politiek, maar voor redeneringen.
Vrouwen en Logica.......quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Software boeit me niet. Logica wel.
Net zoals ik hier niet kom voor politiek, maar voor redeneringen.
Dat is een redenering, maar niet eentje die me nieuw inzicht biedt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:31 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ah, zoals: knappe man+ lekkere kont = sex?![]()
Ergens mis ik het verband..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vrouwen en Logica.......![]()
![]()
Ga er maar eens mee winkelen.![]()
quote:Complottheorie over aanslagen niet langer omstreden
De organisatie die denkt dat de regering-Bush zelf het WTC in New York liet verwoesten, gaat bovengronds. De hoogleraar civiele techniek en geo-wetenschappen Professor J. Vambersky, die werd gevraagd studenten van TU Delft te begeleiden om deze zomer mee werken aan een onderzoek over de waarheid achter de aanslagen op de Twin Towers weigert mee te werken. "Totaal niet serieus", oordeelde hij. Het project, onderdeel van studium generale, ging zonder hem verder.
Vanaf de eerste dag na de aanslagen op 11 september doen er alternatieve verklaringen de ronde over wat er nu werkelijk plaatsvond. Op voornamelijk linkse internetpagina's ontstond het idee dat machtige grootindustriëlen meer te maken hadden met de tragedie. Toen bekend werd dat overheidsdiensten aanwijzingen hadden gekregen voor de aanslagen, maar niet adequaat hadden gereageerd, groeiden de verdenkingen.
De complottheorieën over 11 september zijn inmiddels al lang niet meer alleen het vage vermoeden van een handjevol complotdenkers op internet. Talloze websites zijn inmiddels gewijd aan de manier waarop het WTC instortte. Sommige deskundigen zeggen dat wolkenkrabbers niet kunnen instorten door brand. Er wordt voorts op gewezen dat WTC-gebouw 7 instortte, terwijl het niet eens door een vliegtuig was geraakt.
Willem Middelkoop, freelancer en commentator op RTL Z die schrijft over alternatieve theorieën, zegt "ervan overtuigd te zijn dat de Amerikaanse overheid wist dat de aanslagen zouden worden gepleegd en toen zelf explosieven in de gebouwen heeft geplaatst om deze op te blazen nadat de vliegtuigen erin waren gevlogen". Volgens hem kwam de ramp de Amerikaanse regering goed uit, omdat het de regering de mogelijkheid gaf om geplande oorlogen uit te voeren en om economische overmacht te behouden. De Verenigde Staten vielen Irak onder andere aan omdat Saddam Hoessein zijn olie in euro's wilde gaan verhandelen in plaats van in Amerikaanse dollars. Middelkoop juicht het initiatief van de studenten dan ook toe.
Ook Kees Schaap, maker van het VARA-programma Zembla, werkt aan een uitzending over de aanslagen. Hij liet onlangs weten dat hij de samenzweringstheorieën niet zonder meer afwijst. Hij zal ook gastspreker zijn bij de TU Delft.
Middelkoop durft z'n kop tenminste uit te steken. Juist een beursanalist als hij zou juist zo pro-Amerikaans als de ziekte moeten zijn. Maar dat is hij niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:28 schreef Apropos het volgende:
De hoogleraar civiele techniek en geo-wetenschappen Professor J. Vambersky, die werd gevraagd studenten van TU Delft te begeleiden om deze zomer mee werken aan een onderzoek over de waarheid achter de aanslagen op de Twin Towers weigert mee te werken. "Totaal niet serieus", oordeelde hij.
En nu? Mijn bloed, mijn ziel voor het orakel Middelkoop?
Ja, 8% van de jeugd had ooit paddo's, coke of speed gebruikt ofzo, waarvan het meerendeel het dus alleen geprobeerd had of er allang vanaf wasquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:14 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
8% maarDat valt inderdaad reuze mee, in Amsterdam wordt in het weekend alleen al 25 kilo cocaïne weggestouwd in heel Amsterdam
Ach, het leftijdperk is inmiddels ook in de wetenschap aangebroken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Middelkoop durft z'n kop tenminste uit te steken.
Ze gaan weg voor een jurkje.quote:
Ik mis vaak een schouderophaal-smilie.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ze gaan weg voor een jurkje.
Komen terug met.Makeup Schoenen Laarsjes Een trui 5 dozen chocolade (kersensmaak) Wat broeken.
En toen was het geld op.
En dat jurkje hangt ergens nog steeds in de winkel.
Dat is (vr) logica
Bij gebrek aan Michael Moorequote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:28 schreef Apropos het volgende:
De hoogleraar civiele techniek en geo-wetenschappen Professor J. Vambersky, die werd gevraagd studenten van TU Delft te begeleiden om deze zomer mee werken aan een onderzoek over de waarheid achter de aanslagen op de Twin Towers weigert mee te werken. "Totaal niet serieus", oordeelde hij.
En nu? Mijn bloed, mijn ziel voor het orakel Middelkoop?
Michael Middelkoop.quote:
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2006350410,00.htmlquote:A MUSLIMS-only day at Britain’s biggest theme park has been axed after a huge bookings flop.
Organisers Islamic Leisure had hoped to attract 28,000 people to the event at Alton Towers, Staffs, on September 17 — but less than 1,000 tickets were sold.
The fun day — exclusively revealed by The Sun — caused a race row after plans to ban mixed-sex rides, smoking, alcohol and gambling.
Non-Muslims were angered by the plans.
An Alton Towers spokesman said last night: “At least the park will be open to the general public.”
Kennlijk willen moslims gewoon samen naar het park, dus goeie zaakquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Muslim fun park day flop
[..]
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2006350410,00.html
quote:Peretz sued in Morocco for terrorism
Morocco TIMES 8/2/2006 | 6:04 pm
Israeli Defense Minister and labour party leader Amir Peretz was sued yesterday in Rabat by three well-known Moroccan lawyers for terror crimes in Lebanon.
Israeli Defense Minister and labour party leader Amir Peretz. Ph: Archives.
The Moroccan lawyers, Khalid Sefiani, Abderrahim Jamai and Abderrahmane Benameur, known for their activism in human rights, organised a press conference in the headquarters of the Moroccan National Press Syndicate (SNPM) in Rabat to reveal the details of their initiative.
“It is not at all a symbolic act. We want Amir Peretz to pay for the war crimes he has committed in Lebanon,” Sefiani told the Moroccan paper Maroc Soir.
The lawyers' choice of the Rabat's appeal court was not fortuitous.
Since the adoption of the anti-terror law after the May 16 attacks, only Rabat's appeal court is able to judge terrorism cases.
Morocco has unceasingly voiced its indignation over the Israeli hostilities against the Lebanese civilians. Many local NGOs, political parties and civil actors are discussing ways to join efforts and support the Lebanese people in this crisis.
Sefiani explained that “The Zionist terrorist, Amir Peretz, was born in Sept. 9, 1952 in Bejaad. He kept his Moroccan nationality. He is still registered in the civil status register in Morocco.”
The lawyer added that “the Moroccan law authorises judicial prosecution against all Moroccans who committed an offense or a crime in Morocco or outside Morocco.”
“This criminal of war, unfortunately, holds the Moroccan nationality. A number of international human rights associations consider what is going on in Lebanon as a genocide carried out by the Israeli army, which executes the orders of the Israeli government members,” added Sefiani.
The Moroccan justice is expected to start an investigation on the issue soon.
“We have to know to what extent Amir Peretz is involved in the crimes committed against the Lebanese children, women and civilians. We have also to know the identities of all his accomplices,” said the lawyer, who is also the coordinator of the National Action Group supporting Iraq and Palestine.
“If Peretz is found guilty, the Moroccan justice must launch an international arrest mandate to arrest and deport him to Morocco,” concluded the lawyer.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:25 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mijn liefste werkt tegenwoordig part-time, ik ben alleen op do,vr,za voor dag & dauw op.
[..]![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:15 schreef sigme het volgende:
![]()
![]()
Godslasteraar: als je weer midden in de nacht wakker wordt: ik ben er rond 3.30.
Waarom stel je die vraag, nu ben je een anti-semiet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:15 schreef pberends het volgende:
http://upload.wikimedia.o(...)1_Ground_Zero_04.jpg
Gebouwen die het neerstorten van de TwinTowers overleefd hebben. Veel gebroken glazen, doch zeer weinig schade aan de gebouwstructuren. Waarom zou WTC7 dan wel naar beneden zijn gekomen door een paar brokstukken?
door de hitte is het gewapend beton gesmolten, toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:15 schreef pberends het volgende:
http://upload.wikimedia.o(...)1_Ground_Zero_04.jpg
Gebouwen die het neerstorten van de TwinTowers overleefd hebben. Veel gebroken glazen, doch zeer weinig schade aan de gebouwstructuren. Waarom zou WTC7 dan wel naar beneden zijn gekomen door een paar brokstukken?
Gewoon de staalconstructie. Staal verliest al bij een paar honderd graden z'n draagkracht omdat het te zacht wordt. Kan m'n vader, ingenieur, wel eens vragen vanaf welke temperatuur, maar in ieder geval verassend laag en onder de temperatuur van een gewoon vuur.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:26 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
door de hitte is het gewapend beton gesmolten, toch?
Gister was er nog wel een special over het maken van beton op NGC, niet gezien?![]()
Beton smelt niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:26 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
door de hitte is het gewapend beton gesmolten, toch?
het is een beetje van deze tijd. Mensen die zich op de een of andere manier ongemakkelijk voelen met bepaalde feiten, en vervolgens die feiten degraderen tot meningen. Dat zie je gebeuren bij de discussies over evolutie, de holocaust, en bv ook dat verhaal over die Terri Schiavo waar mensen blijven volhouden dat ze nog steeds reageerde en glimlachte. Sign of the times.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:38 schreef Apropos het volgende:
Wat is ver weg en wat is minieme schade, het hotel wat naast de torens stond is compleet weggevaagd bijvoorbeeld. Ik ben paar maanden geleden nog op ground zero geweest en de Palm Garden van het World Financial Centre staat nog verder weg dan WTC7 van waar de noord toren stond en daar lagen de stalen balken en ander puin ook tot aan de palmbomen (zoek de foto's op internet) en dat is echt een heel stuk verder weg dan dat WTC7 van de noord toren stond. Volgens de brandweermannen die er waren zat er o.a. een gat van zo'n 20!! verdiepingen in WTC7 en woedde er enorme branden en konden ze zien dat het gebouw langszaam bewoog naar een kant, teken dat de constructie aan het begeven was. Leg dat allemaal naast elkaar en het is helemaal niet zo vreemd dat WTC7 uiteindelijk instortte, zie bijvoorbeeld ook deze ooggetuigenverslagen:
[9-11] Feiten die de mainstream media grotendeels negeren
Wat ik kan bevestigen, aangezien ik daar geweest ben.
Wat mij betreft is die hele ''9/11 truth movement'' een groot narrenschip. Maar goed, ieder het zijne.
Dat geloof ik wel, kerosine is vluchtige materie, dat kan zeker in geconcentreerde vorm best wel heel erg heet worden. Wat wel vreemd is, is dat de toren helemaal naar beneden zakte. Je zou zeggen dat de helft wel voldoende was. Vraag dat eens aan je pa :Squote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:42 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Gewoon de staalconstructie. Staal verliest al bij een paar honderd graden z'n draagkracht omdat het te zacht wordt. Kan m'n vader, ingenieur, wel eens vragen vanaf welke temperatuur, maar in ieder geval verassend laag en onder de temperatuur van een gewoon vuur.
En dat is best een probleem, Wordt vaak opgevangen door de staalbinten te ommantelen, dat rekt tijd maar uiteindelijk gaat ook dat mis. Kon je bij de Twin Towers zien.
Moet ook denken aan een tennishal waar ik vroeger tenniste. De draagbalken van die hal waren van hout. Een hele mooie en zeer kostbare constructie. Hout brand wel, maar verleist veel minder snel z'n draagkracht en is dus brandveiliger. Je ziet ook wel eens van die beelden van loodsen die als een plumpudding ingezakt zijn: staal.
De Empire State Building is geloof ik helemaal van een mix van beton en staal gemaakt. Loodzware en vrijwel onverwoestbare constructie.quote:
Joh, dat hoef ik m'n vader niet te vragen. Als zo'n constructie eenmaal in beweging komt is ie absoluut niet meer te houden. De neerwaartse energie wordt dan wel zo vreselijk groot dat elke onderliggende constructie het begeeft.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:47 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, kerosine is vluchtige materie, dat kan zeker in geconcentreerde vorm best wel heel erg heet worden. Wat wel vreemd is, is dat de toren helemaal naar beneden zakte. Je zou zeggen dat de helft wel voldoende was. Vraag dat eens aan je pa :S
hoef pa niet te bellenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:01 schreef Drugshond het volgende:
Staal verliest heel snel zijn dragende struktuur bij hogere temperatuur.
Ik meen zelfs dat bij 300 graden het dragend vermogen al met de helft is afgenomen.
En boven de 723 graden (eutectische lijn) gaan sommige molucaire structuren zelfs over naar een 14-punt metaalstructuur (zgn. gamma-ijzer/structuur).
goeie vraag, het was een copy-paste van een site met quotes. En ik zag het ook op een andere site met "off"quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:08 schreef Apropos het volgende:
Zeg, Glasnosteraar, is het ''grinding the faces off the poor'' of ''grinding the faces of the poor'' ?
dat blijktquote:
als Cambridge het zegt ga ik omquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:21 schreef Apropos het volgende:
Cambridge zegt;
http://dictionary.cambridge.org/define.asp?key=34500&dict=CALD
je moet altijd op je hoede zijn inderdaadquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:32 schreef Godslasteraar het volgende:
heee, of zou dit een complot zijn waarin getracht wordt mij m'n burgerrechten te ondermijnen door middel van beschadiging van mijn zelfvertrouwen![]()
Het deed mij denken aan dat verhaal waarin Tiberius een visser, die de rotsen van Capri had beklommen om de keizer met eigen ogen te aanschouwen, schelpen in het gezicht liet wrijven en vervolgens van de rotsen liet aflazeren.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:31 schreef Apropos het volgende:
Wel jammer, ''grinding the faces off the poor'' was veel beeldender.
We wachten nog op jouw eindoordeelquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:22 schreef du_ke het volgende:
Toch mooi dat hier in een handomdraai het instorten van het WTC wordt verklaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |