abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39375605
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:44 schreef Offy het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: vorige maand zijn er al stappen ondernomen om de regels vast te laten zetten. Omdat dat niet op tijd geregeld kon worden is die wedstrijd met de 'oude regel' afgesloten. De regels zijn niet na de uitslag van deze wedstrijd alsnog even aangepast, de regels die altijd al golden zijn nu bekend gemaakt. (en ik had ook liever gezien dat er al wat eerder een iets officieels van een FA kwam, maar dat heb ik niet in de hand)

Voor zover ik weet is er niemand blij gemaakt met een dooie mus en was Marjo niet in de veronderstelling dat ze een prijs had gewonnen:
[..]

[..]

Dat klopt, ik heb gezegd dat zolang er nog geen duidelijkheid was over welke regel er nou geldt in deze wedstrijd de prijs op zou schuiven als de winnaar een crewlid was. Dat is nu niet meer het geval. Sterker nog: dat is nooit het geval geweest, maar dat hebben we nooit geweten tot deze maand
Offy en Sub en ook ... , jullie snappen het punt wel wat er gemaakt word nu.

Ik zal het proberen netjes te zeggen.

Er was idd onduidelijkheid over mogen crewleden meedoen ja dan de nee.
Omdat het niet duidelijk was is er gezegd : ok ik doe wel mee maar voor de bekende spek en bonen. En mocht ik winnen sta ik mijn prijs af naar de eerstvolgende op de lijst.

Nu horen we pas achteraf dat de FA dames en heren hebben besloten dat de crewleden ook gewoon een prijs kunnen winnen indien ze genoeg punten krijgen.
Prima imo maar had dat dan pas volgende maand toegepast.
NU heb je een hoop gezannik en gezeur (terrecht) en dat hoeft dus eigenlijk niet.

Ik was net als k_man in de veronderstelling dat als offy zou winnen de nr 4 de prijs zou krijgen.

Ok wij mogen niet alles zo maar aannemen. Maar wii (ik ) ga er wel van uit zolang er geen concrete regels worden neergezet dat het voorgaande van toepassing is bij een wedstrijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door prupke op 30-06-2006 00:21:36 ]
Thank Drunk I'm a Goddess!
  vrijdag 30 juni 2006 @ 00:00:59 #202
140050 ableton
stereotyped invader
pi_39375628
Wat een schildpaddengeblaat
Ik ben 7e geworden

En wat boeien die prijzen, vindt het eerder dom als je om te prijzen meedoet, ben allang blij dat mijn visie op vervoer met een 7e plek wordt gewaardeerd, het zou meer mensen iets meer aan hun reet moeten oxyderen of je daar een leuk plakaatje voor aan de muur voor krijgt.
arthur bostrom : held voor het leven!
pi_39375658
Alle winnaars van harte gefeleciteerd!!!

Mijn excuses aan Offy, ik heb blijkbaar niet goed opgelet anders had ik geweten dat je wel gewoon meedeed voor de prijs
pi_39375703
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 00:02 schreef Maxcre8 het volgende:

Mijn excuses aan Offy, ik heb blijkbaar niet goed opgelet anders had ik geweten dat je wel gewoon meedeed voor de prijs
Niemand behalve de crew wist dat. Tot een uurtje geleden.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 00:03:59 #205
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_39375726
quote:

Dat klopt, ik heb gezegd dat zolang er nog geen duidelijkheid was over welke regel er nou geldt in deze wedstrijd de prijs op zou schuiven als de winnaar een crewlid was. Dat is nu niet meer het geval. Sterker nog: dat is nooit het geval geweest, maar dat hebben we nooit geweten tot deze maand
huh
quote:
Op maandag 1 mei 2006 12:37 schreef Offy het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik heb al aangegeven dat mijn inzending voor spek en bonen meedoet. Mocht ik per ongeluk een keer winnen dan schuift de prijs gewoon op naar de 2e plaats. (beetje flauw om mezelf een prijs te geven )
ps , geld dit alleen als je niet in de top 3 staat?

dan doe ik in het vervolg mee onder de zelfde voorwaarden.
mijn inzending is voor spek en bonen en mijn prijs schijft door naar de eerst volgende in de lijst, met uitzondering op de regel als ik daadwerkelijk een prijs win

maakt me allemaal niet uit wie wat krijgt hoor. maar laat even zien dat je zelf aan hebt gegeven dat je de prijs altijd door schuift.
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
  vrijdag 30 juni 2006 @ 00:04:45 #206
68154 blackbully
pi_39375759
quote:

kon je alleen weten als je mod (of nep mod) bent.

binnen fok waar de users kunnen komen wist niemand er wat vanaf
[/quote]
  vrijdag 30 juni 2006 @ 00:05:00 #207
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_39375769
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 00:00 schreef prupke het volgende:

[..]

Offy en Sub en ook Ron , jullie snappen het punt wel wat er gemaakt word nu.
Wil je mij er buiten laten? sinds een half jaar doe ik letterlijk NIETS meer met de wedstrijd. Ik klikte per ongeluk op de laatste post van dit topic, en viel met mijn neus in de boter: er was weer heibel. de hele discussie heb ik niet gevolgd, wil ik niet volgen, en ga ik ook niet volgen. De wedstrijd is de baby van Offy en Subhuman. Ik ben slechts de boze heks.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_39375797
quote:

Dat kon je nog niet weten, dat was alleen achter de schermen bekent
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_39375822
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 00:05 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Wil je mij er buiten laten? sinds een half jaar doe ik letterlijk NIETS meer met de wedstrijd. Ik klikte per ongeluk op de laatste post van dit topic, en viel met mijn neus in de boter: er was weer heibel. de hele discussie heb ik niet gevolgd, wil ik niet volgen, en ga ik ook niet volgen. De wedstrijd is de baby van Offy en Subhuman. Ik ben slechts de boze heks.
never mind

[ Bericht 8% gewijzigd door prupke op 30-06-2006 00:11:06 ]
  vrijdag 30 juni 2006 @ 00:06:16 #210
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_39375832
Check de post-icon Maxcre8. Het was wel al duidelijk hoor
Life is what you make it.
pi_39375933
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 00:06 schreef prupke het volgende:

[..]

sorry ronaldv hier buiten gelaten
pi_39376266
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 00:06 schreef Schanulleke het volgende:
Check de post-icon Maxcre8. Het was wel al duidelijk hoor
ok.. pfew.. wist het ook ff niet meer
  vrijdag 30 juni 2006 @ 00:23:04 #213
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_39376453
kutzooi
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_39376537
Winnaars gefeliciteerd veel plezier met jullie prijs en dan nu snel nieuwe onderwerpen opsturen
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  vrijdag 30 juni 2006 @ 00:25:17 #215
68154 blackbully
pi_39376556
quote:

[..]

nee je bent een fot mod, die zich in een topic binnen fot meld.

erg gek dat je dan ook word aangesproken.
[/quote]
pi_39376612
Iedereen die gefeliciteerd mag worden: gefeliciteerd
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_39376869
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:50 schreef RonaldV het volgende:
Leve de tradities van de FOT-wedstrijd!
euhm : dit is een discussie topic
en euhm daar is toch niets mis mee , zeker niet nadat de policy is aangepast.

en verder blijft het een jawohl/nein openneergadingetje maar goed daar is een forum voor

vrijdag 30 juni 2006 @ 01:24:44 #218
262 Re
Kiss & Swallow
pi_39378356
quote:

[..]

je bent mod van fot hoor , je initiele reactie in het topic spreekt wel boekdelen

ik gun offy best haar prijs, maar zo kan het natuurlijk niet he, dat weet je als verantwoordelijke ook wel...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  FOK!fotograaf vrijdag 30 juni 2006 @ 04:14:20 #219
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_39380228
ik ben gewoon 9e van de 75 weet je hoe ruig ik me voel

kniel *hierrrrr* voor me
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  vrijdag 30 juni 2006 @ 07:30:57 #220
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39380602
Alle prijswinnaars gefeliciteerd! terechte winnaars, de foto's zullen heel mooi aan jullie muur staan straks!

* Puckzzz paast even een glaasje azijn rond i.p.v. champagne aangezien dat de lokale drank schijnt te zijn hier!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 30 juni 2006 @ 07:41:18 #221
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_39380670
Ik wil dit graag onderschrijven.
Regels kunnen pas worden veranderd als ze voor de wedstrijd formeel zijn aangekondigd. Het zou netter zijn indien de wijziging pas ingin nadat er een formele mededeling kwam van het bestuur en deze maand gewoon de oude procedure zou worden gehanteerd. Offy lijkt regelrecht uit de regering Balkenende 2 te komen.
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:14 schreef k_man het volgende:

[..]

Het is sowieso al verre van netjes om nota bene ná de uitslag van een wedstrijd de regels alsnog snel eventjes aan te passen, waardoor de prijswinnaars andere mensen zijn dan bij het begin van de wedstrijd was afgesproken.

Als het dan ook nog eens zo is dat de wedstrijdleiding door de nieuwe regels een prijs gewonnen bijkt te hebben waar ze volgens de regels die golden bij het aangaan van de wedstrijd géén recht op zou hebben gehad, wordt het wel heel fout.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 07:41:43 #222
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_39380673
Oh ja ik wilde verder de winnaars (met of zonder prijs) feliciteren.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 07:47:12 #223
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_39380711
quote:

[..]

Zoals ik al zei: vorige maand zijn er al stappen ondernomen om de regels vast te laten zetten. Omdat dat niet op tijd geregeld kon worden is die wedstrijd met de 'oude regel' afgesloten. De regels zijn niet na de uitslag van deze wedstrijd alsnog even aangepast, de regels die altijd al golden zijn nu bekend gemaakt. (en ik had ook liever gezien dat er al wat eerder een iets officieels van een FA kwam, maar dat heb ik niet in de hand)
Is het niet zo dat een wet ook pas ingaat nadat deze is gepubliceerd ter kennisgeving?
Waar is de formele aankondiging op het forum? Graag een linkje.

Is het nu zo dat moderators en crew van de FP ook mogen meedoen met de wedstrijden op de frontpage? Of is die regel voor dat gedeelte weer helemaal anders en geldt de nieuwe regel alleen voor de fotowedstrijden?
  vrijdag 30 juni 2006 @ 07:55:05 #224
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_39380758
Zijn er al nieuwe onderwerpen bekend?
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  vrijdag 30 juni 2006 @ 08:30:18 #225
61490 PoseidonVS
Wie ikke???
pi_39381165
Ik kan me er in vinden dat het netter was geweest om voor het stemmen aan te geven dat de crew wel gewoon mee deed.
Maar winnen is winnen en geheel verdient.

Hoe jullie ook beslissen, gefeliciteerd en ik ben benieuwd naar de volgende wedstrijd.
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')