quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, nog even dan.
Heel soms heb ik ook een beetje twijfel.
En wel hierom, ik weet dat ik heel graag een babietje wil maar ik kan me dan weer helemaal niets voorstellen bij het hebben van een jongetje of meisje van bijv. een jaar of 8.
Ik weet wel dat je daar vanzelf in groeit maar zijn er meer met die gedachte?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:37 schreef sjak het volgende:
Of een puber, wat moet je daar nou mee aan?![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:46 schreef pluisje het volgende:
*vinger opsteekt*
Kan ik nog steeds niet, maar goed, hij is niet 'opeens' 8, dus ik zal er wel aan wennen
Ja, ik herken het wel, ik heb best een hele tijd dat gevoel gehad. Dat is voor mijzelf wel de tijd geweest waarin ik nuchter dacht: ik heb een babywens, geen kinderwens, en een baby wordt nu eenmaal snel een 'echt' mensje als je het zo zegt klinkt het zo stom, maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen en ik het ook wat meer van me af kon zetten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, nog even dan.
Heel soms heb ik ook een beetje twijfel.
En wel hierom, ik weet dat ik heel graag een babietje wil maar ik kan me dan weer helemaal niets voorstellen bij het hebben van een jongetje of meisje van bijv. een jaar of 8.
Ik weet wel dat je daar vanzelf in groeit maar zijn er meer met die gedachte?
Bij dat laatste krijg ik iets heel anders in mijn gedachten...quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:51 schreef Sugar het volgende:
Klapperende Eierstokken en Tintelende Teelballen
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:51 schreef Sugar het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:51 schreef Sugar het volgende:
![]()
Zeuren Om Zaad?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:39 schreef bixister het volgende:zwijmelend zaad.
![]()
(beter dan zeurend zaad!)
Nou ik heb nog wel eens dat als ik met René op straat loop en ik haar dan bekijk dat ik me dan bedenk dat ík al zo'n grote dochter heb, ze is 6quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:00 schreef Anitra het volgende:
Sugar
Ik kon me ook niks voorstellen van mijn dochter die dan ineens 10 zou zijn. Over 12 nachtjes word ze 11 en idd je groeit er in mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |