Dan lagen je prioriteiten helemaal verkeerd, éérst de wedstrijdquote:Op zondag 30 april 2006 21:28 schreef k_man het volgende:
Nou ja, het heeft dus niks opgeleverd waar ik tevreden over was. Het idee was best goed en origineel, maar ik miste de tijd voor de uitwerking.
Er staat nergens dat het niet mag of op prijs gesteld word. Pas dit aan in het stemtopic, dan is er duidelijkheid over.quote:Op zondag 30 april 2006 18:21 schreef Castor het volgende:
[edit] Geen tussenstanden posten a.u.b.
Als je helemaal objectief had willen zijn, dan had je ook niet mee moeten doen met een fotoquote:Op zondag 30 april 2006 21:00 schreef Offy het volgende:
[..]
Goede vraagIk twijfel een beetje of het 'mag', ik heb even door Sub's postgeschiedenis geneuzeld en ik zie dat hij nooit meegestemd heeft, maar er zijn volgens mij geen regels over hoe objectief een wedstrijdcoördinator moet zijn
Als niemand er problemen mee heeft stem ik gewoon gezellig mee
Daar heb je wel een punt. Het is weldegelijk een paar keer aangegeven, maar dat was altijd in het discussietopic nadat iemand een tussenstand had gepost, dat leest niemand meer terug natuurlijkquote:Op zondag 30 april 2006 21:56 schreef Shark.Bait het volgende:
Er staat nergens dat het niet mag of op prijs gesteld word. Pas dit aan in het stemtopic, dan is er duidelijkheid over.
Waarom niet? Wat verandert er dan aan mijn objectiviteit als ik zelf een foto instuur? (ik vergroot de concurrentie alleen een beetjequote:Op zondag 30 april 2006 22:04 schreef Gizz het volgende:
Als je helemaal objectief had willen zijn, dan had je ook niet mee moeten doen met een foto
Lijkt me duidelijk, ik ben mijn puntjes al aan het verdelenquote:Maar het lijkt me verder geen probleem, aangezien je evenveel invloed hebt als ieder ander. Als jij als leiding kon zien wat er gestemd was en de rest niet, dan had je een oneerlijk voordeel. Maar jij weet nu net zoveel als wij. Stemmen dus!
Waarom niet? Ik heb al aangegeven dat mijn inzending voor spek en bonen meedoet. Mocht ik per ongeluk een keer winnen dan schuift de prijs gewoon op naar de 2e plaats. (beetje flauw om mezelf een prijs te gevenquote:Op maandag 1 mei 2006 12:33 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik dacht trouwens dat Offy, gezien haar functie en de prijs niet mee mocht doen?
Uit ervaring kan ik melden dat ook richting de parkeerplaatsen rolpaden liggenquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bovendien liggen die rolpaden pas NA de douane
moet ik dat echt uit gaan leggen?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:37 schreef Offy het volgende:
Waarom niet?
aaaah oooohquote:Ik heb al aangegeven dat mijn inzending voor spek en bonen meedoet. Mocht ik per ongeluk een keer winnen dan schuift de prijs gewoon op naar de 2e plaats. (beetje flauw om mezelf een prijs te geven)
Nou, probeer het eensquote:
De meeste wedstrijden hebben zo'n beleid, en wel om de volgende reden:quote:Op maandag 1 mei 2006 13:21 schreef Offy het volgende:
Nou, probeer het eensJe bent al de zoveelste die ernaar vraagt, maar als ik er goed over nadenk zie ik eigenlijk niet in waarom de wedstrijdcoördinator niet mee zou mogen doen met de wedstrijd. Mijn foto is niet verheven boven andere foto's als ik hem instuur, het stemmen is open, daar kan ik helemaal niets aan beïnvloeden. En wat de prijs betreft, die geef ik weg aan de winnaar, behalve als ik dat zelf ben. (of als iemand anders aangeeft de prijs niet te willen, zoals Subhuman ondankbaar kreng
) De policy is er wat dat betreft vrij vaag over, maar zo is het prima geregeld hoor wat mij betreft.
Deze argumenten snijden verrekte weinig hout als iemand buiten mededinging meedoet, nietwaar? Bovendien, de wedstrijdjes hier gaan om de eer, en oneerlijk winnen levert heel weinig eer op.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De meeste wedstrijden hebben zo'n beleid, en wel om de volgende reden:
Het feit dat de organisator/coordinator zo'n wedstrijd leidt kan wijzen op een zgn "conflict of interests": Je kan de wedstrijd sturen (door bijvoorbeeld dat onderwerp dat op het punt staat te winnen te diskwalificeren om één of andere reden), je kan besluiten sommige posts weg te halen uit het stem topic omdat de winnaar/het winnend onderwerp jou nadelig uitkomt/ niet aanstaat.
Dat kan je ook doen als je niet meedoet, maar dan word de kans kleiner geacht dat het vanuit persoonlijk gewin gedaan word.
Estetisch? Gebruik geen moeilijke woorden als je ze niet begrijpt.quote:Estetisch gezien is het dus fout, "not done", maar ik begrijp uit je antwoord dat jij die mores niet hebt, afgezien dat je een hele mooie foto hebt.
Lieve Shark, we hebben het hier over een fotowedstrijd op een internetforumquote:Op maandag 1 mei 2006 16:28 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik dacht dat jouw waardes anders lagen (lees: hoger) dan dat je hier ten tonele brengt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |