Ow maar dat heb ik totaal niet! Ik kan 0,0% jaloerse gevoelens ontdekken! Zelfs niet dat "waarom zij wel?". Bij elke zwangerschap (gepland, ongepland, 1e kindje, 5e kindje, enz.) in mijn omgeving sta ik te juichen. Tenslotte zijn ze niet zwanger van mijn kindje en kan ik daar ook helemaal geen negatieve gevoelens over krijgen. Mijn kindje wacht wel tot het kan/mag komen. Suus heeft ons ook 8 jaar laten wachten eer ze doorhad dat ze mocht komen. Voor ieder wacht er een eigen kindje indien zo voorzien, andermans kindjes zijn niet voor mij bestemdquote:Op zondag 11 december 2005 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan soms ook echt heel fout een beetje jaloers zijn op mensen die wel voor een kindje gaan...
Niet dat ik het ze niet gun of zo, maar meer zoiets van 'waarom zij wel!'.
Wat een oud wijf ben ik dan op het forum dan he!quote:Op zondag 11 december 2005 21:24 schreef Belana het volgende:
BE, ik dacht dat je iets ouder wassorry...
Je klinkt wel een beetje als een kindje dat niet kan wachten tot ze haar cadeautje krijgt. Een kind brengt ook veel verantwoordelijkheid met zich mee. In plaats van je helemaal op dat kind te richten kun je je beter op je relatie richten en dan komt het vanzelf wel. Het klinkt nu alsof het maken van een kindje belangrijker is dan de liefde van je partner.quote:Op zondag 11 december 2005 21:25 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Jeeeeej eindelijk een topic voor mij, en wat geinig dat er hier meerdere zitten! Ik lurk hier dus echt meerdere keren per dag mee om alle leuke, minder leuke verhalen te lezen en fotoos te kijken.
Ik zal me even voorstellen en het hoe en waarom.
Ik ben Denice, 22 jaar en woon samen met mijn vriend met wie ik nu ruim 5 jaar samen ben, hij is 27.
Momenteel kriebelt het echt ontzettend, ik zou ZO ontzettend graag een kindje willen!!
Qua financieen en een leuke flat enzo zou het allemaal prima kunnen.
Maar mijn vriend wil nog niet... hij wil wel kinderen maar nu echt nog niet.
Veeeel gesprekken hierover gehad en zullen er vast nog wel volgen, als ik dan vraag waarom nu niet krijg ik als antwoord '' ik ben nog teveel met mezelf bezig''..
Ik geef dan ook aan dat dat niet echt een antwoord is waar ik iets mee kan, en dat ik weet dat ik absoluut niet nog 2 jaar ga wachten.
Ik ben niet boos op hem ofzo, maar wachten duurt gewoon laaaanng.. zucht.
Dat is dan jammer dat het op jou zo overkomt want dan heb je me verkeerd begrepen.quote:Je klinkt wel een beetje als een kindje dat niet kan wachten tot ze haar cadeautje krijgt. Een kind brengt ook veel verantwoordelijkheid met zich mee. In plaats van je helemaal op dat kind te richten kun je je beter op je relatie richten en dan komt het vanzelf wel. Het klinkt nu alsof het maken van een kindje belangrijker is dan de liefde van je partner.
Je zegt:quote:Op zondag 11 december 2005 21:41 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Dat is dan jammer dat het op jou zo overkomt want dan heb je me verkeerd begrepen.
Ik gaf aan best te willen wachten, maar dat dat soms gewoon erg moeilijk is. Volgens mij heb ik nergens geschreven dat dit onze relatie beinvloed of dat ik er TE veel mee bezig ben.
Het gaat juist hartstikke prima tussen ons.
Dat interpretteerde ik als een soort van deadline, maar misschien bedoelde je het anders.quote:Ik geef dan ook aan dat dat niet echt een antwoord is waar ik iets mee kan, en dat ik weet dat ik absoluut niet nog 2 jaar ga wachten.
Mijn vriend niet, ik zou het wel leuk vinden als hij erom zou kunnen lachen, maarre hij is eerder bang en krampachtig als ik weer over het onderwerp kinderen begin.quote:Op zondag 11 december 2005 22:05 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Het vervelendste is nog wel dat als ik aan mijn vriend vertel dat ik aan het rammelen ben, hij erom gaat lachen.Hij vindt het wel schattig, geloof ik...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |