abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 augustus 2006 @ 19:59:03 #151
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_40654711
Is stinkie bang dat ie niet presteert ofzo?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_40655152
hihi

condooms; nog wel even ja
zeker tot ik een voor mij 'normale' cyclus ontdek en minimaal 4 weken foliumzuur slik !

...die vier weken gaan morgen in
  woensdag 9 augustus 2006 @ 20:23:57 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40655809
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 19:59 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Is stinkie bang dat ie niet presteert ofzo?
Hij heeft gewoon geen zin in gezeik over presteren.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 21:53:28 #154
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_40660388
Heeft ook niet de behoefte om naar het tweede streepje te gaan mochten we er ooit weer aan willen "beginnen" zeg maar.
  Licht Ontvlambaar woensdag 9 augustus 2006 @ 22:30:55 #155
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40662386
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 21:53 schreef Rottdog het volgende:
Heeft ook niet de behoefte om naar het tweede streepje te gaan mochten we er ooit weer aan willen "beginnen" zeg maar.
Als... en ik zeg heel hard als... dan kom ik het in het tweede streepje melden als het tweede streepje er is

Vooralsnog verwachten we dat tweede streepje de komende 4 jaar sowieso niet (spiraaltje)

Marit, spannend!!! Zin om eens iets af te spreken, msn en mail staan in profiel
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 22:35:15 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40662657
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 22:30 schreef Sjeen het volgende:
Als... en ik zeg heel hard als... dan kom ik het in het tweede streepje melden als het tweede streepje er is
Dat vind ik altijd zo irritant!
Ga dan gewoon naar Z&G met je 2e streepje. Dat is toch niet leuk voor de mensen die daar al maanden posten. Komt er iemand even hup zijn/haar streepje posten en weer weg.
Dan beter gelijk naar Z&G hoor!
  Licht Ontvlambaar woensdag 9 augustus 2006 @ 22:37:25 #157
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40662802
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 22:35 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat vind ik altijd zo irritant!
Ga dan gewoon naar Z&G met je 2e streepje. Dat is toch niet leuk voor de mensen die daar al maanden posten. Komt er iemand even hup zijn/haar streepje posten en weer weg.
Dan beter gelijk naar Z&G hoor!
Nog nooit zo over nagedacht... Vorige keer ben k gaan vragen daar of iemand mijn symptomen herkende (net van lurker naar actief toen) en twee dagen later kon ik inderdaad een tweede streepje posten. Was niet bewust zo zeg maar...

Nog beter... geen tweede streepje meer hier
  woensdag 9 augustus 2006 @ 22:39:24 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40662909
Oh, ik snap ook wel dat je daar niet zo bij stil staat hoor!
Ik ben er ook ooit eens op gewezen. En als het hele nieuwe mensen zijn is het nog wat anders, maar zeker mensen die zeggen bewust niet daar te posten. Dan is het raar om nog wel even met je streepje te pimpen vind ik.

Nou ja goed, nou ben ik wel weer braaf genoeg geweest.

Bed!
pi_40662918
Ik ga mn bed opzoeken (is niet zo moeilijk) en nog even wat tv kijken. Trusten allemaal.
Fake it till you make it...
pi_40692062

Ik rammel me rot

Vandaag had ik een gesprek met mijn baas over vanalles en nog wat toen hij ineens begon over partimers, partimers zijn klote en niet mee te werken. Daarna begon hij over zwangere werkende vrouwen, want dat was ook al niks!

omg mijn gerammel stopte spontaan

Zoiets zeg je toch niet?!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_40692493
Lekker zo'n baas het rammelen zou je zomaar vergaan (maar das ook zo zonde...)...
  donderdag 10 augustus 2006 @ 22:39:15 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40693700
Oh, ik zou alleen al zwanger willen worden om hem te etteren!
Zulke dingen zeg je niet...
Ik weet zeker dat hij het met opzet zei. Hij is ook niet gek, pas getrouwd enzo...
pi_40694041
Dat over die regen op je trouwdag kan kloppen hier zat er nog geen 10 mnd tussen.

BE, heeft-ie groot gelijk mee vind ik eigenlijk maar ik ben ook niet zo'n 2e-streepjesposter.
sowieso ging het hier beide keren zo snel dat ik het daar niet leuk voor vind
  donderdag 10 augustus 2006 @ 23:04:46 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40694614
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:48 schreef poemojn het volgende:
Dat over die regen op je trouwdag kan kloppen hier zat er nog geen 10 mnd tussen.

BE, heeft-ie groot gelijk mee vind ik eigenlijk maar ik ben ook niet zo'n 2e-streepjesposter.
sowieso ging het hier beide keren zo snel dat ik het daar niet leuk voor vind
Ik weet ook niet of ik het prettig zou vinden als het hele forum weet wanneer ik ongesteld moet worden.
Maar het lijkt me wel prettig om af en toe eens te ventileren en vragen te kunnen stellen.
Maar goed, daar hen je dan weer e-mail en msn voor.
pi_40703844
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:48 schreef poemojn het volgende:
Wij hebben regen gehad

*helemaal uit de bol gaat
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:52:57 #166
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_40705602
Mijn vriend en ik gaan trouwen in maart, beter dus dan trouwen in het midden van de zomer?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_40895386
*Rammelderammelderammel*kwam gewoon even rammelen
pi_40895947
mijn gerammel wordt ook steeds meer . in mijn omgeving weer een aantal zwangeren. ik wil ook! wat nou wachten
pi_40896220
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 13:39 schreef teig het volgende:
mocht ik dus wel overstappen, en zwanger worden ga ik per direct terug naar een "volwassenen" verzekering. Maar das dus niet het hoogste en beste pakket wat ik nu heb...
Lekker late reactie, maar je kan toch alleen van pakket wisselen aan het begin van een nieuw kalenderjaar, of niet?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_40898223
ja maar dan zit ik wel een gedeelta van het jaar zonder een aantal dingen die ik wel gebruik. Moet ik dan dus zelf gaan betalen en zo haal ik die paar euro's per maand er ook niet uit.
pi_40898368
Nee ik bedoelde meer dat als je van pakket wil wisselen omdat je zwanger bent, dat dan alleen kan als je aan het begin van het jaar zwanger wordt, toch? Of is dat dan een uitzondering op dat ene pakket, dat je dan wel kan wisselen als je zwanger bent ongeacht wanneer dat gebeurt?
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_40898670
dat is een uitzondering, je moet wisselen van pakket als je zwanger bent. Geen idee waarom, er zit in dat jongeren pakket ook niks van vergoeding enzo...
pi_40898828
Ah okay dan snap ik het
©Dumbo
  donderdag 17 augustus 2006 @ 12:15:22 #174
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40900211
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:32 schreef teig het volgende:
dat is een uitzondering, je moet wisselen van pakket als je zwanger bent. Geen idee waarom, er zit in dat jongeren pakket ook niks van vergoeding enzo...
ik had een pakket wat vergelijkbaar was met dat jongeren pakket, en ik moets dus wel wachten op nieuw kalenderjaar.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 17 augustus 2006 @ 12:16:25 #175
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_40900255
Ik hoefde vroeger niet te wachten op een omschakeling naar een ander pakket. Misschien dat het nu anders is.
pi_40907105
Ik had het er met mn lief nog over van de week dat we eens even moeten kijken of we nog wat willen veranderen aan onze verzekering . Van het weekend misschien maar eens even naar kijken...
En ik heb eind van de maand een afspraak bij de huisarts (hij is op vakantie) om te overleggen over mn medicatie (AD) en nog meer dingetjes die mn twijfels alleen maar aanwakkeren.
(heb een hele vragenlijst gemaakt ).
Want ik kan wel blijven twijfelen, maar wellicht is het handiger om er wat mee te doen en wat dingen op een rijtje te zetten ipv er maar in rond te blijven denken...
pi_40921638
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:15 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

ik had een pakket wat vergelijkbaar was met dat jongeren pakket, en ik moets dus wel wachten op nieuw kalenderjaar.
Ik had ze een paar weken terug aan de lijn (VGZ) over wat anders en toen kwam ze ermee dat ik door mijn leeftijd ook wel naar een jongeren pakket kon. Heb toen gevraagd hoe en wat als ik zwanger zou raken. Zij vertelde dat ik dan gelijk overgezet zou worden naar een pakket wat vergelijkbaar is met het jongeren pakket, alleen dan met kraamgedoe enzo. Alleen is dat pakket minder uitgebreid als mijn huidige pakket.

Als ik over wil stappen naar dat jongeren pakket, moet ik wel wachten op het nieuwe kalenderjaar

Maarruh wat betreft mijn rammelen (daar gaat het tenslotte over hier) ik rammel vrolijk verder, alleen een dilemma, ik ga per maandag op een nieuwe groep werken (gehandicaptenzorg) enb mij is gevraagd een speciale therap[ie te doen bij een bewoonster. Alleen is het beter vvoor die bewoonster als het de komende drie jaar door een vast iemand gebeurt.
Mocht ik dus zwanger raken ben ik er effe uit. Dus moet nu voor mijn gevoel kiezen.. therapie geven wat ik graag wil ( staat goed op cv, en interresant) of een kindje...

vrijdag 18 augustus 2006 @ 06:01:57 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40927619
Teig, ik zou het toch gewoon doen... voor hetzelfde geld (en ja, dat is gruwelijk negatief) is het lastig om zwanger te raken en je kan niet eeuwig dingen en beslissingen uit blijven stellen...
Je weet toch nooit wat er gaat gebeuren.
Voor hetzelfde geld zeg je ja en krijg je over anderhalf jaar een aanbod voor een andere veel leukere baan...
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:23:06 #179
95752 crew  Chell
Kluns
pi_40928956
Gister kwam mijn collega haar pasgeboren dochtertje laten zien. Zo lief! Zo klein! Ik heb een hekel aan 't mens zelf, maar 't babietje was wel heeeeeeel cute.

*rammel, rammel, rammel*

Gelukkig las ik daarna het keizersneeverhaal van Martineke en werd gewoon weer lekker misselijk bij de ruggenprik en het gesnij, dus toen hoefde ik weer even niet zo nodig
pi_40929317
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 06:01 schreef Brighteyes het volgende:
Teig, ik zou het toch gewoon doen... voor hetzelfde geld (en ja, dat is gruwelijk negatief) is het lastig om zwanger te raken en je kan niet eeuwig dingen en beslissingen uit blijven stellen...
Je weet toch nooit wat er gaat gebeuren.
Voor hetzelfde geld zeg je ja en krijg je over anderhalf jaar een aanbod voor een andere veel leukere baan...
Ik heb datzelfde probleem al (buiten het rammelen om). Heb me op het werk geëngageerd voor een project dat 3 jaar duurt en nu heb ik een aanbod gekregen voor een andere job waar ik meer mee zou verdienen, op een hogeschool (toch een ander niveau dan bso - secundair), dezelfde school waar mijn man werkt (dus qua vervoer een serieus lagere kost) en dan zit ik nu met het gevoel dat ik toch gezegd had dat ik dat project ging doen...

Om toch maar even te zeggen dat het allemaal zo kan draaien en keren, met of zonder rammelen (wat ik uiteraard nog steeds doe ) dat het eigenlijk moeilijk is om nu een beslissing te nemen voor de komende drie jaar (en dat zou een baas eigenlijk ook moeten weten...)
pi_40934452
Mijn hemel. Ik rammel nu ff zóóóóóó hard dat al die 'randvoorwaarden' me niet zoveel interesseren..
pi_40935148
Sinds ik mn afspraak heb gemaakt bij de huisarts rammel ik alleen maar meer... (en das nog anderhalve week wachten... ). "Ineens" lijkt manlief ook aardig om te zijn (zal zn leeftijd zijn hehe).
En hoewel er eigenlijk nog helemaal niks te vertellen is heb ik ineens zin om aan iedereen te vertellen dat we toch eigenlijk wel kindje(s) willen op niet al te lange termijn en... en... en...
RAMMEL

[ Bericht 4% gewijzigd door Nijna op 18-08-2006 13:28:07 ]
pi_40940204
Ik heb zojuist een geboortekaartje ontworpen. hartstikke leuk werk, en heel gezellig met de a.s. moeder gekletst, maar daar word je ook wel rammelig van hoor
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:26:03 #184
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_40940260
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:23 schreef innepin het volgende:
Ik heb zojuist een geboortekaartje ontworpen. hartstikke leuk werk, en heel gezellig met de a.s. moeder gekletst, maar daar word je ook wel rammelig van hoor
.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_40941139
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

.
Wat nou? Ik zeg toch niet dat ik nu aan de kinderen ga? Ik zeg alleen dat ik er een beetje mushy van word
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:15:25 #186
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_40941502
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:02 schreef innepin het volgende:

[..]

Wat nou? Ik zeg toch niet dat ik nu aan de kinderen ga? Ik zeg alleen dat ik er een beetje mushy van word
Dan is het goed .

Ik schrok al, een innepin met een toeter van hier tot tokyo, daar gaat mijn waanbeeld van je .
Get woke, go broke!
pi_40941851
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dan is het goed .

Ik schrok al, een innepin met een toeter van hier tot tokyo, daar gaat mijn waanbeeld van je .
hee, maar dan zouden m'n borsten ook nog groter worden
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 03:58:41 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40960300
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:15 schreef HeatWave het volgende:
Dan is het goed .
Posthistorie-stalker!
pi_40966126
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 03:58 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Posthistorie-stalker!
Ja, maar nou heeft ie wel in OUD gepost
  Licht Ontvlambaar zaterdag 19 augustus 2006 @ 23:48:42 #190
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40984163
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 13:28 schreef innepin het volgende:

[..]

Ja, maar nou heeft ie wel in OUD gepost
dat weer even in zijn herinnering brengen
  zondag 20 augustus 2006 @ 01:09:44 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40986478
Hey HW!

Oh, en hier in Korea is er ook heel veel te rammelen met allemaal van die onwijs cute kleine aziatische kindertjes in school-uniformpjes.
Oh, en een Hello Kitty store die ik helemaal leeg zou kunnen kopen.
pi_40986961
Overal waar ik kijk zie ik dikke buiken, en meiden van mijn leeftijd die achter de kinderwagen lopen *aaaaaargh!* *rammellll*
Saartje
pi_40990697
Mn beste vriendinnetje werd gisteren een beetje gestoord van mn gerammel geloof ik...
  zondag 20 augustus 2006 @ 19:07:03 #194
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41005949
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:28 schreef innepin het volgende:

[..]

hee, maar dan zouden m'n borsten ook nog groter worden
Zit er dus TOCH nog een voordeel aan .
Get woke, go broke!
  zondag 20 augustus 2006 @ 19:27:14 #195
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_41006449
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 01:09 schreef Brighteyes het volgende:
Hey HW!

Oh, en hier in Korea is er ook heel veel te rammelen met allemaal van die onwijs cute kleine aziatische kindertjes in school-uniformpjes.
Oh, en een Hello Kitty store die ik helemaal leeg zou kunnen kopen.
Wauw Korea, richting die kant op zou ik ook nog wel eens willen gaan.
Ik ben net vanochtend weer terug uit de States, getrouwd en wel Het was echt mega Amerikaans en dus eerder lachwekkend dan dat ik zenuwachtig was, maar hierover zal ik nog wel uitgebreid verslag doen in het ''trouwen'' topic in LIF.

Waar wij in LA waren, daar waren veel mexicanen, die prachtige kindjes
Maar ook echt veeeel kleine kinderen die nu al overgewicht hadden waar ik echt met volle verbazing naar heb kunnen kijken..
Oja we hebben daar in zon fotohokje een foto laten maken van ons allebei en dan zou eruit komen hoe het kind er ongeveer zou uitzien wat we zouden krijgen (gewoon zon funfoto, hartstikke nep hoor) nou.. het zou oerlelijk worden compleet met de krullen van dr vader en een stukje van mijn haar ertussen in..
Dan maar fantaseren hoe het er uit zal zien
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_41006617
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 01:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Overal waar ik kijk zie ik dikke buiken, en meiden van mijn leeftijd die achter de kinderwagen lopen *aaaaaargh!* *rammellll*
Ze zijn echt overal he? En al die foto's
Daar ga je gewoon van rammelen

BE hello kitty shop Have fun nog daar!

MevrwouKorn gefeliciteerd!
pi_41007321
MevrouwKorn je bent er weer! Hoe was het?

Hier word ook nog steeds gerammeld en we werken hard aan resultaat ghehehehe mannetje is ook behoorlijk aan het rammelen, kan dat
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_41007373
ik zou niet weten waarom niet Beaker...
Ik denk dat vriendje op dit moment wat harder rammelt dan ik....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_41007860
mijne ook..
pi_41008274
Snap zelf ook wel dat dat kan Het is gewoon zou leuk, samen rammelen
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: