Ben jij een kloon? Zo ja, van welke user?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:32 schreef Napalm het volgende:
Hmmm, Napalm ligt op kop.
NA
P
A
L
M
[afbeelding]
[..]
Zeg, was jij niet terug naar Capellen alwaar jij weer aan het werk moest?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:32 schreef Napalm het volgende:
Hmmm, Napalm ligt op kop.
NA
P
A
L
M
[afbeelding]
[..]
Fin de siècle.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:08 schreef Mutant01 het volgende:
De SC is wel erg slow de laatste tijd. Normaal 3 topics op een dag.
Dat is toch wel al meer dan een jaar geleden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:08 schreef Mutant01 het volgende:
Vakantielamheid gok ik. Heb overigens in anderhalve maand ook maar een stuk of 30 topics gemist.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:08 schreef Mutant01 het volgende:
ik ben geen clown!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ben jij een kloon? Zo ja, van welke user?
Hou op, schei uit. ik zit ivm familiegezeik nog de hele week hier.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:46 schreef sigme het volgende:
Zeg, was jij niet terug naar Capellen alwaar jij weer aan het werk moest?
Gemist, gemist. Er zijn niet veel rellen geweest.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vakantielamheid gok ik. Heb overigens in anderhalve maand ook maar een stuk of 30 topics gemist.
Vervelend voor je.. Gezellig voor mijquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:24 schreef Napalm het volgende:
Hou op, schei uit. ik zit ivm familiegezeik nog de hele week hier.![]()
Familie![]()
Ja missen is niet het goede woord geloof ik.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Gemist, gemist. Er zijn niet veel rellen geweest.
Je kent het wel, vrouwen gezeur. Ik moest maar eens echt homo worden dan heb ik daar later mooi geen last van.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Vervelend voor je.. Gezellig voor mij.
Niks ernstigs hoop ik.
Nee, homo's, die zeuren nooit. Mannen in het algemeenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:34 schreef Napalm het volgende:
[..]
Je kent het wel, vrouwen gezeur. Ik moest maar eens echt homo worden dan heb ik daar later mooi geen last van.
Als er geen vrouwen bij zijn hebben mannen geen problemen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, homo's, die zeuren nooit. Mannen in het algemeen. Kwetspeertjes zijn het. Allemaal. En die zanikende vrouwen ook. Trouwens, bejaarden, kinderen en boeren doen ook niks anders dan klagen en stadse lui lopen bij de spiegiater.
Awel, mooi geweest voor vandaag.![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:42 schreef Autodidact het volgende:
http://youtube.com/watch?v=zmHm0rGns4I
Nee, jij?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:45 schreef du_ke het volgende:
Lada kopen?
http://i3.tinypic.com/11b6j2h.jpg
Als ik ooit echt geen geld heb, koop ik een lada. Een zeldzame auto voor praktisch geen geld.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:45 schreef du_ke het volgende:
Lada kopen?
http://i3.tinypic.com/11b6j2h.jpg
Waar is de rest van je autoquote:
Zo'n Niva, de Lada tereinwagen is wel grappig inderdaadquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als ik ooit echt geen geld heb, koop ik een lada. Een zeldzame auto voor praktisch geen geld.![]()
13.000 euro nieuw.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zo'n Niva, de Lada tereinwagen is wel grappig inderdaad.
Overigens vorig jaar in Oekraïne reden ze nog volop rond.
kutcam.nlquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:58 schreef Autodidact het volgende:
Past niet op de camera...
quote:Het geheim van Goeree-Overflakkee
Goeree-Overflakkee: een eiland van rust, zon, strand en zee, waar de
boeren hard werken en de kleine christelijke partijen groot zijn. Maar
onder de oppervlakte van het eiland smeult het. Goeree heeft een alcohol-
en drugsprobleem. In Netwerk slaan hulpverleners en scholen alarm over
het gebruik, maar ook over het feit dat veel eilanders ontkennen dat er
iets aan de hand is.
Ik kom er vaak. Er is echt geen probleem hoor, spijkers op laag water zoeken. De mensen daar zijn niets gewend en als je zondag met een kater in de kerk zit of je auto wast dan zit je op het verkeerde pad...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:58 schreef pberends het volgende:
Netwerk vanavond: Sodom en Gomorra in...
Wat doe je daar?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:01 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ik kom er vaak. Er is echt geen probleem hoor, spijkers op laag water zoeken. De mensen daar zijn niets gewend en als je zondag met een kater in de kerk zit of je auto wast dan zit je op het verkeerde pad...
Lijkt me ook niet echt een groot probleem, maar dit gaat meer om de jeugd he.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:01 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ik kom er vaak. Er is echt geen probleem hoor, spijkers op laag water zoeken. De mensen daar zijn niets gewend en als je zondag met een kater in de kerk zit of je auto wast dan zit je op het verkeerde pad...
Geen probleem is wat overdreven denk ik. Het gaat hier vaak om gereformeerde jongeren die zo tussen hun 15e en 25e jaar flink uit de band springen. Dit gaat vaak gepaard met veel alcoholgebruik. op de langere termijn geeft dit niet zoveel problemen maar ondertussen heeft groot alcohol gebruik natuurlijk wel schadelijke effecten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:01 schreef Napalm het volgende:
[..]
Voor de vrouwenquote:
De Zuid-Hollandse eilandenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:05 schreef pberends het volgende:
Wat raar dat Goerree niet bij Zeeland zit, maar wel bij Zuid-Holland. Ze hebben meer gemeen met Zeeland zou je zeggen.
Het zijn ook de ouderen die klagen..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt een groot probleem, maar dit gaat meer om de jeugd he.
[afbeelding]
die reaktiesquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:15 schreef pberends het volgende:
Goed nieuws:
Nieuwe verkiezingsconference Freek de Jonge
quote:In het bejaardentehuis optreden en uitzenden bij MAX Omroep. Meneer de Jonge stop er eens mee, we leven in 2000 en niet meer in 1960.
Emil (60 jr) - Almere - 01/08/06 - 16:45:35
Inderdaadquote:
het gaat er om dat de vpro ook met z'n tijd mee moet gaan, de jongere generaties willen ook iets wat bij hun leeftijd past.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik snap dat nooit zo. Je hoeft er toch niet naar te kijken?
Valt best mee hoor, maar het zit anders in elkaar dan in Nederland. Zo zijn openbare scholen hier van aanzienlijk mindere kwaliteit dan de private scholen, maar de private scholen zijn 9 van de 10 (streng) Christelijk. Hoe moeten ouders hun kind naar een fatsoenlijke school sturen waar God géén rol heeft in de wiskunde (want dat doen ze in die scholen)?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:49 schreef Harry_Sack het volgende:
hoe zit het eigenlijk met de gristenhonden daar, RQ? Heb je er veel last van of is het zoals hier, vrijwel onzichtbaar op straat
indoctrinatie zeg ik je !quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:45 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Valt best mee hoor, maar het zit anders in elkaar dan in Nederland. Zo zijn openbare scholen hier van mindere kwaliteit dan de private scholen, maar de private scholen zijn 9 van de 10 (streng) Christelijk. Hoe moeten ouders hun kind naar een fatsoenlijke school sturen waar God géén rol heeft in de wiskunde (want dat doen ze in die scholen). Er zijn wel meer verschillen hoor.
Zit je nou op vakantie te fokken?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:45 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Valt best mee hoor, maar het zit anders in elkaar dan in Nederland. Zo zijn openbare scholen hier van aanzienlijk mindere kwaliteit dan de private scholen, maar de private scholen zijn 9 van de 10 (streng) Christelijk. Hoe moeten ouders hun kind naar een fatsoenlijke school sturen waar God géén rol heeft in de wiskunde (want dat doen ze in die scholen).
Dat doe jij toch ook de hele tijd, of doe je dat gewoon onder werktijd?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:46 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Zit je nou op vakantie te fokken?
Mijn hele leven is vakantie, Raymond, daar kun je met je opgefokte kop misschien wat van leren. Ik vier de vakantie nu gewoon op een andere locatie.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:46 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Zit je nou op vakantie te fokken?
Ah ja, jij bent een op andermans zak teerder.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:49 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Mijn hele leven is vakantie, Raymond, daar kun je met je opgefokte kop misschien wat van leren.
Vakantie met je ogen open.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:46 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
indoctrinatie zeg ik je !
Was jij daar eigenlijk gewoon op vakantie, of heb je een doel?
Komkommertijd nu dus ik deel mijn EIGEN tijd zo in dat ik de hele rustige maand lekker een nieuwe catalogus aan het maken ben alsmede de nieuwe webwinkel en alle prijzen updaten. Lekker dom inklopwerk achter de PC dus dan kan ik wel wat fokken ja.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:48 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat doe jij toch ook de hele tijd, of doe je dat gewoon onder werktijd?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik snap dat nooit zo. Je hoeft er toch niet naar te kijken?
komkommertijdteerderquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:51 schreef Autodidact het volgende:
Gave foto man. Andermans zak teerder?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:54 schreef pberends het volgende:
Even lachen allemaal: 1400 militairen die even een gebied ter grootte van 2/3 van Nederland gaan "opbouwen"![]()
![]()
![]()
.
Da's waar, al die poppetjes lijken erg op elkaarquote:'Militairen Afghanistan moeten geen ontwikkelingswerk doen’
ANP
AMSTERDAM - Nederlandse ontwikkelingsorganisaties hebben militairen dinsdag opgeroepen zich in Afghanistan niet bezig te houden met ontwikkelingsactiviteiten. Ze zijn bang dat hulpverleners anders slachtoffer worden van geweld, omdat de Taliban geen onderscheid zou kunnen maken tussen soldaten en hulpwerkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |