Spannend!quote:Op maandag 31 juli 2006 17:49 schreef Beaker het volgende:
Ja nou.... ik heb dus gisteren mijn pil al niet meer genomen en dus wachten we het maar af
Morgen gaan alle papieren de deur uit voor de kosten voor een gastouder gezin, dus we zijn al met de nodige voorbereidingen begonnen![]()
Ik ben natuurlijk in principe net ongesteld geweest dus ik ben benieuwd wanneer het komt
Nope. Ik ben al sinds 15 juli zwart.quote:BEik zie het nu pas, ben je helemaal geen modje meer?
lishe is volgens mij zwanger geworden met clomid, en zit dus in de MMMquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:19 schreef Brighteyes het volgende:
Lishe!Wat leuk!
Hoezo de dokter bellen als ik mag vragen? Of heb ik iets gemist?
Nog even deze terughalen uit het oude topic. Als je je opleiding afgerond hebt, ga je dan direct werk zoeken in je nieuwe vak? Want geloof me, parttime begrafenisondernemer is niet zo heel erg makkelijk, mensen gaan niet dood op commando of wachten op de dag dat jij werkt. Het is gigantisch onregelmatig en ik kan me zo voorstellen dat je als klant niet tig verschillende ondernemers wilt, en dat je dus graag iemand wilt die je al de 5/6 dagen bijstaat.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt wel!
Ik ga vanaf September al 1 dag minder werken ivm de opleiding maar dan nog, 4 dagen naar de opvang vind ik veel te veel. Ik wil zelf ook nog een beetje genieten van dat kindje dan! Ik heb er lang genoeg naar verlangd.
Vroeger zei ik altijd dat ik niet thuis zou gaan zitten, dat ik niet al die jaren voor niets had gestudeerd, maar na 9 jaar full time werken lijkt het me sowieso wel lekker om wat minder te werken. En het lijkt me gewoon heerlijk om thuis te zijn met zo'nkleintje.
Ik zou dan max iets van 3 dagen willen werken en dan het liefst nog iets van 3 x 6 uur of zo.
Maar goed, dat is dus in mijn ideale wereld.Geen idee hoe we dat zouden gaan doen enzo.
En dat vraag ik me dus wel eens af. Hoe doe je dat? Hoe bepaal je dat en hoe regel je dat enzo.
En ik had al willen opperen om even een linkje van het topic in jullie verhuistopic te postenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:14 schreef Lishe het volgende:
Spannend Beaker!
Ik rammelde toch zo?Nou, lief ook blijkbaar.... Hij vroeg me gisteren ineens of ik niet weer eens contact op zou nemen met de dokter... Ik geloof dat hij meeleest.
Hij begon erover dat Luuke ook steeds ouder werd, en dat het toch nog een hele tijd duurt voor het circus voorbij is. Plus daarbij de 9 maanden 'draagtijd'. Zoals het hoort durf ik nu niet meer.
Maar ik heb een datum geprikt. Dan ga ik de dokter bellen. Dusch. Nu ga ik mijn mond proberen te houden en dan hoort u nog van ons. Over een tijdje.
Nee echt? Gaan ze niet dood op commando? Goh...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:14 schreef Troel het volgende:
Nog even deze terughalen uit het oude topic. Als je je opleiding afgerond hebt, ga je dan direct werk zoeken in je nieuwe vak? Want geloof me, parttime begrafenisondernemer is niet zo heel erg makkelijk, mensen gaan niet dood op commando of wachten op de dag dat jij werkt. Het is gigantisch onregelmatig en ik kan me zo voorstellen dat je als klant niet tig verschillende ondernemers wilt, en dat je dus graag iemand wilt die je al de 5/6 dagen bijstaat.
Die hebben dan ook makkelijk praten, die hoeven jou alleen maar een goed gevoel te geven en niet straks jouw hypotheek te betalen enzoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:31 schreef Brighteyes het volgende:
Dat vond zelfs mijn job coach. Niet gaan zitten wachten tot het 1 of het ander voorbij komt. Gewoon doen en maar zien waar het schip strand.
Eh ja... als je er zo tegenaan wil kijken...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:55 schreef Troel het volgende:
Die hebben dan ook makkelijk praten, die hoeven jou alleen maar een goed gevoel te geven en niet straks jouw hypotheek te betalen enzo
Nouja, ik weet nog dat belana toen in een kutsituatie zat, die uiteindelijk wel opgelost is, maar ik denk dat ze toch liever die hele situatie niet gehad hadquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eh ja... als je er zo tegenaan wil kijken...
Belana had toen een partner die geen werk had... Dat is niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:05 schreef Troel het volgende:
Nouja, ik weet nog dat belana toen in een kutsituatie zat, die uiteindelijk wel opgelost is, maar ik denk dat ze toch liever die hele situatie niet gehad had
Maarja, misschien ben ik wel een doemdenker.
Helemaal over als in nadat alle kosten betaald zijn en het eten gekocht is?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
Nu de flat vanmiddag overgedragen word hebben wij straks 700 euro in de maand gewoon over, gewoon zomaar over, dus we hebben wel nog wat ruimte hier en daar. stinkie heeft een baan en inmiddels ook een jaarcontract en verder kan je niks van te voren plannen.
Zo'n Sakkie? Ik denk dat ik iets gemist heb?quote:En nu weer on topic.
Want rammelen doe ik nog steeds. Ik ben zelfs zo 'fout' geweest om gisteren zo'n Sakkie waar Belana de link van gaf te bestellen.
Zo heel af en toe mag ik iets heel-heel-heel leuks kopen van mezelf.
Mee eens. Toen ik bij dit bedrijf kwam werken dacht ik er niet eens aan of ik ooit kinderen zou willen. En uiteindelijk komen die dingen meestal gewoon op z'n pootjes terecht hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:34 schreef Belana het volgende:
BE, overal is een oplossing voor, het kind heeft straks ook nog een vader en er is voldoende flexibele opvang hoor. geen zorgen.
Gewoon echt over.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:14 schreef leonieke het volgende:
Helemaal over als in nadat alle kosten betaald zijn en het eten gekocht is?![]()
Ja dan zou ik ook niet echt twijfelen eigenlijken ervoor gaan
![]()
http://www.jutenjul.net/quote:Zo'n Sakkie? Ik denk dat ik iets gemist heb?
Mijn fantasie slaat op holquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:17 schreef Brighteyes het volgende:
http://www.jutenjul.net/
Ik vond ze gewoon te leuk.
Wow, dat was kennelijk een romantische film die jullie hebben gekekenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:14 schreef Lishe het volgende:
Spannend Beaker!
Ik rammelde toch zo?Nou, lief ook blijkbaar.... Hij vroeg me gisteren ineens of ik niet weer eens contact op zou nemen met de dokter... Ik geloof dat hij meeleest.
Hij begon erover dat Luuke ook steeds ouder werd, en dat het toch nog een hele tijd duurt voor het circus voorbij is. Plus daarbij de 9 maanden 'draagtijd'. Zoals het hoort durf ik nu niet meer.
Maar ik heb een datum geprikt. Dan ga ik de dokter bellen. Dusch. Nu ga ik mijn mond proberen te houden en dan hoort u nog van ons. Over een tijdje.
Danny kent jou langer dan vandaagquote:
OMG, ik ookquote:
Dat zou je wel willen wetenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:22 schreef Brighteyes het volgende:Ik weet dat ik erin kom omdat ik ook keldertoegang had. Althans, dat dacht ik.
Wat hebben jullie uitgevreten?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:43 schreef E.T. het volgende:
volgens mij hebben oldbies automatisch toegang![]()
Wij beiden willen bewust geen adoptie. Dat is dus ook al zo'n keuze, die we overigens al een tijdje geleden gemaakt hebben, die lastig is. Maar goed we weten beiden wel waar we aan toe zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:24 schreef Brighteyes het volgende:
Mariposa, zou adoptie een overweging zijn voor jullie?
Da's een heel verstandige keus dan! Ik vind, en vooral broepsmatig gezien eigenlijk, dat ook best een mankement aan die jongerenverzekering. Een tienerzwangerschap is vaak al heel moeilijk, en als je dan ook nog een jongerenverzekering hebt, komt er dus nog een extra probleem (kostenpost!) bij op.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:41 schreef teig het volgende:
Vorige week kreeg ik een aanbod van mijn verzekreing om op en jongeren verzekering over te stappen ( is tot 27 jaar, ik ben 25) maar.. daar zit gen kraamzorg in, en als je zwanger wordt dan ga je weer terug naar en ander pakket. Heb het er met mijn vriend maar eens over gehad en besloten het niet te doen. we willen toch voor mijn 27ste proberen zwanger te worden...
Het rammelen gaat dus vrolijk door, maar slik nog wel de pil..
Alleen komen kinderen niet zomaar in een pleeggezin. Dan is er toch ergens iets niet helemaal goed.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is idd ook nog wel een optie. Het is volgens mij ook moeilijk maar het grote verschil met adoptie is dan dat je weet dat die kinderen niet van jou zijn en dat ze familie naast het pleeggezin hebben. Je hebt dus (als het goed is) geen last van hechtingsproblematiek enzo omdat je hechting bij pleeggezien mooi meegenomen is maar niet een doel op zich. Maar goed, er is dan wel genoeg andere problematiek natuurlijk.
Ik zeg het mss een beetje krom.
Het gaat juist om het niet hechten zeg maar.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:10 schreef loezzie het volgende:
[..]
Alleen komen kinderen niet zomaar in een pleeggezin. Dan is er toch ergens iets niet helemaal goed.
Juist de hechting is een "probleem" waar veel (vaak) pleegouders tegen aan lopen. Ze hechten zich aan een kind, ook al willen ze dit niet.. Ook kinderen hechten zich aan hun pleegouders..
Dus mocht op één of andere manier het contact tussen beiden stopgezet worden, is dit vaak voor beiden lastig..
Ja, maar dat is wel iets waar je dan bewust aan begint. Niet dat je een kind adopteert en hoopt dat je uiteindelijk een gelukkig normaal functionerend gezin wordt.quote:En.. deze kinderen hebben vaak ook een berg problemen (zoals crisissituatie thuis of een stoornis zoals een hechtingsstoornis).
Daar komt bij dat niet alle biologische ouders positief staan ten iop zichte van pleegzorg .. Hier moet je als pleegouders dus wel tegen kunnen.
Och, dit topic lijkt een allegaartje te worden vanallerlei zijdelingse overwegingen mbt het krijgen van kinderen.quote:Oeiii.. dit is er erg off-topic
mocht ik dus wel overstappen, en zwanger worden ga ik per direct terug naar een "volwassenen" verzekering. Maar das dus niet het hoogste en beste pakket wat ik nu heb...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:06 schreef Lishe het volgende:
[..]
Da's een heel verstandige keus dan! Ik vind, en vooral broepsmatig gezien eigenlijk, dat ook best een mankement aan die jongerenverzekering. Een tienerzwangerschap is vaak al heel moeilijk, en als je dan ook nog een jongerenverzekering hebt, komt er dus nog een extra probleem (kostenpost!) bij op.
Maar, Teig... dan gaat het dus niet heel lang meer duren bij je, leuk!
Ik rammel al een tijd eigenlijk, maar bijj vlagen. Ben hier wel eens vaker langs geweestquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:03 schreef leonieke het volgende:
Welkom Yoni![]()
Zijn er al vooruitzichten dat je vlug uit de rammelsituatie zult zijn? Of wordt het nog een tijdje wachten?
Had zo'n opmerking van jou wel kunnen hebben hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:41 schreef Brighteyes het volgende:
Yoni! Ik wilde net al iets gaan zeggen dat jij volgens mij ook best een heel leuk 'bommetje' zou zijn, maar dat vond ik eigenlijk zo onaardig, net alsof je niet een onwijs leuke vent tegen het lijf gaat lopen...
Hoewel, het is niet echt BOM dan, het is gewoon 'alleenstaande ouder' dan.
Nou ja goed, je weet waar ik vandaan komen het is mij ook gelukt, dus dat moet jou vast ook gaan lukken hoor!
Tsja, als het je te omslachtig is om te komen, dan vind je het in mijn ogen niet belangrijk genoeg. Dan kom je toch niet? Net alsof je niet meer buiten de deur komt ineens, als je een kind hebt... Onzin in mijn ogenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:25 schreef marit1978 het volgende:
nou.. het ging om feit dat ik niet zou inzien hoe omslachtig het voor sommige moeder is om naar het cons.buro te gaan.
Ik ben er voor medische zaken, van de rest heb ik de ballen verstand, dat regelt zij wel.
(waar het om ging, is dat ik vond dat ze een bepaalde moeder wel héél erg tegemoet wilde komen. In mijn ogen zelfs voor karretje liet spannen)
nouja, dat is hoe ik haar woorden/aanvalt interpreteer
inmiddels 5 uur durende 'evaluatie' gehad en volgende week komt manager erbij om te praten;
Huh? Je bedoelt niet op komen dagen terwijl je zelf een afspraak hebt gemaakt? Of ook wanneer je helemaal niet wil gaan uit principe o.i.d. en dat ook duidelijk hebt gemaakt?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:21 schreef poemojn het volgende:
(hier in de Flevopolder krijg je een melding bij het AMK als je een afspraak 3x niet nakomt).
Aha, oké, dan zou ik me gewoon bij voorbaat afmelden. Dan maak ik zelf wel een afspraak bij de huisarts voor een controle zo nu en dan en de nodige prikken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:25 schreef poemojn het volgende:
Het eerste, ja. Bij 3x vergeten af te bellen word het AMK ingeschakeld. Is iig het protocol hier.
Oh, dat kan natuurlijk ook, daar komen ze wel overheen dan, zal ze misschien zelfs wel goed doenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:41 schreef poemojn het volgende:
Of je moet alleen voor de inentingen gaan maar dat vinden ze ook niet leuk want dan schop je hun schema's in de war en moeten ze nadenken als je een afspraak wilt inplannen.
Ik vind ze allebei irritant. De 'zo leuk is het allemaal niet hoor' (die komen vaak van ouders van (peuter)pubertjes), maar ook de 'het leven is niets zonder kind, daar kom je nog wel achter'quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind ze zelfs eigenlijk irritant.Het komt dan over als 'ik spreek jou nog wel'...
het schijnt met een S een turkse meisjesnaam te zijnquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:31 schreef marit1978 het volgende:
ik heb aan je gedacht vandaag, belana !
er kwam een Esra op het buro ... eerste keer dat ik die naam tegenkom (op jouw zoontje na dan)
Inderdaad, één van mijn leerlingen heet zoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:13 schreef Belana het volgende:
[..]
het schijnt met een S een turkse meisjesnaam te zijn
thxquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:04 schreef m@x het volgende:
Ik lurk alleen maar in het trouwtopic dus ik post het lekker hier. Leonieke, ik hoop dat jullie vandaag een hele fijne dag hebben![]()
Dit werd gisteren gewoon nog lastiger gemaakt. Nu is mijn schoonzus ook zwanger en rammelt het hier nog harderquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:17 schreef leonieke het volgende:
We hebben het er vandaag nog eens over gehad en het zal nog lang duren. Tot 2008 ga ik normaalgezien nog mijn pil nemen en pas dan (ten vroegste, zien hoe het financieel zit en op mijn werk) naar de gynaecologe gaan om de MMM in te gaan...
Het is opeens nog lang...
Ligt eraan of je condooms gaat gebruiken in plaats van de pil...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:00 schreef marit1978 het volgende:
ben je officieel rammelaar-af als je gestopt bent met de pil ?![]()
Marit-man heeft gisteravond van mij een schaar en de huidige strip in bed gekregen en mooi doorgeknipt !
Wèg ermee !
En terecht. Way to go, stinkie!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb inmiddels zelfs een verbod van stinkie. Hij wil het niet op het forum hebben.![]()
Hij heeft gewoon geen zin in gezeik over presteren.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:59 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Is stinkie bang dat ie niet presteert ofzo?![]()
Als... en ik zeg heel hard als... dan kom ik het in het tweede streepje melden als het tweede streepje er isquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:53 schreef Rottdog het volgende:
Heeft ook niet de behoefte om naar het tweede streepje te gaan mochten we er ooit weer aan willen "beginnen" zeg maar.![]()
Dat vind ik altijd zo irritant!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:30 schreef Sjeen het volgende:
Als... en ik zeg heel hard als... dan kom ik het in het tweede streepje melden als het tweede streepje er is![]()
Nog nooit zo over nagedacht... Vorige keer ben k gaan vragen daar of iemand mijn symptomen herkende (net van lurker naar actief toen) en twee dagen later kon ik inderdaad een tweede streepje posten. Was niet bewust zo zeg maar...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo irritant!
Ga dan gewoon naar Z&G met je 2e streepje. Dat is toch niet leuk voor de mensen die daar al maanden posten. Komt er iemand even hup zijn/haar streepje posten en weer weg.
Dan beter gelijk naar Z&G hoor!
Ik weet ook niet of ik het prettig zou vinden als het hele forum weet wanneer ik ongesteld moet worden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:48 schreef poemojn het volgende:
Dat over die regen op je trouwdag kan kloppenhier zat er nog geen 10 mnd tussen.
BE, heeft-ie groot gelijk mee vind ik eigenlijkmaar ik ben ook niet zo'n 2e-streepjesposter.
sowieso ging het hier beide keren zo snel dat ik het daar niet leuk voor vind![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:48 schreef poemojn het volgende:
Dat over die regen op je trouwdag kan kloppenhier zat er nog geen 10 mnd tussen.
Lekker late reactie, maar je kan toch alleen van pakket wisselen aan het begin van een nieuw kalenderjaar, of niet?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:39 schreef teig het volgende:
mocht ik dus wel overstappen, en zwanger worden ga ik per direct terug naar een "volwassenen" verzekering. Maar das dus niet het hoogste en beste pakket wat ik nu heb...
ik had een pakket wat vergelijkbaar was met dat jongeren pakket, en ik moets dus wel wachten op nieuw kalenderjaar.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:32 schreef teig het volgende:
dat is een uitzondering, je moet wisselen van pakket als je zwanger bent. Geen idee waarom, er zit in dat jongeren pakket ook niks van vergoeding enzo...
Ik had ze een paar weken terug aan de lijn (VGZ) over wat anders en toen kwam ze ermee dat ik door mijn leeftijd ook wel naar een jongeren pakket kon. Heb toen gevraagd hoe en wat als ik zwanger zou raken. Zij vertelde dat ik dan gelijk overgezet zou worden naar een pakket wat vergelijkbaar is met het jongeren pakket, alleen dan met kraamgedoe enzo. Alleen is dat pakket minder uitgebreid als mijn huidige pakket.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:15 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik had een pakket wat vergelijkbaar was met dat jongeren pakket, en ik moets dus wel wachten op nieuw kalenderjaar.
Ik heb datzelfde probleem al (buiten het rammelen om). Heb me op het werk geëngageerd voor een project dat 3 jaar duurt en nu heb ik een aanbod gekregen voor een andere job waar ik meer mee zou verdienen, op een hogeschool (toch een ander niveau dan bso - secundair), dezelfde school waar mijn man werkt (dus qua vervoer een serieus lagere kost) en dan zit ik nu met het gevoel dat ik toch gezegd had dat ik dat project ging doen...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 06:01 schreef Brighteyes het volgende:
Teig, ik zou het toch gewoon doen... voor hetzelfde geld (en ja, dat is gruwelijk negatief) is het lastig om zwanger te raken en je kan niet eeuwig dingen en beslissingen uit blijven stellen...
Je weet toch nooit wat er gaat gebeuren.
Voor hetzelfde geld zeg je ja en krijg je over anderhalf jaar een aanbod voor een andere veel leukere baan...
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:23 schreef innepin het volgende:
Ik heb zojuist een geboortekaartje ontworpen. hartstikke leuk werk, en heel gezellig met de a.s. moeder gekletst, maar daar word je ook wel rammelig van hoor
Wat nou? Ik zeg toch niet dat ik nu aan de kinderen ga? Ik zeg alleen dat ik er een beetje mushy van wordquote:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:02 schreef innepin het volgende:
[..]
Wat nou? Ik zeg toch niet dat ik nu aan de kinderen ga? Ik zeg alleen dat ik er een beetje mushy van word
hee, maar dan zouden m'n borsten ook nog groter wordenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Ik schrok al, een innepin met een toeter van hier tot tokyo, daar gaat mijn waanbeeld van je.
dat weer even in zijn herinnering brengenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:28 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja, maar nou heeft ie wel in OUD gepost![]()
Zit er dus TOCH nog een voordeel aanquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:28 schreef innepin het volgende:
[..]
hee, maar dan zouden m'n borsten ook nog groter worden![]()
Wauw Korea, richting die kant op zou ik ook nog wel eens willen gaan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:09 schreef Brighteyes het volgende:
Hey HW!![]()
Oh, en hier in Korea is er ook heel veel te rammelen met allemaal van die onwijs cute kleine aziatische kindertjes in school-uniformpjes.
Oh, en een Hello Kitty store die ik helemaal leeg zou kunnen kopen.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Overal waar ik kijk zie ik dikke buiken, en meiden van mijn leeftijd die achter de kinderwagen lopen *aaaaaargh!* *rammellll*
Het was echt super!! Zo'n chapel stelt niet veel voor hoor, plastic pilaren en nepbloemen hahaha, maar ik zal het morgen wel plaatsen in ''trouwen" met alvast een fotootje van mij met de witte limo die ons kwam ophalen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:57 schreef Beaker het volgende:
MevrouwKornje bent er weer! Hoe was het?
Hier word ook nog steeds gerammeld en we werken hard aan resultaatghehehehe
mannetje is ook behoorlijk aan het rammelen, kan dat
![]()
Zie je in trouwen!quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:01 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Het was echt super!! Zo'n chapel stelt niet veel voor hoor, plastic pilaren en nepbloemen hahaha, maar ik zal het morgen wel plaatsen in ''trouwen" met alvast een fotootje van mij met de witte limo die ons kwam ophalen.
Ik hoop dat jij snel door kan verhuizen naar Z&G!! ik duim hoor! Echt superleuk!
Vast wel, ik krijg er alleen een heel gek beeld bij in mijn hoofd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:57 schreef Beaker het volgende:
MevrouwKornje bent er weer! Hoe was het?
Hier word ook nog steeds gerammeld en we werken hard aan resultaatghehehehe
mannetje is ook behoorlijk aan het rammelen, kan dat
![]()
Precies daar doelde ik ook een beetje opquote:Op maandag 21 augustus 2006 02:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vast wel, ik krijg er alleen een heel gek beeld bij in mijn hoofd.
*iets over klokkenspel enzo...
Hihi! Rammeldoos!quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:58 schreef Shirley het volgende:
Ik droom de laatste dagen over baby's!Van de week dat vriendjelief al een naam had uitgekozen voor de pasgeboren spruit, en ik was het er helemaal niet mee eens!
Wat een stomme droom
Rammelen doet het nog steeds..
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:20 schreef sombie het volgende:
Ik voelde me eerst ook een aanstelster maar nu vind ik dat ik af en toe best verdrietig mag zijn. Toen ik klein was, wist ik al dat ik moeder wilde worden. Toen ik op de havo zat, rammelde ik de klas uit tijdens een biologieles over zwanger zijn e.d. Ondertussen ben ik 32 en inderdaad, ik kijk vanaf de zijlijn mee maar meer niet. Zo had ik het niet in mijn hoofd en daar ben ik soms best teleurgesteld en verdrietig over.
Ja maar ja... verstand en gevoel...quote:Terwijl ik weet dat het echt verstandiger is geweest dat we hebben gewacht. Ik heb namelijk lange periode niet goed in mijn vel gezeten en heb hard moeten werken om daaruit te komen. Samen hebben we ook een moeilijke tijd doorgemaakt. We hebben eerst aan dit soort dingen gewerkt voor we aan kinderen wilden beginnen. Heel belangrijk maar ook heel moeilijk want zoals gezegd, dat verlangen is zo groot. Maar mijn vriend wilde echt absoluut niet. Zolang het niet goed ging met mij, of met ons, moest hij er gewoon echt niet aan denken (en dat is maar goed ook).
We komen je snel achterna!quote:
Dat hoop ikquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:04 schreef Brighteyes het volgende:
That's the spirit sombie!
Maar af en toe even diep zuchten en rammelen mag ook.
[..]
We komen je snel achterna!
Ik wou dat ik dat kon zeggen, alleen het idee al zou me hyperdepieper maken!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:06 schreef sombie het volgende:
Over een jaar kan ik moeder zijn.Of langer, but hey, I'm trying to be optimistic here!
Wat vreselijk moeilijk MevrouwKoRn! Wij hebben ook zo'n periode doorgemaakt maar het lukte me toen om dat wat los te laten. Mijn vriend kan er absoluut niet tegen als hij wordt opgejaagd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:13 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kon zeggen, alleen het idee al zou me hyperdepieper maken!
Ik word gewoon gek van mezelf, ik heb echt geen periodes dat het gevoel minder afneemt of dat ik er minder mee bezig ben, ik moet er gewoon constant aan denken.
En vaak voel ik me een zeur als ik er dan weer over begin hier thuis..
Ik vind het gewoon zo vreselijk moeilijk dat ik alles getroffen heb en alles leuk vind aan mijn man (ieew wat klinkt dat raar om ''man'' te zeggen!) maar dat we het op dit punt gewoon niet eens zijn en ook nog lang niet zullen worden..
Dat gevoel heb ik dus ook somsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:13 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
En vaak voel ik me een zeur als ik er dan weer over begin hier thuis..
Ik vind het gewoon zo vreselijk moeilijk dat ik alles getroffen heb en alles leuk vind aan mijn man (ieew wat klinkt dat raar om ''man'' te zeggen!) maar dat we het op dit punt gewoon niet eens zijn en ook nog lang niet zullen worden..
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:06 schreef waterfly het volgende:
Nijna....
Okee. Ik moet even iets kwijt. Ben hyperderhyperdehypergerammeld. Ik stuiter bijna achter mijn laptop uit. Weet niet of ik het eigenlijk wel wil vertellen. Maar ik MOET het ff kwijt en een vriendin opbellen vind ik ws nog lastiger dan 'anoniem' spuien op fok.
Was ruim 2 weken geleden voor het laatst ongi. Vriendlief en ik dus sindsdien de rubbertjes maar vergeten. Of althans, ze liggen mooi langs het bed
.
WHIEHIEHIEEEEEEEEEE![]()
![]()
Nu word het zeker tijd dat je je gaat melden in het 2e streepjes topic hoor!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:06 schreef waterfly het volgende:
Nijna....
Okee. Ik moet even iets kwijt. Ben hyperderhyperdehypergerammeld. Ik stuiter bijna achter mijn laptop uit. Weet niet of ik het eigenlijk wel wil vertellen. Maar ik MOET het ff kwijt en een vriendin opbellen vind ik ws nog lastiger dan 'anoniem' spuien op fok.
Was ruim 2 weken geleden voor het laatst ongi. Vriendlief en ik dus sindsdien de rubbertjes maar vergeten. Of althans, ze liggen mooi langs het bed
.
WHIEHIEHIEEEEEEEEEE![]()
![]()
Dat was ook mijn eerste idee over (het begin van) de post.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:50 schreef MevrouwKoRn het volgende:
elmecky waaruit maak jij hier op dat er hier mensen zijn die er niet/nauwelijks met hun partner over (kunnen) praten dan?!
Een gewoon simpel gesprek kan idd wonderen doenquote:En argumenten waarom je kinderen wilt en dat tegen je partner gaan zitten zeggen komt op mij nogal onvolwassen over, het is geen wedstrijdje van ''wie wint die krijgt zn zin wel''
Afmelden?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:37 schreef Sjeen het volgende:
* Sjeen zich officieel komt afmelden als rammelaar... voor de komende jaren dan
Een combinatie van goede gesprekken en bij mezelf te raden gaan... Een en ander heb ik hier ook toegelichtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Afmelden?
Nog een goed gesprek gehad met jouw partner? Of zelf tot het besluit gekomen dat de tijd er nog niet rijp voor is?
In dat geval hoop ik echt voor jou dat het rammelen dan ook echt stopt![]()
Bijgelezen, ik herkende het topic, maar had het niet in mijn topics staan en had de kick dus nog niet gezienquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Een combinatie van goede gesprekken en bij mezelf te raden gaan... Een en ander heb ik hier ook toegelicht![]()
Het rammelen is eigenlijk alweer heel ver weg...
Beste Elmecky!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:35 schreef elmecky het volgende:
1. Ik verbaas me er nog steeds over dat er mensen zijn die zó ontzettend met dit onderwerp zitten en het met de belangrijkste persoon in hun leven niet over hebben.
2. Voor alle duidelijkheid: Ik ben man.
3. Veel jongens/mannen denken niet over de "intermediate" toekomst. Morgen, volgende week en als ik oud ben, maar daartussen zit vaak niets.
4. En op argumenten ga je het uiteindelijk wel winnen. Alle andere redenen zijn eigenlijk redenen om NOOIT kinderen te nemen, dus dat is onhoudbaar. .........
quote:Enneh, libelletje, je hebt natuurlijk ook nog altijd vrienden die je wél álles kunt zeggen, toch?
![]()
Dankjulliewel! Voor sommigen klinkt die reden misschien nog stom hoor, maar hij wil gewoon eerst iets vinden qua werk wat hij echt leuk vindt, zodat hij ook een leukere papa kan zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:49 schreef jolene het volgende:
MevrouwKoRn, wat een leuk nieuws..
Klinkt echt prettiger of niet.
Niet?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:43 schreef Wennie het volgende:
BEDenk niet dat het lukt voor morgen 16:30 uur zwanger te raken hoor
Nouja het zal vast nog wel even duren hoor, maar zeker geen 3 jaar meer, en dus echt wel het juichen waardquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:09 schreef Beaker het volgende:mevrouwKorn ik lees het nu pas
wat leuk
Heb je nog ff geduld?quote:Op maandag 4 september 2006 21:47 schreef MevrouwKoRn het volgende:
oh je werkt op een peuterspeelzaal! Dan zou ik daar helemaal de deur uit rammelen haha!
Lijkt mij ook superleuk, ik werk nu als groepleidster bij verstandelijk gehandicapte mensen maar dit is niet wat ik nog 10 jaar zou willen doen, zou toch ook wel heel graag met (al dan niet gehandicapte) kinderen willen werken.
Ik wou zo graag dat we met zn allen hier konden verhuizen zonder problemen naar het tweede streepje topic!! Dat lijkt me nou zo leuk, om ook met 1 of meerdere van jullie tegelijk zwanger te zijn!
Ze mogen zelfs niet op een sollicitatie vragen of je later kinderen wilt...quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:21 schreef teigan het volgende:
Volgens mij mogen ze het niet vragen Nijna....
ja vind ik ook. Volgens mij is het krijgen van kinderen nog altijd een recht dat de vrouw heeft en ik vind het zo achterlijk sommige bedrijven daar zo raar mee omgaan..quote:Op woensdag 6 september 2006 09:32 schreef Githa het volgende:
Als ik het zo lees, komen problemen omtrent het krijgen en hebben van een kind regelmatig voor, ik vind dat best erg! ..daar mag best eens wat aandacht aan besteeds worden vind ik.
Belachelijke actie van je werkgever.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:19 schreef jolene het volgende:
Hier hebben we het verstand maar laten spreken. Nieuwe pil opgehaald en maar weer begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |