Heb ik ook. Over 1 uur een mondeling tentamen en ik heb niets geleerd. Ipv dat ik ga leren... ging ik gister de hele dag Charmed seizoen 8 kijkenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:34 schreef slindenau het volgende:
Hehe, ipv te leren zit ie de hele tijd op FOK!.
Omdat ik de afgelopen paar dagen amper thuis was (op gister na, maar toen had charmed hogere prioriteiten)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:55 schreef slindenau het volgende:
Charmed. Groot gelijk joh
.
Waarom ben je nooit meer op msn Dizer?
8 tieten zul je bedoel. Nu zelfs 10quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:14 schreef slindenau het volgende:
Hehe. 6 tiete...ik bedoel, 3 mooi vrouwen hebben dat meestal ja
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Kuthoer. Ik heb de grootste hekel aan Sex and the cityquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:51 schreef AntiChrist het volgende:
hey dizer aangezien je van de wijven series bent![]()
is dit niks voor je http://www.ezydvd.com.au/sexandthecity.zml
GTSTquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kuthoer. Ik heb de grootste hekel aan Sex and the city
Wat voor wijven serie kijk ik dan? Behalve Charmed? En heeel soms GTST?
Die zoek ik nou ook al tijden. Waar kan je die kopen???quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:36 schreef slindenau het volgende:
[..]
Net gekocht:
Een toevoeging voor mijn toekomstige HT:
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/th_1020A1.jpg]afbeelding][/URL]
ik heb de DVD versie gekochtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:36 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nee! Straight and damn proud of it sir!
Moet nu alleen elke dag 8 uur van die handschoenen dragen voor mn werk.
Net gekocht:
Een toevoeging voor mijn toekomstige HT:
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/th_1020A1.jpg]afbeelding][/URL]
Ebayquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:14 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Die zoek ik nou ook al tijden. Waar kan je die kopen???
omgekeerde wereld?quote:
25 euroquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voor hoeveel had je hem?
heb hem via powerbuy op het htforum
Zeg David Hasselhof is wel de man die persoonlijk met eigen hand heeft meegeholpen aan het afbreken van de berlijnse muur. Graag wat meer respect zeg.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:10 schreef Timo20 het volgende:
Hiodilialiti
Hooked On A Feeling
Jump In My car![]()
![]()
![]()
![]()
om wat te lachen na een echt compleet waardeloze werkdag![]()
sorryquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:19 schreef Shogo het volgende:
[..]
Zeg David Hasselhof is wel de man die persoonlijk met eigen hand heeft meegeholpen aan het afbreken van de berlijnse muur. Graag wat meer respect zeg.![]()
jawel dat wist ik wel. en ook uiteraard dat ie muziek had gemaakt maar de videos heb ik nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:29 schreef pascalheister het volgende:
Ken ze al wat langer
David is beroemd in duitsland/zwitserland wist je dat niet timo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |