Die had iets 'fouts' gezegd over Joden. Tja, dat kan natuurlijk niet op het zwaar-gecensureerde Fok!.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Goede vraag. Er staat me bij dat hij een aardige tijd geleden geband is.
RM_fr? Ik kan me een weinig nettere user dan hij voorstellen. Op Freako na dan.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Goede vraag. Er staat me bij dat hij een aardige tijd geleden geband is.
Anti-semiet!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
RM_fr? Ik kan me een weinig nettere user dan hij voorstellen. Op Freako na dan.
Brrr.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:20 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Briljant? Zelfs Tenacious D is briljanter.
Het is een politieke leek, misschien is dat de reden dat hij denkt dat hij iets te zoeken heeft in Den Haagquote:Op maandag 31 juli 2006 17:28 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
jammer, ik vond 'm waardiger als (objectief) historicus
Zei Alexander daar niet iets over, niet al te lang geleden?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:22 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Het is een politieke leek, misschien is dat de reden dat hij denkt dat hij iets te zoeken heeft in Den Haag.
maar hij kan wel goed vertellen en dat was voor de meesten al reden om op Pim te stemmen...quote:Op maandag 31 juli 2006 19:22 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Het is een politieke leek, misschien is dat de reden dat hij denkt dat hij iets te zoeken heeft in Den Haag.
Tis toch echt zo.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
RM_fr? Ik kan me een weinig nettere user dan hij voorstellen. Op Freako na dan.
Wie is dat?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:20 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Briljant? Zelfs Tenacious D is briljanter.
Een historicus die partij kiest zoals hij doet...dat is voor mij een erg slechte historicus, want dan ga je eenzijdig onderzoeken. Ik vind hem als historicus onbetrouwbaar omdat je weet dat hij je een mening aan wil smeren. Mensen die van eenzijdige propaganda houden zullen misschien wel op hem stemmen inderdaad. Net zo min ik op Maarten van Rossem zou stemmen trouwens...maar hij is werelds genoeg om te weten dat hij niet in het parlement hoort.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:25 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
maar hij kan wel goed vertellen en dat was voor de meesten al reden om op Pim te stemmen...
Yep. Hij is wel minder dan de eerste vind ik. You gotta be as blind as Anne Frank not to see that.quote:
Zal best. Ik vraag het degene die hem ten tonele voert.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:46 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Google, youtube, altavista, wikipedia....ze weten het allemaal.
Ah mooi. Het vuur woekert verder aan in Europa.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:50 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Uiteraard is er vandaag ook weer moslim-nieuws.
Bulgarian Fined for Disrupting Anti-Mosque Sign-up
[..]
http://www.novinite.com/view_news.php?id=67312
Басурманы руки прочь от Болгарии - Секир башка!
Ben ik met je eens, dat zou Johan nooit moeten proberen, maar dat weet hij zelf ook welquote:Op maandag 31 juli 2006 19:44 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Een historicus die partij kiest zoals hij doet...dat is voor mij een erg slechte historicus, want dan ga je eenzijdig onderzoeken. Ik vind hem als historicus onbetrouwbaar omdat je weet dat hij je een mening aan wil smeren. Mensen die van eenzijdige propaganda houden zullen misschien wel op hem stemmen inderdaad. Net zo min ik op Maarten van Rossem zou stemmen trouwens...maar hij is werelds genoeg om te weten dat hij niet in het parlement hoort.
[..]
Eens, hij had sowieso in en rond de winkel moeten blijven en in ook in zwart/wit.quote:Yep. Hij is wel minder dan de eerste vind ik. You gotta be as blind as Anne Frank not to see that.
Porch monkey's not racist slur, nigger is!.
Die Gristen is wel grappig, met z'n pillow pants en listerfiend.
Het is wachten op de eerste verbrandde.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:04 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ah mooi. Het vuur woekert verder aan in Europa.
De schrijver van het beste muzieknummer ooit.quote:
Ach dat is al gebeurd:quote:Op maandag 31 juli 2006 20:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is wachten op de eerste verbrandde.
en filmer van grote apen, één ervan tenminste.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De schrijver van het beste muzieknummer ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |