quote:
Regering demissionair, FOT-crew demissionair...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:20 schreef Shark.Bait het volgende:
Misschien tijd voor sub-offy-Ronv team om een voorbeeld te nemen aan kabinet Balkenende?
ja, ook ik ben door de Portugezen omgekochtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:22 schreef RonaldV het volgende:
Regering demissionair, FOT-crew demissionair...
Wil je het land naar de kloten helpen of zo?
Dat de kleinste zich terugtrekt en de rest demissionair door regeert?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:20 schreef Shark.Bait het volgende:
Misschien tijd voor sub-offy-Ronv team om een voorbeeld te nemen aan kabinet Balkenende?
ga jij hier nou vertellen dat je vind dat Offy zich terug zou moeten trekken als wedstrijdleiding?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat de kleinste zich terugtrekt en de rest demissionair door regeert?
Dat lees je helemaal verkeerd.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ga jij hier nou vertellen dat je vind dat Offy zich terug zou moeten trekken als wedstrijdleiding?of lees ik dit helemaal verkeerd?
ja en er ook ff niet bijzetten hoe ik het dan moet lezen. Wie bedoel je dan? gooi die knuppel eens door de kerk en schiet die kogel eens door het hoenderhok?quote:
Het was slechts onschuldig voortborduren op de opmerking van SB dat de crew van FOT hetzelfde zou moeten doen als het kabinet. Wat daar is gebeurd, is dat de kleinste partij zich heeft teruggetrokken en de andere twee demissionair verder regeren. Dus ik vroef SB ff op ie dat ook bedoelde met z'n opmerking over FOT.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja en er ook ff niet bijzetten hoe ik het dan moet lezen. Wie bedoel je dan? gooi die knuppel eens door de kerk en schiet die kogel eens door het hoenderhok?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:49 schreef Offy het volgende:
Iedereen hartstikke bedankt voor alle puntenRoger_dry en TheMarco: jullie natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met jullie plaats in de top 3
Ik wil van jullie allebei graag voor 1 juli 22:00 2 onderwerpen voor de nieuwe wedstrijd ontvangen.
Heeft TheMarco ook al gemailedquote:
NEEEHEEE!!!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heeft TheMarco ook al gemailedZo ja, kom op met die onderwerpen dan
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
NEEEHEEE!!!
wacht eens even!!
Mag Offy wel een neiuw onderwep insturen? De prijs is naar Marjo gegaan, dan moet die ook een nieuw onderwerp insturen!!![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
NEEEHEEE!!!
wacht eens even!!
Mag Offy wel een neiuw onderwep insturen? De prijs is naar Marjo gegaan, dan moet die ook een nieuw onderwerp insturen!!![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:34 schreef petre86 het volgende:
neem dan een tussenweg:
4 winnaars, 4 prijzen, volgende maand dan maar tijdelijk 2 prijzen...
ik was eerder hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:35 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik was net van plan volgende maand 3e te worden
Tja, dan zit er niks anders op dan 1ste of 2de te worden he, iedereen moet offers maken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:35 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik was net van plan volgende maand 3e te worden
Je gaat er al vanuit dat we volgende maand weer 3 prijzen hebben?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:34 schreef petre86 het volgende:
neem dan een tussenweg:
Nee, maar hij heeft nog tot morgenavond om rustig na te denkenquote:
Beetje mosterd na de maaltijd? Volgens mij is na de reactie van Danny wel duidelijk hoe de kaarten liggen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:34 schreef petre86 het volgende:
neem dan een tussenweg:
maar als de FA's besluiten dat ook Offy mag winnen, al voor het einde van de wedstrijd(alleen dat werd niet gecommuniceerd) .... dan id het ook wel zuur voor Offy, dat ze nu alsnog niet mag winnen..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd? Volgens mij is na de reactie van Danny wel duidelijk hoe de kaarten liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |