abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 30 juli 2006 @ 23:52:44 #1
43556 miss_dynastie
pi_40338826

Het topic voor mensen die graag een kindje willen, maar voor wie het nog niet helemaal uitkomt. Ik zeg mensen, want ik kan me voorstellen dat er ook mannen zijn bij wie er wat rammelt, al kunnen ze zelf geen kind dragen.

Voorgaande delen:
Het grote rammelaars-topic, deel 1
Het grote 'rammelaars' topic, deel 2
Het grote 'rammelaars' topic, deel 3
Het grote 'rammelaars' topic, deel 4

[ Bericht 38% gewijzigd door Sjeen op 31-07-2006 13:52:10 ]
pi_40339273
* innepin meerammelt

voor over een jaar of vijf ofzo... ik ben categorie 'hopeloos geval', denk ik..
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_40339658
ik rammel weer eens zo hard dat ik er niet van kan slapen
pi_40340535
Ik rammel ook mee. Bwèh ik vind 't niet leuk meer dat gewacht, wat moet je daar nou mee? Ik wil ook gewoon doen wat men op mijn leeftijd schijnt te doen namelijk genieten van een wild studentenleven maar het enige wat ik écht wil is een kindje. Of twee. Pfff.
pi_40343610
Nog even uit het vorige topic: Beaker wat leuk Gewoon zomaar stoppen, moet kunnen
  † In Memoriam † maandag 31 juli 2006 @ 09:35:52 #6
81992 Githa
pi_40344084
Beaker jaaaa, wat leuk!
Ik ben ook midden in de strip gestopt, hoppa! zo uit het raam. Ik werd vrijwel gelijk ongesteld maar had al snel mijn cyclus weer terug hoor.
  maandag 31 juli 2006 @ 09:39:06 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40344140
Beaker! Leuk!
Ik ben benieuwd!
  maandag 31 juli 2006 @ 09:41:46 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40344183
Miss_D? Zou je de rest van de OP uit het vorige topic ook hier in de OP kunnen zetten?
Het grote 'rammelaars' topic, deel 4
pi_40344242
toch nog een beetje dat mod-bloed dat door uw aderen giert he Bé
  maandag 31 juli 2006 @ 09:46:37 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40344267
Ja, ik kan het zelf niet meer, maar iig 'hoort' dat intro tekstje erbij anders weet niemand waar het topic over gaat.
  Licht Ontvlambaar maandag 31 juli 2006 @ 13:52:39 #11
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40351182
Blauwe in de bocht
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 31 juli 2006 @ 13:58:39 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40351403
pi_40357873
Ja nou.... ik heb dus gisteren mijn pil al niet meer genomen en dus wachten we het maar af
Morgen gaan alle papieren de deur uit voor de kosten voor een gastouder gezin, dus we zijn al met de nodige voorbereidingen begonnen

Ik ben natuurlijk in principe net ongesteld geweest dus ik ben benieuwd wanneer het komt

BE ik zie het nu pas, ben je helemaal geen modje meer?
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_40358105
Ik jompel toch nog maar eens hoor
Je kan gewoon naar het tweede-streepjes-topic om daar vlug door te spartelen naar Zwangerschap en Geboorte

Ik vind het trouwens al een Proficiat waard
  maandag 31 juli 2006 @ 18:29:35 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40358771
quote:
Op maandag 31 juli 2006 17:49 schreef Beaker het volgende:
Ja nou.... ik heb dus gisteren mijn pil al niet meer genomen en dus wachten we het maar af
Morgen gaan alle papieren de deur uit voor de kosten voor een gastouder gezin, dus we zijn al met de nodige voorbereidingen begonnen

Ik ben natuurlijk in principe net ongesteld geweest dus ik ben benieuwd wanneer het komt
Spannend!
En nu al dingen uitzoeken! Wat snel!
quote:
BE ik zie het nu pas, ben je helemaal geen modje meer?
Nope. Ik ben al sinds 15 juli zwart.
pi_40359503
Beak, wat leuk!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 31 juli 2006 @ 19:15:11 #17
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_40360177
Beaker wat leuk Ik ben ook direct met de pil gestopt en was een paar dagen later ongesteld, net alsof ik m'n strip gewoon had afgemaakt.

* Wennie geeft Beaker een duwtje richting het tweede streepjes topic
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_40360214
Even een TVP en hopelijk kan Beaker snel naar het volgende topic.
Back in business.
  maandag 31 juli 2006 @ 20:27:10 #19
82456 teig
oh my gow
pi_40362659
beaker, wat spannend. Hier steeds vaker met lief gespprekken over stoppen.. Maar ik wil echt nog even wachtem... werk, huis geld etc....
pi_40364356
beaker wat leuk !

enorme beslisvaardigheden daar zeg !

*marit schiet marit-man aan met verhaal over jou*
pi_40365396
Beaker, spannend!!!

Afgelopen week weer met manlief zitten praten over wel of niet. Hij wil nu nog niet, maar misschien later wel. Ik weet gewoon niet wat ik wil. Ja, ik weet het wel. Ik wil het wel, maar toch ook niet. Zoveel twijfels enzo.
Ik blijf nog lekker even in het rammelaarstopic rondhangen .
Fake it till you make it...
pi_40368190
ik rammel ook nog steeds lekker verder . heerlijk! het is niet zo van ik moet en zal nú, want dat gaat ook gewoon niet, maar lekker fantaseren over hoe het zal zijn, met vriendje erover hebben (die liep vandaag bij de bijenkorf ook alweer voor de gein naar de babykleertjes-afdeling ) en kijken naar alle schattige kindjes die ik tegenkom of hier in het fototopic zie staan (oo ik wil er ook een ).
pi_40376591
ik hang hier ook nog wel even hoor...
Niets gaat mijn laatste studiejaar in de weg staan, daarna zie ik wel weer verder
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 09:14:48 #24
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_40376801
Spannend Beaker!

Ik rammelde toch zo? Nou, lief ook blijkbaar.... Hij vroeg me gisteren ineens of ik niet weer eens contact op zou nemen met de dokter... Ik geloof dat hij meeleest. Hij begon erover dat Luuke ook steeds ouder werd, en dat het toch nog een hele tijd duurt voor het circus voorbij is. Plus daarbij de 9 maanden 'draagtijd'. Zoals het hoort durf ik nu niet meer. Maar ik heb een datum geprikt. Dan ga ik de dokter bellen. Dusch. Nu ga ik mijn mond proberen te houden en dan hoort u nog van ons. Over een tijdje.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 09:19:23 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40376878
Lishe! Wat leuk!
Hoezo de dokter bellen als ik mag vragen? Of heb ik iets gemist?
pi_40376879
Lishe, wat leuk!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_40377629
Lishe en mannetje wat leuk
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_40377816
Leuk Lishe en mannetje natuurlijk ook
pi_40377866

[ Bericht 100% gewijzigd door Deepfreeze op 01-08-2006 10:07:39 (wrong topic) ]
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:10:35 #30
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40377965
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 09:19 schreef Brighteyes het volgende:
Lishe! Wat leuk!
Hoezo de dokter bellen als ik mag vragen? Of heb ik iets gemist?
lishe is volgens mij zwanger geworden met clomid, en zit dus in de MMM
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:14:03 #31
35189 Troel
scherp en bot
pi_40378038
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 13:30 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Echt wel!
Ik ga vanaf September al 1 dag minder werken ivm de opleiding maar dan nog, 4 dagen naar de opvang vind ik veel te veel. Ik wil zelf ook nog een beetje genieten van dat kindje dan! Ik heb er lang genoeg naar verlangd.

Vroeger zei ik altijd dat ik niet thuis zou gaan zitten, dat ik niet al die jaren voor niets had gestudeerd, maar na 9 jaar full time werken lijkt het me sowieso wel lekker om wat minder te werken. En het lijkt me gewoon heerlijk om thuis te zijn met zo'n kleintje.
Ik zou dan max iets van 3 dagen willen werken en dan het liefst nog iets van 3 x 6 uur of zo.
Maar goed, dat is dus in mijn ideale wereld. Geen idee hoe we dat zouden gaan doen enzo.
En dat vraag ik me dus wel eens af. Hoe doe je dat? Hoe bepaal je dat en hoe regel je dat enzo.
Nog even deze terughalen uit het oude topic. Als je je opleiding afgerond hebt, ga je dan direct werk zoeken in je nieuwe vak? Want geloof me, parttime begrafenisondernemer is niet zo heel erg makkelijk, mensen gaan niet dood op commando of wachten op de dag dat jij werkt. Het is gigantisch onregelmatig en ik kan me zo voorstellen dat je als klant niet tig verschillende ondernemers wilt, en dat je dus graag iemand wilt die je al de 5/6 dagen bijstaat.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:14:49 #32
35189 Troel
scherp en bot
pi_40378056
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 09:14 schreef Lishe het volgende:
Spannend Beaker!

Ik rammelde toch zo? Nou, lief ook blijkbaar.... Hij vroeg me gisteren ineens of ik niet weer eens contact op zou nemen met de dokter... Ik geloof dat hij meeleest. Hij begon erover dat Luuke ook steeds ouder werd, en dat het toch nog een hele tijd duurt voor het circus voorbij is. Plus daarbij de 9 maanden 'draagtijd'. Zoals het hoort durf ik nu niet meer. Maar ik heb een datum geprikt. Dan ga ik de dokter bellen. Dusch. Nu ga ik mijn mond proberen te houden en dan hoort u nog van ons. Over een tijdje.
En ik had al willen opperen om even een linkje van het topic in jullie verhuistopic te posten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:31:03 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40378456
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:14 schreef Troel het volgende:
Nog even deze terughalen uit het oude topic. Als je je opleiding afgerond hebt, ga je dan direct werk zoeken in je nieuwe vak? Want geloof me, parttime begrafenisondernemer is niet zo heel erg makkelijk, mensen gaan niet dood op commando of wachten op de dag dat jij werkt. Het is gigantisch onregelmatig en ik kan me zo voorstellen dat je als klant niet tig verschillende ondernemers wilt, en dat je dus graag iemand wilt die je al de 5/6 dagen bijstaat.
Nee echt? Gaan ze niet dood op commando? Goh...
Ik ben al sinds een paar maanden op zoek naar werk binnen dit vak en daar ga ik ook gewoon mee verder. Een van de banen waar ik op solliciteerde was voor 0,6 FTE dus blijkbaar is het toch niet zo heel gek gedacht.
Uiteraard zou het het meest ideaal zijn als degene die een uitvaart aanneemt hem ook uitvoert maar het is niet zo dat je op die 5-6 dagen je 8 uur per dag met die ene uitvaart bezig bent.
Dus mss is er dan wel iets met flexibele opvang te regelen...

Het is iig niet zo dat ik daar niet bij stil heb gestaan zeg maar. Het is alleen wel zo dat ik beide dingen op dit moment heel graag wil en ik geen idee heb welke van de 2 eerder komt maar dat ik ook geen zin heb een keuze te moeten maken. Het kan zo nog maar eens een hele tijd duren voor dat je uberhaupt zwanger raakt en dan? Al die tijd maar wachten? Hier bij die werkgever waar ik dus echt gek van word? Neuh... komt tijd komt raad. Dat vond zelfs mijn job coach. Niet gaan zitten wachten tot het 1 of het ander voorbij komt. Gewoon doen en maar zien waar het schip strand.

Ik heb geen idee hoe ik het zou gaan doen, maar ik ben ook vast niet de eerste dus er is vast wel een evt. oplossing te verzinnen. Denk ik, hoop ik...

[ Bericht 8% gewijzigd door BE op 01-08-2006 10:43:08 ]
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:34:13 #34
24188 Belana
kloon van belana
pi_40378520
BE, overal is een oplossing voor, het kind heeft straks ook nog een vader en er is voldoende flexibele opvang hoor. geen zorgen.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:55:47 #35
35189 Troel
scherp en bot
pi_40378959
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:31 schreef Brighteyes het volgende:
Dat vond zelfs mijn job coach. Niet gaan zitten wachten tot het 1 of het ander voorbij komt. Gewoon doen en maar zien waar het schip strand.
Die hebben dan ook makkelijk praten, die hoeven jou alleen maar een goed gevoel te geven en niet straks jouw hypotheek te betalen enzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:03:57 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40379167
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:55 schreef Troel het volgende:
Die hebben dan ook makkelijk praten, die hoeven jou alleen maar een goed gevoel te geven en niet straks jouw hypotheek te betalen enzo
Eh ja... als je er zo tegenaan wil kijken...
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:05:52 #37
35189 Troel
scherp en bot
pi_40379207
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:03 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Eh ja... als je er zo tegenaan wil kijken...
Nouja, ik weet nog dat belana toen in een kutsituatie zat, die uiteindelijk wel opgelost is, maar ik denk dat ze toch liever die hele situatie niet gehad had

Maarja, misschien ben ik wel een doemdenker.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40379291
Beaker , wat spannend zeg, nu 'mag' je eindelijk naar het Wachten op...topic. Hopelijk komen de duivels toch wel snel (en niet in je vakantie).
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:11:05 #39
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40379330
Lishe wat leuk en spannend. Goed joh
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:11:55 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40379351
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:05 schreef Troel het volgende:
Nouja, ik weet nog dat belana toen in een kutsituatie zat, die uiteindelijk wel opgelost is, maar ik denk dat ze toch liever die hele situatie niet gehad had

Maarja, misschien ben ik wel een doemdenker.
Belana had toen een partner die geen werk had... Dat is niet te vergelijken.

Nu de flat vanmiddag overgedragen word hebben wij straks 700 euro in de maand gewoon over, gewoon zomaar over, dus we hebben wel nog wat ruimte hier en daar. stinkie heeft een baan en inmiddels ook een jaarcontract en verder kan je niks van te voren plannen.

Als ze me uiteindelijk zouden ontslaan als ik zwanger zou raken dan ga ik wel een krantenwijkje zoeken maar we raken dan niet gelijk aan de bedelstaf.
Verder ben ik op dit moment nog niet zwanger en ik heb ook geen idee hoe lang dat nog gaat duren dus ik ga gewoon solliciteren en ik zie wel verder.

Ik kan gewoon echt niet gaan zitten wachten en ik weiger een keuze te maken.
Ik ben arrogant genoeg om te denken dat het uiteindelijk wel goed zal komen.

En nu weer on topic.
Want rammelen doe ik nog steeds. Ik ben zelfs zo 'fout' geweest om gisteren zo'n Sakkie waar Belana de link van gaf te bestellen.
Zo heel af en toe mag ik iets heel-heel-heel leuks kopen van mezelf.
pi_40379413
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:11 schreef Brighteyes het volgende:

Nu de flat vanmiddag overgedragen word hebben wij straks 700 euro in de maand gewoon over, gewoon zomaar over, dus we hebben wel nog wat ruimte hier en daar. stinkie heeft een baan en inmiddels ook een jaarcontract en verder kan je niks van te voren plannen.
Helemaal over als in nadat alle kosten betaald zijn en het eten gekocht is?
Ja dan zou ik ook niet echt twijfelen eigenlijk en ervoor gaan
quote:
En nu weer on topic.
Want rammelen doe ik nog steeds. Ik ben zelfs zo 'fout' geweest om gisteren zo'n Sakkie waar Belana de link van gaf te bestellen.
Zo heel af en toe mag ik iets heel-heel-heel leuks kopen van mezelf.
Zo'n Sakkie? Ik denk dat ik iets gemist heb?
pi_40379418
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:34 schreef Belana het volgende:
BE, overal is een oplossing voor, het kind heeft straks ook nog een vader en er is voldoende flexibele opvang hoor. geen zorgen.
Mee eens. Toen ik bij dit bedrijf kwam werken dacht ik er niet eens aan of ik ooit kinderen zou willen. En uiteindelijk komen die dingen meestal gewoon op z'n pootjes terecht hoor.
Stel dat het, in het ergste geval, nog jaren duurt voordat er een kindje komt of zelfs helemaal nooit, dan krijg je toch altijd spijt van het feit dat je een bepaalde opleiding niet gedaan hebt? Of een leuke baan niet genomen hebt?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:17:27 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40379473
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:14 schreef leonieke het volgende:
Helemaal over als in nadat alle kosten betaald zijn en het eten gekocht is?
Ja dan zou ik ook niet echt twijfelen eigenlijk en ervoor gaan
Gewoon echt over. Dat zijn de lasten die we maandelijks aan de flat kwijt waren.
Dat wordt nu dus flnik sparen en supersnel de lening voor die studie afbetalen.
Maar goed, genoeg nu over centjes. Het was alleen even ter illustratie van de situatie.
quote:
Zo'n Sakkie? Ik denk dat ik iets gemist heb?
http://www.jutenjul.net/
Ik vond ze gewoon te leuk.
pi_40379567
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:17 schreef Brighteyes het volgende:
http://www.jutenjul.net/
Ik vond ze gewoon te leuk.
Mijn fantasie slaat op hol
Maar ik ben daar zeker te oud voor?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:22:26 #45
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_40379586
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 09:14 schreef Lishe het volgende:
Spannend Beaker!

Wow, dat was kennelijk een romantische film die jullie hebben gekeken Leuk hoor!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_40380465
Lishe wat spannend!! Leuk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:04:08 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40386300
Voor de rammelaars, stel nou dat jullie er straks voor gaan, dan moet dat zo:

Ongeveer dan.
Kwam hem in een ander topic tegen, kon het niet laten.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:09:47 #48
24188 Belana
kloon van belana
pi_40386452
Beaker en Lishe, wat leuk!!

BE
stormy waters...
sailin'
pi_40387060
BE
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_40387560
BE

Bedankt voor de tip, mocht het ooit nog eens zover komen weten we in elk geval hoe het moet
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')