abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 juni 2006 @ 10:01:00 #235
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39383046
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 09:57 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Alles wat niet in het modteam zit
Ah ja ik ben bij de vorige verkiezingen al weggestemd, ik draag nog steeds de mentale littekens...ik durf het niet meer aan en ben onpartijdig maar ook omkoopbaar
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_39383064
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 10:01 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ah ja ik ben bij de vorige verkiezingen al weggestemd, ik draag nog steeds de mentale littekens...ik durf het niet meer aan en ben onpartijdig maar ook omkoopbaar
We zouden ook een coole discussie over normen en waarden kunnen starten

Ik weet trouwens al een onderwerp voor de volgende verkiezingen wedstrijd: politiek
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Admin vrijdag 30 juni 2006 @ 10:02:28 #237
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_39383089
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 22:49 schreef Offy het volgende:
Wow
[afbeelding]
( we hadden wel wat meer stemmers mogen hebben, maar die oranje lijn gaat de goede kant op )

Iedereen hartstikke bedankt voor alle punten Roger_dry en TheMarco: jullie natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met jullie plaats in de top 3 Ik wil van jullie allebei graag voor 1 juli 22:00 2 onderwerpen voor de nieuwe wedstrijd ontvangen. Ik neem met jullie zelf ook zo snel mogelijk contact op over de prijs die jullie gewonnen hebben!

Nog even hierover:
[..]

Allereerst: de foto met het meest aantal punten wint, ongeacht wie die ingestuurd heeft.

Omdat hier een helehoop vragen over kwamen waar ik geen antwoord op kon geven toen ik net begon heb ik besloten om crew voor spek en bonen mee te laten doen tot er meer duidelijkheid was. (Iemand van de crew kon dus wel als winnaar worden gekozen, alleen ging de prijs dan naar de eerstvolgende user die geen crewlid was. Het 'voor spek en bonen meedoen' gold dus alleen voor de prijs en had verder geen invloed op de top3) Dit was dus geen officiele regel, maar een tijdelijke oplossing tot er meer duidelijkheid over zou komen. En die is er nu eindelijk (Ik had gehoopt dat ik de 'officiele reactie' nog even hier in kon knippen en plakken, maar dat komt hopelijk alsnog) De (nu échte ) regel voor de FOTwedstrijd zoals hij nu is, is dat iedereen mee mag doen, iedereen mag stemmen en iedereen mag winnen
Ik stel voor dat we dat volgende maand laten ingaan, zoals je ook zelf aangaf in je mail van gisteren. Je kunt imo niet de hele wedstrijd roepen dat je voor spek en bonen meedoet en dan op het laatste moment de prijs alsnog zelf in ontvangst nemen. Afspraak is nou eenmaal afspraak.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 30 juni 2006 @ 10:04:49 #238
262 Re
Kiss & Swallow
pi_39383164
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 09:18 schreef RonaldV het volgende:

[..]

OK, laat ik het dan nog maar een keer uitleggen:
Zowel hier als in de crew is het bekend dat ik niets met de fotowedstrijd doe. Het simpele feit dat ik mod ben doet daar niets aan af, anders had ik wel een inhoudelijke reactie gegeven in dit topic. Dat ik toevalllig een keer een post doe in dit topic verandert daar niets aan. Ik constateerde slechts dat de wedstrijd geheel volgens de wedstrijdtradities verloopt. Als ik al ergens verantwoordelijk voor ben, dan is dat voor het bewaken van de rust op FOT. Ik ben nadrukkelijk NIET verantwoordelijk voor de inhoud van de wedstrijd.

Tot nu toe zie ik niets meer dan een gezonde, iets verhitte discussie. Geen geflame, hooguit wat subtiel gezuig. Regel het onder elkaar, probeer het topic niet te veel te verklooien met deze discussie, en als jullie er niet uitkomen kun je altijd nog mailen. Onze adressen zijn bekend, en als jullie er dan nog niet uitkomen kun je altijd nog naar de FAs mailen op forum@fok.nl
man, neem een leven ofzo , je kan verwachten met zulk soort acties dat mensen gaan reageren, als ik op maandag iets beloof en het op dinsdag weer terugdraai omdat toevallig dat zo beter uitkomt voor mij dan geeft dat ook vragen.... of is dat dan naief

boeit me verder niet wie er wint hoor, offy heeft de mooiste foto en die zal binnenkort mooi op canvas aan haar muur hangen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 30 juni 2006 @ 10:05:32 #239
262 Re
Kiss & Swallow
pi_39383184
en wat danny zegt
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_39383203
Oh wacht ff....da's waar.... FOK! is geen democratie Probleem opgelost
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 30 juni 2006 @ 10:11:50 #241
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_39383406
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 10:02 schreef Danny het volgende:
Ik stel voor dat we dat volgende maand laten ingaan, zoals je ook zelf aangaf in je mail van gisteren.
Dat heb ik nergens aangegeven? Alle mails die ik hierover gestuurd heb gingen over de juniwedstrijd.
quote:
Je kunt imo niet de hele wedstrijd roepen dat je voor spek en bonen meedoet en dan op het
laatste moment de prijs alsnog zelf in ontvangst nemen.
In de maanden dat ik geroepen heb ik dat voor spek en bonen zou meedoen is dat ook gebeurd. Ik wist niet hoe de regels waren en niemand kon mij dat vertellen, dus voor de zekerheid heb ik gezegd dat mijn prijs door zou schuiven mocht ik de wedstrijd winnen tot er duidelijkheid zou komen. Die duidelijkheid is deze maand gekomen en er is beslist dat de crew-regel niet voor onze wedstrijd geldt en dat de foto met de meeste stemmen van de users gewoon de prijs wint, crew of niet.

Er is besloten dat we contact op gaan nemen met Marjo, ik wacht af tot daar iets uitgekomen is.
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 07:30 schreef Puckzzz het volgende:
Alle prijswinnaars gefeliciteerd! terechte winnaars, de foto's zullen heel mooi aan jullie muur staan straks!

* Puckzzz paast even een glaasje azijn rond i.p.v. champagne aangezien dat de lokale drank schijnt te zijn hier!
Proost!
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
pi_39383467
Gefeliciteerd winnaars!!
Portfolio. |
Nikon D50 | Sigma 17-70mm Macro | Nikkor 70-300mm | SB-800
-je webicon gaf een malware-melding in Chrome, vandaar verwijderd-
  Admin vrijdag 30 juni 2006 @ 10:15:11 #243
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_39383521
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 10:11 schreef Offy het volgende:

Dat heb ik nergens aangegeven? Alle mails die ik hierover gestuurd heb gingen over de juniwedstrijd.
Bovenaan je mail staat inderdaad dat het gaat om een mail die je vorige maand al hebt gestuurd. Echter kan een nieuwe crewbeslissing natuurlijk nooit ingaan halverwege een wedstrijd, laat staan op het moment dat de wedstrijd al is afgelopen.
quote:
In de maanden dat ik geroepen heb ik dat voor spek en bonen zou meedoen is dat ook gebeurd. Ik wist niet hoe de regels waren en niemand kon mij dat vertellen, dus voor de zekerheid heb ik gezegd dat mijn prijs door zou schuiven mocht ik de wedstrijd winnen tot er duidelijkheid zou komen. Die duidelijkheid is deze maand gekomen en er is beslist dat de crew-regel niet voor onze wedstrijd geldt en dat de foto met de meeste stemmen van de users gewoon de prijs wint, crew of niet.
En dat gaat in per volgende maand, niet deze maand.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 30 juni 2006 @ 10:18:03 #244
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_39383606
Bij deze feliciteer ik marjo alsnog met haar prijs.
Helderheid en duidelijkheid nu dankzij Danny.
pi_39384280
Prijswinnaars gefeliciteerd!
Ik ben ook ontzettend blij met mijn 47ste plaats, hihi.

Ben benieuwd naar de onderwerpen voor volgende maand.
Mijn foto voor de komende maand kan alleen maar beter worden, zullen we maar zeggen...
Beauty is in the eye of the beholder and it may be necessary from
time to time to give a stupid or misinformed beholder a black eye...
  vrijdag 30 juni 2006 @ 10:52:54 #246
79550 Ymke
your ghost
pi_39384648
Wat een klucht is de wedstrijd aan het worden zeg
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  vrijdag 30 juni 2006 @ 10:54:56 #247
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39384724
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 10:52 schreef Ymke het volgende:
Voor Uwen Plezier ende Vermaeck
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_39384885
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 10:52 schreef Ymke het volgende:
Nogal ja Het was vermakelijk om te lezen onder het genot van het eerste kopje koffie
  vrijdag 30 juni 2006 @ 11:02:33 #249
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39384996
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 10:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nogal ja Het was vermakelijk om te lezen onder het genot van het eerste kopje koffie
Koffie? Joh! Ik heb de Spaanse maaltijdcrackers... al aangerukt

en ik vind ze nog steeds vreemd...
pi_39385574
Tnx Danny.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 11:19:32 #251
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_39385625
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 10:05 schreef Re het volgende:
en wat danny zegt
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  vrijdag 30 juni 2006 @ 11:20:25 #252
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_39385653
Misschien tijd voor sub-offy-Ronv team om een voorbeeld te nemen aan kabinet Balkenende?
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  vrijdag 30 juni 2006 @ 11:22:59 #253
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_39385744
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 11:20 schreef Shark.Bait het volgende:
Misschien tijd voor sub-offy-Ronv team om een voorbeeld te nemen aan kabinet Balkenende?
Regering demissionair, FOT-crew demissionair...
Wil je het land naar de kloten helpen of zo?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  vrijdag 30 juni 2006 @ 11:23:56 #254
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_39385782
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 11:22 schreef RonaldV het volgende:
Regering demissionair, FOT-crew demissionair...
Wil je het land naar de kloten helpen of zo?
ja, ook ik ben door de Portugezen omgekocht
pi_39385786
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 11:20 schreef Shark.Bait het volgende:
Dat de kleinste zich terugtrekt en de rest demissionair door regeert?
  vrijdag 30 juni 2006 @ 11:29:07 #256
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39385952
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 11:24 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat de kleinste zich terugtrekt en de rest demissionair door regeert?
ga jij hier nou vertellen dat je vind dat Offy zich terug zou moeten trekken als wedstrijdleiding? of lees ik dit helemaal verkeerd?
pi_39386008
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 11:29 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

ga jij hier nou vertellen dat je vind dat Offy zich terug zou moeten trekken als wedstrijdleiding? of lees ik dit helemaal verkeerd?
Dat lees je helemaal verkeerd.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 11:33:14 #258
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39386106
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 11:30 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat lees je helemaal verkeerd.
ja en er ook ff niet bijzetten hoe ik het dan moet lezen. Wie bedoel je dan? gooi die knuppel eens door de kerk en schiet die kogel eens door het hoenderhok?
pi_39387356
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 11:33 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

ja en er ook ff niet bijzetten hoe ik het dan moet lezen. Wie bedoel je dan? gooi die knuppel eens door de kerk en schiet die kogel eens door het hoenderhok?
Het was slechts onschuldig voortborduren op de opmerking van SB dat de crew van FOT hetzelfde zou moeten doen als het kabinet. Wat daar is gebeurd, is dat de kleinste partij zich heeft teruggetrokken en de andere twee demissionair verder regeren. Dus ik vroef SB ff op ie dat ook bedoelde met z'n opmerking over FOT.

Al met al geen erg serieuze opmerking dus.
pi_39387367
Helemaal vergeten te stemmen !
Winnaars gefeliciteerd !
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')