abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:51:33 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36489455

Het topic voor mensen die graag een kindje willen, maar voor wie het nog niet helemaal uitkomt. Ik zeg mensen, want ik kan me voorstellen dat er ook mannen zijn bij wie er wat rammelt, al kunnen ze zelf geen kind dragen.

Voorgaande delen:
Het grote rammelaars-topic, deel 1
Het grote 'rammelaars' topic, deel 2
pi_36489716
toch ook even rammelen in deel III :

rammel rammel rammel
pi_36489750
Oeh we rammelen zomaar deel 3 in (natuurlijk ook tvp).
Fake it till you make it...
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:12:13 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36490005
Oh, en GWS ik heb die laatste reply van mij maar door het slotje laten staan in het andere topic. Slimmer om hier on-topic te beginnen.

En dus door nog wel even ter herhalen dat ik net als Nijna op dit moment wel weer best aardig aan het rammelen ben.
Het 'Ik wil dat oooohoook' gevoel raast door me heen als ik al die nieuwe zwangeren binnen zie komen. Ik wil zo graag met ze mee doen!

Kennen jullie het gevoel ook van 'samen zwanger zijn lijkt me zo leuk'?
Een vriendinnetje van mij is nu zwanger en we hebben het er best vaak over enzo en ik zou het zo leuk gevonden hebben om met haar mee toen doen zeg maar.
pi_36490373
Het is bij mij ook weer best wel aanwezig. Misschien hebben we gewoon de lente in onze bol?
En het 'ik wil dat ooohoook' gevoel wordt natuurlijk ook sterk aangewakkerd als ik weer lees of hoor over iemand die zwanger is. Ben zelfs stiekem een beetje jaloers op een kennisje dat via ivf nu (nog redelijk pril) zwanger is van een tweeling Ik gun het haar echt van harte, maar ik zou zo graag met haar mee zwanger zijn

Maar ik mag niet zeuren eigenlijk, ik heb er al eentje
De dames die nog moeten beginnen, zijn nu natuurlijk eerst aan de beurt
pi_36490787
* innepin rammelt stiekempjes al een beetje mee.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:43:26 #7
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_36490871
Hehe, ik ben gemeen, ik zag dat ik het topic dichtgegooid had, maar ik wist gewoon dat je door het slotje heen ging posten... Ik had zelf even geen zin een nieuwe te openen...

Het zit er overigens aan te komen, dus die horde is ook al bijna genomen...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:44:53 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36490909
Jij bent erg!

is leuk! Mogen we al feliciteren?
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:52:21 #9
24188 Belana
kloon van belana
pi_36491132
zwanger zijn is niet altijd rozegeur en maneschijn hoor zal ik al mijn klachten even op tafel gooien?
stormy waters...
sailin'
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:56:19 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36491243
No thanks.
Ik volg Z&G op de voet, dus het komt wel door... Nofi uiteraard!

En ach... er is er volgens mij geen een die dat er niet voor over heeft. Toch?
Niet dat ik het niet serieus neem of probeer te bagatelliseren maar het hoort er een beetje bij toch?
(Lulde zij heel makkelijk vanaf de zijlijn...)
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:57:25 #11
24188 Belana
kloon van belana
pi_36491274
ja, tuurlijk joh, ik was ook niet serieus
stormy waters...
sailin'
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:59:29 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36491337
Met al die rondvliegende hormonen (incl. Pms enzo) weet je het maar nooit. Vandaar mijn voorzichtigheid.
  donderdag 30 maart 2006 @ 14:00:44 #13
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_36491372
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
Jij bent erg!
Wat erg is, is dat ik je al zo goed ken dat ik dat weet. Wat dus betekent dat ik heel veel op het oudersforum rondhang...
quote:
is leuk! Mogen we al feliciteren?
Half: hij gaat mijn vader nog om mijn hand vragen. Ik denk dat mijn vader dat stiekum best leuk zal vinden. Dus ik weet nog even van niets...
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:52 schreef Belana het volgende:
zwanger zijn is niet altijd rozegeur en maneschijn hoor zal ik al mijn klachten even op tafel gooien?
Neeee, dat wil ik nog even niet weten, ga jij maar lekker naar het topic voor zwangeren.
Laat ons nog even in de waan...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 30 maart 2006 @ 14:01:04 #14
24188 Belana
kloon van belana
pi_36491384
nou, daar heb ik gelukkig niet zo'n last van, wel gehad in het begin, maar dat valt erg mee. Of misschien moet dat nagevraagd worden bij kbot.
Magoe, daat gaat het hier niet over gaan jullie maar fijn verder rammelen
Lijkt me wel lastig evengoed af en toe...
stormy waters...
sailin'
  donderdag 30 maart 2006 @ 14:06:51 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36491516
Ik ben alleen soms bang dat het een enorme anti-climax gaat zijn omdat ik er nu zo onwijs mee bezig ben 'het' te willen.
Dat je dan zwanger bent maar nog niks ziet of voelt en dat je dan denkt 'is dit het nou?'
Dat ik mezelf nu zo onwijs gek aan het maken ben dat het bijna alleen maar tegen kan vallen of zo.
  donderdag 30 maart 2006 @ 14:10:38 #16
24188 Belana
kloon van belana
pi_36491653
tja, dat valt niet te voorspellen natuurlijk, maar sowieso zal het beginnen met enorme blijdschap denk ik, omdat je het al zo lang wilt. En daarna... dat ligt helemaal aan je lijf en je hormonen e.d. hoe je je dan voelt. Maar het is ook wel je eigen instelling denk ik. Ik heb geen makkelijk zwangerschappen, maar ik vind het zo bijzonder dat ik het nog een keer mag meemaken dat ik er toch enorm van geniet. Zeker van dat getrap van binnen. Dus ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken BE
stormy waters...
sailin'
  donderdag 30 maart 2006 @ 14:14:54 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36491791
Ik denk ook wel dat het mee gaat vallen hoor. Ik zal iig in eerste instantie door het dolle zijn.

Maar goed, nu ga ik eerst maar weer eens oefenen op wat 'zen' om de stokken weer stil te krijgen.

Nijna? Heb je al gebeld?
pi_36492354
BE, daar zou ik niet zo bang voor zijn. Ik was ook enorm bezig met willen, en daarna vond ik het nog veel geweldiger om eenmaal zwanger te zijn en nóg veel geweldiger om moeder te zijn. En dat ondanks vreselijke misselijkheid en andere ellende.
mooi he, alles
pi_36492752
Hallo zeg, ik wandel even naar de markt, kom terug en er is heel wat afgerammeld in tussentijd.

Het "Ik wil ooooohoooook" gevoel is hier ook zeer aanwezig. Lijkt me wel leuk om samen zwanger te zijn. Op FOK! ben je in elk geval nooit alleen zwanger .

Piglet laat je vooral niet tegenhouden doordat je wel of niet aan de beurt bent... misschien kunnen we hier wel allemaal tegelijk, over een tijdje

Hihi Belana, het is vast niet allemaal rozegeur en maneschijn, als ik soms zo lees wat voor ellendige dingen er ook bij komen kijken... maar het lijkt me wel ontzettend bijzonder, zwanger zijn.

GWS, bijna gefeliciteerd dan . Volgende maand zijn lief en ik alweer 2 jaar

BE, nog niet gebeld, kan pas tussen 16.00u en 17.00u (wel lekkere stok achter de deur dit topic, als ik het uitstel dan krijg ik jullie op mn dak ).
Lukt het een beetje met je zen? Ik geloof dat er niet echt op te zennen valt zo met de lente en van die kleine lieve lammetjes en baby-tjes en lente en... en... en...

Ik wil ooooohooook!ow nee, eerst langs de huisarts enzo en nog stoppen met "de pil" ook
pi_36504315
En Nijna, heb je nog gebeld
Ik trek me er trouwens ook niks van aan hoor, wiens beurt het is Ik moet van mezelf alleen 'even' een baan vinden, dan kan ik weer echte plannen gaan maken (niet dat de pil er dan meteen uitvliegt, maar dan kan ik een gerichtere termijn gaan bedenken).

En BE, ik was er ook enorm mee bezig geweest voor Lucas en het was geen anti-climax hoor toen ik eenmaal zwanger was Het enige probleem was dat de tijd wel stil leek te staan in het begin, en ik wilde juist zo graag een echte babybuik, getrappel, etc. Maar dat duurt nog wel even na het piesen van een 2e steepje
pi_36506209
tvp'tje, ik rammel ook rustig verder.... vrienden van mij krijgen een dezer dagen hun eerste, en ergens ben ik zo jaloers dat zij zich niks aan hebben getrokken van studie ed...
Maar ik ben (nog wel) verstandig... En anders vriendje wel..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_36506397
Verstand en gevoel zijn de sleutelworden van het rammelen geloof ik
Ik krijg die 2 niet op 1 lijn hier. En als ik dan zie wie er inmiddels zwanger zijn dan ben ik stiekem erg jaloers en het felciciteren kost mij moeite
En ik wil helemaal niet jaloers zijn, maar krijg dat gevoel niet weg
pi_36507401
Hier ben ik ook nog wel af en toe aan het rammelen. Zeker als je net verneemt dat een collega net bevallen is en als de rest van de jonge collega's aan het vertellen is over hun plannen en hun 'klussen' (zij noemen het zo niet hoor )
pi_36509341
Ik heb nog niet gebeld . Ik had nog ff met lief aan de telefoon gezeten en toen ging ik weer helemaal twijfelen of het niet stom was om naar de huisarts te gaan en ik weet niet wat ik allemaal aan het denken was, maar toen durfde ik niet zo goed meer te bellen .
Ben sowieso al niet zo'n held zeg maar en ken de huisarts hier ook nog niet zo goed. Ik ga nog ff wat moed verzamelen. We moeten toch eerst ons flatje verkopen en dat mag ondertussen ook wel eens gebeuren voordat we uberhaupt overgaan actie zeg maar .

Ik ga in elk geval volgende week op kraamvisite . Kreeg al aangeboden om kindje een dagje te lenen om te zien dat t heus niet alleen maar rozengeur en maneschijn is. Maar ze zei er ook bij dat dat bij haar ook niet geholpen had .
pi_36539942
ben nog steeds aan het rammelen en gevoel strookt niet met verstand. moet ook nog ongesteld worden en vriendje is werken... buhuhuhuhuhuhuhuh.. oja en de hond ligt te maffen. pffffffff
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')