Ah ja ik ben bij de vorige verkiezingen al weggestemd, ik draag nog steeds de mentale littekens...ik durf het niet meer aan en ben onpartijdigquote:
We zouden ook een coole discussie over normen en waarden kunnen startenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ah ja ik ben bij de vorige verkiezingen al weggestemd, ik draag nog steeds de mentale littekens...ik durf het niet meer aan en ben onpartijdigmaar ook omkoopbaar
![]()
Ik stel voor dat we dat volgende maand laten ingaan, zoals je ook zelf aangaf in je mail van gisteren. Je kunt imo niet de hele wedstrijd roepen dat je voor spek en bonen meedoet en dan op het laatste moment de prijs alsnog zelf in ontvangst nemen. Afspraak is nou eenmaal afspraak.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:49 schreef Offy het volgende:
Wow
[afbeelding]
( we hadden wel wat meer stemmers mogen hebben, maar die oranje lijn gaat de goede kant op)
Iedereen hartstikke bedankt voor alle puntenRoger_dry en TheMarco: jullie natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met jullie plaats in de top 3
Ik wil van jullie allebei graag voor 1 juli 22:00 2 onderwerpen voor de nieuwe wedstrijd ontvangen. Ik neem met jullie zelf ook zo snel mogelijk contact op over de prijs die jullie gewonnen hebben!
Nog even hierover:
[..]
Allereerst: de foto met het meest aantal punten wint, ongeacht wie die ingestuurd heeft.
Omdat hier een helehoop vragen over kwamen waar ik geen antwoord op kon geven toen ik net begon heb ik besloten om crew voor spek en bonen mee te laten doen tot er meer duidelijkheid was. (Iemand van de crew kon dus wel als winnaar worden gekozen, alleen ging de prijs dan naar de eerstvolgende user die geen crewlid was. Het 'voor spek en bonen meedoen' gold dus alleen voor de prijs en had verder geen invloed op de top3) Dit was dus geen officiele regel, maar een tijdelijke oplossing tot er meer duidelijkheid over zou komen. En die is er nu eindelijk(Ik had gehoopt dat ik de 'officiele reactie' nog even hier in kon knippen en plakken, maar dat komt hopelijk alsnog) De (nu échte
) regel voor de FOTwedstrijd zoals hij nu is, is dat iedereen mee mag doen, iedereen mag stemmen en iedereen mag winnen
man, neem een leven ofzoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
OK, laat ik het dan nog maar een keer uitleggen:
Zowel hier als in de crew is het bekend dat ik niets met de fotowedstrijd doe. Het simpele feit dat ik mod ben doet daar niets aan af, anders had ik wel een inhoudelijke reactie gegeven in dit topic. Dat ik toevalllig een keer een post doe in dit topic verandert daar niets aan. Ik constateerde slechts dat de wedstrijd geheel volgens de wedstrijdtradities verloopt. Als ik al ergens verantwoordelijk voor ben, dan is dat voor het bewaken van de rust op FOT. Ik ben nadrukkelijk NIET verantwoordelijk voor de inhoud van de wedstrijd.
Tot nu toe zie ik niets meer dan een gezonde, iets verhitte discussie. Geen geflame, hooguit wat subtiel gezuig. Regel het onder elkaar, probeer het topic niet te veel te verklooien met deze discussie, en als jullie er niet uitkomen kun je altijd nog mailen. Onze adressen zijn bekend, en als jullie er dan nog niet uitkomen kun je altijd nog naar de FAs mailen op forum@fok.nl
Dat heb ik nergens aangegeven? Alle mails die ik hierover gestuurd heb gingen over de juniwedstrijd.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:02 schreef Danny het volgende:
Ik stel voor dat we dat volgende maand laten ingaan, zoals je ook zelf aangaf in je mail van gisteren.
In de maanden dat ik geroepen heb ik dat voor spek en bonen zou meedoen is dat ook gebeurd. Ik wist niet hoe de regels waren en niemand kon mij dat vertellen, dus voor de zekerheid heb ik gezegd dat mijn prijs door zou schuiven mocht ik de wedstrijd winnen tot er duidelijkheid zou komen. Die duidelijkheid is deze maand gekomen en er is beslist dat de crew-regel niet voor onze wedstrijd geldt en dat de foto met de meeste stemmen van de users gewoon de prijs wint, crew of niet.quote:Je kunt imo niet de hele wedstrijd roepen dat je voor spek en bonen meedoet en dan op het
laatste moment de prijs alsnog zelf in ontvangst nemen.
Proost!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:30 schreef Puckzzz het volgende:
Alle prijswinnaars gefeliciteerd! terechte winnaars, de foto's zullen heel mooi aan jullie muur staan straks!
* Puckzzz paast even een glaasje azijn rond i.p.v. champagne aangezien dat de lokale drank schijnt te zijn hier!
Bovenaan je mail staat inderdaad dat het gaat om een mail die je vorige maand al hebt gestuurd. Echter kan een nieuwe crewbeslissing natuurlijk nooit ingaan halverwege een wedstrijd, laat staan op het moment dat de wedstrijd al is afgelopen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:11 schreef Offy het volgende:
Dat heb ik nergens aangegeven? Alle mails die ik hierover gestuurd heb gingen over de juniwedstrijd.
En dat gaat in per volgende maand, niet deze maand.quote:In de maanden dat ik geroepen heb ik dat voor spek en bonen zou meedoen is dat ook gebeurd. Ik wist niet hoe de regels waren en niemand kon mij dat vertellen, dus voor de zekerheid heb ik gezegd dat mijn prijs door zou schuiven mocht ik de wedstrijd winnen tot er duidelijkheid zou komen. Die duidelijkheid is deze maand gekomen en er is beslist dat de crew-regel niet voor onze wedstrijd geldt en dat de foto met de meeste stemmen van de users gewoon de prijs wint, crew of niet.
Voor Uwen Plezier ende Vermaeckquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:52 schreef Ymke het volgende:
Wat een klucht is de wedstrijd aan het worden zeg![]()
Nogal jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:52 schreef Ymke het volgende:
Wat een klucht is de wedstrijd aan het worden zeg![]()
Koffie? Joh! Ik heb de Spaanse maaltijdcrackers... al aangeruktquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nogal jaHet was vermakelijk om te lezen onder het genot van het eerste kopje koffie
quote:
Regering demissionair, FOT-crew demissionair...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:20 schreef Shark.Bait het volgende:
Misschien tijd voor sub-offy-Ronv team om een voorbeeld te nemen aan kabinet Balkenende?
ja, ook ik ben door de Portugezen omgekochtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:22 schreef RonaldV het volgende:
Regering demissionair, FOT-crew demissionair...
Wil je het land naar de kloten helpen of zo?
Dat de kleinste zich terugtrekt en de rest demissionair door regeert?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:20 schreef Shark.Bait het volgende:
Misschien tijd voor sub-offy-Ronv team om een voorbeeld te nemen aan kabinet Balkenende?
ga jij hier nou vertellen dat je vind dat Offy zich terug zou moeten trekken als wedstrijdleiding?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat de kleinste zich terugtrekt en de rest demissionair door regeert?
Dat lees je helemaal verkeerd.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ga jij hier nou vertellen dat je vind dat Offy zich terug zou moeten trekken als wedstrijdleiding?of lees ik dit helemaal verkeerd?
ja en er ook ff niet bijzetten hoe ik het dan moet lezen. Wie bedoel je dan? gooi die knuppel eens door de kerk en schiet die kogel eens door het hoenderhok?quote:
Het was slechts onschuldig voortborduren op de opmerking van SB dat de crew van FOT hetzelfde zou moeten doen als het kabinet. Wat daar is gebeurd, is dat de kleinste partij zich heeft teruggetrokken en de andere twee demissionair verder regeren. Dus ik vroef SB ff op ie dat ook bedoelde met z'n opmerking over FOT.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja en er ook ff niet bijzetten hoe ik het dan moet lezen. Wie bedoel je dan? gooi die knuppel eens door de kerk en schiet die kogel eens door het hoenderhok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |