Ik zla het eens aanpassenquote:Op zondag 2 juli 2006 12:17 schreef Timo20 het volgende:
Je bent nummertje 24 vergeten in je rijtje, Dizer![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 12:19 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net 45 pond uitgegeven aan dvd's bij blah en bij play
Dacht ik vannochtend ook aan jahquote:Op zondag 2 juli 2006 12:32 schreef Shogo het volgende:
[..]
![]()
Laat cdwow maar weer eens met wat mooie aanbiedingen komen. Echt te lang geleden.![]()
Vond ik ook. Daarom alleen maar die seizoenen van Simpsons gekocht. En Futurama voor een vriend. Had wel dus een voucher van 5 pond omdat ik voor het eerst rgistreerdequote:
Jep, heb zelf al de Batman 4 disc collectie voor 20 euro gekocht & ontvangen hier, en nog een stuk of 3 boxen op mn wishlist staanquote:
Morgen moet ik werkenquote:Op zondag 2 juli 2006 12:42 schreef slindenau het volgende:
Dizer, heb jij trouwens nog wat kunnen vinden aan goedkoop HT spul?
whehequote:Op zondag 2 juli 2006 12:42 schreef Shogo het volgende:
[..]
Eindelijk de barbie dvd's in de aanbieding...![]()
echt heyquote:Op zondag 2 juli 2006 01:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar kun je 'm in half Nederland zelf voor bezorgen
Om dit even te illustreren:quote:Op zondag 2 juli 2006 12:42 schreef slindenau het volgende:
... heb alleen totaal geen ruimte meer om ze op te bergen...
Dit is inderdaad een mooie Digipack. Heb hem zelf ook al een hele tijd in de kast staan.quote:
Als je nu één order plaatst, en die wordt vervolgens in twee keer gedeeltes verstuurd, dan worden de verzendkosten inderdaad opnieuw berekend. Tenminste, als ze die procedure in de afgelopen maanden niet veranderd hebben. Als ik me niet vergis heeft iemand van DVDPacific me eens geadviseerd om daarom vrijwel altijd de optie "Hold till complete" te selecteren.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:16 schreef Timo20 het volgende:
Als ik die nu samen in 1 order bestel, betaal ik volgens de berekening in m`n account een bepaalde verzendkosten. Maar als ze die items allemaal apart opsturen, wordt t dan nog eens herberekend en worden er dan extra verzendkosten berekend?
ok thanks.ik wil nl. de Criterion van A Canterbury Tale bestellen, die komt pas later deze maand uit. Iemand advies over welke dvd (`s) ik er bij zou kunnen nemen om de verzendkosten te drukken?quote:Op zondag 2 juli 2006 14:37 schreef Durbin het volgende:
[..]
Als je nu één order plaatst, en die wordt vervolgens in twee keer gedeeltes verstuurd, dan worden de verzendkosten inderdaad opnieuw berekend. Tenminste, als ze die procedure in de afgelopen maanden niet veranderd hebben. Als ik me niet vergis heeft iemand van DVDPacific me eens geadviseerd om daarom vrijwel altijd de optie "Hold till complete" te selecteren.
quote:Op zondag 2 juli 2006 14:54 schreef slindenau het volgende:
De hele catalogus in 1x is het goedkoopst lijkt me.
Je hebt geen geld meerquote:Op zondag 2 juli 2006 17:00 schreef slindenau het volgende:
Gezocht:
[afbeelding]
Heeft iemand deze nog ergens te koop zien liggen? Mag een winkel zijn, maar ook ebay of een particuliere handelaar ofzo! En niet tegen een belachelijke prijs van 50 pond ofzo.
Volgens mij is 'ie niet op dvd verkrijgbaar.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:23 schreef Doff het volgende:
Weet niet waar ik 't anders moet vragen, maar iemand enig idee of ik deze ergens op dvd kan krijgen?
Hè balen, je bent al de tweede die 't zegtquote:Op zondag 2 juli 2006 21:25 schreef Mike het volgende:
[..]
Volgens mij is 'ie niet op dvd verkrijgbaar.
Wow, het bestaat! Bedankt.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
http://5minutestolive.com/2D/THESTRANGER.htm
Is een vieze, vage link.
Ik denk niet dat dit het bewijs is dat de film officieel op dvd verschenen is.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:45 schreef Doff het volgende:
[..]
Wow, het bestaat! Bedankt.
Iemand ervaring met deze site?
Nouja, staat afbeelding bij en het lijkt me een filmdistribiteur/maatschappij die wel meer van die obscure troep verkoopt. Dus ik vind 't een mooi bewijs.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:49 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit het bewijs is dat de film officieel op dvd verschenen is.
De film heeft een mooie C voor de kwaliteit:quote:All titles are transferred from extremely rare sources (i.e. old TV broadcasts, film to video transfers, foreign imports) that have never been released to the American (and/or International) public, or they are out of print. No rights are given or implied for all titles we reproduce.
En dan natuurlijk dubbed in het Engels. En dat alles voor maar 26 dollar.quote:[C] Good/Fair --More often than not, these are 3rd generation copies.
Picture quality could be soft or have some glitches, but is overall watchable.
Dát had ik niet gelezen.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:55 schreef Mike het volgende:
[..]
De film heeft een mooie C voor de kwaliteit:
[..]
En dan natuurlijk dubbed in het Engels. En dat alles voor maar 26 dollar.
Het is gewoon een bootlegquote:Op zondag 2 juli 2006 21:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, ga mijn linkje wat zitten bashen.
Jaloezie omdat Mike het niet had gevondenquote:
Tjah opzich zijn de prijzen wel goed hoor, maar ik mis gewoon van die goede aanbiedingen zoals vorig jaar shrek 1 & 2 voor 6,99 of Collateral 2-disc 6,99 en weet ik veel wat ze toen allemaal nog voor een koopje hadden. Laatste goede aanbieding is denk ik die Saving Private Ryan LE geweest. Die 24 uur sales zijn iig te triest voor woorden.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:26 schreef Durbin het volgende:
En dan ook nog opmerken dat CD-Wow met weinig aanbiedingen komt.![]()
die kast van mij wil je helemaal niet zien, durf er niet eens foto's te makenquote:Op zondag 2 juli 2006 13:11 schreef slindenau het volgende:
[..]
Om dit even te illustreren:
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/th_IMG_0935.jpg]afbeelding][/URL]
Grote kast, heb nog een plank weten te bemachtigen...maar elk gaatje wordt nu al opgevuld!
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/th_IMG_0936.jpg]afbeelding][/URL]
De keepcases die ik nergens meer kwijt kan, en de boeken die op de 2e plank stonden.
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/th_IMG_0937.jpg]afbeelding][/URL]
Twee kartonnetjes die niet meer op mijn "karton" plank passen.
De Limited Tin van ABquote:Op zondag 2 juli 2006 13:05 schreef Timo20 het volgende:
@ KQ: Welke versie is de beste van Evil Dead 2?
las t net op teletekst. K U T volkquote:Op maandag 3 juli 2006 17:51 schreef pascalheister het volgende:
middag,
het is ze ook nog gelukt ook die italianen
waarom denk je dat ik al zo lang geen nieuwe foto`s heb gemaaktquote:Op maandag 3 juli 2006 18:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die kast van mij wil je helemaal niet zien, durf er niet eens foto's te maken![]()
daar ben ik heel lang geleden al mee begonnen. Tis te erg voor woorden, we hebben een groter huis nodigquote:Op maandag 3 juli 2006 18:10 schreef Shogo het volgende:
Wegens ruimtegebrek ben ik 'creatief' aan het stapelen gegaan.
Probeer toch eensquote:Op maandag 3 juli 2006 18:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die kast van mij wil je helemaal niet zien, durf er niet eens foto's te maken![]()
niet de book of the dead divimax versie?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:47 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
De Limited Tin van AB
Anders de normale van Anchor Bay
![]()
De verzendkosten bij pre-orders zijn bij dvdpacific vaak niet goed ingevoerd. Krijg je bij een 2 disc of andere speciale verpakking gewoon de verzendkosten voor een 1 disc te zien. En aangezien ze toch pas afrekenen bij verzenden veranderen ze die kosten op het eind gewoon nog even.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:16 schreef Timo20 het volgende:
Misschien een domme vraag () maar hoe werkt dat eigenlijk precies met verzendkosten bij pacific als ik iets pre-order? hier gaat `t om: ik wil nu een paar dingen pre-orderen die aan t eind van deze maand en een paar anderen die pas volgende maand uit komen.
Als ik die nu samen in 1 order bestel, betaal ik volgens de berekening in m`n account een bepaalde verzendkosten. Maar als ze die items allemaal apart opsturen, wordt t dan nog eens herberekend en worden er dan extra verzendkosten berekend?
of houden ze zich gewoon aan de totale kosten van de order die ik nu plaats?
hoop dat jullie de vragen snappen![]()
Die is niet zeldzaam genoegquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:16 schreef AntiChrist het volgende:
niet de book of the dead divimax versie?
Alien vs Predatorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:19 schreef slindenau het volgende:
[..]
En wat voor (film?) monsters zien we allemaal?
ja maar ja.. de R3 van Army of Darkness is ook niet zeldzaam en toch verkiezen we die bovenop de gelimiteerde genummerde R1 versies van AB of heb je er weer toevallig 1 in de verkoop staan? gore handelaar!!!quote:
'This is my BOOMSTICK!!'quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:01 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb die hele Army of Darkness-film zelfs nog nooit gezien, bedenk ik me net
Sterf!!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:01 schreef Mikkie het volgende:
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:01 schreef Mikkie het volgende:
quote:
ok thanks. maar hoe werkt dat dan, wat ik Pascal wel vaker zie zeggen, dat je meerdere (goedkopere) dvd`s erbij moet bestellen voor de verzendkosten te drukken? dan wordt de totaalprijs alleen maar hoger en dat is net niet de bedoelingquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:23 schreef Hare het volgende:
[..]
De verzendkosten bij pre-orders zijn bij dvdpacific vaak niet goed ingevoerd. Krijg je bij een 2 disc of andere speciale verpakking gewoon de verzendkosten voor een 1 disc te zien. En aangezien ze toch pas afrekenen bij verzenden veranderen ze die kosten op het eind gewoon nog even.
Het is redelijk simpel zelf uit te rekenen. Je betaalt gewoon een vaste prijs + 0,99 dollarcent per extra disc. (niet dvd dus!)
Je drukt de verzendkosten niet, je betaalt alleen relatief minder per dvd, aangezien je het basisbedrag (de 5,49 dollar ofzo) over meerdere dvds verspreid.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ok thanks. maar hoe werkt dat dan, wat ik Pascal wel vaker zie zeggen, dat je meerdere (goedkopere) dvd`s erbij moet bestellen voor de verzendkosten te drukken? dan wordt de totaalprijs alleen maar hoger en dat is net niet de bedoeling
ja dat vind ik dus ookquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:18 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik wacht daar ook altijd met bestellen tot ik 10 discs ofzo in 1 keer kan bestellen, voor 1 dvdtje 7 dollar verzendkosten betalen vind ik namelijk een beetje te veel van het goede
Ach ja, als ze geen verzendkosten zouden rekenen zouden de dvds weer wel duurder zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja dat vind ik dus ook
toch jammer dat de verzendkosten er zo hoog zijn want verder is het een geweldige shop
en toch bestel je steeds 1 dingquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja dat vind ik dus ook
toch jammer dat de verzendkosten er zo hoog zijn want verder is het een geweldige shop
ja ik weet `tquote:
of je spaart er gewoon een aantal opquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja ik weet `t
anders ga ik dvd`s kopen puur om t verzenden een beetje "goedkoper" te maken. dat kan niet de bedoeling zijn. Zelfs als ik 1 per keer bestel, zijn ze vaak nog goedkoper dan andere shops
ook een optiequote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
of je spaart er gewoon een aantal op![]()
Mja, ik moet in mijn studentenhuis 1x per week koken (ongeveer 10 euro) en 1x per maand boodschappen doen (+-15 euro), en verder geef ik niks uit (maar ik heb dan ook niks naast DVD'squote:
Huisgenoten doen ook boodschappen af en toe hèquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar als je voor 15 euro eet... wat vreet je dan de hele week? Ik bedoel... brood, beleg, melk, een koekje of snoepje... da's al meer dan 15 euro per week!
Yes!quote:Op zondag 2 juli 2006 17:00 schreef slindenau het volgende:
Gezocht:
[afbeelding]
Heeft iemand deze nog ergens te koop zien liggen? Mag een winkel zijn, maar ook ebay of een particuliere handelaar ofzo! En niet tegen een belachelijke prijs van 50 pond ofzo.
Volgens mij is ie ook zelfs 5 euro bij de Famequote:Op woensdag 5 juli 2006 01:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar dan? Ik zie 'm overal voor een tientje of in de drie voor 25
hoeveel denk/hoop je er voor te vangen?quote:
nope.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:29 schreef pascalheister het volgende:
geen los verkoop?
quote:
Had ik dus ook kunnen uitzoekenquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:57 schreef Durbin het volgende:
R2 Japan - (JVC / Victor)
Subtitles:English and Japanese
Picture format:2.35:1 Anamorphic NTSC
Soundtrack(s):English Dolby Digital 5.1, Japanese Dolby Digital 2.0 surround
Case type:Jewel Case
Notes:This is the longer director's cut (called "Integral Version).
This release has NO extras, NO menus and only 9 chapters. It is packaged in a CD jewel-case!
Aldus Dvdcompare.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:52 schreef Dizer het volgende:
[..]Echt?
Maar goed... is dit een bootleg? Dit is een versie die ik nog nooooooooooit heb gezien
quote:
Hier heb ik ook last van. Gelukkig heb ik vakantie en kan ik uitslapenquote:Op donderdag 6 juli 2006 02:21 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben de afgelopen dagen altijd wakker op idiote uren. Puur door de warmte. Maar da's niet tof, aangezien ik morgen (eigenlijk) weer om negen uur op moet. Maar dat ga ik uitstellen tot half tien, denk ik.
Done!quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Even spammen.
Hier moeten nog personen rondlopen die aan [Tournament] Lekkerste actrice iets kunnen toevoegen.
ze mogen die afstandsbediening wel eens vernieuwenquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:08 schreef slindenau het volgende:
Vandaag gekocht:
[afbeelding]
Gratis regiovrij gemaakt door de verkopende instantie, dus met behoud van garantie.
Deel 1 van 4 van mn HT.
En een 2.5 meter "High Quality" RCA-RCA stekker voor digitale audio (DTS straks)
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/th_IMG_0955.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/th_IMG_0952.jpg]afbeelding][/URL]
Mijn panasonic home cinema set niet. Maar het maakt me eigenlijk helemaal niets uit, want ik moet er toch naar toe om er een schijf in te gooien of eruit te halen. Die knop is vrij doelloos, lijkt me.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar een power en een eject-knopje heeft toch elke ab tegenwoordig
Sarcasmequote:
Vanwege die latex handschoenen zekerquote:
Nu is hij nog in de ontkenningsfase ben benieuwd wat er gebeurt wanneer die uit de kast komt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Look, a freak!
Je bent wel erg in de weer met Latex handschoenen he![]()
Als hij uit de kast komt heeft hij iig weer plek voor zijn DVD'squote:Op donderdag 6 juli 2006 14:08 schreef Shogo het volgende:
[..]
Nu is hij nog in de ontkenningsfase ben benieuwd wat er gebeurt wanneer die uit de kast komt.
Wat ben je ook een avatar-slet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:49 schreef Dizer het volgende:
Vandaag Down in the Valley gekocht met![]()
Edward Norton
![]()
donequote:Op donderdag 6 juli 2006 08:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Even spammen.
Hier moeten nog personen rondlopen die aan [Tournament] Lekkerste actrice iets kunnen toevoegen.
niet tegen gekomenquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:08 schreef Shogo het volgende:
[..]
Nu is hij nog in de ontkenningsfase ben benieuwd wat er gebeurt wanneer die uit de kast komt.
Omdat je student bentquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:03 schreef Mikkie het volgende:
Waarom hè... waarom moet ik nog 240 sheets doornemen voor morgenochtend... en ben ik verdomme nog steeds niet begonnen?!
Ah joh doe je het morgenochtend.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:24 schreef Mikkie het volgende:
Nee, studeren tot midden in de nacht, da's gezond
Succes ermee, ik gaat lekker pitten en uitslapen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het tentamen is om negen uur, dus da's de wekker om kwart voor acht, om het daarvóór allemaal nog te doen zie ik op de één of andere manier niet écht zitten
Hmmm, misschien moet ik maar een nachtje skippen ofzo
Uuhm... ik moet dat ookquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:03 schreef Mikkie het volgende:
Waarom hè... waarom moet ik nog 240 sheets doornemen voor morgenochtend... en ben ik verdomme nog steeds niet begonnen?!
Heb ik ook. Over 1 uur een mondeling tentamen en ik heb niets geleerd. Ipv dat ik ga leren... ging ik gister de hele dag Charmed seizoen 8 kijkenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:34 schreef slindenau het volgende:
Hehe, ipv te leren zit ie de hele tijd op FOK!.
Omdat ik de afgelopen paar dagen amper thuis was (op gister na, maar toen had charmed hogere prioriteiten)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:55 schreef slindenau het volgende:
Charmed. Groot gelijk joh
.
Waarom ben je nooit meer op msn Dizer?
8 tieten zul je bedoel. Nu zelfs 10quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:14 schreef slindenau het volgende:
Hehe. 6 tiete...ik bedoel, 3 mooi vrouwen hebben dat meestal ja
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Kuthoer. Ik heb de grootste hekel aan Sex and the cityquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:51 schreef AntiChrist het volgende:
hey dizer aangezien je van de wijven series bent![]()
is dit niks voor je http://www.ezydvd.com.au/sexandthecity.zml
GTSTquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kuthoer. Ik heb de grootste hekel aan Sex and the city
Wat voor wijven serie kijk ik dan? Behalve Charmed? En heeel soms GTST?
Die zoek ik nou ook al tijden. Waar kan je die kopen???quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:36 schreef slindenau het volgende:
[..]
Net gekocht:
Een toevoeging voor mijn toekomstige HT:
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/th_1020A1.jpg]afbeelding][/URL]
ik heb de DVD versie gekochtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:36 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nee! Straight and damn proud of it sir!
Moet nu alleen elke dag 8 uur van die handschoenen dragen voor mn werk.
Net gekocht:
Een toevoeging voor mijn toekomstige HT:
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/th_1020A1.jpg]afbeelding][/URL]
Ebayquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:14 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Die zoek ik nou ook al tijden. Waar kan je die kopen???
omgekeerde wereld?quote:
25 euroquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voor hoeveel had je hem?
heb hem via powerbuy op het htforum
Zeg David Hasselhof is wel de man die persoonlijk met eigen hand heeft meegeholpen aan het afbreken van de berlijnse muur. Graag wat meer respect zeg.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:10 schreef Timo20 het volgende:
Hiodilialiti
Hooked On A Feeling
Jump In My car![]()
![]()
![]()
![]()
om wat te lachen na een echt compleet waardeloze werkdag![]()
sorryquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:19 schreef Shogo het volgende:
[..]
Zeg David Hasselhof is wel de man die persoonlijk met eigen hand heeft meegeholpen aan het afbreken van de berlijnse muur. Graag wat meer respect zeg.![]()
jawel dat wist ik wel. en ook uiteraard dat ie muziek had gemaakt maar de videos heb ik nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:29 schreef pascalheister het volgende:
Ken ze al wat langer
David is beroemd in duitsland/zwitserland wist je dat niet timo?
quote:
Zo zag vanmiddag mijn Olvier Stone box eruit, toen die uit deze doos kwam.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:57 schreef Mikkie het volgende:
Godver. Heb ik The Game SE binnen, is m'n keepcase helemaal beschadigd..
Die heeft onder een bulldozer gelegen?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:16 schreef Durbin het volgende:
[..]
Zo zag vanmiddag mijn Olvier Stone box eruit, toen die uit deze doos kwam.
van pacific zo te zien? heb je `m niet terug gestuurd? had ik destijds met de Cinderella giftset. Het duurde even, maar ik wel een nieuwe gekregenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:16 schreef Durbin het volgende:
[..]
Inderdaad van DVDPacific. Ik heb ze net een email gestuurd met toelichting. Dat wacht ik eerst even af.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
van pacific zo te zien? heb je `m niet terug gestuurd?
Als t goed is kun je `m opsturen en bij ontvangst sturen ze je `n nieuw exemplaar op.De verzendkosten worden uiteraard vergoedquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:31 schreef Durbin het volgende:
[..]
Inderdaad van DVDPacific. Ik heb ze net een email gestuurd met toelichting. Dat wacht ik eerst even af.
Wat is dat met die postbodes bij jou man...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:16 schreef Durbin het volgende:
Dat is wel erg luiquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:03 schreef slindenau het volgende:
Besteld:
[afbeelding]
Nooit meer barcode's overtypen van dvd's.
Lijkt er verdomd veel op jaquote:Op zondag 9 juli 2006 00:08 schreef slindenau het volgende:
KQ, is dit een bootleg of niet:
http://cgi.ebay.nl/Matrix(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Lijkt eerder op een gevalletje "laten we er lekker mee gaan voetballen bij de postbode" ...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:16 schreef Durbin het volgende:
[..]
Deze R1 kostte ook 50 euro, exclusief verzenden, maar vreemd genoeg kan ik deze box bij DVDPacific helemaal niet meer vinden.quote:Op zondag 9 juli 2006 10:02 schreef Bayswater het volgende:
Hoe duur was die Ultimate Oliver Stone box eigenlijk. Zag de nederlandse versie voor 50 euro bij Ro-disc liggen maar met die versie schjint van alles mis te zijn.
Ten eerste... Show Girlsquote:Op zondag 9 juli 2006 11:47 schreef slindenau het volgende:
Net besteld voor 26 euro op ebay.
[afbeelding]
Showgirlsquote:Op zondag 9 juli 2006 11:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ten eerste... Show Girls
Ten tweede... ik hoop voor je dat ie aankomt
die box van jequote:Op zondag 9 juli 2006 10:05 schreef slindenau het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met deze reactie![]()
?
ach elizabeth is altijd wel de moeite waardquote:Op zondag 9 juli 2006 12:16 schreef slindenau het volgende:
Hoezo?
Hij zal vast wel aankomen hoor, de verkoper heeft 99.5% positief.
En Showgirls...tja, een 3 op imdb...ik weet het. Maar het is zon mooie giftset
.
oh shit dat was durbinquote:Op zondag 9 juli 2006 12:52 schreef slindenau het volgende:
[..]
Welke boxNu snap ik er echt niks meer van
.
quote:Op zondag 9 juli 2006 13:35 schreef slindenau het volgende:
Geniaal toch. Heerlijke film
. Ze hebben werkelijk niks gespaard...de intro niet, het eind niet.
Had je die nog nooit gezien, omg![]()
Dizer kijkt altijd eerst de slechte films en komt er daarna pas achter om de betere te kjikenquote:Op zondag 9 juli 2006 13:35 schreef slindenau het volgende:
Geniaal toch. Heerlijke film
. Ze hebben werkelijk niks gespaard...de intro niet, het eind niet.
Had je die nog nooit gezien, omg![]()
Ja, je hebt nog The Meaning Of Life, welke niet in die box zit. Maar dat is een heel onsamenhangend verhaal van losse sketches, wel grappig...maar minder van bijv. Holy Grail of Life Of Brainquote:Op zondag 9 juli 2006 13:48 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik ga nu deel drie kijken. In ieder geval, van de box dan...
Maar er zijn meer van dat soort films toch? Behalve de drie?
quote:Op zondag 9 juli 2006 14:21 schreef kinky_queen het volgende:
Er groeien dvd's bij mij in de kast...
Seriously
Ik vind plotseling THE DARK SIDE OF THE SUN bij mij in de kast met Brad Pitt, dus ik vraag aan mijn vrouw wat doet die kutfilm bij mij in de kast?
Zegt ze, weet ik niet, hij is niet van mij
![]()
![]()
Heb je History of the World Pt1 gezien?quote:Op zondag 9 juli 2006 14:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb die Monty Python trouwens ook nog nooit gezien, wat moet ik me er eigenlijk bij voorstellen?
Geloof me, ik zou echt wel weten wanneer ik een film met Pitt koop. Ik denk dat mijn titels met die meneer blijven steken op FIGHT CLUB, SE7EN, SNATCH. en BEING JOHN MALKOVICHquote:Op zondag 9 juli 2006 14:25 schreef slindenau het volgende:
Lol, het moment is aangebroken...KQ weet niet meer wat ie heeft.
Tja, moeilijk te zeggen...kijk maar eens of je dit leuk vind:quote:Op zondag 9 juli 2006 14:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb die Monty Python trouwens ook nog nooit gezien, wat moet ik me er eigenlijk bij voorstellen?
briljant blijft hetquote:Op zondag 9 juli 2006 14:43 schreef slindenau het volgende:
Die heb ik ook ja, alleen Being (nog) niet...meer werk van hem is volgens mij ook niet goed voor je gezondheid.
Ohja, Oceans Eleven heb ik ook...en Seven Years In Tibet wil ik eigenlijk ook wel.
[..]
Tja, moeilijk te zeggen...kijk maar eens of je dit leuk vind:
Black Knight
http://youtube.com/watch?v=u9HrinSGOvs&search=python%20holy%20grail
Brave Sir Robin(Sir Robin the Not So Brave en Castle Anthrax)
http://youtube.com/watch?v=QvRH-8eF6l0&search=python%20holy%20grail%20castle
Of de stukje bij die brug (in Holy Grail)quote:Op zondag 9 juli 2006 14:43 schreef slindenau het volgende:
Die heb ik ook ja, alleen Being (nog) niet...meer werk van hem is volgens mij ook niet goed voor je gezondheid.
Ohja, Oceans Eleven heb ik ook...en Seven Years In Tibet wil ik eigenlijk ook wel.
[..]
Tja, moeilijk te zeggen...kijk maar eens of je dit leuk vind:
Black Knight
http://youtube.com/watch?v=u9HrinSGOvs&search=python%20holy%20grail
Brave Sir Robin(Sir Robin the Not So Brave en Castle Anthrax)
http://youtube.com/watch?v=QvRH-8eF6l0&search=python%20holy%20grail%20castle
Hehe ja, en die laatste komt er met een super makkelijke vraag zo doorquote:Op zondag 9 juli 2006 14:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of de stukje bij die brug (in Holy Grail)
De drie vragen bij King Arthur:
- Wat is je naam..
- Wat is je doel hier..
- Hoeveel cocsnoten kan een zwaluw tillen
> Is het een zuidafrikaanse zwaluw of ...![]()
![]()
De eerste was dat. Die moest beantwoorden:quote:Op zondag 9 juli 2006 14:57 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hehe ja, en die laatste komt er met een super makkelijke vraag zo door. (of was dat de eerste? iig eentje kwam er zo door)
Die met die zwaluwvraag was toch Cleese? Gaan ze helemaal in discussie.
En Mikkie is gewoon een cultuurbarbaar![]()
.
Vond ik ook wel geinig, maar kan niet eens in de schaduw staan van The Holy Grail. Monty Python and the holy grail is ongetwijfeld de leukste comedy ooit gemaakt.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:03 schreef Dizer het volgende:
IK vond History Of The World Pt1 eigenlijk ook best tof. Valt in hetzelfde genre...
Dan ben je over je limiet heen.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:05 schreef Mikkie het volgende:
Wel vreemd bij DVD-Profiler... als ik m'n profile upload, vallen stelselmatig de laatste en op-twee-na-laatste titel weg... meer mensen die daar last van hebben?
Zit in de FRS bundel 2e DVD voor de halve prijs voor 14,99. Dan heb je er 2 voor voor 22,49, of je neemt een andere s.e. erbij.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:04 schreef Dizer het volgende:
Weet iemand ergens de dvd: The Wild Bunch SE Directors Cut met NLO voor een leuk prijsje te vinden?
Huh? de FRS heeft de Directors Cut toch niet?quote:Op zondag 9 juli 2006 23:14 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zit in de FRS bundel 2e DVD voor de halve prijs voor 14,99. Dan heb je er 2 voor voor 22,49, of je neemt een andere s.e. erbij.
Dat had ik dus vannochtendquote:Op zondag 9 juli 2006 23:26 schreef Timo20 het volgende:
Italie
The Holy Grail is trouwens echt geweldig
de eerste keer dat ik `m zag had ik op t einde ook zoiets van WTF?!? echt briljant :'0![]()
Sjah, wat minder tijd te besteden i guess. Wordt nu wat meer denk ikquote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:35 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Sjah, wat minder tijd te besteden i guess. Wordt nu wat meer denk ik
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geloof me: ga er ff een avondje goed voor zitten en je bent zó bij...
ja iddquote:Op zondag 9 juli 2006 23:36 schreef pascalheister het volgende:
Zo wk is voorbij, maar weer de schade inhalen met dvd's kijken
Net de originele Dracula uit '31 voor de eerste keer bekekenquote:Op zondag 9 juli 2006 23:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja idd
het stapeltje met nog te kijken dvd`s is echt enorm gegroeid de afgelopen maand
die moet ik ook nog kijkenquote:Op zondag 9 juli 2006 23:43 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Net de originele Dracula uit '31 voor de eerste keer bekeken
Ja pcies, die box met die beeldjes enzoquote:Op zondag 9 juli 2006 23:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die moet ik ook nog kijken. Samen met al die andere films uit de Monster Legacy Box
14 dvd`s ofzo
De foto en beschrijving van het produkt zegt van wel:quote:Op zondag 9 juli 2006 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Huh? de FRS heeft de Directors Cut toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |