abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 april 2006 @ 21:00:22 #151
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_37436149
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:07 schreef k_man het volgende:
Het mag duidelijk zijn dat het niet meer is gelukt.
Ga je ons nog vertellen wat dat ' aardige idee' was of wacht je tot Lange belichtingstijd weer een keer als onderwerp gekozen wordt?
quote:
Op zondag 30 april 2006 20:41 schreef Gizz het volgende:
Offy: moet je zelf niet stemmen eigenlijk?
Goede vraag Ik twijfel een beetje of het 'mag', ik heb even door Sub's postgeschiedenis geneuzeld en ik zie dat hij nooit meegestemd heeft, maar er zijn volgens mij geen regels over hoe objectief een wedstrijdcoördinator moet zijn Als niemand er problemen mee heeft stem ik gewoon gezellig mee
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  zondag 30 april 2006 @ 21:02:18 #152
79550 Ymke
your ghost
pi_37436203
quote:
Op zondag 30 april 2006 21:00 schreef Offy het volgende:

[..]

Ga je ons nog vertellen wat dat ' aardige idee' was of wacht je tot Lange belichtingstijd weer een keer als onderwerp gekozen wordt?
[..]

Goede vraag Ik twijfel een beetje of het 'mag', ik heb even door Sub's postgeschiedenis geneuzeld en ik zie dat hij nooit meegestemd heeft, maar er zijn volgens mij geen regels over hoe objectief een wedstrijdcoördinator moet zijn Als niemand er problemen mee heeft stem ik gewoon gezellig mee
Gewoon stemmen hoor
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_37436234
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:54 schreef Re het volgende:

[afbeelding]
Ook n leuk idee
(alleen wel n beetje late reactie misschien)
pi_37436869
quote:
Het idee was om de foto niet te maken met een camera, maar met een scanner. Die is wel eventjes bezig voor ie de hele glasplaat afgewerkt heeft en ondertussen kun je dingen veranderen, een beetje verschuiven, zodat het wat vreemde effecten geeft.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2006 21:23:51 ]
  zondag 30 april 2006 @ 21:27:02 #155
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_37437010
Klinkt heel apart Is natuurlijk alsnog wel leuk om te proberen (en hier te laten zien! ), ook al kan je hem niet meer inzenden voor de wedstrijd.
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
pi_37437069
Nou ja, het heeft dus niks opgeleverd waar ik tevreden over was. Het idee was best goed en origineel, maar ik miste de tijd voor de uitwerking.
  zondag 30 april 2006 @ 21:31:50 #157
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_37437197
quote:
Op zondag 30 april 2006 21:28 schreef k_man het volgende:
Nou ja, het heeft dus niks opgeleverd waar ik tevreden over was. Het idee was best goed en origineel, maar ik miste de tijd voor de uitwerking.
Dan lagen je prioriteiten helemaal verkeerd, éérst de wedstrijd
  zondag 30 april 2006 @ 21:56:51 #158
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_37438048
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:21 schreef Castor het volgende:
[edit] Geen tussenstanden posten a.u.b.
Er staat nergens dat het niet mag of op prijs gesteld word. Pas dit aan in het stemtopic, dan is er duidelijkheid over.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_37438330
quote:

[..]

Als je helemaal objectief had willen zijn, dan had je ook niet mee moeten doen met een foto
Maar het lijkt me verder geen probleem, aangezien je evenveel invloed hebt als ieder ander. Als jij als leiding kon zien wat er gestemd was en de rest niet, dan had je een oneerlijk voordeel. Maar jij weet nu net zoveel als wij. Stemmen dus!
  zondag 30 april 2006 @ 22:11:14 #160
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_37438574
quote:
Op zondag 30 april 2006 21:56 schreef Shark.Bait het volgende:
Er staat nergens dat het niet mag of op prijs gesteld word. Pas dit aan in het stemtopic, dan is er duidelijkheid over.
Daar heb je wel een punt. Het is weldegelijk een paar keer aangegeven, maar dat was altijd in het discussietopic nadat iemand een tussenstand had gepost, dat leest niemand meer terug natuurlijk

Ik zal het in het stemtopic melden
  zondag 30 april 2006 @ 22:11:39 #161
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_37438597
Oei
  zondag 30 april 2006 @ 22:16:45 #162
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_37438795
quote:
Op zondag 30 april 2006 22:04 schreef Gizz het volgende:
Als je helemaal objectief had willen zijn, dan had je ook niet mee moeten doen met een foto
Waarom niet? Wat verandert er dan aan mijn objectiviteit als ik zelf een foto instuur? (ik vergroot de concurrentie alleen een beetje )
quote:
Maar het lijkt me verder geen probleem, aangezien je evenveel invloed hebt als ieder ander. Als jij als leiding kon zien wat er gestemd was en de rest niet, dan had je een oneerlijk voordeel. Maar jij weet nu net zoveel als wij. Stemmen dus!
Lijkt me duidelijk, ik ben mijn puntjes al aan het verdelen

[ Bericht 2% gewijzigd door Offy op 30-04-2006 22:22:23 ]
pi_37448868
Gestemd. Het niveau van de inzendingen viel me alles mee. Ik had bij dit rukonderwerp©k_man veel meer rotzooi verwacht, maar er zaten toch weer hele leuke foto's tussen.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_37449530
Vond ik ook, kwestie van je ertoe willen zetten....toch!?
  maandag 1 mei 2006 @ 12:30:50 #165
40714 Subhuman
Televised confession
pi_37450689
Ik heb deze maand stiekem ook gestemd. Maar wel helemaal aan het begin al, om zo veel mogelijk beschuldigingen voor te zijn.
  maandag 1 mei 2006 @ 12:33:03 #166
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_37450759
ik ben nog steeds niet in de verleiding gekomen om te stemmen eigenlijk.

Ik dacht trouwens dat Offy, gezien haar functie en de prijs niet mee mocht doen?
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  maandag 1 mei 2006 @ 12:37:06 #167
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_37450867
quote:
Op maandag 1 mei 2006 12:33 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik dacht trouwens dat Offy, gezien haar functie en de prijs niet mee mocht doen?
Waarom niet? Ik heb al aangegeven dat mijn inzending voor spek en bonen meedoet. Mocht ik per ongeluk een keer winnen dan schuift de prijs gewoon op naar de 2e plaats. (beetje flauw om mezelf een prijs te geven )
  maandag 1 mei 2006 @ 12:38:00 #168
40714 Subhuman
Televised confession
pi_37450887
Zelfde geldt voor mij hoor, mocht ik winnen (ziet er niet naar uit maar wie weet ) dan schuift de prijs gewoon door naar degene onder mij.
pi_37451380
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Bovendien liggen die rolpaden pas NA de douane
Uit ervaring kan ik melden dat ook richting de parkeerplaatsen rolpaden liggen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 1 mei 2006 @ 13:10:21 #170
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_37451860
quote:
Op maandag 1 mei 2006 12:37 schreef Offy het volgende:
Waarom niet?
moet ik dat echt uit gaan leggen?
quote:
Ik heb al aangegeven dat mijn inzending voor spek en bonen meedoet. Mocht ik per ongeluk een keer winnen dan schuift de prijs gewoon op naar de 2e plaats. (beetje flauw om mezelf een prijs te geven )
aaaah ooooh
  maandag 1 mei 2006 @ 13:21:06 #171
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_37452203
quote:
Op maandag 1 mei 2006 13:10 schreef Shark.Bait het volgende:
moet ik dat echt uit gaan leggen?
Nou, probeer het eens Je bent al de zoveelste die ernaar vraagt, maar als ik er goed over nadenk zie ik eigenlijk niet in waarom de wedstrijdcoördinator niet mee zou mogen doen met de wedstrijd. Mijn foto is niet verheven boven andere foto's als ik hem instuur, het stemmen is open, daar kan ik helemaal niets aan beïnvloeden. En wat de prijs betreft, die geef ik weg aan de winnaar, behalve als ik dat zelf ben. (of als iemand anders aangeeft de prijs niet te willen, zoals Subhuman ondankbaar kreng ) De policy is er wat dat betreft vrij vaag over, maar zo is het prima geregeld hoor wat mij betreft.
  maandag 1 mei 2006 @ 16:28:08 #172
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_37458046
quote:
Op maandag 1 mei 2006 13:21 schreef Offy het volgende:
Nou, probeer het eens Je bent al de zoveelste die ernaar vraagt, maar als ik er goed over nadenk zie ik eigenlijk niet in waarom de wedstrijdcoördinator niet mee zou mogen doen met de wedstrijd. Mijn foto is niet verheven boven andere foto's als ik hem instuur, het stemmen is open, daar kan ik helemaal niets aan beïnvloeden. En wat de prijs betreft, die geef ik weg aan de winnaar, behalve als ik dat zelf ben. (of als iemand anders aangeeft de prijs niet te willen, zoals Subhuman ondankbaar kreng ) De policy is er wat dat betreft vrij vaag over, maar zo is het prima geregeld hoor wat mij betreft.
De meeste wedstrijden hebben zo'n beleid, en wel om de volgende reden:

Het feit dat de organisator/coordinator zo'n wedstrijd leidt kan wijzen op een zgn "conflict of interests": Je kan de wedstrijd sturen (door bijvoorbeeld dat onderwerp dat op het punt staat te winnen te diskwalificeren om één of andere reden), je kan besluiten sommige posts weg te halen uit het stem topic omdat de winnaar/het winnend onderwerp jou nadelig uitkomt/ niet aanstaat.

Dat kan je ook doen als je niet meedoet, maar dan word de kans kleiner geacht dat het vanuit persoonlijk gewin gedaan word.

Estetisch gezien is het dus fout, "not done", maar ik begrijp uit je antwoord dat jij die mores niet hebt, afgezien dat je een hele mooie foto hebt.

Ik dacht dat jouw waardes anders lagen (lees: hoger) dan dat je hier ten tonele brengt
  maandag 1 mei 2006 @ 16:35:38 #173
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37458253
Rewimo deed ook altijd gewoon mee
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 1 mei 2006 @ 16:37:38 #174
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_37458317
Ik denk dat we de organisatie gewoon moeten vertrouwen. Heeft Offy ooit iets gedaan waardoor ze onbetrouwbaar is geworden? Volgens mij niet, en dus is er geen enkele reden om er te zeggen dat ze met de wedstrijd gaat sjoemelen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_37458323
quote:
Op maandag 1 mei 2006 16:28 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

De meeste wedstrijden hebben zo'n beleid, en wel om de volgende reden:

Het feit dat de organisator/coordinator zo'n wedstrijd leidt kan wijzen op een zgn "conflict of interests": Je kan de wedstrijd sturen (door bijvoorbeeld dat onderwerp dat op het punt staat te winnen te diskwalificeren om één of andere reden), je kan besluiten sommige posts weg te halen uit het stem topic omdat de winnaar/het winnend onderwerp jou nadelig uitkomt/ niet aanstaat.

Dat kan je ook doen als je niet meedoet, maar dan word de kans kleiner geacht dat het vanuit persoonlijk gewin gedaan word.
Deze argumenten snijden verrekte weinig hout als iemand buiten mededinging meedoet, nietwaar? Bovendien, de wedstrijdjes hier gaan om de eer, en oneerlijk winnen levert heel weinig eer op.
quote:
Estetisch gezien is het dus fout, "not done", maar ik begrijp uit je antwoord dat jij die mores niet hebt, afgezien dat je een hele mooie foto hebt.
Estetisch? Gebruik geen moeilijke woorden als je ze niet begrijpt. Je bedoelt ethish neem ik aan. Offy's foto, die is estetisch.

Om heel eerlijk te zijn, vind ik het nogal spijkers op laag water zoeken. t is een wedstrijdje op een forumpje. Laat Offy (en Sub, en Ron, en voor mijn part yvonne dr ook bij) lekker meedoen als ze daar zin in heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vliegvrager op 01-05-2006 16:47:39 ]
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')