Precies, ze gaf al aan dat ze de prijs zou doorschuiven dus dat is precies wat ze moet doen. In juli kan ze wel echt meedingen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
je hoeft inprincipe niet eens te overleggen volgens de regels , is gewoon spek en bonen simpel as that
niet halvewege een wedstrijd de wedstrijdregels veranderen in eigen voordeel , opvolgende wedstrijden na deze was het prima geweestquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nu niet meer dusIedere user van FOK (dus ook FA's en mods) kan meedoen en winnen
Dat is ook wat er gaat gebeuren neem ik aan. En wie het er niet mee eens is geeft offy maar voorkeursstemmen in juliquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
niet halvewege een wedstrijd de wedstrijdregels veranderen in eigen voordeel , opvolgende wedstrijden na deze was het prima geweest
Ik denk dat de meeste users geen probleem hebben met de nieuwe regel, maar dit een principe kwestie is.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben een eenmansfractie met een volstrekt eigen meningIk vind de nieuwe regel
Alleen hadden zowel Sub als Offy dit gezeik op hun klompen aan kunnen voelen
Dat word ik echter alquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:15 schreef stil het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste users geen probleem hebben met de nieuwe regel, maar dit een principe kwestie is.
Ook ik gun de prijs wel aan Offy![]()
Als er volgende maand weer prijzen zijn dan moet ze zorgen dat ze weer de beste is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |