auto in kleur of echt een ouderwetse uitstraling had ik mooier gevondenquote:
dan toch maar voor de oude lookquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:09 schreef k_man het volgende:
Auto in kleur gaat héél lastig met een z/w rolletje.
Dit is het origineel en het enige wat ik er aan gewijzigd heb is wat gecropt en wat met de level's geschoven. Als ik het meer rood en meer oranje wil gaan maken moet ik er teveel aan sleutelen dacht ik zo...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:47 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Mooi, maar de kleurtjes zouden iets meer mogen springen denk ik. Rood mag rood zijn, en oranje oranje.
LOL! Ik vind 'm goed, maar je reactie beantwoordt al meteen m'n opmerking: ik vind 'm niet echt haarscherp.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:09 schreef k_man het volgende:
Auto in kleur gaat héél lastig met een z/w rolletje.
Is ook een bekende plek, de haven van Rotterdamquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:23 schreef k_man het volgende:
De tweede vind ik het leukst.
Waar is die eerste genomen? Komt me bekend voor.
Dank jequote:Op zondag 25 juni 2006 01:50 schreef snakelady het volgende:
ik vind de eerste prachtig!!
Ik vind de eerste foto het mooist, maar daar zie je het vervoer niet zo goed in als bijvoorbeeld de 2e foto, die ik ook erg leuk vindquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:21 schreef martijn877 het volgende:
Nog wat vervoer![]()
1)
[afbeelding]
2)
[afbeelding]
3)
[afbeelding]
Nummer 4quote:Op zondag 25 juni 2006 14:25 schreef Elefes het volgende:
Ik heb nog een paar foto's waar ik tussen twijfel:
#1:
[afbeelding]
#2:
[afbeelding]
#3:
[afbeelding]
#4:
[afbeelding]
Iemand commentaar/hulp bij mijn keuze?
Ik neig zelf naar #3 of #4.
Nog een stem erbij voor nummer 2quote:Op zondag 25 juni 2006 15:44 schreef Chanty het volgende:
Fotowedstrijd Discussietopic Juni - Vervoer (deel 3)
hint!
Ik zie de mijne anders nog niet staan?quote:
Lees je mail eensquote:Op zondag 25 juni 2006 20:48 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik zie de mijne anders nog niet staan?
Ik neig idd ook naar 2quote:Op zondag 25 juni 2006 20:44 schreef Offy het volgende:
Ik vind de eerste foto het mooist, maar daar zie je het vervoer niet zo goed in als bijvoorbeeld de 2e foto, die ik ook erg leuk vind(was nóg leuker geweest als je zijn gezicht in het spiegeltje had gezien) Ik zou voor nummer 2 gaan
4 iddquote:Op zondag 25 juni 2006 14:25 schreef Elefes het volgende:
Ik heb nog een paar foto's waar ik tussen twijfel:
#1:
[afbeelding]
#2:
[afbeelding]
#3:
[afbeelding]
#4:
[afbeelding]
Iemand commentaar/hulp bij mijn keuze?
Ik neig zelf naar #3 of #4.
Ik hou 't op m'n ballon.quote:Op zondag 25 juni 2006 10:57 schreef Ilford het volgende:
[..]
LOL! Ik vind 'm goed, maar je reactie beantwoordt al meteen m'n opmerking: ik vind 'm niet echt haarscherp.
Ik krijg vaak commentaar van mensen dat mijn ingescande foto's of negatieven niet scherp zijn, maar ik vind het altijd "wel meevallen". Totdat je het bij een ander ziet, blijkbaar. Dan valt het ineens wel op.![]()
Misschien (lokaal) nog wat sharpening eroverheen, als dat nog lukt voor de deadline?
De eerste, maar zonder deze zwarte rand er omheenquote:Op maandag 26 juni 2006 13:44 schreef ableton het volgende:
Argh de twijfel!!
Voor 22.00 vanavond moet ik het weten![]()
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
Vertel het mij voor 21.55![]()
randloos?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:48 schreef Elefes het volgende:
[..]
De eerste, maar zonder deze zwarte rand er omheen![]()
.
Hi fotomaakliefhebbersquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:37 schreef Kamermans het volgende:
die foto van Qbvdw in het centrale topic? wat is het? en wrom zit er schaduw van dat bovenste voorwerp in de lucht? is het een echte foto of is het een foto edit?
Eenschquote:Op maandag 26 juni 2006 13:48 schreef Elefes het volgende:
[..]
De eerste, maar zonder deze zwarte rand er omheen![]()
.
De tweedequote:Op maandag 26 juni 2006 13:44 schreef ableton het volgende:
Argh de twijfel!!
Voor 22.00 vanavond moet ik het weten![]()
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
Vertel het mij voor 21.55![]()
Dat hoeft niet per se, maar ik vind deze rand de foto alleen maar minder maken, om eerlijk te zijn. Ik denk dat het komt omdat het: zwart - wit - zwart is in de rand. Misschien is het mooier om bijv. 1pix breed wit te doen, en de rest zwart. Of andersom; 1pix breed zwart, en de rest wit. Of een helemaal witte rand (ik denk dat dat het beste bij de foto past).quote:
Het is dus eigenlijk een stitch van meerdere foto's, net als bij een panorama foto?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:01 schreef qbvdw het volgende:
[..]
Hi fotomaakliefhebbers
even een uitleg
Ik zit op fotocursus de opdracht was een reportage maken (van A naar B). Mijn keuze was het lossen van een schip op de kade en dan direct weer op de vrachtauto dmv van deze kraan in 12 tot 15 foto's (mijn klant had hem net nieuw en was er erg trots op, het is een mobiele haven kraan, dit zie je niet vaak)
om de hoogte vd kraan te verduidelijken heb ik m in het verhaal als stretch foto gepresenteerd terwijl de andere normaal formaat waren. Hoe en waarom die schaduw van de slings (de touwen) snap ik ook niet hoe dat daarkomt, op de print was de schaduw ook veel minder duidelijk als hier op t net. Natuurlijk hingen ze niet stil, de wind liet ze bewegen. Ik zal het aan de leraar een keer vragen.
Have fun here!
Hmmm hier is ie toch echt een stuk lichter. Nou ja, het wordt de tweede dusquote:Op maandag 26 juni 2006 10:12 schreef Vliegvrager het volgende:
@chanty, de tweede, maar ik moet wel echt mijn best doen om verschil te zien met de vorige
Zo heel erg strikt hoef je ze niet eens te nemen. Een foto samengesteld uit meerdere foto's mag gewoon niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:17 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Het is dus eigenlijk een stitch van meerdere foto's, net als bij een panorama foto?
Dus twee of drie foto's aan elkaar geplakt? Dat zou inderdaad de rare beeldhoek van meer dan 180° verklaren en de schaduw, die zal dan van een onderliggende foto zijn die half doorgedrukt is.
Maar zo'n foto mag eigenlijk niet als je de regels heel strikt neemt. Of dat een probleem is moet de wedstrijdleiding maar beslissen.
nee maar kijk je kan een fotos samen voegen zodat je nu bij je autotje een leuk meisje ofzo neer zet, dat is gewoon echt een foto edit en dat mag niet, maar nu heeft die gewoon dit voorwerp op de foto gezet maar omdat het zo groot is moest die dat in meerdere stappen doen. zelfde foto had die kunnen maken als die vederweg stond of andere camera ofzo, dus ik vind het nu geen porbleem als deze foto gewoon mee mag doenquote:Op maandag 26 juni 2006 17:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Zo heel erg strikt hoef je ze niet eens te nemen. Een foto samengesteld uit meerdere foto's mag gewoon niet.
Goede tipquote:Op maandag 26 juni 2006 10:12 schreef Vliegvrager het volgende:
@martijn877: de 1e en de 3e vind ik erg standaard. de 2e is wel geinig, maar jammer dat je de berijder op de rug ziet. Ms kun je het voordeel in een nadeel omzetten door de kijker de illusie te geven dat we over zijn (?) schouder meekijken. Experimenteer eens wat met rechts en onder krapper snijden
tweede vind ik ook beter, bij de eerste wordt het al moeilijk(er) om te zien dat het om een scootmobiel gaat. Paaltje stoort mij niet hoor, is de reden voor het bochtje.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:44 schreef martijn877 het volgende:
[..]
Goede tipVolgens mij is de compositie zo wel beter
Maar mss leidt het paaltje nu te veel af?
(Tis trouwens een vrouwelijke bestuurder)
Gecropte:
[afbeelding]
Iets minder gecropt:
[afbeelding]
Heb de tweede ingezondenquote:Op maandag 26 juni 2006 20:57 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
tweede vind ik ook beter, bij de eerste wordt het al moeilijk(er) om te zien dat het om een scootmobiel gaat. Paaltje stoort mij niet hoor, is de reden voor het bochtje.
euhm niet echtquote:
Sorry, al aangepastquote:Op maandag 26 juni 2006 21:27 schreef Schanulleke het volgende:
Dat is een page not found ElizabethR
t is vervoer, t is een aparte plaatquote:
ze doen me allemaal niet echt veel., zoals je al zegt t weer, dat zie je op foto 1 heel ergquote:Op maandag 26 juni 2006 21:34 schreef Schanulleke het volgende:
Hij zou zeker mee kunnen doen qua thema. Ik weet niet hoe de wedstrijdleiding tegen de verhoudingen aankijkt, maar daar kan je gemakkelijk achter komen door hem in te sturen.
Iemand nog commentaar op/voorkeur voor mijn plaatjes?
Tja, qua verhoudingen is deze misschien wel beter, maar die vind ik zelf dan weer niet zo leuk.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:34 schreef Schanulleke het volgende:
Hij zou zeker mee kunnen doen qua thema. Ik weet niet hoe de wedstrijdleiding tegen de verhoudingen aankijkt, maar daar kan je gemakkelijk achter komen door hem in te sturen.
Iemand nog commentaar op/voorkeur voor mijn plaatjes?
Dat kan je van ballonvaart ook wel zeggenquote:Op maandag 26 juni 2006 21:47 schreef k_man het volgende:
Zowel de zeeverkenners van Schanullek als de vliegtuigen van ElizabethR associeer ik niet echt met vervoer, eerder met sport of recreatie. Hoewel dat erg discussiable is, want mijn eigen inzending zou je ook zo op kunnen vatten.
Nee, doe dan maar zeeverkennertjes.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:46 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Doe ik daar mijn best voor!![]()
Misschien toch archiefje?
[afbeelding]
die doet mij iig meerquote:Op maandag 26 juni 2006 21:46 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Doe ik daar mijn best voor!![]()
Misschien toch archiefje?
[afbeelding]
Volgens mij zeg ik dat net.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat kan je van ballonvaart ook wel zeggen
Sja, zoals je al zegt, discutabel, wawnt deze man wordt toch echt vervoerd. En ik vind die foto's van Chanty prachtig, maar de benenwagen vind ík nou weer niets met vervoer te maken hebben. Vervoer vind ik een ander transportmiddel dan je eigen lijf.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:47 schreef k_man het volgende:
Zowel de zeeverkenners van Schanullek als de vliegtuigen van ElizabethR associeer ik niet echt met vervoer, eerder met sport of recreatie. Hoewel dat erg discussiable is, want mijn eigen inzending zou je ook zo op kunnen vatten.
Een volgend keer misschien. Het heeft zeker mijn interesse.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:55 schreef k_man het volgende:
Waarom zou je niks insturen? Je foto's zijn goed genoeg.
Waar trek jij de grens dan?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:01 schreef oYo het volgende:
vervoer en transport zijn toch heel verschillende thema's
Vervelend zijn die mensen altijd hè?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:03 schreef Offy het volgende:
Fotowedstrijd Juni 2006 [Stemtopic]
Allemachtig zeg, ik had nog heel wat werk met die last minute-inzendingen
quote:Op maandag 26 juni 2006 22:14 schreef Offy het volgende:
Nou, die last minute-inzendingen zijn nog niet eens het ergste![]()
Voor de duidelijkheid: de volgende keer dat een inzending niet aan de regels voldoet (en dan met name deze: Resize je foto tot maximaal 550 pixels breed inclusief rand.), dan wordt hij niet in het Centrale Topic toegevoegd. Ik heb nu op het laatste moment een paar foto's nog geresized, maar de volgende keer krijg je gewoon een mail terug en moet je het zelf (op tijd!) doen
Inderdaad enorm veel inzendingen deze maandik kan niet lang boos op jullie blijven
Bij mij werkt alles, welke foto's doen het bij jou niet?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:16 schreef snakelady het volgende:
Offy, in het overzichtstopic van alle wedstrijden doen sommige het bij mij niet, weet jij hoe dat komt?
Bedoel echt het overzichtstopic van alle foto's http://offy.nl/ffw/index.php die dus.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:18 schreef Offy het volgende:
[..]
Bij mij werkt alles, welke foto's doen het bij jou niet?
quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 22:17 schreef Schanulleke het volgende:
Oeps, daar was ik ook schuldig aan. Sorry Offy, is mij niet eens opgevallen.
Stomme regel ook, 580 past perfect..
Hey, dat is gekquote:Op maandag 26 juni 2006 22:23 schreef snakelady het volgende:
Bedoel echt het overzichtstopic van alle foto's http://offy.nl/ffw/index.php die dus.
Daarvan doet bij mij vervoer, religie, oosters,dingen,drie en nog een aantal het niet, kan er ook niet op klikken.
Mwach, 2000 pixels breed is wel iets aan de grote kant jaquote:Op maandag 26 juni 2006 22:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
offy, was mijn foto te groot, of niet?
De resizer werkt op een of andere manier niet meer, hij is ook al uit de FAQ gehaald, maar we hebben nog niet echt een goede vervanger geloof ik. Hij staat er nu in ieder geval gewoon tussen, ik vond het te lullig om een paar minuten voor 22:00 nog 'je moet hem zelf resizen!' terug te mailenquote:had ´m door de resizer gehaald, die zei dat de foto al minder dan 550 pixels was, maar op d email vond ik m toch wel erg groot
quote:Op maandag 26 juni 2006 22:33 schreef Shark.Bait het volgende:
shit, geen tijd gehad om mijn idee in te sturen.. nou ja.. next time...
Idee! De FOT-fotowedstrijd-herinneringsmail: 'Let op: je hebt nog maar 1 dag om je foto in te zenden! ' offeh: 'Je hebt meegedaan met de wedstrijd maar nog niet gestemd op de foto's. Kijk snel in het topic, want je hebt nog maar 1 dag om te stemmen!quote:
Jij wilt jezelf wel erg graag extra werk op de hals halen zeg!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:59 schreef Offy het volgende:
[..]
[..]
Idee! De FOT-fotowedstrijd-herinneringsmail: 'Let op: je hebt nog maar 1 dag om je foto in te zenden! ' offeh: 'Je hebt meegedaan met de wedstrijd maar nog niet gestemd op de foto's. Kijk snel in het topic, want je hebt nog maar 1 dag om te stemmen!![]()
Allemaal geautomatiseerd natuurlijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:01 schreef Subhuman het volgende:
Jij wilt jezelf wel erg graag extra werk op de hals halen zeg!
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:04 schreef Offy het volgende:
[..]
Allemaal geautomatiseerd natuurlijk![]()
En *iemand* moet toch het goede voorbeeld geven van een deugdzame wedstrijdcoördinator![]()
Tussen die regels stond maar 1 spatie Sub..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:21 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik kan wel tussen de regels doorlezen!
Leuk idee, maar had niks geholpen; ik had gisterenmiddag mijn idee uitgewerkt, maar moest de ouders van een vriend van me helpen met hun ADSL-hij woont nu in het buitenland, en toen ik weer thuis was was het al te laat.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:59 schreef Offy het volgende:
Idee! De FOT-fotowedstrijd-herinneringsmail: 'Let op: je hebt nog maar 1 dag om je foto in te zenden! ' offeh: 'Je hebt meegedaan met de wedstrijd maar nog niet gestemd op de foto's. Kijk snel in het topic, want je hebt nog maar 1 dag om te stemmen!![]()
Wat denk je, HM2? Noteren in het boekkie?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:50 schreef HMaster-II het volgende:
Tussen die regels stond maar 1 spatie Sub..Kweetniet wat jij daar in kan lezen..
![]()
Abslouut... Bij de sectie "Dwaalspoor Opmerkingen".quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wat denk je, HM2? Noteren in het boekkie?
Ik ben er nog niet helemaal uit wat mijn criteria moeten gaan worden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:32 schreef -Marjo- het volgende:
*ook gestemd heeft...
* Ilford vind het ook nog niet makkelijk... Als ik het thema even "vergeet", zie ik meteen wat favorieten. Als ik dan de vraag stel: is dat "vervoer" (in mijn ogen toch subtiel iets anders dan "transport"), dan wordt het lastig(er)...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:29 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal uit wat mijn criteria moeten gaan worden.
Wel weer veel erg mooie inzendingen overigens.
Ik vond het ook moeilijk , maar heb het mezelf makkelijker gemaakt door te denken aan : wat zou ik bij mij aan de muur willen hebben hangen...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:29 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal uit wat mijn criteria moeten gaan worden.
Wel weer veel erg mooie inzendingen overigens.
Doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:24 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik vond het ook moeilijk , maar heb het mezelf makkelijker gemaakt door te denken aan : wat zou ik bij mij aan de muur willen hebben hangen...
Ja, maar dan kom ik telkens weer uit op mijn iegen foto!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:24 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik vond het ook moeilijk , maar heb het mezelf makkelijker gemaakt door te denken aan : wat zou ik bij mij aan de muur willen hebben hangen...
haha dan kies je er zes uit en dan sjoef je alles 1 plekkie naar bovenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:38 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ja, maar dan kom ik telkens weer uit op mijn iegen foto!
Dat heb ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:24 schreef prupke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:26 schreef Offy het volgende:
<postopkrikkend filosofisch gewauwel>
quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, ik heb een balletje opgegooid in het ouwebeptopic. Best een goeie plaat dacht ik. En er hebben, alles bij elkaar gerekend, precies nul mensen op gereageerdEn nu ben ik vast te laat met insturen
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:53 schreef Offy het volgende:
Dit vind ik trouwens wel een leuke, aparte foto. Lekker wegdromen in de trein, doe ik ook altijdIk herken er nog wel net een trein in (denk ik
), maar doordat hij zo wazig is wordt het dromerige effect wel verstrekt, leuk
(kan misschien wel wat kleurtjesopfrissing of contrastverhoging gebruiken
)
Nou, dan weet ik dat voor de volgende keerquote:maar of het wat boeit?
Hallo, dit was een enorm sterk beargumenteerde inhoudelijke reactie op de post van oYo hoorquote:
hap hap?quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:25 schreef Offy het volgende:
Hallo, dit was een enorm sterk beargumenteerde inhoudelijke reactie op de post van oYo hoor![]()
Ik grijp iedere postopkrikkansquote:
Nummer 4 alweer, inclusief je reply op deze postquote:
ja dan is het weinig spek en bonen meerquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:31 schreef Maxcre8 het volgende:
Offy ik had in eerste instantie jou foto boven aan mn lijstje staan
maar ik begrijp de je eigenlijk voor spek en bonen mee doet dus dacht dan kan roger_dry de punten misschien beter gebruiken, aangezien dat ook n mooie plaat is met n trein.
Als het er om gaat wie de punten het beste kan gebruiken... Ik heb er ook nog wel wat nodig hoor!quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:31 schreef Maxcre8 het volgende:
Offy ik had in eerste instantie jou foto boven aan mn lijstje staan
maar ik begrijp de je eigenlijk voor spek en bonen mee doet dus dacht dan kan roger_dry de punten misschien beter gebruiken, aangezien dat ook n mooie plaat is met n trein.
Omdat ze dan heel makkelijk de schijn tegen zou kunnen krijgen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:50 schreef stil het volgende:
Waarom zou Offy eigelijk niet een prijs mogen ontvangen mocht ze winnen?
Nou, ik vind het een beetje onzin hoor, van mij mag ze de prijs aannemen. Er is geen enkele manier waarop ze de wedstrijd kan beinvloeden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Omdat ze dan heel makkelijk de schijn tegen zou kunnen krijgen.
Kut! Daar gaan mijn puntenquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:06 schreef Ynske het volgende:
kut helemaal vergeten te stemmen door al dat gedoe rond mijn verhuizing
Eén en twee lijken wel op elkaar ja.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:19 schreef PoseidonVS het volgende:
Winnaars van harte. goed gedaan!
En help me onthouden dat ik volgende keer ook een trein instuur
18 van de 75, ik ben dik tevreden.
Huh?quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:30 schreef k_man het volgende:
En -Marjo- natuurlijk ook gefeliciteerd met haar derde prijs.
Allereerst: de foto met het meest aantal punten wint, ongeacht wie die ingestuurd heeft.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:28 schreef Kamermans het volgende:
als die voor spek en bonen mee doet vind ik het vreemd dat we wel op hem haar kunnen stemmen,.. nu zit iedereen te zuren dat ze op meer personen willen stemmen en dan vergooien ze eigelijk een van hun stemmen al om op iemand te stemmen die voor spek en bonen mee doet :p
Een 'officiële' mededeling kon ik niet vinden...quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:48 schreef k_man het volgende:
Tjee.
Lees gewoon ff het topic terug ofzo. Het staat zo'n tien posts terug nog.
quote:
Het was eigenlijk mijn bedoeling om dit al vanaf vorige maand in te laten gaan, maar bureaucratie heeft het proces wat vertraagdquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:54 schreef k_man het volgende:
Betekent dit dat Marjo geen prijs krijgt Offy? Of geldt dit vanaf volgende maand?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:55 schreef Ireth het volgende:
![]()
(maar dat maakt voor de topweetikveelhoeveel niet uit!klein foutje ergens onderin
)
Dan wil ik wel opmerken dat ik dat een bijzonder rare gang van zaken vind. Ik had jou toch iets hoger ingeschat.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:05 schreef Offy het volgende:
Het was eigenlijk mijn bedoeling om dit al vanaf vorige maand in te laten gaan, maar bureaucratie heeft het proces wat vertraagd(het heeft voor die wedstrijd gelukkig verder niets uitgemaakt) Dit betekent dat de gehele top 3 (Offy, Roger_dry en TheMarco) deze maand een prijs krijgt.
(en als Marjo in dit tempo doorgaat ze over 3 wedstrijden ook eerste staat
)
Eerder al, voor er ook nog maar een stem geteld was, is door de FA's besloten dat alle crew met de FOT wedstrijd mee mag doen en prijzen mag winnen, door de openheid die bij deze wedstrijd aanwezig is. Het is voor niemand mogelijk de punten te manipuleren zonder dat een deelnemer dat ziet. Daarom is deze uitslag terecht.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan wil ik wel opmerken dat ik dat een bijzonder rare gang van zaken vind. Ik had jou toch iets hoger ingeschat.
Het is sowieso al verre van netjes om nota bene ná de uitslag van een wedstrijd de regels alsnog snel eventjes aan te passen, waardoor de prijswinnaars andere mensen zijn dan bij het begin van de wedstrijd was afgesproken.
Als het dan ook nog eens zo is dat de wedstrijdleiding door de nieuwe regels een prijs gewonnen bijkt te hebben waar ze volgens de regels die golden bij het aangaan van de wedstrijd géén recht op zou hebben gehad, wordt het wel heel fout.
Nee, dat is ie niet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:30 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Eerder al, voor er ook nog maar een stem geteld was, is door de FA's besloten dat alle crew met de FOT wedstrijd mee mag doen en prijzen mag winnen, door de openheid die bij deze wedstrijd aanwezig is. Het is voor niemand mogelijk de punten te manipuleren zonder dat een deelnemer dat ziet. Daarom is deze uitslag terecht.
dan had het jullie wel netjes gestaan om deze uitslag v an de FA's mede te delen voordat de uitslag bekendi is!quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:30 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Eerder al, voor er ook nog maar een stem geteld was, is door de FA's besloten dat alle crew met de FOT wedstrijd mee mag doen en prijzen mag winnen, door de openheid die bij deze wedstrijd aanwezig is. Het is voor niemand mogelijk de punten te manipuleren zonder dat een deelnemer dat ziet. Daarom is deze uitslag terecht.
De regel dat crew niet mee mag doen is voor de FOT wedstrijd nooit officieel geweest. Hij werd slechts door enkelen van jullie aangenomen. Anderen, waaronder Marjo, wisten er niks vanaf dat sommigen deze regel voor waar aannemen. In feite heeft de regel nooit bestaan, dat is alleen door de FA's kort geleden officieel bevestigd.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, dat is ie niet.
Je kunt niet bij het aangaan van een wedstrijd regels afspreken en ze dan na afloop snel even veranderen. Zeker niet als dat betekent dat de wedstrijdleiding er vandoor gaat met een prijs die volgens de oorspronkelijke regels niet voor haar bedoeld was.
Gedurende de wedstrijd de regels in je eigen voordeel veranderen doe je sowieso niet. Ná de wedstrijd bekend maken dat de regels in je eigen voordeel gewijzigd zijn al helemáál niet.
Liefst voor het begin. Je begint een wedstrijd met een set regels en daar hou je je aan. Als er iets veranderd wordt dan met ingang van de volgende ronde.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan had het jullie wel netjes gestaan om deze uitslag v an de FA's mede te delen voordat de uitslag bekendi is!
Maar offy haar eigen woorden waren toch dat mocht zij een prijs winnen ze die zou afstaan aan de volgende in rij.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:36 schreef Subhuman het volgende:
[..]
De regel dat crew niet mee mag doen is voor de FOT wedstrijd nooit officieel geweest. Hij werd slechts door enkelen van jullie aangenomen. Anderen, waaronder Marjo, wisten er niks vanaf dat sommigen deze regel voor waar aannemen. In feite heeft de regel nooit bestaan, dat is alleen door de FA's kort geleden officieel bevestigd.
Dat was voordat ze wist dat ze zou winnen...quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:39 schreef stil het volgende:
[..]
Maar offy haar eigen woorden waren toch dat mocht zij een prijs winnen ze die zou afstaan aan de volgende in rij.
Hou toch op. Offy zélf heeft aangegeven dat ze buiten mededinging meedeed. Als we wat betreft de regels al niet af kunnen gaan op het woord van de wedstrijdleiding wordt het allemaal wel heel ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:36 schreef Subhuman het volgende:
[..]
De regel dat crew niet mee mag doen is voor de FOT wedstrijd nooit officieel geweest. Hij werd slechts door enkelen van jullie aangenomen. Anderen, waaronder Marjo, wisten er niks vanaf dat sommigen deze regel voor waar aannemen. In feite heeft de regel nooit bestaan, dat is alleen door de FA's kort geleden officieel bevestigd.
Zoals ik al zei: vorige maand zijn er al stappen ondernomen om de regels vast te laten zetten. Omdat dat niet op tijd geregeld kon worden is die wedstrijd met de 'oude regel' afgesloten. De regels zijn niet na de uitslag van deze wedstrijd alsnog even aangepast, de regels die altijd al golden zijn nu bekend gemaakt. (en ik had ook liever gezien dat er al wat eerder een iets officieels van een FA kwam, maar dat heb ik niet in de hand)quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:33 schreef k_man het volgende:
Je kunt niet bij het aangaan van een wedstrijd regels afspreken en ze dan na afloop snel even veranderen.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:31 schreef -Marjo- het volgende:
Huh?
Dat klopt, ik heb gezegd dat zolang er nog geen duidelijkheid was over welke regel er nou geldt in deze wedstrijd de prijs op zou schuiven als de winnaar een crewlid was. Dat is nu niet meer het geval. Sterker nog: dat is nooit het geval geweest, maar dat hebben we nooit geweten tot deze maandquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:39 schreef stil het volgende:
Maar offy haar eigen woorden waren toch dat mocht zij een prijs winnen ze die zou afstaan aan de volgende in rij.
Zoals ik al zei, uit coulance zullen we het erover hebben met Marjo, kijken wat zij ervan vindt. Wacht eerst het resultaat van dat gesprek maar even af.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Hou toch op. Offy zélf heeft aangegeven dat ze buiten mededinging meedeed. Als we wat betreft de regels al niet af kunnen gaan op het woord van de wedstrijdleiding wordt het allemaal wel heel ongeloofwaardig.
"Ja ik heb dat toen wel gezegd, maar het is niet bekrachtigd door een FA, dus dan telt het niet."![]()
Je snapt er weinig van hè? Het gaat helemaal niet om Marjo persoonlijk. Het gaat om het wijzigen van de regels nadat de uitslag al bekend is. Iedereen met enig gevoel voor een wedstrijd snapt dat dat gewoon not done is.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:42 schreef Subhuman het volgende:
Offy en ik zullen morgen deze kwestie bespreken met Marjo, de enige die volgens jullie nog recht zou hebben op een prijs. In overleg met haar zullen we kijken wat we gaan doen. Maar nu ga ik eerst slapen, morgen horen jullie meer. Weltrusten!
Offy, alsjeblieft. Kom nou toch, dit slaat echt nergens op. De regels golden wel, ze waren alleen niet bekend? Wat is dat voor een bizarre uitspraak? Zo kun je alles wel recht praten. Ja hoor, het was altijd al zo, we hadden het alleen niet verteld.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:44 schreef Offy het volgende:
Zoals ik al zei: vorige maand zijn er al stappen ondernomen om de regels vast te laten zetten. Omdat dat niet op tijd geregeld kon worden is die wedstrijd met de 'oude regel' afgesloten. De regels zijn niet na de uitslag van deze wedstrijd alsnog even aangepast, de regels die altijd al golden zijn nu bekend gemaakt. (en ik had ook liever gezien dat er al wat eerder een iets officieels van een FA kwam, maar dat heb ik niet in de hand)
Dat doet er helemaal niet toe. Volgens de uitgangspunten waarmee we de wedstrijd zijn begonnen had Marjo recht op die prijs. Niet jij. Of ze dat nou wist of niet.quote:Voor zover ik weet is er niemand blij gemaakt met een dooie mus en was Marjo niet in de veronderstelling dat ze een prijs had gewonnen:
Het ging er niet om dat iemand de punten beter kan gebruikenquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:05 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als het er om gaat wie de punten het beste kan gebruiken... Ik heb er ook nog wel wat nodig hoor!![]()
Offy en Sub en ook ... , jullie snappen het punt wel wat er gemaakt word nu.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:44 schreef Offy het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: vorige maand zijn er al stappen ondernomen om de regels vast te laten zetten. Omdat dat niet op tijd geregeld kon worden is die wedstrijd met de 'oude regel' afgesloten. De regels zijn niet na de uitslag van deze wedstrijd alsnog even aangepast, de regels die altijd al golden zijn nu bekend gemaakt. (en ik had ook liever gezien dat er al wat eerder een iets officieels van een FA kwam, maar dat heb ik niet in de hand)
Voor zover ik weet is er niemand blij gemaakt met een dooie mus en was Marjo niet in de veronderstelling dat ze een prijs had gewonnen:
[..]
[..]
Dat klopt, ik heb gezegd dat zolang er nog geen duidelijkheid was over welke regel er nou geldt in deze wedstrijd de prijs op zou schuiven als de winnaar een crewlid was. Dat is nu niet meer het geval. Sterker nog: dat is nooit het geval geweest, maar dat hebben we nooit geweten tot deze maand
Niemand behalve de crew wist dat. Tot een uurtje geleden.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:02 schreef Maxcre8 het volgende:
Alle winnaars van harte gefeleciteerd!!!![]()
Mijn excuses aan Offy, ik heb blijkbaar niet goed opgelet anders had ik geweten dat je wel gewoon meedeed voor de prijs![]()
huhquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:44 schreef Offy het volgende:
Dat klopt, ik heb gezegd dat zolang er nog geen duidelijkheid was over welke regel er nou geldt in deze wedstrijd de prijs op zou schuiven als de winnaar een crewlid was. Dat is nu niet meer het geval. Sterker nog: dat is nooit het geval geweest, maar dat hebben we nooit geweten tot deze maand
ps , geld dit alleen als je niet in de top 3 staat?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:37 schreef Offy het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb al aangegeven dat mijn inzending voor spek en bonen meedoet. Mocht ik per ongeluk een keer winnen dan schuift de prijs gewoon op naar de 2e plaats. (beetje flauw om mezelf een prijs te geven)
kon je alleen weten als je mod (of nep mod) bent.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:02 schreef Maxcre8 het volgende:
Mijn excuses aan Offy, ik heb blijkbaar niet goed opgelet anders had ik geweten dat je wel gewoon meedeed voor de prijs![]()
Wil je mij er buiten laten?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:00 schreef prupke het volgende:
[..]
Offy en Sub en ook Ron , jullie snappen het punt wel wat er gemaakt word nu.
Dat kon je nog niet weten, dat was alleen achter de schermen bekentquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:02 schreef Maxcre8 het volgende:
never mindquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wil je mij er buiten laten?sinds een half jaar doe ik letterlijk NIETS meer met de wedstrijd. Ik klikte per ongeluk op de laatste post van dit topic, en viel met mijn neus in de boter: er was weer heibel. de hele discussie heb ik niet gevolgd, wil ik niet volgen, en ga ik ook niet volgen. De wedstrijd is de baby van Offy en Subhuman. Ik ben slechts de boze heks.
![]()
ok.. pfew.. wist het ook ff niet meerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:06 schreef Schanulleke het volgende:
Check de post-icon Maxcre8. Het was wel al duidelijk hoor
nee je bent een fot mod, die zich in een topic binnen fot meld.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wil je mij er buiten laten?sinds een half jaar doe ik letterlijk NIETS meer met de wedstrijd. Ik klikte per ongeluk op de laatste post van dit topic, en viel met mijn neus in de boter: er was weer heibel. de hele discussie heb ik niet gevolgd, wil ik niet volgen, en ga ik ook niet volgen. De wedstrijd is de baby van Offy en Subhuman. Ik ben slechts de boze heks.
![]()
euhm : dit is een discussie topicquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:50 schreef RonaldV het volgende:
Leve de tradities van de FOT-wedstrijd!
je bent mod van fot hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is sowieso al verre van netjes om nota bene ná de uitslag van een wedstrijd de regels alsnog snel eventjes aan te passen, waardoor de prijswinnaars andere mensen zijn dan bij het begin van de wedstrijd was afgesproken.
Als het dan ook nog eens zo is dat de wedstrijdleiding door de nieuwe regels een prijs gewonnen bijkt te hebben waar ze volgens de regels die golden bij het aangaan van de wedstrijd géén recht op zou hebben gehad, wordt het wel heel fout.
Is het niet zo dat een wet ook pas ingaat nadat deze is gepubliceerd ter kennisgeving?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:44 schreef Offy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:50 schreef RonaldV het volgende:
Ik hou het lekker bij cola en popcorn hoor Puckzzzielieverd..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:30 schreef Puckzzz het volgende:
Alle prijswinnaars gefeliciteerd! terechte winnaars, de foto's zullen heel mooi aan jullie muur staan straks!
* Puckzzz paast even een glaasje azijn rond i.p.v. champagne aangezien dat de lokale drank schijnt te zijn hier!
OK, laat ik het dan nog maar een keer uitleggen:quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:24 schreef Re het volgende:
[..]
je bent mod van fot (...) als verantwoordelijke ook wel...
Gelukkig, er zijn er ook die de post wel op waarde schatten.quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:50 schreef RonaldV het volgende:
Het is mij in dit geharrewar nog niet eens duidelijk wie de oppositie isquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:46 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor een regeltjescrisis compleet met fot-tair debat en het aftreden van het complete modteam incl. wedstrijdleidingLaten we vooral de werkelijkheid simuleren hier
Oh ja....ook hier kan de oppositie mijn stem schudden
Ik ben eenmansfractie die geen partij kiest... Ben wel omkoopbaarquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is mij in dit geharrewar nog niet eens duidelijk wie de oppositie is
Alles wat niet in het modteam zitquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is mij in dit geharrewar nog niet eens duidelijk wie de oppositie is
Ah ja ik ben bij de vorige verkiezingen al weggestemd, ik draag nog steeds de mentale littekens...ik durf het niet meer aan en ben onpartijdigquote:
We zouden ook een coole discussie over normen en waarden kunnen startenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ah ja ik ben bij de vorige verkiezingen al weggestemd, ik draag nog steeds de mentale littekens...ik durf het niet meer aan en ben onpartijdigmaar ook omkoopbaar
![]()
Ik stel voor dat we dat volgende maand laten ingaan, zoals je ook zelf aangaf in je mail van gisteren. Je kunt imo niet de hele wedstrijd roepen dat je voor spek en bonen meedoet en dan op het laatste moment de prijs alsnog zelf in ontvangst nemen. Afspraak is nou eenmaal afspraak.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:49 schreef Offy het volgende:
Wow
[afbeelding]
( we hadden wel wat meer stemmers mogen hebben, maar die oranje lijn gaat de goede kant op)
Iedereen hartstikke bedankt voor alle puntenRoger_dry en TheMarco: jullie natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met jullie plaats in de top 3
Ik wil van jullie allebei graag voor 1 juli 22:00 2 onderwerpen voor de nieuwe wedstrijd ontvangen. Ik neem met jullie zelf ook zo snel mogelijk contact op over de prijs die jullie gewonnen hebben!
Nog even hierover:
[..]
Allereerst: de foto met het meest aantal punten wint, ongeacht wie die ingestuurd heeft.
Omdat hier een helehoop vragen over kwamen waar ik geen antwoord op kon geven toen ik net begon heb ik besloten om crew voor spek en bonen mee te laten doen tot er meer duidelijkheid was. (Iemand van de crew kon dus wel als winnaar worden gekozen, alleen ging de prijs dan naar de eerstvolgende user die geen crewlid was. Het 'voor spek en bonen meedoen' gold dus alleen voor de prijs en had verder geen invloed op de top3) Dit was dus geen officiele regel, maar een tijdelijke oplossing tot er meer duidelijkheid over zou komen. En die is er nu eindelijk(Ik had gehoopt dat ik de 'officiele reactie' nog even hier in kon knippen en plakken, maar dat komt hopelijk alsnog) De (nu échte
) regel voor de FOTwedstrijd zoals hij nu is, is dat iedereen mee mag doen, iedereen mag stemmen en iedereen mag winnen
man, neem een leven ofzoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
OK, laat ik het dan nog maar een keer uitleggen:
Zowel hier als in de crew is het bekend dat ik niets met de fotowedstrijd doe. Het simpele feit dat ik mod ben doet daar niets aan af, anders had ik wel een inhoudelijke reactie gegeven in dit topic. Dat ik toevalllig een keer een post doe in dit topic verandert daar niets aan. Ik constateerde slechts dat de wedstrijd geheel volgens de wedstrijdtradities verloopt. Als ik al ergens verantwoordelijk voor ben, dan is dat voor het bewaken van de rust op FOT. Ik ben nadrukkelijk NIET verantwoordelijk voor de inhoud van de wedstrijd.
Tot nu toe zie ik niets meer dan een gezonde, iets verhitte discussie. Geen geflame, hooguit wat subtiel gezuig. Regel het onder elkaar, probeer het topic niet te veel te verklooien met deze discussie, en als jullie er niet uitkomen kun je altijd nog mailen. Onze adressen zijn bekend, en als jullie er dan nog niet uitkomen kun je altijd nog naar de FAs mailen op forum@fok.nl
Dat heb ik nergens aangegeven? Alle mails die ik hierover gestuurd heb gingen over de juniwedstrijd.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:02 schreef Danny het volgende:
Ik stel voor dat we dat volgende maand laten ingaan, zoals je ook zelf aangaf in je mail van gisteren.
In de maanden dat ik geroepen heb ik dat voor spek en bonen zou meedoen is dat ook gebeurd. Ik wist niet hoe de regels waren en niemand kon mij dat vertellen, dus voor de zekerheid heb ik gezegd dat mijn prijs door zou schuiven mocht ik de wedstrijd winnen tot er duidelijkheid zou komen. Die duidelijkheid is deze maand gekomen en er is beslist dat de crew-regel niet voor onze wedstrijd geldt en dat de foto met de meeste stemmen van de users gewoon de prijs wint, crew of niet.quote:Je kunt imo niet de hele wedstrijd roepen dat je voor spek en bonen meedoet en dan op het
laatste moment de prijs alsnog zelf in ontvangst nemen.
Proost!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:30 schreef Puckzzz het volgende:
Alle prijswinnaars gefeliciteerd! terechte winnaars, de foto's zullen heel mooi aan jullie muur staan straks!
* Puckzzz paast even een glaasje azijn rond i.p.v. champagne aangezien dat de lokale drank schijnt te zijn hier!
Bovenaan je mail staat inderdaad dat het gaat om een mail die je vorige maand al hebt gestuurd. Echter kan een nieuwe crewbeslissing natuurlijk nooit ingaan halverwege een wedstrijd, laat staan op het moment dat de wedstrijd al is afgelopen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:11 schreef Offy het volgende:
Dat heb ik nergens aangegeven? Alle mails die ik hierover gestuurd heb gingen over de juniwedstrijd.
En dat gaat in per volgende maand, niet deze maand.quote:In de maanden dat ik geroepen heb ik dat voor spek en bonen zou meedoen is dat ook gebeurd. Ik wist niet hoe de regels waren en niemand kon mij dat vertellen, dus voor de zekerheid heb ik gezegd dat mijn prijs door zou schuiven mocht ik de wedstrijd winnen tot er duidelijkheid zou komen. Die duidelijkheid is deze maand gekomen en er is beslist dat de crew-regel niet voor onze wedstrijd geldt en dat de foto met de meeste stemmen van de users gewoon de prijs wint, crew of niet.
Voor Uwen Plezier ende Vermaeckquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:52 schreef Ymke het volgende:
Wat een klucht is de wedstrijd aan het worden zeg![]()
Nogal jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:52 schreef Ymke het volgende:
Wat een klucht is de wedstrijd aan het worden zeg![]()
Koffie? Joh! Ik heb de Spaanse maaltijdcrackers... al aangeruktquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nogal jaHet was vermakelijk om te lezen onder het genot van het eerste kopje koffie
quote:
Regering demissionair, FOT-crew demissionair...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:20 schreef Shark.Bait het volgende:
Misschien tijd voor sub-offy-Ronv team om een voorbeeld te nemen aan kabinet Balkenende?
ja, ook ik ben door de Portugezen omgekochtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:22 schreef RonaldV het volgende:
Regering demissionair, FOT-crew demissionair...
Wil je het land naar de kloten helpen of zo?
Dat de kleinste zich terugtrekt en de rest demissionair door regeert?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:20 schreef Shark.Bait het volgende:
Misschien tijd voor sub-offy-Ronv team om een voorbeeld te nemen aan kabinet Balkenende?
ga jij hier nou vertellen dat je vind dat Offy zich terug zou moeten trekken als wedstrijdleiding?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat de kleinste zich terugtrekt en de rest demissionair door regeert?
Dat lees je helemaal verkeerd.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ga jij hier nou vertellen dat je vind dat Offy zich terug zou moeten trekken als wedstrijdleiding?of lees ik dit helemaal verkeerd?
ja en er ook ff niet bijzetten hoe ik het dan moet lezen. Wie bedoel je dan? gooi die knuppel eens door de kerk en schiet die kogel eens door het hoenderhok?quote:
Het was slechts onschuldig voortborduren op de opmerking van SB dat de crew van FOT hetzelfde zou moeten doen als het kabinet. Wat daar is gebeurd, is dat de kleinste partij zich heeft teruggetrokken en de andere twee demissionair verder regeren. Dus ik vroef SB ff op ie dat ook bedoelde met z'n opmerking over FOT.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja en er ook ff niet bijzetten hoe ik het dan moet lezen. Wie bedoel je dan? gooi die knuppel eens door de kerk en schiet die kogel eens door het hoenderhok?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:49 schreef Offy het volgende:
Iedereen hartstikke bedankt voor alle puntenRoger_dry en TheMarco: jullie natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met jullie plaats in de top 3
Ik wil van jullie allebei graag voor 1 juli 22:00 2 onderwerpen voor de nieuwe wedstrijd ontvangen.
Heeft TheMarco ook al gemailedquote:
NEEEHEEE!!!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heeft TheMarco ook al gemailedZo ja, kom op met die onderwerpen dan
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
NEEEHEEE!!!
wacht eens even!!
Mag Offy wel een neiuw onderwep insturen? De prijs is naar Marjo gegaan, dan moet die ook een nieuw onderwerp insturen!!![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
NEEEHEEE!!!
wacht eens even!!
Mag Offy wel een neiuw onderwep insturen? De prijs is naar Marjo gegaan, dan moet die ook een nieuw onderwerp insturen!!![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:34 schreef petre86 het volgende:
neem dan een tussenweg:
4 winnaars, 4 prijzen, volgende maand dan maar tijdelijk 2 prijzen...
ik was eerder hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:35 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik was net van plan volgende maand 3e te worden
Tja, dan zit er niks anders op dan 1ste of 2de te worden he, iedereen moet offers maken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:35 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik was net van plan volgende maand 3e te worden
Je gaat er al vanuit dat we volgende maand weer 3 prijzen hebben?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:34 schreef petre86 het volgende:
neem dan een tussenweg:
Nee, maar hij heeft nog tot morgenavond om rustig na te denkenquote:
Beetje mosterd na de maaltijd? Volgens mij is na de reactie van Danny wel duidelijk hoe de kaarten liggen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:34 schreef petre86 het volgende:
neem dan een tussenweg:
maar als de FA's besluiten dat ook Offy mag winnen, al voor het einde van de wedstrijd(alleen dat werd niet gecommuniceerd) .... dan id het ook wel zuur voor Offy, dat ze nu alsnog niet mag winnen..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd? Volgens mij is na de reactie van Danny wel duidelijk hoe de kaarten liggen.
SHit happens. Er zijn ergere dingen in de wereld.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:23 schreef petre86 het volgende:
maar als de FA's besluiten dat ook Offy mag winnen, al voor het einde van de wedstrijd(alleen dat werd niet gecommuniceerd) .... dan id het ook wel zuur voor Offy, dat ze nu alsnog niet mag winnen..
Er is nog helemaal niks duidelijk. We gaan in overleg met Marjo en aan de hand van dat gesprek nemen we een beslissing. En voor de rest kan deze discussie, zoals Offy eerder al meldde, over de mail.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd? Volgens mij is na de reactie van Danny wel duidelijk hoe de kaarten liggen.
of je leest je even inquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:47 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Er is nog helemaal niks duidelijk. We gaan in overleg met Marjo en aan de hand van dat gesprek nemen we een beslissing. En voor de rest kan deze discussie, zoals Offy eerder al meldde, over de mail.
en dan met name de laatste zinquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:15 schreef Danny het volgende:
[..]
Bovenaan je mail staat inderdaad dat het gaat om een mail die je vorige maand al hebt gestuurd. Echter kan een nieuwe crewbeslissing natuurlijk nooit ingaan halverwege een wedstrijd, laat staan op het moment dat de wedstrijd al is afgelopen.
[..]
En dat gaat in per volgende maand, niet deze maand.
Nouquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:04 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat ik dat niet gelezen had?
en welk gedeelte van de zin snap je niet?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:04 schreef Subhuman het volgende:
[..]
sinds wanneer sta jij boven Danny?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:24 schreef Subhuman het volgende:
Nogmaals, er is nog geen beslissing genomen, Offy heeft het laatste woord, we gaan met Marjo overleggen, er is geen enkele reden om hier nog over verder te gaan. Mocht je nog willen reageren doe dat dan per mail.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
sinds wanneer sta jij boven Danny?
die zegt toch duidelijk dat er een beslissing is genomen...
ow had ik nog geen hoi gezegd? wat slordig van me...sorrie!quote:
Negeer vooral wat Danny heeft aangegeven.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:24 schreef Subhuman het volgende:
Nogmaals, er is nog geen beslissing genomen, Offy heeft het laatste woord, we gaan met Marjo overleggen, er is geen enkele reden om hier nog over verder te gaan. Mocht je nog willen reageren doe dat dan per mail.
Ja, zwaai nog eens even arrogant.quote:
Nee Sub, hij zegt het zelfs meerdere malen:quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Negeer vooral wat Danny heeft aangegeven.
Op Fok heeft Danny volgens mij het laatste woord. Niet jij, niet Offy.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:47 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Er is nog helemaal niks duidelijk. We gaan in overleg met Marjo en aan de hand van dat gesprek nemen we een beslissing. En voor de rest kan deze discussie, zoals Offy eerder al meldde, over de mail.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:04 schreef Subhuman het volgende:
[..]
en toen was ik vergeten gedag te zeggen:quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:24 schreef Subhuman het volgende:
quote:
Jaja...dat weten we nou wel....quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:55 schreef SunChaser het volgende:
Je kunt niet eerst zeggen dat je voor spek en bonen meedoet en als je dan wint ineens de prijs claimen.
toch nog een stem uitgebracht?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:31 schreef PdeHoog het volgende:
Sub, ik vind je redelijk naief bezig hierBlijkbaar hebben jullie zelf wat vergeten te communiceren en daardoor loopt deze discussie. Ga dan niet een klein kind spelen door te gaan roepen dat je gaat overleggen met Marjo. Ze heeft gewoon recht op die prijs.
En dan nog....het gaat om een afdruk van een fotootje.....in vredesnaam zegHet begint echt de politiek te lijken hier
Het gaat nergens over.
Nu niet meer dusquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
je hoeft inprincipe niet eens te overleggen volgens de regels , is gewoon spek en bonen simpel as that
Precies, ze gaf al aan dat ze de prijs zou doorschuiven dus dat is precies wat ze moet doen. In juli kan ze wel echt meedingen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
je hoeft inprincipe niet eens te overleggen volgens de regels , is gewoon spek en bonen simpel as that
niet halvewege een wedstrijd de wedstrijdregels veranderen in eigen voordeel , opvolgende wedstrijden na deze was het prima geweestquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nu niet meer dusIedere user van FOK (dus ook FA's en mods) kan meedoen en winnen
Dat is ook wat er gaat gebeuren neem ik aan. En wie het er niet mee eens is geeft offy maar voorkeursstemmen in juliquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
niet halvewege een wedstrijd de wedstrijdregels veranderen in eigen voordeel , opvolgende wedstrijden na deze was het prima geweest
Ik denk dat de meeste users geen probleem hebben met de nieuwe regel, maar dit een principe kwestie is.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben een eenmansfractie met een volstrekt eigen meningIk vind de nieuwe regel
Alleen hadden zowel Sub als Offy dit gezeik op hun klompen aan kunnen voelen
Dat word ik echter alquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:15 schreef stil het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste users geen probleem hebben met de nieuwe regel, maar dit een principe kwestie is.
Ook ik gun de prijs wel aan Offy![]()
Als er volgende maand weer prijzen zijn dan moet ze zorgen dat ze weer de beste is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |