quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:54 schreef pberends het volgende:
Even lachen allemaal: 1400 militairen die even een gebied ter grootte van 2/3 van Nederland gaan "opbouwen"![]()
![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:45 schreef pberends het volgende:
Wat verstaan die soldaten in Afghanistan onder wederopbouw eigenlijk? Is er uberhaupt ooit iets opgebouwd daar
quote:Topman OM slikt uitlatingen in
Rotterdam, 1 aug. Voorzitter Harm Brouwer van het College van procureurs-generaal heeft misdaadverslaggever Peter R. de Vries vanmiddag zijn excuses aangeboden voor opmerkingen die hij vanavond maakt in Spraakmakende Zaken, een televisieprogramma van de IKON.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[afbeelding]
http://www.anwb.nl/publis(...)erlening-irk.nl.html
Vorige keer is het hem gelukt om Nawijn in de Kamer te pesten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:15 schreef pberends het volgende:
Goed nieuws:
Nieuwe verkiezingsconference Freek de Jonge
Geniaal inderdaad, een prachtige ADHDvoorstelling over de toegenomen aandacht voor peilingen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Vorige keer is het hem gelukt om Nawijn in de Kamer te pesten.
Vooral zijn peilingen vond ik toen erg sterk, drie jaar geleden.
Nog grappiger, 2 quotes uit het item van het journaal:quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:58 schreef pberends het volgende:
Netwerk vanavond: Sodom en Gomorra in...
[..]
hoho, we hebben bij Pol-E-Khormi een 3 meter hoge muur om de meisjesschool geplaatst. ZO konden ze buiten lopen zonder gezien te worden...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:45 schreef pberends het volgende:
Wat verstaan die soldaten in Afghanistan onder wederopbouw eigenlijk? Is er uberhaupt ooit iets opgebouwd daar
Beterrrr.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:41 schreef Napalm het volgende:
[..]
hoho, we hebben bij Pol-E-Khormi een 3 meter hoge muur om de meisjesschool geplaatst. ZO konden ze buiten lopen zonder gezien te worden...
Ik heb ook nog eens een Lada Niva gehad. Eénmaal de tank volgegooid en toen gauw weer verkocht. Slechts f500,- verlies in twee weken (+ die volle tank van f100,-)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zo'n Niva, de Lada tereinwagen is wel grappig inderdaad.
Overigens vorig jaar in Oekraïne reden ze nog volop rond.
Shit, gemistquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:38 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ik vond het een matige aflevering.
De gemiddelde docu over Urk is heftiger.
![]()
Wat een lullo......quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
Alweer
Wanneer word jij eigenlijk weer verbannen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
Alweer
Ik probeer een tijdje niet verbannen te worden, aangezien er altijd intressante ontwikkelingen zijn waarop ik commentaar wil geven op het moment dat ik verbannen ben.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wanneer word jij eigenlijk weer verbannen?
En: "Ze leven nog in het stenen tijdperk".quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Nog grappiger, 2 quotes uit het item van het journaal:
"We gaan ze onder het juk van de Taliban uithelpen"
"De Afghanen zijn daar nogal Taliban-gezind"![]()
![]()
.
daarom gooien ze ook stenen gevuld met buskruit naar benedenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:48 schreef pberends het volgende:
[..]
En: "Ze leven nog in het stenen tijdperk".
Dat is dus altijd al zo geweest, dus is er niets op te bouwen.
idd, daar staan ze nu met hun SUV's en Pickups. En wat nog stomzinniger is is dat Toyota een zeer rendabel bedrijf is, terwijl Ford en GM al jaren nauwelijks nog wat winst maken. Ik ben benieuwd wánneer Ford en GM omvallen, niet óf ze omvallen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:46 schreef pberends het volgende:
Toyota![]()
![]()
.
Die achterlijke Amerikaanse merken ook die denken dat olie voor eeuwig is.
Toyota verkoopt in de VS ook geen starlets hoor. Gewoon Pick-ups en lexussen met dikke V8 enquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:46 schreef pberends het volgende:
Toyota![]()
![]()
.
Die achterlijke Amerikaanse merken ook die denken dat olie voor eeuwig is.
mogelijk, maar wie is er gek genoeg om GM of Ford over te nemen? Wat je koopt is een ruine.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:39 schreef Napalm het volgende:
Top gear zei laatst dat Toyota voldoende cash in huis had om een meerderheids aandeel in GM te kopen. Cash, geen bank, geen lening, geen aandeeluitgifte nodig...
.............
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:59 schreef Godslasteraar het volgende:
yep, ik was weer wakkerzelfs eerder dan Sigme vermoed ik.
quote:ik ga maar weer eens proberen nog 2 uurtjes te pakken![]()
Zo, de koran heb ik wel een sbekeken maar daar kan ik echt geen touw aan vastknopen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:57 schreef -IksRee- het volgende:
Hij heeft de koran eens echt goed doorgelezen en hij beseft nu pas wat er in staat.
wat voor dingen lees jij allemaal niet in je vrije tijd?quote:
Sinds ik echt fok.. niks meerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:17 schreef Napalm het volgende:
wat voor dingen lees jij allemaal niet in je vrije tijd?
Werk je bij Google ofzo?quote:
Nee, Google werkt bij mijquote:
Komt voor de bakkerquote:Stem nog ff op mij:
http://www.kolnedra.nl/foktools2/fokpoll/vote.php?id=2421&vote=5
mijn voorsprong is geslonken naar 92%
Wat doe je dan dat je zoveel fok-tijd hebt?quote:
Typische kiezer; wel stemmen maar geen wezenlijk idee waarop.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:26 schreef sigme het volgende:
-edit: Je ( ) hebt al op deze poll gestemd, jammer !
Waar heb ik voor of tegen gestemd eigenlijk?
Ssssst.. niet verder vertellen. Softwaretesterquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:39 schreef Napalm het volgende:
[..]
Wat doe je dan dat je zoveel fok-tijd hebt?
Ja ja ja. Ik schenk wel eens vertrouwenquote:[..]
Typische kiezer; wel stemmen maar geen wezenlijk idee waarop.![]()
![]()
POL-SC 997: apropos een andere starter
Nodig? Nee, niet nodig, maar er wordt gewoonlijk wel óf ervaring óf zoiets als een relevante opleiding gevraagd. Ik had enige ervaring en een HBO certificaat Bedrijfskundige Informatica.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:23 schreef Mutant01 het volgende:
Software tester? Heb je daar een bepaalde opleiding voor nodig
Vast wel, maar de groei komt van zuinige auto's.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:39 schreef Napalm het volgende:
Top gear zei laatst dat Toyota voldoende cash in huis had om een meerderheids aandeel in GM te kopen. Cash, geen bank, geen lening, geen aandeeluitgifte nodig...
[..]
Toyota verkoopt in de VS ook geen starlets hoor. Gewoon Pick-ups en lexussen met dikke V8 en
Hoezo logische tekstanalyse bij het testen van software? Programmeer je ook dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Nodig? Nee, niet nodig, maar er wordt gewoonlijk wel óf ervaring óf zoiets als een relevante opleiding gevraagd. Ik had enige ervaring en een HBO certificaat Bedrijfskundige Informatica.
Het belangrijkste is toch logische tekstanalyse. Rechten bijvoorbeeld is vast een prima voorbereiding.
Eerst testen we de documenatie, niet het gebouwde product, en daarna testen we het gebouwde product aan de hand van de documentatie. We testen dus steeds de tekst of aan de hand van de tekst.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo logische tekstanalyse bij het testen van software? Programmeer je ook dan?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:46 schreef sigme het volgende:
Ssssst.. niet verder vertellen. Softwaretester![]()
Nee dat kan niet want ik weet niks van computers. Dat heb je namelijk *niet* nodig hiervoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:52 schreef Napalm het volgende:
[..]
![]()
Weg, ban, hup naar tweakerts.net jij!![]()
![]()
8% van de jeugd heeft ooit drugs gebruikt, nou wat veel hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:38 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ik vond het een matige aflevering.
De gemiddelde docu over Urk is heftiger.
![]()
ZZou je niet denken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee dat kan niet want ik weet niks van computers. Dat heb je namelijk *niet* nodig hiervoor.
True. Het is allemaal de schuld van dat de mensen er zelf hun problemen oplossen...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:10 schreef pberends het volgende:
[..]
8% van de jeugd heeft ooit drugs gebruikt, nou wat veel hoor. Misschien hoger dan het landelijk gemiddelde, maar niet schrikbarend alsof het hele eiland aan de drugs zit. Ze vervelen zich gewoon de tering en zetten zich af tegen hun (streng-)christelijke ouders. En ze zijn verwend, lijkt me ook sterk, hebben ze soms een eigen huis en dergelijke dan?
8% maarquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:10 schreef pberends het volgende:
[..]
8% van de jeugd heeft ooit drugs gebruikt, nou wat veel hoor. Misschien hoger dan het landelijk gemiddelde, maar niet schrikbarend alsof het hele eiland aan de drugs zit. Ze vervelen zich gewoon de tering en zetten zich af tegen hun (streng-)christelijke ouders. En ze zijn verwend, lijkt me ook sterk, hebben ze soms een eigen huis en dergelijke dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |