Ik zla het eens aanpassenquote:Op zondag 2 juli 2006 12:17 schreef Timo20 het volgende:
Je bent nummertje 24 vergeten in je rijtje, Dizer![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 12:19 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net 45 pond uitgegeven aan dvd's bij blah en bij play
Dacht ik vannochtend ook aan jahquote:Op zondag 2 juli 2006 12:32 schreef Shogo het volgende:
[..]
![]()
Laat cdwow maar weer eens met wat mooie aanbiedingen komen. Echt te lang geleden.![]()
Vond ik ook. Daarom alleen maar die seizoenen van Simpsons gekocht. En Futurama voor een vriend. Had wel dus een voucher van 5 pond omdat ik voor het eerst rgistreerdequote:
Jep, heb zelf al de Batman 4 disc collectie voor 20 euro gekocht & ontvangen hier, en nog een stuk of 3 boxen op mn wishlist staanquote:
Morgen moet ik werkenquote:Op zondag 2 juli 2006 12:42 schreef slindenau het volgende:
Dizer, heb jij trouwens nog wat kunnen vinden aan goedkoop HT spul?
whehequote:Op zondag 2 juli 2006 12:42 schreef Shogo het volgende:
[..]
Eindelijk de barbie dvd's in de aanbieding...![]()
echt heyquote:Op zondag 2 juli 2006 01:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar kun je 'm in half Nederland zelf voor bezorgen
Om dit even te illustreren:quote:Op zondag 2 juli 2006 12:42 schreef slindenau het volgende:
... heb alleen totaal geen ruimte meer om ze op te bergen...
Dit is inderdaad een mooie Digipack. Heb hem zelf ook al een hele tijd in de kast staan.quote:
Als je nu één order plaatst, en die wordt vervolgens in twee keer gedeeltes verstuurd, dan worden de verzendkosten inderdaad opnieuw berekend. Tenminste, als ze die procedure in de afgelopen maanden niet veranderd hebben. Als ik me niet vergis heeft iemand van DVDPacific me eens geadviseerd om daarom vrijwel altijd de optie "Hold till complete" te selecteren.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:16 schreef Timo20 het volgende:
Als ik die nu samen in 1 order bestel, betaal ik volgens de berekening in m`n account een bepaalde verzendkosten. Maar als ze die items allemaal apart opsturen, wordt t dan nog eens herberekend en worden er dan extra verzendkosten berekend?
ok thanks.ik wil nl. de Criterion van A Canterbury Tale bestellen, die komt pas later deze maand uit. Iemand advies over welke dvd (`s) ik er bij zou kunnen nemen om de verzendkosten te drukken?quote:Op zondag 2 juli 2006 14:37 schreef Durbin het volgende:
[..]
Als je nu één order plaatst, en die wordt vervolgens in twee keer gedeeltes verstuurd, dan worden de verzendkosten inderdaad opnieuw berekend. Tenminste, als ze die procedure in de afgelopen maanden niet veranderd hebben. Als ik me niet vergis heeft iemand van DVDPacific me eens geadviseerd om daarom vrijwel altijd de optie "Hold till complete" te selecteren.
quote:Op zondag 2 juli 2006 14:54 schreef slindenau het volgende:
De hele catalogus in 1x is het goedkoopst lijkt me.
Je hebt geen geld meerquote:Op zondag 2 juli 2006 17:00 schreef slindenau het volgende:
Gezocht:
[afbeelding]
Heeft iemand deze nog ergens te koop zien liggen? Mag een winkel zijn, maar ook ebay of een particuliere handelaar ofzo! En niet tegen een belachelijke prijs van 50 pond ofzo.
Volgens mij is 'ie niet op dvd verkrijgbaar.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:23 schreef Doff het volgende:
Weet niet waar ik 't anders moet vragen, maar iemand enig idee of ik deze ergens op dvd kan krijgen?
Hè balen, je bent al de tweede die 't zegtquote:Op zondag 2 juli 2006 21:25 schreef Mike het volgende:
[..]
Volgens mij is 'ie niet op dvd verkrijgbaar.
Wow, het bestaat! Bedankt.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
http://5minutestolive.com/2D/THESTRANGER.htm
Is een vieze, vage link.
Ik denk niet dat dit het bewijs is dat de film officieel op dvd verschenen is.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:45 schreef Doff het volgende:
[..]
Wow, het bestaat! Bedankt.
Iemand ervaring met deze site?
Nouja, staat afbeelding bij en het lijkt me een filmdistribiteur/maatschappij die wel meer van die obscure troep verkoopt. Dus ik vind 't een mooi bewijs.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:49 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit het bewijs is dat de film officieel op dvd verschenen is.
De film heeft een mooie C voor de kwaliteit:quote:All titles are transferred from extremely rare sources (i.e. old TV broadcasts, film to video transfers, foreign imports) that have never been released to the American (and/or International) public, or they are out of print. No rights are given or implied for all titles we reproduce.
En dan natuurlijk dubbed in het Engels. En dat alles voor maar 26 dollar.quote:[C] Good/Fair --More often than not, these are 3rd generation copies.
Picture quality could be soft or have some glitches, but is overall watchable.
Dát had ik niet gelezen.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:55 schreef Mike het volgende:
[..]
De film heeft een mooie C voor de kwaliteit:
[..]
En dan natuurlijk dubbed in het Engels. En dat alles voor maar 26 dollar.
Het is gewoon een bootlegquote:Op zondag 2 juli 2006 21:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, ga mijn linkje wat zitten bashen.
Jaloezie omdat Mike het niet had gevondenquote:
Tjah opzich zijn de prijzen wel goed hoor, maar ik mis gewoon van die goede aanbiedingen zoals vorig jaar shrek 1 & 2 voor 6,99 of Collateral 2-disc 6,99 en weet ik veel wat ze toen allemaal nog voor een koopje hadden. Laatste goede aanbieding is denk ik die Saving Private Ryan LE geweest. Die 24 uur sales zijn iig te triest voor woorden.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:26 schreef Durbin het volgende:
En dan ook nog opmerken dat CD-Wow met weinig aanbiedingen komt.![]()
die kast van mij wil je helemaal niet zien, durf er niet eens foto's te makenquote:Op zondag 2 juli 2006 13:11 schreef slindenau het volgende:
[..]
Om dit even te illustreren:
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/th_IMG_0935.jpg]afbeelding][/URL]
Grote kast, heb nog een plank weten te bemachtigen...maar elk gaatje wordt nu al opgevuld!
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/th_IMG_0936.jpg]afbeelding][/URL]
De keepcases die ik nergens meer kwijt kan, en de boeken die op de 2e plank stonden.
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/th_IMG_0937.jpg]afbeelding][/URL]
Twee kartonnetjes die niet meer op mijn "karton" plank passen.
De Limited Tin van ABquote:Op zondag 2 juli 2006 13:05 schreef Timo20 het volgende:
@ KQ: Welke versie is de beste van Evil Dead 2?
las t net op teletekst. K U T volkquote:Op maandag 3 juli 2006 17:51 schreef pascalheister het volgende:
middag,
het is ze ook nog gelukt ook die italianen
waarom denk je dat ik al zo lang geen nieuwe foto`s heb gemaaktquote:Op maandag 3 juli 2006 18:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die kast van mij wil je helemaal niet zien, durf er niet eens foto's te maken![]()
daar ben ik heel lang geleden al mee begonnen. Tis te erg voor woorden, we hebben een groter huis nodigquote:Op maandag 3 juli 2006 18:10 schreef Shogo het volgende:
Wegens ruimtegebrek ben ik 'creatief' aan het stapelen gegaan.
Probeer toch eensquote:Op maandag 3 juli 2006 18:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die kast van mij wil je helemaal niet zien, durf er niet eens foto's te maken![]()
niet de book of the dead divimax versie?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:47 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
De Limited Tin van AB
Anders de normale van Anchor Bay
![]()
De verzendkosten bij pre-orders zijn bij dvdpacific vaak niet goed ingevoerd. Krijg je bij een 2 disc of andere speciale verpakking gewoon de verzendkosten voor een 1 disc te zien. En aangezien ze toch pas afrekenen bij verzenden veranderen ze die kosten op het eind gewoon nog even.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:16 schreef Timo20 het volgende:
Misschien een domme vraag () maar hoe werkt dat eigenlijk precies met verzendkosten bij pacific als ik iets pre-order? hier gaat `t om: ik wil nu een paar dingen pre-orderen die aan t eind van deze maand en een paar anderen die pas volgende maand uit komen.
Als ik die nu samen in 1 order bestel, betaal ik volgens de berekening in m`n account een bepaalde verzendkosten. Maar als ze die items allemaal apart opsturen, wordt t dan nog eens herberekend en worden er dan extra verzendkosten berekend?
of houden ze zich gewoon aan de totale kosten van de order die ik nu plaats?
hoop dat jullie de vragen snappen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |