Offy en Sub en ook ... , jullie snappen het punt wel wat er gemaakt word nu.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:44 schreef Offy het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: vorige maand zijn er al stappen ondernomen om de regels vast te laten zetten. Omdat dat niet op tijd geregeld kon worden is die wedstrijd met de 'oude regel' afgesloten. De regels zijn niet na de uitslag van deze wedstrijd alsnog even aangepast, de regels die altijd al golden zijn nu bekend gemaakt. (en ik had ook liever gezien dat er al wat eerder een iets officieels van een FA kwam, maar dat heb ik niet in de hand)
Voor zover ik weet is er niemand blij gemaakt met een dooie mus en was Marjo niet in de veronderstelling dat ze een prijs had gewonnen:
[..]
[..]
Dat klopt, ik heb gezegd dat zolang er nog geen duidelijkheid was over welke regel er nou geldt in deze wedstrijd de prijs op zou schuiven als de winnaar een crewlid was. Dat is nu niet meer het geval. Sterker nog: dat is nooit het geval geweest, maar dat hebben we nooit geweten tot deze maand
Niemand behalve de crew wist dat. Tot een uurtje geleden.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:02 schreef Maxcre8 het volgende:
Alle winnaars van harte gefeleciteerd!!!![]()
Mijn excuses aan Offy, ik heb blijkbaar niet goed opgelet anders had ik geweten dat je wel gewoon meedeed voor de prijs![]()
huhquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:44 schreef Offy het volgende:
Dat klopt, ik heb gezegd dat zolang er nog geen duidelijkheid was over welke regel er nou geldt in deze wedstrijd de prijs op zou schuiven als de winnaar een crewlid was. Dat is nu niet meer het geval. Sterker nog: dat is nooit het geval geweest, maar dat hebben we nooit geweten tot deze maand
ps , geld dit alleen als je niet in de top 3 staat?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:37 schreef Offy het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb al aangegeven dat mijn inzending voor spek en bonen meedoet. Mocht ik per ongeluk een keer winnen dan schuift de prijs gewoon op naar de 2e plaats. (beetje flauw om mezelf een prijs te geven)
kon je alleen weten als je mod (of nep mod) bent.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:02 schreef Maxcre8 het volgende:
Mijn excuses aan Offy, ik heb blijkbaar niet goed opgelet anders had ik geweten dat je wel gewoon meedeed voor de prijs![]()
Wil je mij er buiten laten?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:00 schreef prupke het volgende:
[..]
Offy en Sub en ook Ron , jullie snappen het punt wel wat er gemaakt word nu.
Dat kon je nog niet weten, dat was alleen achter de schermen bekentquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:02 schreef Maxcre8 het volgende:
never mindquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wil je mij er buiten laten?sinds een half jaar doe ik letterlijk NIETS meer met de wedstrijd. Ik klikte per ongeluk op de laatste post van dit topic, en viel met mijn neus in de boter: er was weer heibel. de hele discussie heb ik niet gevolgd, wil ik niet volgen, en ga ik ook niet volgen. De wedstrijd is de baby van Offy en Subhuman. Ik ben slechts de boze heks.
![]()
ok.. pfew.. wist het ook ff niet meerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:06 schreef Schanulleke het volgende:
Check de post-icon Maxcre8. Het was wel al duidelijk hoor
nee je bent een fot mod, die zich in een topic binnen fot meld.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wil je mij er buiten laten?sinds een half jaar doe ik letterlijk NIETS meer met de wedstrijd. Ik klikte per ongeluk op de laatste post van dit topic, en viel met mijn neus in de boter: er was weer heibel. de hele discussie heb ik niet gevolgd, wil ik niet volgen, en ga ik ook niet volgen. De wedstrijd is de baby van Offy en Subhuman. Ik ben slechts de boze heks.
![]()
euhm : dit is een discussie topicquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:50 schreef RonaldV het volgende:
Leve de tradities van de FOT-wedstrijd!
je bent mod van fot hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is sowieso al verre van netjes om nota bene ná de uitslag van een wedstrijd de regels alsnog snel eventjes aan te passen, waardoor de prijswinnaars andere mensen zijn dan bij het begin van de wedstrijd was afgesproken.
Als het dan ook nog eens zo is dat de wedstrijdleiding door de nieuwe regels een prijs gewonnen bijkt te hebben waar ze volgens de regels die golden bij het aangaan van de wedstrijd géén recht op zou hebben gehad, wordt het wel heel fout.
Is het niet zo dat een wet ook pas ingaat nadat deze is gepubliceerd ter kennisgeving?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:44 schreef Offy het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: vorige maand zijn er al stappen ondernomen om de regels vast te laten zetten. Omdat dat niet op tijd geregeld kon worden is die wedstrijd met de 'oude regel' afgesloten. De regels zijn niet na de uitslag van deze wedstrijd alsnog even aangepast, de regels die altijd al golden zijn nu bekend gemaakt. (en ik had ook liever gezien dat er al wat eerder een iets officieels van een FA kwam, maar dat heb ik niet in de hand)
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:50 schreef RonaldV het volgende:
Ik hou het lekker bij cola en popcorn hoor Puckzzzielieverd..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:30 schreef Puckzzz het volgende:
Alle prijswinnaars gefeliciteerd! terechte winnaars, de foto's zullen heel mooi aan jullie muur staan straks!
* Puckzzz paast even een glaasje azijn rond i.p.v. champagne aangezien dat de lokale drank schijnt te zijn hier!
OK, laat ik het dan nog maar een keer uitleggen:quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:24 schreef Re het volgende:
[..]
je bent mod van fot (...) als verantwoordelijke ook wel...
Gelukkig, er zijn er ook die de post wel op waarde schatten.quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:50 schreef RonaldV het volgende:
Het is mij in dit geharrewar nog niet eens duidelijk wie de oppositie isquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:46 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor een regeltjescrisis compleet met fot-tair debat en het aftreden van het complete modteam incl. wedstrijdleidingLaten we vooral de werkelijkheid simuleren hier
Oh ja....ook hier kan de oppositie mijn stem schudden
Ik ben eenmansfractie die geen partij kiest... Ben wel omkoopbaarquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is mij in dit geharrewar nog niet eens duidelijk wie de oppositie is
Alles wat niet in het modteam zitquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is mij in dit geharrewar nog niet eens duidelijk wie de oppositie is
Ah ja ik ben bij de vorige verkiezingen al weggestemd, ik draag nog steeds de mentale littekens...ik durf het niet meer aan en ben onpartijdigquote:
We zouden ook een coole discussie over normen en waarden kunnen startenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ah ja ik ben bij de vorige verkiezingen al weggestemd, ik draag nog steeds de mentale littekens...ik durf het niet meer aan en ben onpartijdigmaar ook omkoopbaar
![]()
Ik stel voor dat we dat volgende maand laten ingaan, zoals je ook zelf aangaf in je mail van gisteren. Je kunt imo niet de hele wedstrijd roepen dat je voor spek en bonen meedoet en dan op het laatste moment de prijs alsnog zelf in ontvangst nemen. Afspraak is nou eenmaal afspraak.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:49 schreef Offy het volgende:
Wow
[afbeelding]
( we hadden wel wat meer stemmers mogen hebben, maar die oranje lijn gaat de goede kant op)
Iedereen hartstikke bedankt voor alle puntenRoger_dry en TheMarco: jullie natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met jullie plaats in de top 3
Ik wil van jullie allebei graag voor 1 juli 22:00 2 onderwerpen voor de nieuwe wedstrijd ontvangen. Ik neem met jullie zelf ook zo snel mogelijk contact op over de prijs die jullie gewonnen hebben!
Nog even hierover:
[..]
Allereerst: de foto met het meest aantal punten wint, ongeacht wie die ingestuurd heeft.
Omdat hier een helehoop vragen over kwamen waar ik geen antwoord op kon geven toen ik net begon heb ik besloten om crew voor spek en bonen mee te laten doen tot er meer duidelijkheid was. (Iemand van de crew kon dus wel als winnaar worden gekozen, alleen ging de prijs dan naar de eerstvolgende user die geen crewlid was. Het 'voor spek en bonen meedoen' gold dus alleen voor de prijs en had verder geen invloed op de top3) Dit was dus geen officiele regel, maar een tijdelijke oplossing tot er meer duidelijkheid over zou komen. En die is er nu eindelijk(Ik had gehoopt dat ik de 'officiele reactie' nog even hier in kon knippen en plakken, maar dat komt hopelijk alsnog) De (nu échte
) regel voor de FOTwedstrijd zoals hij nu is, is dat iedereen mee mag doen, iedereen mag stemmen en iedereen mag winnen
man, neem een leven ofzoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
OK, laat ik het dan nog maar een keer uitleggen:
Zowel hier als in de crew is het bekend dat ik niets met de fotowedstrijd doe. Het simpele feit dat ik mod ben doet daar niets aan af, anders had ik wel een inhoudelijke reactie gegeven in dit topic. Dat ik toevalllig een keer een post doe in dit topic verandert daar niets aan. Ik constateerde slechts dat de wedstrijd geheel volgens de wedstrijdtradities verloopt. Als ik al ergens verantwoordelijk voor ben, dan is dat voor het bewaken van de rust op FOT. Ik ben nadrukkelijk NIET verantwoordelijk voor de inhoud van de wedstrijd.
Tot nu toe zie ik niets meer dan een gezonde, iets verhitte discussie. Geen geflame, hooguit wat subtiel gezuig. Regel het onder elkaar, probeer het topic niet te veel te verklooien met deze discussie, en als jullie er niet uitkomen kun je altijd nog mailen. Onze adressen zijn bekend, en als jullie er dan nog niet uitkomen kun je altijd nog naar de FAs mailen op forum@fok.nl
Dat heb ik nergens aangegeven? Alle mails die ik hierover gestuurd heb gingen over de juniwedstrijd.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:02 schreef Danny het volgende:
Ik stel voor dat we dat volgende maand laten ingaan, zoals je ook zelf aangaf in je mail van gisteren.
In de maanden dat ik geroepen heb ik dat voor spek en bonen zou meedoen is dat ook gebeurd. Ik wist niet hoe de regels waren en niemand kon mij dat vertellen, dus voor de zekerheid heb ik gezegd dat mijn prijs door zou schuiven mocht ik de wedstrijd winnen tot er duidelijkheid zou komen. Die duidelijkheid is deze maand gekomen en er is beslist dat de crew-regel niet voor onze wedstrijd geldt en dat de foto met de meeste stemmen van de users gewoon de prijs wint, crew of niet.quote:Je kunt imo niet de hele wedstrijd roepen dat je voor spek en bonen meedoet en dan op het
laatste moment de prijs alsnog zelf in ontvangst nemen.
Proost!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:30 schreef Puckzzz het volgende:
Alle prijswinnaars gefeliciteerd! terechte winnaars, de foto's zullen heel mooi aan jullie muur staan straks!
* Puckzzz paast even een glaasje azijn rond i.p.v. champagne aangezien dat de lokale drank schijnt te zijn hier!
Bovenaan je mail staat inderdaad dat het gaat om een mail die je vorige maand al hebt gestuurd. Echter kan een nieuwe crewbeslissing natuurlijk nooit ingaan halverwege een wedstrijd, laat staan op het moment dat de wedstrijd al is afgelopen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:11 schreef Offy het volgende:
Dat heb ik nergens aangegeven? Alle mails die ik hierover gestuurd heb gingen over de juniwedstrijd.
En dat gaat in per volgende maand, niet deze maand.quote:In de maanden dat ik geroepen heb ik dat voor spek en bonen zou meedoen is dat ook gebeurd. Ik wist niet hoe de regels waren en niemand kon mij dat vertellen, dus voor de zekerheid heb ik gezegd dat mijn prijs door zou schuiven mocht ik de wedstrijd winnen tot er duidelijkheid zou komen. Die duidelijkheid is deze maand gekomen en er is beslist dat de crew-regel niet voor onze wedstrijd geldt en dat de foto met de meeste stemmen van de users gewoon de prijs wint, crew of niet.
Voor Uwen Plezier ende Vermaeckquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:52 schreef Ymke het volgende:
Wat een klucht is de wedstrijd aan het worden zeg![]()
Nogal jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:52 schreef Ymke het volgende:
Wat een klucht is de wedstrijd aan het worden zeg![]()
Koffie? Joh! Ik heb de Spaanse maaltijdcrackers... al aangeruktquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nogal jaHet was vermakelijk om te lezen onder het genot van het eerste kopje koffie
quote:
Regering demissionair, FOT-crew demissionair...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:20 schreef Shark.Bait het volgende:
Misschien tijd voor sub-offy-Ronv team om een voorbeeld te nemen aan kabinet Balkenende?
ja, ook ik ben door de Portugezen omgekochtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:22 schreef RonaldV het volgende:
Regering demissionair, FOT-crew demissionair...
Wil je het land naar de kloten helpen of zo?
Dat de kleinste zich terugtrekt en de rest demissionair door regeert?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:20 schreef Shark.Bait het volgende:
Misschien tijd voor sub-offy-Ronv team om een voorbeeld te nemen aan kabinet Balkenende?
ga jij hier nou vertellen dat je vind dat Offy zich terug zou moeten trekken als wedstrijdleiding?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat de kleinste zich terugtrekt en de rest demissionair door regeert?
Dat lees je helemaal verkeerd.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ga jij hier nou vertellen dat je vind dat Offy zich terug zou moeten trekken als wedstrijdleiding?of lees ik dit helemaal verkeerd?
ja en er ook ff niet bijzetten hoe ik het dan moet lezen. Wie bedoel je dan? gooi die knuppel eens door de kerk en schiet die kogel eens door het hoenderhok?quote:
Het was slechts onschuldig voortborduren op de opmerking van SB dat de crew van FOT hetzelfde zou moeten doen als het kabinet. Wat daar is gebeurd, is dat de kleinste partij zich heeft teruggetrokken en de andere twee demissionair verder regeren. Dus ik vroef SB ff op ie dat ook bedoelde met z'n opmerking over FOT.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja en er ook ff niet bijzetten hoe ik het dan moet lezen. Wie bedoel je dan? gooi die knuppel eens door de kerk en schiet die kogel eens door het hoenderhok?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:49 schreef Offy het volgende:
Iedereen hartstikke bedankt voor alle puntenRoger_dry en TheMarco: jullie natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met jullie plaats in de top 3
Ik wil van jullie allebei graag voor 1 juli 22:00 2 onderwerpen voor de nieuwe wedstrijd ontvangen.
Heeft TheMarco ook al gemailedquote:
NEEEHEEE!!!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heeft TheMarco ook al gemailedZo ja, kom op met die onderwerpen dan
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
NEEEHEEE!!!
wacht eens even!!
Mag Offy wel een neiuw onderwep insturen? De prijs is naar Marjo gegaan, dan moet die ook een nieuw onderwerp insturen!!![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
NEEEHEEE!!!
wacht eens even!!
Mag Offy wel een neiuw onderwep insturen? De prijs is naar Marjo gegaan, dan moet die ook een nieuw onderwerp insturen!!![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:34 schreef petre86 het volgende:
neem dan een tussenweg:
4 winnaars, 4 prijzen, volgende maand dan maar tijdelijk 2 prijzen...
ik was eerder hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:35 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik was net van plan volgende maand 3e te worden
Tja, dan zit er niks anders op dan 1ste of 2de te worden he, iedereen moet offers maken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:35 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik was net van plan volgende maand 3e te worden
Je gaat er al vanuit dat we volgende maand weer 3 prijzen hebben?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:34 schreef petre86 het volgende:
neem dan een tussenweg:
Nee, maar hij heeft nog tot morgenavond om rustig na te denkenquote:
Beetje mosterd na de maaltijd? Volgens mij is na de reactie van Danny wel duidelijk hoe de kaarten liggen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:34 schreef petre86 het volgende:
neem dan een tussenweg:
maar als de FA's besluiten dat ook Offy mag winnen, al voor het einde van de wedstrijd(alleen dat werd niet gecommuniceerd) .... dan id het ook wel zuur voor Offy, dat ze nu alsnog niet mag winnen..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd? Volgens mij is na de reactie van Danny wel duidelijk hoe de kaarten liggen.
SHit happens. Er zijn ergere dingen in de wereld.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:23 schreef petre86 het volgende:
maar als de FA's besluiten dat ook Offy mag winnen, al voor het einde van de wedstrijd(alleen dat werd niet gecommuniceerd) .... dan id het ook wel zuur voor Offy, dat ze nu alsnog niet mag winnen..
Er is nog helemaal niks duidelijk. We gaan in overleg met Marjo en aan de hand van dat gesprek nemen we een beslissing. En voor de rest kan deze discussie, zoals Offy eerder al meldde, over de mail.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd? Volgens mij is na de reactie van Danny wel duidelijk hoe de kaarten liggen.
of je leest je even inquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:47 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Er is nog helemaal niks duidelijk. We gaan in overleg met Marjo en aan de hand van dat gesprek nemen we een beslissing. En voor de rest kan deze discussie, zoals Offy eerder al meldde, over de mail.
en dan met name de laatste zinquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:15 schreef Danny het volgende:
[..]
Bovenaan je mail staat inderdaad dat het gaat om een mail die je vorige maand al hebt gestuurd. Echter kan een nieuwe crewbeslissing natuurlijk nooit ingaan halverwege een wedstrijd, laat staan op het moment dat de wedstrijd al is afgelopen.
[..]
En dat gaat in per volgende maand, niet deze maand.
Nouquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:04 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat ik dat niet gelezen had?
en welk gedeelte van de zin snap je niet?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:04 schreef Subhuman het volgende:
[..]
sinds wanneer sta jij boven Danny?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:24 schreef Subhuman het volgende:
Nogmaals, er is nog geen beslissing genomen, Offy heeft het laatste woord, we gaan met Marjo overleggen, er is geen enkele reden om hier nog over verder te gaan. Mocht je nog willen reageren doe dat dan per mail.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
sinds wanneer sta jij boven Danny?
die zegt toch duidelijk dat er een beslissing is genomen...
ow had ik nog geen hoi gezegd? wat slordig van me...sorrie!quote:
Negeer vooral wat Danny heeft aangegeven.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:24 schreef Subhuman het volgende:
Nogmaals, er is nog geen beslissing genomen, Offy heeft het laatste woord, we gaan met Marjo overleggen, er is geen enkele reden om hier nog over verder te gaan. Mocht je nog willen reageren doe dat dan per mail.
Ja, zwaai nog eens even arrogant.quote:
Nee Sub, hij zegt het zelfs meerdere malen:quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Negeer vooral wat Danny heeft aangegeven.
Op Fok heeft Danny volgens mij het laatste woord. Niet jij, niet Offy.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:47 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Er is nog helemaal niks duidelijk. We gaan in overleg met Marjo en aan de hand van dat gesprek nemen we een beslissing. En voor de rest kan deze discussie, zoals Offy eerder al meldde, over de mail.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:04 schreef Subhuman het volgende:
[..]
en toen was ik vergeten gedag te zeggen:quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:24 schreef Subhuman het volgende:
quote:
Jaja...dat weten we nou wel....quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:55 schreef SunChaser het volgende:
Je kunt niet eerst zeggen dat je voor spek en bonen meedoet en als je dan wint ineens de prijs claimen.
toch nog een stem uitgebracht?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:31 schreef PdeHoog het volgende:
Sub, ik vind je redelijk naief bezig hierBlijkbaar hebben jullie zelf wat vergeten te communiceren en daardoor loopt deze discussie. Ga dan niet een klein kind spelen door te gaan roepen dat je gaat overleggen met Marjo. Ze heeft gewoon recht op die prijs.
En dan nog....het gaat om een afdruk van een fotootje.....in vredesnaam zegHet begint echt de politiek te lijken hier
Het gaat nergens over.
Nu niet meer dusquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
je hoeft inprincipe niet eens te overleggen volgens de regels , is gewoon spek en bonen simpel as that
Precies, ze gaf al aan dat ze de prijs zou doorschuiven dus dat is precies wat ze moet doen. In juli kan ze wel echt meedingen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
je hoeft inprincipe niet eens te overleggen volgens de regels , is gewoon spek en bonen simpel as that
niet halvewege een wedstrijd de wedstrijdregels veranderen in eigen voordeel , opvolgende wedstrijden na deze was het prima geweestquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nu niet meer dusIedere user van FOK (dus ook FA's en mods) kan meedoen en winnen
Dat is ook wat er gaat gebeuren neem ik aan. En wie het er niet mee eens is geeft offy maar voorkeursstemmen in juliquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
niet halvewege een wedstrijd de wedstrijdregels veranderen in eigen voordeel , opvolgende wedstrijden na deze was het prima geweest
Ik denk dat de meeste users geen probleem hebben met de nieuwe regel, maar dit een principe kwestie is.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben een eenmansfractie met een volstrekt eigen meningIk vind de nieuwe regel
Alleen hadden zowel Sub als Offy dit gezeik op hun klompen aan kunnen voelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |