NEEEHEEE!!!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heeft TheMarco ook al gemailedZo ja, kom op met die onderwerpen dan
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
NEEEHEEE!!!
wacht eens even!!
Mag Offy wel een neiuw onderwep insturen? De prijs is naar Marjo gegaan, dan moet die ook een nieuw onderwerp insturen!!![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
NEEEHEEE!!!
wacht eens even!!
Mag Offy wel een neiuw onderwep insturen? De prijs is naar Marjo gegaan, dan moet die ook een nieuw onderwerp insturen!!![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:34 schreef petre86 het volgende:
neem dan een tussenweg:
4 winnaars, 4 prijzen, volgende maand dan maar tijdelijk 2 prijzen...
ik was eerder hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:35 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik was net van plan volgende maand 3e te worden
Tja, dan zit er niks anders op dan 1ste of 2de te worden he, iedereen moet offers maken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:35 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik was net van plan volgende maand 3e te worden
Je gaat er al vanuit dat we volgende maand weer 3 prijzen hebben?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:34 schreef petre86 het volgende:
neem dan een tussenweg:
Nee, maar hij heeft nog tot morgenavond om rustig na te denkenquote:
Beetje mosterd na de maaltijd? Volgens mij is na de reactie van Danny wel duidelijk hoe de kaarten liggen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:34 schreef petre86 het volgende:
neem dan een tussenweg:
maar als de FA's besluiten dat ook Offy mag winnen, al voor het einde van de wedstrijd(alleen dat werd niet gecommuniceerd) .... dan id het ook wel zuur voor Offy, dat ze nu alsnog niet mag winnen..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd? Volgens mij is na de reactie van Danny wel duidelijk hoe de kaarten liggen.
SHit happens. Er zijn ergere dingen in de wereld.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:23 schreef petre86 het volgende:
maar als de FA's besluiten dat ook Offy mag winnen, al voor het einde van de wedstrijd(alleen dat werd niet gecommuniceerd) .... dan id het ook wel zuur voor Offy, dat ze nu alsnog niet mag winnen..
Er is nog helemaal niks duidelijk. We gaan in overleg met Marjo en aan de hand van dat gesprek nemen we een beslissing. En voor de rest kan deze discussie, zoals Offy eerder al meldde, over de mail.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd? Volgens mij is na de reactie van Danny wel duidelijk hoe de kaarten liggen.
of je leest je even inquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:47 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Er is nog helemaal niks duidelijk. We gaan in overleg met Marjo en aan de hand van dat gesprek nemen we een beslissing. En voor de rest kan deze discussie, zoals Offy eerder al meldde, over de mail.
en dan met name de laatste zinquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:15 schreef Danny het volgende:
[..]
Bovenaan je mail staat inderdaad dat het gaat om een mail die je vorige maand al hebt gestuurd. Echter kan een nieuwe crewbeslissing natuurlijk nooit ingaan halverwege een wedstrijd, laat staan op het moment dat de wedstrijd al is afgelopen.
[..]
En dat gaat in per volgende maand, niet deze maand.
Nouquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:04 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat ik dat niet gelezen had?
en welk gedeelte van de zin snap je niet?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:04 schreef Subhuman het volgende:
[..]
sinds wanneer sta jij boven Danny?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:24 schreef Subhuman het volgende:
Nogmaals, er is nog geen beslissing genomen, Offy heeft het laatste woord, we gaan met Marjo overleggen, er is geen enkele reden om hier nog over verder te gaan. Mocht je nog willen reageren doe dat dan per mail.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
sinds wanneer sta jij boven Danny?
die zegt toch duidelijk dat er een beslissing is genomen...
ow had ik nog geen hoi gezegd? wat slordig van me...sorrie!quote:
Negeer vooral wat Danny heeft aangegeven.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:24 schreef Subhuman het volgende:
Nogmaals, er is nog geen beslissing genomen, Offy heeft het laatste woord, we gaan met Marjo overleggen, er is geen enkele reden om hier nog over verder te gaan. Mocht je nog willen reageren doe dat dan per mail.
Ja, zwaai nog eens even arrogant.quote:
Nee Sub, hij zegt het zelfs meerdere malen:quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Negeer vooral wat Danny heeft aangegeven.
Op Fok heeft Danny volgens mij het laatste woord. Niet jij, niet Offy.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:47 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Er is nog helemaal niks duidelijk. We gaan in overleg met Marjo en aan de hand van dat gesprek nemen we een beslissing. En voor de rest kan deze discussie, zoals Offy eerder al meldde, over de mail.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:04 schreef Subhuman het volgende:
[..]
en toen was ik vergeten gedag te zeggen:quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:24 schreef Subhuman het volgende:
quote:
Jaja...dat weten we nou wel....quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:55 schreef SunChaser het volgende:
Je kunt niet eerst zeggen dat je voor spek en bonen meedoet en als je dan wint ineens de prijs claimen.
toch nog een stem uitgebracht?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:31 schreef PdeHoog het volgende:
Sub, ik vind je redelijk naief bezig hierBlijkbaar hebben jullie zelf wat vergeten te communiceren en daardoor loopt deze discussie. Ga dan niet een klein kind spelen door te gaan roepen dat je gaat overleggen met Marjo. Ze heeft gewoon recht op die prijs.
En dan nog....het gaat om een afdruk van een fotootje.....in vredesnaam zegHet begint echt de politiek te lijken hier
Het gaat nergens over.
Nu niet meer dusquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
je hoeft inprincipe niet eens te overleggen volgens de regels , is gewoon spek en bonen simpel as that
Precies, ze gaf al aan dat ze de prijs zou doorschuiven dus dat is precies wat ze moet doen. In juli kan ze wel echt meedingen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
je hoeft inprincipe niet eens te overleggen volgens de regels , is gewoon spek en bonen simpel as that
niet halvewege een wedstrijd de wedstrijdregels veranderen in eigen voordeel , opvolgende wedstrijden na deze was het prima geweestquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nu niet meer dusIedere user van FOK (dus ook FA's en mods) kan meedoen en winnen
Dat is ook wat er gaat gebeuren neem ik aan. En wie het er niet mee eens is geeft offy maar voorkeursstemmen in juliquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
niet halvewege een wedstrijd de wedstrijdregels veranderen in eigen voordeel , opvolgende wedstrijden na deze was het prima geweest
Ik denk dat de meeste users geen probleem hebben met de nieuwe regel, maar dit een principe kwestie is.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben een eenmansfractie met een volstrekt eigen meningIk vind de nieuwe regel
Alleen hadden zowel Sub als Offy dit gezeik op hun klompen aan kunnen voelen
Dat word ik echter alquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:15 schreef stil het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste users geen probleem hebben met de nieuwe regel, maar dit een principe kwestie is.
Ook ik gun de prijs wel aan Offy![]()
Als er volgende maand weer prijzen zijn dan moet ze zorgen dat ze weer de beste is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |