Hehe ja, en die laatste komt er met een super makkelijke vraag zo doorquote:Op zondag 9 juli 2006 14:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of de stukje bij die brug (in Holy Grail)
De drie vragen bij King Arthur:
- Wat is je naam..
- Wat is je doel hier..
- Hoeveel cocsnoten kan een zwaluw tillen
> Is het een zuidafrikaanse zwaluw of ...![]()
![]()
De eerste was dat. Die moest beantwoorden:quote:Op zondag 9 juli 2006 14:57 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hehe ja, en die laatste komt er met een super makkelijke vraag zo door. (of was dat de eerste? iig eentje kwam er zo door)
Die met die zwaluwvraag was toch Cleese? Gaan ze helemaal in discussie.
En Mikkie is gewoon een cultuurbarbaar![]()
.
Vond ik ook wel geinig, maar kan niet eens in de schaduw staan van The Holy Grail. Monty Python and the holy grail is ongetwijfeld de leukste comedy ooit gemaakt.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:03 schreef Dizer het volgende:
IK vond History Of The World Pt1 eigenlijk ook best tof. Valt in hetzelfde genre...
Dan ben je over je limiet heen.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:05 schreef Mikkie het volgende:
Wel vreemd bij DVD-Profiler... als ik m'n profile upload, vallen stelselmatig de laatste en op-twee-na-laatste titel weg... meer mensen die daar last van hebben?
Zit in de FRS bundel 2e DVD voor de halve prijs voor 14,99. Dan heb je er 2 voor voor 22,49, of je neemt een andere s.e. erbij.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:04 schreef Dizer het volgende:
Weet iemand ergens de dvd: The Wild Bunch SE Directors Cut met NLO voor een leuk prijsje te vinden?
Huh? de FRS heeft de Directors Cut toch niet?quote:Op zondag 9 juli 2006 23:14 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zit in de FRS bundel 2e DVD voor de halve prijs voor 14,99. Dan heb je er 2 voor voor 22,49, of je neemt een andere s.e. erbij.
Dat had ik dus vannochtendquote:Op zondag 9 juli 2006 23:26 schreef Timo20 het volgende:
Italie
The Holy Grail is trouwens echt geweldig
de eerste keer dat ik `m zag had ik op t einde ook zoiets van WTF?!? echt briljant :'0![]()
Sjah, wat minder tijd te besteden i guess. Wordt nu wat meer denk ikquote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:35 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Sjah, wat minder tijd te besteden i guess. Wordt nu wat meer denk ik
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geloof me: ga er ff een avondje goed voor zitten en je bent zó bij...
ja iddquote:Op zondag 9 juli 2006 23:36 schreef pascalheister het volgende:
Zo wk is voorbij, maar weer de schade inhalen met dvd's kijken
Net de originele Dracula uit '31 voor de eerste keer bekekenquote:Op zondag 9 juli 2006 23:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja idd
het stapeltje met nog te kijken dvd`s is echt enorm gegroeid de afgelopen maand
die moet ik ook nog kijkenquote:Op zondag 9 juli 2006 23:43 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Net de originele Dracula uit '31 voor de eerste keer bekeken
Ja pcies, die box met die beeldjes enzoquote:Op zondag 9 juli 2006 23:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die moet ik ook nog kijken. Samen met al die andere films uit de Monster Legacy Box
14 dvd`s ofzo
De foto en beschrijving van het produkt zegt van wel:quote:Op zondag 9 juli 2006 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Huh? de FRS heeft de Directors Cut toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |