Hij heeft gewoon geen zin in gezeik over presteren.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:59 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Is stinkie bang dat ie niet presteert ofzo?![]()
Als... en ik zeg heel hard als... dan kom ik het in het tweede streepje melden als het tweede streepje er isquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:53 schreef Rottdog het volgende:
Heeft ook niet de behoefte om naar het tweede streepje te gaan mochten we er ooit weer aan willen "beginnen" zeg maar.![]()
Dat vind ik altijd zo irritant!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:30 schreef Sjeen het volgende:
Als... en ik zeg heel hard als... dan kom ik het in het tweede streepje melden als het tweede streepje er is![]()
Nog nooit zo over nagedacht... Vorige keer ben k gaan vragen daar of iemand mijn symptomen herkende (net van lurker naar actief toen) en twee dagen later kon ik inderdaad een tweede streepje posten. Was niet bewust zo zeg maar...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo irritant!
Ga dan gewoon naar Z&G met je 2e streepje. Dat is toch niet leuk voor de mensen die daar al maanden posten. Komt er iemand even hup zijn/haar streepje posten en weer weg.
Dan beter gelijk naar Z&G hoor!
Ik weet ook niet of ik het prettig zou vinden als het hele forum weet wanneer ik ongesteld moet worden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:48 schreef poemojn het volgende:
Dat over die regen op je trouwdag kan kloppenhier zat er nog geen 10 mnd tussen.
BE, heeft-ie groot gelijk mee vind ik eigenlijkmaar ik ben ook niet zo'n 2e-streepjesposter.
sowieso ging het hier beide keren zo snel dat ik het daar niet leuk voor vind![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:48 schreef poemojn het volgende:
Dat over die regen op je trouwdag kan kloppenhier zat er nog geen 10 mnd tussen.
Lekker late reactie, maar je kan toch alleen van pakket wisselen aan het begin van een nieuw kalenderjaar, of niet?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:39 schreef teig het volgende:
mocht ik dus wel overstappen, en zwanger worden ga ik per direct terug naar een "volwassenen" verzekering. Maar das dus niet het hoogste en beste pakket wat ik nu heb...
ik had een pakket wat vergelijkbaar was met dat jongeren pakket, en ik moets dus wel wachten op nieuw kalenderjaar.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:32 schreef teig het volgende:
dat is een uitzondering, je moet wisselen van pakket als je zwanger bent. Geen idee waarom, er zit in dat jongeren pakket ook niks van vergoeding enzo...
Ik had ze een paar weken terug aan de lijn (VGZ) over wat anders en toen kwam ze ermee dat ik door mijn leeftijd ook wel naar een jongeren pakket kon. Heb toen gevraagd hoe en wat als ik zwanger zou raken. Zij vertelde dat ik dan gelijk overgezet zou worden naar een pakket wat vergelijkbaar is met het jongeren pakket, alleen dan met kraamgedoe enzo. Alleen is dat pakket minder uitgebreid als mijn huidige pakket.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:15 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik had een pakket wat vergelijkbaar was met dat jongeren pakket, en ik moets dus wel wachten op nieuw kalenderjaar.
Ik heb datzelfde probleem al (buiten het rammelen om). Heb me op het werk geëngageerd voor een project dat 3 jaar duurt en nu heb ik een aanbod gekregen voor een andere job waar ik meer mee zou verdienen, op een hogeschool (toch een ander niveau dan bso - secundair), dezelfde school waar mijn man werkt (dus qua vervoer een serieus lagere kost) en dan zit ik nu met het gevoel dat ik toch gezegd had dat ik dat project ging doen...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 06:01 schreef Brighteyes het volgende:
Teig, ik zou het toch gewoon doen... voor hetzelfde geld (en ja, dat is gruwelijk negatief) is het lastig om zwanger te raken en je kan niet eeuwig dingen en beslissingen uit blijven stellen...
Je weet toch nooit wat er gaat gebeuren.
Voor hetzelfde geld zeg je ja en krijg je over anderhalf jaar een aanbod voor een andere veel leukere baan...
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:23 schreef innepin het volgende:
Ik heb zojuist een geboortekaartje ontworpen. hartstikke leuk werk, en heel gezellig met de a.s. moeder gekletst, maar daar word je ook wel rammelig van hoor
Wat nou? Ik zeg toch niet dat ik nu aan de kinderen ga? Ik zeg alleen dat ik er een beetje mushy van wordquote:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:02 schreef innepin het volgende:
[..]
Wat nou? Ik zeg toch niet dat ik nu aan de kinderen ga? Ik zeg alleen dat ik er een beetje mushy van word
hee, maar dan zouden m'n borsten ook nog groter wordenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Ik schrok al, een innepin met een toeter van hier tot tokyo, daar gaat mijn waanbeeld van je.
dat weer even in zijn herinnering brengenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:28 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja, maar nou heeft ie wel in OUD gepost![]()
Zit er dus TOCH nog een voordeel aanquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:28 schreef innepin het volgende:
[..]
hee, maar dan zouden m'n borsten ook nog groter worden![]()
Wauw Korea, richting die kant op zou ik ook nog wel eens willen gaan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:09 schreef Brighteyes het volgende:
Hey HW!![]()
Oh, en hier in Korea is er ook heel veel te rammelen met allemaal van die onwijs cute kleine aziatische kindertjes in school-uniformpjes.
Oh, en een Hello Kitty store die ik helemaal leeg zou kunnen kopen.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Overal waar ik kijk zie ik dikke buiken, en meiden van mijn leeftijd die achter de kinderwagen lopen *aaaaaargh!* *rammellll*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |