abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40420535
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:12 schreef Napalm het volgende:

[..]

ZZou je niet denken.

Overigens heb ik horen zeggen dat ze er ook een softwareforum hebben.
Software boeit me niet. Logica wel.
Net zoals ik hier niet kom voor politiek, maar voor redeneringen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 2 augustus 2006 @ 15:31:34 #252
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40420748
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:25 schreef sigme het volgende:
Ah, zoals: knappe man+ lekkere kont = sex?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 15:36:12 #253
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_40420930
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Software boeit me niet. Logica wel.
Vrouwen en Logica.......
Ga er maar eens mee winkelen.
pi_40420934
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:31 schreef Napalm het volgende:

[..]

Ah, zoals: knappe man+ lekkere kont = sex?
Dat is een redenering, maar niet eentje die me nieuw inzicht biedt.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40421098
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:36 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Vrouwen en Logica.......
Ga er maar eens mee winkelen.
Ergens mis ik het verband..
pi_40422523
Complottheorieën over aanslagen niet langer omstreden
quote:
Complottheorie over aanslagen niet langer omstreden

De organisatie die denkt dat de regering-Bush zelf het WTC in New York liet verwoesten, gaat bovengronds. De hoogleraar civiele techniek en geo-wetenschappen Professor J. Vambersky, die werd gevraagd studenten van TU Delft te begeleiden om deze zomer mee werken aan een onderzoek over de waarheid achter de aanslagen op de Twin Towers weigert mee te werken. "Totaal niet serieus", oordeelde hij. Het project, onderdeel van studium generale, ging zonder hem verder.

Vanaf de eerste dag na de aanslagen op 11 september doen er alternatieve verklaringen de ronde over wat er nu werkelijk plaatsvond. Op voornamelijk linkse internetpagina's ontstond het idee dat machtige grootindustriëlen meer te maken hadden met de tragedie. Toen bekend werd dat overheidsdiensten aanwijzingen hadden gekregen voor de aanslagen, maar niet adequaat hadden gereageerd, groeiden de verdenkingen.
De complottheorieën over 11 september zijn inmiddels al lang niet meer alleen het vage vermoeden van een handjevol complotdenkers op internet. Talloze websites zijn inmiddels gewijd aan de manier waarop het WTC instortte. Sommige deskundigen zeggen dat wolkenkrabbers niet kunnen instorten door brand. Er wordt voorts op gewezen dat WTC-gebouw 7 instortte, terwijl het niet eens door een vliegtuig was geraakt.

Willem Middelkoop, freelancer en commentator op RTL Z die schrijft over alternatieve theorieën, zegt "ervan overtuigd te zijn dat de Amerikaanse overheid wist dat de aanslagen zouden worden gepleegd en toen zelf explosieven in de gebouwen heeft geplaatst om deze op te blazen nadat de vliegtuigen erin waren gevlogen". Volgens hem kwam de ramp de Amerikaanse regering goed uit, omdat het de regering de mogelijkheid gaf om geplande oorlogen uit te voeren en om economische overmacht te behouden. De Verenigde Staten vielen Irak onder andere aan omdat Saddam Hoessein zijn olie in euro's wilde gaan verhandelen in plaats van in Amerikaanse dollars. Middelkoop juicht het initiatief van de studenten dan ook toe.

Ook Kees Schaap, maker van het VARA-programma Zembla, werkt aan een uitzending over de aanslagen. Hij liet onlangs weten dat hij de samenzweringstheorieën niet zonder meer afwijst. Hij zal ook gastspreker zijn bij de TU Delft.
pi_40422673
De hoogleraar civiele techniek en geo-wetenschappen Professor J. Vambersky, die werd gevraagd studenten van TU Delft te begeleiden om deze zomer mee werken aan een onderzoek over de waarheid achter de aanslagen op de Twin Towers weigert mee te werken. "Totaal niet serieus", oordeelde hij.

En nu? Mijn bloed, mijn ziel voor het orakel Middelkoop?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_40422794
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:28 schreef Apropos het volgende:
De hoogleraar civiele techniek en geo-wetenschappen Professor J. Vambersky, die werd gevraagd studenten van TU Delft te begeleiden om deze zomer mee werken aan een onderzoek over de waarheid achter de aanslagen op de Twin Towers weigert mee te werken. "Totaal niet serieus", oordeelde hij.

Middelkoop durft z'n kop tenminste uit te steken. Juist een beursanalist als hij zou juist zo pro-Amerikaans als de ziekte moeten zijn. Maar dat is hij niet.
pi_40422888
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:14 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

8% maar Dat valt inderdaad reuze mee, in Amsterdam wordt in het weekend alleen al 25 kilo cocaïne weggestouwd in heel Amsterdam
Ja, 8% van de jeugd had ooit paddo's, coke of speed gebruikt ofzo, waarvan het meerendeel het dus alleen geprobeerd had of er allang vanaf was .
pi_40422935
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:31 schreef pberends het volgende:

[..]

Middelkoop durft z'n kop tenminste uit te steken.
Ach, het leftijdperk is inmiddels ook in de wetenschap aangebroken.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 17:05:00 #261
89730 Drugshond
pi_40423876
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Ergens mis ik het verband..
Ze gaan weg voor een jurkje.
Komen terug met.
  • Makeup
  • Schoenen
  • Laarsjes
  • Een trui
  • 5 dozen chocolade (kersensmaak)
  • Wat broeken.
    En toen was het geld op.

En dat jurkje hangt ergens nog steeds in de winkel.

Dat is (vr) logica
  • pi_40424043
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 17:05 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ze gaan weg voor een jurkje.
    Komen terug met.
  • Makeup
  • Schoenen
  • Laarsjes
  • Een trui
  • 5 dozen chocolade (kersensmaak)
  • Wat broeken.
    En toen was het geld op.

En dat jurkje hangt ergens nog steeds in de winkel.

Dat is (vr) logica
  • Ik mis vaak een schouderophaal-smilie.

Geen idee wat dit met logica te maken heeft, het erop uit gaan voor een jurkje. Maar dat zal aan mij liggen.

En jij weet ook wel beter, Drugshond .
      woensdag 2 augustus 2006 @ 17:26:24 #263
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_40424416
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 16:28 schreef Apropos het volgende:

Bij gebrek aan Michael Moore
    Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
    Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
    N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
    pi_40424504
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 17:26 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Bij gebrek aan Michael Moore
    Michael Middelkoop.
    pi_40426721

Godslasteraar: als je weer midden in de nacht wakker wordt: ik ben er rond 3.30 .
    pi_40427152
    Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
      woensdag 2 augustus 2006 @ 20:07:31 #268
    93744 Finder_elf_towns
    Sterf nu en vloek tevergeefs
    pi_40428236
    Muslim fun park day flop
    quote:
    A MUSLIMS-only day at Britain’s biggest theme park has been axed after a huge bookings flop.

Organisers Islamic Leisure had hoped to attract 28,000 people to the event at Alton Towers, Staffs, on September 17 — but less than 1,000 tickets were sold.

The fun day — exclusively revealed by The Sun — caused a race row after plans to ban mixed-sex rides, smoking, alcohol and gambling.

Non-Muslims were angered by the plans.

An Alton Towers spokesman said last night: “At least the park will be open to the general public.”
    http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2006350410,00.html
    pi_40429517
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 20:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
    Muslim fun park day flop
    [..]

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2006350410,00.html
    Kennlijk willen moslims gewoon samen naar het park, dus goeie zaak
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_40430066
    quote:
    Peretz sued in Morocco for terrorism
    Morocco TIMES 8/2/2006 | 6:04 pm

Israeli Defense Minister and labour party leader Amir Peretz was sued yesterday in Rabat by three well-known Moroccan lawyers for terror crimes in Lebanon.

Israeli Defense Minister and labour party leader Amir Peretz. Ph: Archives.

The Moroccan lawyers, Khalid Sefiani, Abderrahim Jamai and Abderrahmane Benameur, known for their activism in human rights, organised a press conference in the headquarters of the Moroccan National Press Syndicate (SNPM) in Rabat to reveal the details of their initiative.

“It is not at all a symbolic act. We want Amir Peretz to pay for the war crimes he has committed in Lebanon,” Sefiani told the Moroccan paper Maroc Soir.

The lawyers' choice of the Rabat's appeal court was not fortuitous.

Since the adoption of the anti-terror law after the May 16 attacks, only Rabat's appeal court is able to judge terrorism cases.

Morocco has unceasingly voiced its indignation over the Israeli hostilities against the Lebanese civilians. Many local NGOs, political parties and civil actors are discussing ways to join efforts and support the Lebanese people in this crisis.

Sefiani explained that “The Zionist terrorist, Amir Peretz, was born in Sept. 9, 1952 in Bejaad. He kept his Moroccan nationality. He is still registered in the civil status register in Morocco.”

The lawyer added that “the Moroccan law authorises judicial prosecution against all Moroccans who committed an offense or a crime in Morocco or outside Morocco.”

“This criminal of war, unfortunately, holds the Moroccan nationality. A number of international human rights associations consider what is going on in Lebanon as a genocide carried out by the Israeli army, which executes the orders of the Israeli government members,” added Sefiani.

The Moroccan justice is expected to start an investigation on the issue soon.

“We have to know to what extent Amir Peretz is involved in the crimes committed against the Lebanese children, women and civilians. We have also to know the identities of all his accomplices,” said the lawyer, who is also the coordinator of the National Action Group supporting Iraq and Palestine.

“If Peretz is found guilty, the Moroccan justice must launch an international arrest mandate to arrest and deport him to Morocco,” concluded the lawyer.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_40430695
    We zijn de grootste exportpartner voor zowel Rusland als Cuba, wat een stel communisten toch, die Nederlanders.
    pi_40431895
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 07:25 schreef sigme het volgende:

[..]

[afbeelding]
    Mijn liefste werkt tegenwoordig part-time, ik ben alleen op do,vr,za voor dag & dauw op.
    [..]

quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 19:15 schreef sigme het volgende:

Godslasteraar: als je weer midden in de nacht wakker wordt: ik ben er rond 3.30 .
    schatje

maar ik hoop om een uur of 3.30 toch lekker te ronken, heb ook wat in te halen.

zit me overigens net af te vragen of de herfst soms begonnen is, wat een raar klimaat hebben we toch. Ik hoop dat de schaapjes niet eerst zijn gesmolten, en vervolgens weggespoeld! Is dat allemaal een beetje te harden geweest daar in de binnenlanden?
    Trouwens, kun je niet gewoon weer je bed in kruipen als je vrindje op pad is? 3.30 is toch wel erg .......... erg.
    pi_40432954
    http://upload.wikimedia.o(...)1_Ground_Zero_04.jpg

Gebouwen die het neerstorten van de TwinTowers overleefd hebben. Veel gebroken glazen, doch zeer weinig schade aan de gebouwstructuren. Waarom zou WTC7 dan wel naar beneden zijn gekomen door een paar brokstukken?
    pi_40433202
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 22:15 schreef pberends het volgende:

Gebouwen die het neerstorten van de TwinTowers overleefd hebben. Veel gebroken glazen, doch zeer weinig schade aan de gebouwstructuren. Waarom zou WTC7 dan wel naar beneden zijn gekomen door een paar brokstukken?
    Waarom stel je die vraag, nu ben je een anti-semiet.
    Allah Al Watan Al Malik
      woensdag 2 augustus 2006 @ 22:26:40 #275
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_40433427
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 22:15 schreef pberends het volgende:

door de hitte is het gewapend beton gesmolten, toch?

Gister was er nog wel een special over het maken van beton op NGC, niet gezien?
      woensdag 2 augustus 2006 @ 22:27:16 #276
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_40433451
    O ja, Rock, veel plezier in Z-Afrika nog
    pi_40433851
    Wat is ver weg en wat is minieme schade, het hotel wat naast de torens stond is compleet weggevaagd bijvoorbeeld. Ik ben paar maanden geleden nog op ground zero geweest en de Palm Garden van het World Financial Centre staat nog verder weg dan WTC7 van waar de noord toren stond en daar lagen de stalen balken en ander puin ook tot aan de palmbomen (zoek de foto's op internet) en dat is echt een heel stuk verder weg dan dat WTC7 van de noord toren stond. Volgens de brandweermannen die er waren zat er o.a. een gat van zo'n 20!! verdiepingen in WTC7 en woedde er enorme branden en konden ze zien dat het gebouw langszaam bewoog naar een kant, teken dat de constructie aan het begeven was. Leg dat allemaal naast elkaar en het is helemaal niet zo vreemd dat WTC7 uiteindelijk instortte, zie bijvoorbeeld ook deze ooggetuigenverslagen:

[9-11] Feiten die de mainstream media grotendeels negeren

Wat ik kan bevestigen, aangezien ik daar geweest ben.
    Wat mij betreft is die hele ''9/11 truth movement'' een groot narrenschip. Maar goed, ieder het zijne.
    pi_40433976
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 22:26 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Gister was er nog wel een special over het maken van beton op NGC, niet gezien?
    Gewoon de staalconstructie. Staal verliest al bij een paar honderd graden z'n draagkracht omdat het te zacht wordt. Kan m'n vader, ingenieur, wel eens vragen vanaf welke temperatuur, maar in ieder geval verassend laag en onder de temperatuur van een gewoon vuur.
    En dat is best een probleem, Wordt vaak opgevangen door de staalbinten te ommantelen, dat rekt tijd maar uiteindelijk gaat ook dat mis. Kon je bij de Twin Towers zien.

Moet ook denken aan een tennishal waar ik vroeger tenniste. De draagbalken van die hal waren van hout. Een hele mooie en zeer kostbare constructie. Hout brand wel, maar verleist veel minder snel z'n draagkracht en is dus brandveiliger. Je ziet ook wel eens van die beelden van loodsen die als een plumpudding ingezakt zijn: staal.
    pi_40434085
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 22:26 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Beton smelt niet.
    pi_40434140
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 22:38 schreef Apropos het volgende:

Wat is ver weg en wat is minieme schade, het hotel wat naast de torens stond is compleet weggevaagd bijvoorbeeld. Ik ben paar maanden geleden nog op ground zero geweest en de Palm Garden van het World Financial Centre staat nog verder weg dan WTC7 van waar de noord toren stond en daar lagen de stalen balken en ander puin ook tot aan de palmbomen (zoek de foto's op internet) en dat is echt een heel stuk verder weg dan dat WTC7 van de noord toren stond. Volgens de brandweermannen die er waren zat er o.a. een gat van zo'n 20!! verdiepingen in WTC7 en woedde er enorme branden en konden ze zien dat het gebouw langszaam bewoog naar een kant, teken dat de constructie aan het begeven was. Leg dat allemaal naast elkaar en het is helemaal niet zo vreemd dat WTC7 uiteindelijk instortte, zie bijvoorbeeld ook deze ooggetuigenverslagen:

[9-11] Feiten die de mainstream media grotendeels negeren

Wat ik kan bevestigen, aangezien ik daar geweest ben.
    Wat mij betreft is die hele ''9/11 truth movement'' een groot narrenschip. Maar goed, ieder het zijne.
    het is een beetje van deze tijd. Mensen die zich op de een of andere manier ongemakkelijk voelen met bepaalde feiten, en vervolgens die feiten degraderen tot meningen. Dat zie je gebeuren bij de discussies over evolutie, de holocaust, en bv ook dat verhaal over die Terri Schiavo waar mensen blijven volhouden dat ze nog steeds reageerde en glimlachte. Sign of the times.
      woensdag 2 augustus 2006 @ 22:47:54 #281
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_40434153
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 22:42 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Gewoon de staalconstructie. Staal verliest al bij een paar honderd graden z'n draagkracht omdat het te zacht wordt. Kan m'n vader, ingenieur, wel eens vragen vanaf welke temperatuur, maar in ieder geval verassend laag en onder de temperatuur van een gewoon vuur.
    En dat is best een probleem, Wordt vaak opgevangen door de staalbinten te ommantelen, dat rekt tijd maar uiteindelijk gaat ook dat mis. Kon je bij de Twin Towers zien.

Moet ook denken aan een tennishal waar ik vroeger tenniste. De draagbalken van die hal waren van hout. Een hele mooie en zeer kostbare constructie. Hout brand wel, maar verleist veel minder snel z'n draagkracht en is dus brandveiliger. Je ziet ook wel eens van die beelden van loodsen die als een plumpudding ingezakt zijn: staal.
    Dat geloof ik wel, kerosine is vluchtige materie, dat kan zeker in geconcentreerde vorm best wel heel erg heet worden. Wat wel vreemd is, is dat de toren helemaal naar beneden zakte. Je zou zeggen dat de helft wel voldoende was. Vraag dat eens aan je pa :S
    pi_40434402
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 22:45 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Beton smelt niet.
    De Empire State Building is geloof ik helemaal van een mix van beton en staal gemaakt. Loodzware en vrijwel onverwoestbare constructie.

“The steel frame of the building was protected by iron oxide and linseed oil paint when it was delivered from the steel mill, and then it was covered with an asphalt coat to resist it from breaking down when it was brought into contact with cement,” Ruth describes. “And, all the steel columns are fireproofed with cinder concrete, so all the steel is encased in concrete, which, of course, makes the building not only strong, but more fireproof.”
      woensdag 2 augustus 2006 @ 22:58:03 #283
    89730 Drugshond
    pi_40434523
    Heel simpel het omvallen van die torens....
    De constructie was controversieel.... in plaats van een stalen geraamte die de gehele dwarsdoorsnede bevat (en draagconstructie is) is voor de twin towers gekozen voor een sterke kern en een stevige buitenwand. De stijfheid onderling werd gedragen door seperate dwarsliggers.
    Toen de vliegtuigen de torens doorboorden. Waren de dwarsliggers de lul.... In de eerste plaats omdat de beschermde brandwerende foam verdwenen was door de impact. En door het verlies van stijfheid vanwege de temperatuur begonnen de dwarsliggers te ver door te zaken waardoor het bovenliggende gewicht niet gedragen kon worden. Het gevolg daarvan was dat de buitenkant en bovenliggende delen onvoldoende stijfheid had en wel naar beneden moest vallen of pancaking.

Het is niet zozeer de vliegtuigen maar zeker ook de constructiekeuze wat uiteindelijk funest is geweest. Daarom zijn de twin-towers niet te vergelijken met een andere brand in een high-tower.
      woensdag 2 augustus 2006 @ 23:01:30 #284
    89730 Drugshond
    pi_40434644
    Staal verliest heel snel zijn dragende struktuur bij hogere temperatuur.
    Ik meen zelfs dat bij 300 graden het dragend vermogen al met de helft is afgenomen.
    En boven de 723 graden (eutectische lijn) gaan sommige molucaire structuren zelfs over naar een 14-punt metaalstructuur (zgn. gamma-ijzer/structuur).
    pi_40434672
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 22:47 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Dat geloof ik wel, kerosine is vluchtige materie, dat kan zeker in geconcentreerde vorm best wel heel erg heet worden. Wat wel vreemd is, is dat de toren helemaal naar beneden zakte. Je zou zeggen dat de helft wel voldoende was. Vraag dat eens aan je pa :S
    Joh, dat hoef ik m'n vader niet te vragen. Als zo'n constructie eenmaal in beweging komt is ie absoluut niet meer te houden. De neerwaartse energie wordt dan wel zo vreselijk groot dat elke onderliggende constructie het begeeft.
    E = 1/2 M*V2
    Klassieke mechanica van Newton nietwaar
    pi_40434752
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 23:01 schreef Drugshond het volgende:
    Staal verliest heel snel zijn dragende struktuur bij hogere temperatuur.
    Ik meen zelfs dat bij 300 graden het dragend vermogen al met de helft is afgenomen.
    En boven de 723 graden (eutectische lijn) gaan sommige molucaire structuren zelfs over naar een 14-punt metaalstructuur (zgn. gamma-ijzer/structuur).
    hoef pa niet te bellen
      woensdag 2 augustus 2006 @ 23:06:21 #287
    89730 Drugshond
    pi_40434825
    Daar zit ook de clue, meestal wordt wel een flinke veiligheidsmarge aangehouden bij urban structures.. (3-5 x de nominale belasting). Maar goed als er al een paar bovenliggende vloeren al zijn gepancaked... ga je vanzelf wel door die marge heen.
    En dan stopt het ook niet meer.
    Tenzij je een soort van piramide bouwwerk hebt..... want dat wordt de grotere last weer gedragen door een groter oppervlak.
      woensdag 2 augustus 2006 @ 23:08:12 #288
    89730 Drugshond
    pi_40434913
    Zeg, Glasnosteraar, is het ''grinding the faces off the poor'' of ''grinding the faces of the poor'' ?
    pi_40435311
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 23:08 schreef Apropos het volgende:
    Zeg, Glasnosteraar, is het ''grinding the faces off the poor'' of ''grinding the faces of the poor'' ?
    goeie vraag, het was een copy-paste van een site met quotes. En ik zag het ook op een andere site met "off"

http://www.answers.com/grinding%20off

en:
    http://www.answers.com/off?nafid=3
    back off; bad off; beat off; beat the pants off; beg off; be off; better off; bite off more than one can chew; bite someone's head off; blast off; blow off; blow off steam; blow the lid off; bore to death (the pants off); branch off; break off; bring off; browned off; brush off; bug off; bump off; burn off; buy off; buzz off; call off; cap it all (off); carry off; cart off; cast off; change off; charge off; check off; cheesed off; chip off the old block; choke off; clear out (off); come off; come off it; cool down (off); cool off; count off; cry off; cut off; cut off one's nose; dash off; day off; die off; doze off; drop off; dust off; ease off; easy as pie (rolling off a log); fall away (off); fat of the land, live off the; fight off; fire off; first off; fish or cut bait (shit or get off); fly off the handle; fob off; fuck off; get off; get off on; get off one's tail; get off the dime; get off the ground; give off; give the shirt off one's back; go off; go off the deep end; goof off; hands off; hats off to; haul off; have it (off); head off; high off the hog; hit it off; hold off; hot off the press; jerk off; jumping-off place; keep off; kick off; kill off; kiss off; knock it off; knock off; knock someone's block off; knock the socks off; laugh off; lay off; lead off; leave off; let off; level off; lift off; like a chicken with its head cut off; like water off a duck's back; load off one's mind; log in (off); make off; mouth off; nod off; no skin off one's nose; on (off) camera; on (off) duty; on the (off) chance; pack off; pair off; palm off; pants off; pass off; pay off; peel off; pick off; piss off; play off; polish off; pull off; push off; put off; put someone off; quick off the mark; rake off; rattle off; right away (off); rip off; round off; rub off; run away (off); run off; run off at the mouth; run off with; rush off one's feet; seal off; see someone off; sell off; send off; set off; shake off; shoot off one's mouth; show off; shrug off; sign off; slack off; slip out (off); sound off; spin off; split one's sides (laugh one's head off); sponge on (off); square off; squeeze off; stand off; stave off; stop off; straight off; swear off; switch on (off); tail off; take off; take off after; take the edge off; take up where one left off; talk someone's arm off; taper off; tear off; tee off; tell off; tell someone where to get off; throw off; trade off; wipe off the map.

daarbij ben jij toch maar de enige die het opmerkt
    pi_40435418
    pi_40435543
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 23:08 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Nie nodig...
    dat blijkt

en het maffe is nu dat je dit soort dingen aan mensen (niet Harry Sack ofzo) kunt voorleggen, desnoods hand in hand, stap voor stap, en dan nog dringt het niet door.
    Net als met die Terry Shiavo. Bij de autopsie bleek dat haar hesenen vrijwel volledig weggeteerd waren, behalve dan de hersenstam waardoor de organen nog wel functioneerden. Maar de persoon Terry was simpelweg onomkeerbaar mors en morsdood. En nog waren haar ouders en medestanders niet overtuigd. Tragisch allemaal, zeker voor die ouders, maar eens moet je de feiten onder ogen zien.
    pi_40435691
    quote:
    als Cambridge het zegt ga ik om
    pi_40435817
    Wel jammer, ''grinding the faces off the poor'' was veel beeldender.
    pi_40435846
    heee, of zou dit een complot zijn waarin getracht wordt mijn burgerrechten te ondermijnen door middel van beschadiging van mijn zelfvertrouwen
      woensdag 2 augustus 2006 @ 23:34:37 #296
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_40435912
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 23:32 schreef Godslasteraar het volgende:
    heee, of zou dit een complot zijn waarin getracht wordt mij m'n burgerrechten te ondermijnen door middel van beschadiging van mijn zelfvertrouwen
    je moet altijd op je hoede zijn inderdaad
    pi_40435980
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 23:31 schreef Apropos het volgende:
    Wel jammer, ''grinding the faces off the poor'' was veel beeldender.
    Het deed mij denken aan dat verhaal waarin Tiberius een visser, die de rotsen van Capri had beklommen om de keizer met eigen ogen te aanschouwen, schelpen in het gezicht liet wrijven en vervolgens van de rotsen liet aflazeren.

En B'stard zag dat het goed was.
    pi_40437263
    Toch mooi dat hier in een handomdraai het instorten van het WTC wordt verklaard .
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
      donderdag 3 augustus 2006 @ 00:25:42 #299
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_40437348
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 00:22 schreef du_ke het volgende:
    Toch mooi dat hier in een handomdraai het instorten van het WTC wordt verklaard .
    We wachten nog op jouw eindoordeel
    pi_40437446
    Hadden we 't je naar de zin moeten maken door te zwoegen?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')