Dankjulliewel! Voor sommigen klinkt die reden misschien nog stom hoor, maar hij wil gewoon eerst iets vinden qua werk wat hij echt leuk vindt, zodat hij ook een leukere papa kan zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:49 schreef jolene het volgende:
MevrouwKoRn, wat een leuk nieuws..
Klinkt echt prettiger of niet.
Niet?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:43 schreef Wennie het volgende:
BEDenk niet dat het lukt voor morgen 16:30 uur zwanger te raken hoor
Nouja het zal vast nog wel even duren hoor, maar zeker geen 3 jaar meer, en dus echt wel het juichen waardquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:09 schreef Beaker het volgende:mevrouwKorn ik lees het nu pas
wat leuk
Heb je nog ff geduld?quote:Op maandag 4 september 2006 21:47 schreef MevrouwKoRn het volgende:
oh je werkt op een peuterspeelzaal! Dan zou ik daar helemaal de deur uit rammelen haha!
Lijkt mij ook superleuk, ik werk nu als groepleidster bij verstandelijk gehandicapte mensen maar dit is niet wat ik nog 10 jaar zou willen doen, zou toch ook wel heel graag met (al dan niet gehandicapte) kinderen willen werken.
Ik wou zo graag dat we met zn allen hier konden verhuizen zonder problemen naar het tweede streepje topic!! Dat lijkt me nou zo leuk, om ook met 1 of meerdere van jullie tegelijk zwanger te zijn!
Ze mogen zelfs niet op een sollicitatie vragen of je later kinderen wilt...quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:21 schreef teigan het volgende:
Volgens mij mogen ze het niet vragen Nijna....
ja vind ik ook. Volgens mij is het krijgen van kinderen nog altijd een recht dat de vrouw heeft en ik vind het zo achterlijk sommige bedrijven daar zo raar mee omgaan..quote:Op woensdag 6 september 2006 09:32 schreef Githa het volgende:
Als ik het zo lees, komen problemen omtrent het krijgen en hebben van een kind regelmatig voor, ik vind dat best erg! ..daar mag best eens wat aandacht aan besteeds worden vind ik.
Belachelijke actie van je werkgever.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:19 schreef jolene het volgende:
Hier hebben we het verstand maar laten spreken. Nieuwe pil opgehaald en maar weer begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |